DNB mātes banka Latvijā izveidojusi jaunu operacionālo daļu jeb pakalpojumu centru, kura mērķis ir sniegt augsta līmeņa servisu un pakalpojumus bankas klientiem Norvēģijā, informēja bankas pārstāvji.
Šāda pakalpojumu centra izveide ir DNB mātes bankas šī gada sākumā uzsāktā projekta rezultāts. Izvērtējot šī projekta īstenošanas vietu, banka ņēma vērā dažādus faktorus – ar bankas darbību saistītus jautājumus, valsts makroekonomisko situāciju, politisko stabilitāti, valodu prasmes, kā arī drošības aspektus un pieejamību. Pēc šīs izvērtēšanas Latvija tika izvēlēta par jaunā pakalpojumu centra atrašanās vietu.
Pakalpojumu centra vadītāja Ellēna Anete Nordli skaidro, ka Latvijā izveidojot operacionālo daļu, kas sniegs pakalpojumus klientiem Norvēģijā banka veicinās gan tās kā spēcīga Norvēģijas uzņēmuma tēlu, gan arī sniegs ieguldījumu Latvijas ekonomikā.
Jaunā pakalpojumu centra izveide radīs jaunas darbavietas un piesaistīs jaunas investīcijas. Šī centra darbības nodrošināšanai, pēc bankas pārstāvju vārdiem, būs nepieciešami 52 darbinieki, kuri pārsvarā strādās ar dokumentiem, kas saistīti ar kontiem, kartēm un kredītiem. Darbinieki tiks meklēti Latvijā.
Ārvalstu - jo īpaši Skandināvijas valstu - kompānijas pēdējos gados arvien biežāk pievērš uzmanību Latvijai ar mērķi izvietot šeit savus pakalpojumu centrus, norāda Latvijas investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) direktors Andris Ozols, atgādinot, ka šis ir jau otrais veiksmīgais piemērs gada laikā, kad mērķtiecīgas valsts un privātā sektora darbības ir nesušas augļus. Par labu Latvijai kā investīciju projekta īstenošanas vietai pieņēmusi jau otra starptautiski zināma kompānija no Norvēģijas (martā savu pakalpojumu centru oficiāli atklāja Statoil Fuel&Retail).