Eksportspēja: Iesakņojas ekoloģisko produktu nišā 

Mazgāšanas un tīrīšanas līdzekļu tirgū konkurenti ir gan ārvalstu, gan vietējie ražotāji, bet Spodrībai izdevies iemantot patērētāju uzmanību – teju visi produkti ierindojas pārdotāko ekoloģisko mazgāšanas līdzekļu topa pirmajās trīs vietās un, piemēram, ziepes ir tirgus līderis kategorijā, bet viss zīmols Seal For Nature šī gada iecienītāko zaļāko zīmolu topā ieguva otro vietu.

Linda Zalāne, 2016. gada 22. novembris plkst. 9:48

Vēl viens no Spodrības flagmaņiem ir Eco balzams traukiem, kas ir otrais pirktākais zīmols Latvijā, bet no ekoloģiskiem kopšanas līdzekļiem tas ir pirmajā vietā un aizņem 3% no visa trauku mazgāšanas segmenta. Nolūkā veicināt pārdošanas apjomu liela vērība tiek pievērsta mārketingam, organizējot dažādas akcijas, loterijas, prezentācijas u.c. «Latvieši pēc būtības ir patrioti, bet, tiklīdz ierauga cenu, tad siltās jūtas pret Latviju noplok. Mārketings ir vajadzīgs – jāstāsta, kā atšķiramies no citiem, it īpaši - ārvalstu ražotājiem, kuriem mārketingam ir lielāks budžets nekā mums gada apgrozījums, bet, neskatoties uz to, spējam ar viņiem cīnīties un pat apsteigt. Pagaidām tirgū startējam vidējā un zemā cenu kategorijā, bet premium produkti būs nākamais attīstības solis,» sola Spodrības direktors Raimonds Krampāns.

Visu rakstu Iesakņojas ekoloģisko produktu nišā lasiet 22. novembra laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2016. gada 22. novembris plkst. 8:59

Lai gan daudzi pierakstus un atzīmes kalendārā veic telefonā, Puuka piedāvā papīra...

2016. gada 22. novembris plkst. 8:13

SIA Balticfloc pārstrādā makulatūru, dodot otru dzīvību šai izejvielai un ražojot dažādus...

2016. gada 21. novembris plkst. 7:28

Daudzās nozarēs tetovējumi netraucē darbā, tomēr joprojām ir nozares, kur lietišķais stils...

2016. gada 21. novembris plkst. 6:53

Ar medu mielojam igauņus un lietuviešus, bet paši patērējam arī ķīniešu medu;...

2016. gada 21. novembris plkst. 6:37

Varētu tikt mainītas prasības lauksaimniecības zemes pircējiem, piemēram, vairs nevajadzēs atbilstošu...

Nepalaid garām

Alus pasaule ir daudz plašāka, nekā varētu iedomāties, stāsta šī dzēriena someljē...

SIA Rešetilovs aizvirzās no krīzes, ko uzņēmums savā 28 gadu pastāvēšanas laikā...

Nepilniem 40 000 mikrouzņēmuma nodokļa maksātājiem var nākties domāt par savu nākotni,...

Šefpavārs Maksims Cekots, atverot restorānu Max Cekot Kitchen Rīgā, Torņkalnā, kurā piedāvā...

Lai gan konkurence elektronikas mūzikas instrumentu ražošanas segmentā ik gadu saasinās, SIA...