Ekonomika

EcoEmi: Bērnu preču tirgū jātur roka uz pulsa

Žanete Hāka, 19.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieprasījums pēc bērnu precēm Latvijas tirgū ir un, mūsuprāt, aug, norāda SIA EcoEmi izpilddirektore Kristīne Ungure.

Bērnu preču ražotāji ir daudz un konkurence ir ļoti liela. Un aizvien jauni uzņēmumi ienāk tirgū ne tikai ar jaunām dizaina idejām, bet arī ar dažādiem inovatīviem produktiem. Līdz ar to Tev visu laiku ir jātur roka uz pulsa. Lai noturētos tirgū, ir jāstrādā pie jaunu dizainu, modeļu un produktu radīšanas.

Nevar stagnēt un sēdēt uz vietas, gaidot, ka vienu un to pašu dizainu /modeli pirks gadiem ilgi. Mūsdienās klients ir ļoti prasīgs - arvien vajag kaut ko jaunu, viņa uzsver.

Runājot par RainyArt lietusmēteļu ražošanas SMU, viņa uzsver, ka ideja ir ļoti laba un noteikti dzīvotspējīga, jo īpaši Latvijas tirgū. Kaut arī veikalu plauktos virsapģērbu klāsts ir diezgan plašs un iespējams iegādāties gan Ķīnā, gan Polijā, gan tepat kaimiņvalstīs ražotus apģērbus, tomēr joprojām tiešām kvalitatīvu un skaistu apģērbu trūkst. Jo īpaši tie lietusmēteļi bērniem - pamatā tiek piedāvāti lētāki, bet ne īpaši kvalitatīvi risinājumi. Līdz ar to, manuprāt, RainyArt, paplašinot pamazām produktu klāstu, saglabājot košo dizainu un augsto kvalitāti, ir lieliskas iespējas attīstīties un kļūt par konkurētspējīgu uzņēmumu bērnu preču tirgū ne tikai Latvijā, bet arī ārpus tās, uzskata K. Ungure.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bērnu lietusmēteļu ražotājs Rainy Art veidots kā skolēnu mācību uzņēmums, taču tā produkcija jau iekaro bērnu garderobes

Tā dibinātājas Alīna Anete Birnika un Zanda Plaude drīzumā plāno paplašināt produkcijas klāstu ar jauniem produktiem un nākotnē iecerējušas iekarot arī ārvalstu tirgus.

Veidojot biznesa plānus, viņas izprātojušās par daudzām citām idejām, arī daudzi apkārtējie cilvēki pret lietusmēteļu ideju bijuši skeptiski, taču beigās meitenes atkal atgriezušās pie šīs domas, nolemjot to īstenot ,un pirms gada sākušas izgatavot pirmos lietusmēteļus. Izveidots skolēnu mācību uzņēmums, ideja aizrullējusi, un pircēju, ņemot vērā apģērbu aktualitāti, netrūkst.

«Mēs ļoti ilgi domājām par to, kā produktu padarīt unikālu, jo lietusmēteļu tirgū ir daudz. Sapratām, ka mūsu mērķis ir izcelties. Pašas radījām lietusmēteļu dizainu un izlēmām fokusēties tieši uz bērnu lietusmēteļiem, jo izstrādājumu, kas paredzēti pieaugušajiem, tirgū netrūkst,» stāsta Z. Plaude. Galu galā izveidots piedāvājums bērniem no 4 līdz 6 gadiem.

Komentāri

Pievienot komentāru