Noslēdzoties vairāk nekā gadu ilgam plānošanas darbam, turpmāk KASKO un fizisko personu īpašumu apdrošināšanu DNB banka nodrošinās ar savu zīmolu, izmantojot AAS Balta speciāli izstrādātu piedāvājumu, informē AAS Balta pārstāvji.
Kā skaidro DNB bankas viceprezidents Ivars Kapitovičs, Latvijas iedzīvotāji jau ir labi pazīstami ar tā sauktajiem private label produktiem, kad, piemēram, lielveikalos noteiktu ražotāju produkcija tiek piedāvāta ar konkrētā veikala zīmolu.
Savukārt visā pasaulē pakalpojumu nozarē, piemērojoties klientu vajadzībām, arvien biežāk ienāk tā sauktais white label sadarbības formāts - sadarbojoties ar citu pakalpojumu sniedzēju, tiek izstrādāts konkrēts produkts vai pakalpojums klientu vajadzībām, kas tiek pārdots ar tā uzņēmuma zīmolu, kas pārdod šo produktu vai pakalpojumu.
Šajā darījumā DNB bankas filiāļu tīkls kļūst par apdrošināšanas pakalpojumu pārdevējiem ar savu zīmolu, apdrošinātāja pārziņā atstājot paša pakalpojuma uzturēšanu, sistēmas un atlīdzību noregulēšanu.
Projekta realizācijā ieguldīti nozīmīgi laika un cilvēkresursi, nākotnē prognozējot arī tirgus daļu pieaugumu, ko ilgtermiņā iespējams mērīt vairākos miljonos eiro.
Līdzīgus white label sadarbības projektus Latvijā Balta ir realizējusi arī citās nozarēs un jomās, piemēram, mobilo telefonu vai elektropreču apdrošināšanā. Arī pasaules pieredzē white label sadarbība starp dažādu nozaru uzņēmumiem tiek noslēgta arvien biežāk.