Jaunākais izdevums

Korejiešu zīmols Chevrolet plāno Parīzes auto izstādē parādīt jauno un simpātisko Chevrolet Cruze hečbeku.

Chevrolet kompaktā auto hečbeka versija būs pirmoreiz redzama Parīzes auto izstādē 30. septembrī. Tā būs viena no četrām Chevrolet modeļu debijām šajā izstādē. Pēc jaunā Cruze hečbeka ieviešanas tirgū pircējiem būs iespēja izvēlēties vēl vienu virsbūves versiju, ne tikai tradicionālo sedanu. Chevrolet atkal ir izdevies pakāpties soli augstāk ar automašīnu, kam piemīt izcila praktiskā vērtība pretstatā daudziem jau iecienītiem šī segmenta pārstāvjiem.

Saskaņā ar Chevrolet Europe prezidenta un rīkotājdirektora Veina Brenona teikto, šim modelim ir visas iespējas atbilst pircēju būtiskākajām vēlmēm. «Cruze turpina savu panākumu virkni. Mēs to pārdodam 70 valstīs visā pasaulē un tikko tas tirdzniecības rezultātu ziņā ir pārspējis Aveo, kas vēl nesen bija mūsu pārdotākais auto.»

«Hečbekiem ir īpaša loma auto tirgū. Kopējais kompaktās klases auto segments Eiropā ir 4,8 miljonus vienību liels, tas atbilst vairāk nekā ceturtdaļai visa tirgus, bet hečbeki savukārt ir 65% no šīs tirgus daļas. Tādēļ mēs redzam izaugsmes iespējas daudzos reģionos, vienlaicīgi paziņojot, ka Chevrolet tagad ir nopietns spēlētājs Eiropas tirgū.»

Kopš ienākšanas tirgū 2009. gada septembrī Cruze sedans ir bijis gaidīts auto visā pasaulē, tas visur uzņemts kā nākamā pakāpe šīs senās markas attīstībā, tas vienmēr ir piesaistījis potenciālo pircēju uzmanību ar kupejas izskatu, uzbūves kvalitāti, 5 NCAP zvaigznīšu reitingu un brauciena dinamiku. Tāpat tas tika izvēlēts par AUTOBEST labāko 2010. gada auto – balsoja labākie Centrālās un Austrumeiropas auto žurnālisti.

Chevrolet Cruze ir automašīna, kas ir īpaši piemērota tieši Eiropas autovadītāju gaumei, šo faktu ir pierādījuši pārdošanas rezultāti. Līdz šim brīdim 2010. gadā Cruze atrodas daudzu lielāko Eiropas valstu sedanu pārdošanas rezultātu sarakstu augšgalā, šeit būtu jāpiemin Dānija, Vācija, Šveice, Itālija, Spānija, Portugāle un Lielbritānija, kur šie rezultāti pārsniedz visas prognozes.

Ārpus Eiropas Cruze pārdošanas rezultāti ir aptuveni tādi paši. Tikai Ķīnā vien Chevrolet kopš gada sākuma pārdevuši gandrīz 90 000 Cruze, sedanam arīdzan labi veicas Krievijā, dažviet Dienvidamerikā, Indijā un citos augošajos tirgos. Cruze hečbeka kravas tilpums ir aptuveni 400 litri, bet lielisks papildinājums lielāka tilpuma nodrošināšanai būs proporcijā 60/40 dalāma aizmugurējā sēdekļa atzveltne.

Arī Chevrolet Cruze dalībai pasaules salonautomobiļu čempionātā WTCC pašlaik ir liela nozīme. Šajā sezonā gan vēl atlikušas četras sacīkstes, taču šobrīd Cruze atrodas priekšgalā gan vadītāju, gan komandu sacensībā, kā arī vienlaicīgi praktiski parāda automobiļa dinamisko raksturu. Jaunais Chevrolet Cruze 5 durvju hečbeks nonāks tirdzniecībā Eiropā 2011. gada vidū, tā cenas tiks paziņotas, kad tuvosies tirgū ieviešanas brīdis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV autobūves giganta General Motors (GM) elektroauto Chevrolet Volt un tā Eiropas brālis Opel Ampera Ženēvas autošovā atzīti par Eiropas 2012. gada automašīnām.

Abi hibrīdi spēja izkonkurēt Toyota Yaris, Volkswagen Up, Citroën DS5, Ford Focus, Land Rover Evoque un Fiat Panda. GM Chevrolet Volt un Opel/Vauxhall Ampera kopīgajai kandidatūrai izdevās iegūt 330 punktus. Otro vietu žūrija piešķīra Volkswagen Up! (281 punkts), bet trešo – Ford Focus (256 punkti).

Dažas dienas iepriekš General Motors paziņoja, ka uz laiku aptur Chevrolet Volt un Opel Ampera ražošanu, lai saskaņotu piegādi ar vājo pieprasījumu pēc šīm automašīnām, vēsta ārvalstu plašsaziņas līdzekļi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

GM atsauc 27 tūkstošus automašīnu

Ritvars Bīders, 18.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV automašīnu ražotājs General Motors (GM) paplašinājis noteiktu 2011. gada pikapu un apvidus auto modeļu atsaukumu kopumā līdz 27 tūkstošiem spēkratu saistībā ar iespējamām aizmugurējās ass stiprinājumu problēmām, ziņo AFP.

Sākotnēji saistībā ar šīm problēmām GM pērn decembrī ASV atsauca 1 262 automašīnas, taču tagad atsaukums attiecas uz kopumā 26,75 tūkstošiem spēkratu, kuru skaitā ir Cadillac Escalade, Cadillac Escalade ESV, Cadillac EXT, Chevrolet Avalanche, Chevrolet Colorado, Chevrolet Dilverado, Chevrolet Suburban, Chevrolet Tahoe, kā arī GMC Canyon, GMC Sierra, GMC Yukon un GMC Yukon XL.

Kā norāda GM, tad šo automašīnu aizmugurējās ass stiprinājumi, iespējams, ir nepareizi termiski apstrādāti, tādējādi tie braukšanas laikā var deformēties un bloķēt aizmugurējās ass darbību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Chevrolet pārdošanas apjomi pirmajā ceturksnī auguši par 15%

Lelde Petrāne, 18.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Chevrolet pirmajā ceturksnī visā pasaulē pārdevis 1,1 miljonu transportlīdzekļu, kas liecina par 15% pieaugumu, salīdzinot ar atbilstošo ceturksni pirms gada, liecina General Motors Co. sniegtā informācija, ziņo MarketWatch.

ASV Chevrolet pārdevis vairāk nekā 416 500 transportlīdzekļus, kas iezīmē pieaugumu par 23%.

Pārdošanas apjomi Ķīnā palielinājušies par 17% līdz 159 300 transportlīdzekļiem. Eiropā pārdošanas apjomi auguši par 7% līdz gandrīz 112 500 transportlīdzekļiem. Pārdošanas apjomi divkāršojušies Dānijā un Turcijā, strauji auguši Francijā un Krievijā.

Cruze sedana kopējie pārdošanas apjomi ceturksnī vairāk nekā dubultojušies līdz 150 600 vienībām.

Šis ir Chevrolet 100. jubilejas gads, un GM cer palielināt zīmola panākumus, paplašinoties Dienvidkorejā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amserv grupas Latvijas uzņēmums SIA Hansa Auto šī gada 9.maijā Rīgā, parakstīja līgumu par SIA Adam Auto iegādi. Saskaņā ar līgumu, SIA Hansa Auto iegādājas 100% SIA Adam Auto akciju no Baltijas Investīciju fonda III, ko pārvalda lielākais privātā riska kapitāla investors Baltijas valstīs BaltCap un mazākuma akcionāri.

SIA Adam Auto ir dibināts 1997.gadā un nodarbojas ar Opel un Chevrolet markas automašīnu tirdzniecību un pēcpārdošanas servisu. Uzņēmumam ir autocentri Rīgā, Liepājā un Ventspilī. 2010.gadā uzņēmumā tika pārdotas 140 jaunas Opel automašīnas (vieglais un komerctransports), 18 Chevrolet markas automašīnas un 166 lietotas automašīnas. Uzņēmumā tiek nodarbināti 76 darbinieki.

Saskaņā ar SIA Hansa Auto valdes priekšsēdētāja Aivja Silgala teikto, šīs izmaiņas neradīs būtiskas pārmaiņas SIA Adam Auto dīlercentru ikdienas darbā. «Adam Auto autocentru darbība 14 gadu laikā ir bijusi ļoti stabila un veiksmīga, uzņēmumā strādā lieliska komanda un klientu apkalpošana ir nevainojama,» norāda Silgals.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Auto 2012 Ķīpsalā

Lelde Petrāne, 28.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā darbu sākusi izstāde Auto 2012.

Trīs dienu garumā visi, kuriem interesē automobiļi, kuriem tā ir neatņemama dzīves sastāvdaļa, var iepazīties ar jaunākajiem vieglo automobiļu un komerctransporta modeļiem, uzzināt par jaunākajiem sasniegumiem automobiļu remonta un aprīkojuma jomā, kā arī pamielot sirdi un dvēseli ar ekskluzīviem, neparastiem un krāsainiem automobiļiem no auto klubu, tūninga speciālistu un restauratoru garāžām.

Lai būtu vieglāk orientēties izstādē, organizatori piedāvā TOP 10+1:

Baltijas pirmizrādes

Īpašu uzmanību izstādei Auto 2012 ir pievērsuši autotirgotāji. Tieši uz izstādi Latvijā ir ieradies Isuzu D-MAX pikaps, autoekspertu augsti novērtētais Kia cee'd, pasaulē pirmais dīzeļhibrīda pilnpiedziņas auto Peugeot 3008 Hybrid4, kā arī Latvijā vēl neredzēts pilnpiedziņas pilsētas krosovers Peugeot 4008.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

General Motors, ASV auto gigants, paziņojis par plāniem izņemt savu Chevrolet zīmolu no Eiropas tirgus un koncentrēties uz Opel un Vauxhall zīmoliem, ziņo BBC.

Plānu īstenošana sāksies no 2016. gada, informē kompānija, to skaidrojot ar sarežģīto ekonomisko situāciju.

2012. gadā Chevrolet Rietumeiropā un Centrāleiropā pārdeva 195 tūkstošus vieglo un apvidus automašīnu. Savukārt 2013. gada pirmajos desmit mēnešos pārdošanas apjomi sasniedza 137 tūkstošus vienību.

Saskaņā ar GM vadītāja Dena Akersona sacīto šis lēmums ļaus koncentrēt investīcijas tur, kur izaugsmes iespējas ir lielākas. Tas nozīmē koncentrēšanos uz Opel un Vauxhall un Cadillac zīmola klātbūtnes paplašināšanu Eiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

GM atsauc 300 tūkstošus Chevrolet Impala

Ritvars Bīders, 15.10.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs General Motors (gm) ASV atsaucis 300 tūkstošu Chevrolet Impala automašīnu, norādot, ka auto drošības jostu sistēma var nenostrādāt sadursmes gadījumā, ziņo Associated Press.

ASV Nacionāla autoceļu satiksmes drošības administrācija apstiprinājusi, ka priekšējo sēdekļu drošības jostas var nepietiekami efektīvi nostrādāt gadījumā, ja auto iekļūst avārijā. Vaina esot meklējama automašīnas detaļā, kura nostiprina jostu ap vidukli un kas atrodas pie sēdekļa durvju pusē.

GM atsaukums attiecas uz Chevrolet Impala modeļiem, kas ražoti 2009. un 2010. gadā.

Chevrolet dīleri bez maksas sola pārbaudīt detaļu un nepieciešamības gadījumā to nomainīt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Veiktas izmaiņas SIA Adam auto valdē un padomē

Elīna Pankovska, 15.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmuma SIA Adam auto valdē un padomē mainītas amatpersonas, liecina ieraksts oficiālajā laikrakstā Latvijas Vēstnesis.

No valdes atbrīvoti valdes locekļi ar tiesībām pārstāvēt kapitālsabiedrību kopīgi ar vismaz vienu no valdes locekļiem Zigurds Liepa, Dzintars Sīka un valdes priekšsēdētājs Kārlis Urbāns. No uzņēmuma valdes atbrīvots padomes loceklis Aivis Silgalvis, kurš turpmāk pildīs valdes priekšsēdētāja pienākumus.

Savukārt K.Urbāns turpmāk būs valdes loceklis ar tiesībām pārstāvēt kapitālsabiedrību atsevišķi, kā arī valdes locekļa pienākumus pildīs Māris Zālītis.

Par padomes priekšsēdētāju iecelts Marts Megi, bet par padomes locekli Plāns Tonis. Kā arī padomes priekšsēdētāja vietnieka matu pildīs Inga Zālīte.

DB jau rakstīja, ka šā gada maijā Amserv grupas Latvijas uzņēmums SIA Hansa Auto parakstīja līgumu par SIA Adam auto iegādi. Saskaņā ar līgumu SIA Hansa Auto iegādājas 100% SIA Adam Auto akciju no Baltijas Investīciju fonda III, ko pārvalda lielākais privātā riska kapitāla investors Baltijas valstīs BaltCap un mazākuma akcionāri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

General Motors (GM) izraudzījies par partneri LG Electronics (LG), lai radītu nākamās paaudzes elektrisko automašīnu Chevrolet Bolt EV, kas ar pilnu akumulatora uzlādi spēj nobraukt vairāk nekā 320 kilometrus, šodien paziņojuši uzņēmumi.

Lai patērētājiem piedāvātu garo distanču elektrisko automašīnu, bijusi nepieciešama vēl nebijusi piegādātāju sadarbība, lai apvienotu zināšanas izklaides iekārtu, akumulatoru sistēmu un komponenšu izstrādē. Chevrolet apstiprinājis, ka Bolt EV ražošana tiks sākta 2016.gada nogalē.

LG piegādājis Chevrolet Bolt EV, piemēram, elektriskās piedziņas dzinēju (izgatavots pēc GM dizaina), jaudas pārveidošanas moduli (pārvērš līdzstrāvu maiņstrāvā piedziņas mehānismam), salona lādētāju, akumulatoru šūnas un komplektus, automašīnas instrumentu paneli un izklaides sistēmu.

LG Electronics investējis vairāk nekā 250 miljonus dolāru inženierijas un ražošanas rūpnīcā Dienvidkorejas pilsētā Inčhonā, lai atbalstītu komponenšu izstrādi un Bolt EV komponenšu ražošanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

ASV apdrošinātāji par drošākajiem auto atzīst Hyundai, KIA un VW

Ritvars Bīders, 22.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad apdrošinātāju veidotajā drošāko automašīnu saraksta augšgalā tikušas Dienvidkorejas Hyundai un KIA, kā arī Vācija Volkswagen (VW) automašīnas, ziņo Associated Press.

Kopumā šogad ASV Apdrošināšanas institūts drošāko automašīnu sarakstā tikuši 66 spēkrati. Deviņus apbalvojumus saņēmušas kompānijas Hyundai Motor un tās sabiedrotā autoražotāja KIA Motors automašīnas, kā arī VW un tam piederošais zīmols Audi. Pie astoņiem apbalvojumiem tikuši General Motors (GM), Ford Motor un Toyota Motor spēkrati.

Balvas izpelnījās Hyundai automašīnas Genesis, Sonata, Santa Fe un Tucson. No KIA automašīnām par drošākajām atzītas Optima, Forte, Soul, Sorento un Sportage.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Volkswagen pērn pārdevis 238 tūkstošus Porsche markas automašīnu, sasniedzot 4,1 miljardu dolāru lielu operatīvo peļņu, raksta Bloomberg.

Tas ir par 14% vairāk nekā iepriekšējā gadā.

Nedaudz detalizētāk aplūkojot ciparus, neto peļņa uz katru pārdoto automašīnu ir 17,25 tūkstoši dolāru.

Tādējādi, pārdodot 911 vai Cayenne SUV automašīnu, par gūto peļņu uzņēmums var iegādāties vienu jaunu Chevrolet Cruze.

Peļņa no Porsche ir augstāka nekā no citu marku automašīnām. Kā liecina dati, Daimler AG iekasēja aptuveni 5000 dolāru par vienu transportlīdzekli, kas ir līdzīgs līmenis kā BMW. Jāatzīmē, ka lielu daļu no tā veido noteiktā cena, jo Porsche neražo lētas automašīnas, un šī zīmola pircēji maksā papildus samaksu par zīmola reputāciju.

Līdzīgi ir arī ar Ferrari, taču šajā gadījumā kompānijas peļņa uz vienu automašīnu ir vēl augstāka – aptuveni 90 tūkstoši dolāri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Pieaug Krievijas autotirgus; populārākā automašīna LADA Kalina

Jānis Rancāns, 09.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vieglo automašīnu pārdošanas apjomi Krievijā turpina pieaugt, liecina Eiropas biznesa asociācijas (EBA) dati. Šī gada jūlijā, salīdzinot ar iepriekšējā gada jūliju, autotirgus pieaugums veidoja 27% - mēneša laikā valstī pārdoti 224,6 tūkstoši automašīnu.

Savukārt šī gada pirmajos septiņos mēnešos, salīdzinot ar tādu pašu laika posmu pirms gada, Krievijas autotirgus audzis par 50% un veido 1,46 miljonus automašīnu, vēsta Avtostat.

Autotirgus apjoms Krievijā turpinās pieaugt un līdz gada beigām veidos 2,45 miljonus vienību, prognozē EBA. «Saglabājas vienmērīgs tirgus pieaugums, tomēr tam ir tendence samazināties. Šī tendence saglabāsies arī 2011. gada otrajā pusē,» norāda EBA Autoražotāju komitejas priekšsēdētājs Deivids Tomass.

Krievijas tirgus līderis joprojām ir LADA – šī gada pirmajos septiņos mēnešos pārdoti 342 tūkstoši šī zīmola automašīnu, kas ir 25% pieaugums, salīdzinot ar attiecīgu laika posmu pirms gada. Vispopulārākās ir bijušas LADA Kalina automašīnas – šī gada pirmajos septiņos mēnešos pārdoti 83,4 tūkstoši LADA Kalina.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

General Motors kā pirmais autoražotājs sācis piegādāt zemu izmaksu elektroautomobiļus

LETA, 14.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV autobūves gigants General Motors (GM) otrdien sācis klientiem piegādāt pilnībā elektriskas automašīnas, kas paredzētas vidēju cenu segmentam, tādējādi apsteidzot ASV elektrisko automašīnu ražošanas uzņēmumu Tesla Motors un citus konkurentus.

GM trīs klientiem Kalifornijā piegādājis Chevrolet Bolt EV modeļus.

Chevrolet Bolt EV ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem var nobraukt līdz 383 kilometriem, tā cena veido 37 495 dolārus (35 385 eiro), taču klienti var saņemt nodokļu atlaides līdz 7500 dolāriem, norāda GM.

Autoražotājs nākamgad plāno paātrināt šī modeļa piegādes, tādējādi cenšoties sevi pozicionēt kā 21.gadsimta mobilitātes uzņēmums.

Arī Tesla strādā pie elektriskās automašīnas Model 3, kas paredzēts vidēju cenu segmentam, taču tas tirgū nonāks vien 2017.gada beigās.

Model 3 pamata cena ir 35 000 dolāru, kas ir uz pusi lētāk salīdzinājumā ar šobrīd piedāvātajiem "Model S" un "Model X" modeļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Amserv ieguvis arī Peugeot markas automašīnu pārdošanas tiesības

Andra Briekmane, 12.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc SIA Adam Auto iegādes Amserv Latvijā ieguvis arī Peugeot markas automašīnu pārdošanas un servisa tiesības. Līdz šim uzņēmums jau pārstāvēja Opel un Chevrolet auto markas Rīgā, Ventspilī un Liepājā.

Rīgā un Latvijas tirgū kopumā Peugeot redzam lielu potenciālu, un esam pārliecināti, ka Peugeot automašīnas Latvijā ir pārdotāko automašīnu TOP3, uzsver Amserv.

Papildus Peugeot markas automašīnu pārstāvniecības uzsākšanai Latvijas tirgū, Amserv palielināšot investīcijas arī Toyota un Lexus pārdošanā Latvijā. Arī auto tirgus atkopjoties pēc krīzes. Ja 2010.gadā Latvijā pārdotas 340 Toyota un 30 Lexus markas automašīnas, tad 2011.gada pirmo četru mēnešu periodā to pārdošanas apjoms esot palielinājies par 71%.

Amserv Group ir Igaunijā un Latvijā lielākais automašīnu mazumtirdzniecības un apkalpošanas koncerns. Uzņēmumam kopā ir 11 pārstāvniecības Tallinā, Pērnavā, Tartu, Paidē, Viljandē, Rīgā. Koncerns pārstāv Toyota, Opel, Chevrolet, Hyundai, Peugeot, Lexus un Saab zīmolus. Amserv Group 2010.gadā pārdevusi 3452 jaunas un lietotas automašīnas un uzņēmuma sniegto pēcpārdošanas pakalpojumu skaits pārsniedz 120 000. 2010.gada beigās Amserv Groupa nodarbināja 400 darbiniekus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Amserv motors Liepājā piedāvās arī Toyota servisu

Vēsma Lēvalde, 24.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārņemot līdzšinējo SIA Adam auto salonu Liepājā, Amserv motors paplašinās salona darbību, piedāvājot arī Toyota markas automašīnu tirdzniecību un remontu.

Salonā saglabāsies arī Opel automašīnu tirdzniecība, tiks nodrošināta garantijas un pēcgarantijas apkope un remonts Opel un Chevrolet automašīnām. Jaunums būs Toyota markas automašīnu tirdzniecība un serviss, Db.lv informēja SIA Adam Auto valdes priekšsēdētājs Aivis Silgalis.

Lai gan Amserv grupa ieguvusi tiesības tirgot arī Peugeot automašīnas, Liepājā šo zīmolu Amserv motors salons nepārstāvēs, jo Liepājā jau ir Peugeot autocentrs, ko pārstāv cits komersants, norādīja A. Silgalis.

Db.lv jau rakstīja, ka SIA Adam auto Liepājā savu autosalonu nodod nomā citam grupas uzņēmumam - Amserv motors. Uzņēmumā notiek strukturālas pārmaiņas saistībā ar iekļaušanos Amserv grupā. Amserv grupas Latvijas uzņēmums SIA Hansa auto šā gada 9.maijā Rīgā parakstīja līgumu par SIA Adam auto iegādi. SIA Hansa auto iegādājas 100% SIA Adam auto akciju no Baltijas Investīciju fonda III. SIA Adam auto ir dibināta 1997.gadā un līdz šim nodarbojusies ar Opel un Chevrolet markas automašīnu tirdzniecību un pēcpārdošanas servisu. Uzņēmumam ir autocentri Rīgā, Liepājā un Ventspilī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Par gada lielāko izgāšanos mārketinga jomā atzīti astoņgadīgu meiteņu peldkostīmi

Jānis Rancāns, 30.12.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizejošā gada lielākās mārketinga izgāšanās bijuši peldkostīmi astoņgadīgām meitenēm ar krūšu palielināšanas efektu, RIM nesekmīgais mēģinājums ielauzties planšetdatoru tirgū, kā arī Disney plāns izveidot nākamo 3D grāvēju.

2011. gada mārketinga lielākās izgāšanās apkopojusi vietne Daily Finance.

Šā gada martā apģērba ražošanas kompānija Abercrombie & Fitch laida klajā peldkostīmu līniju meitenēm Ashley. Peldkostīma augšdaļai bija iestrādāts push up efekts (krūšu apmēra palielināšana). Peldkostīms tika piedāvāts meitenēm vecumā no astoņiem līdz 14 gadiem.

Kompānijas izveidotais peldkostīms saskārās ar spēcīgu vecāku grupu un bērnu attīstības ekspertu kritiku. Vēlāk apģērba ražotājam nācās mainīt rekomendējošo vecumu.

Septembrī kompānija Netflix paziņoja, ka nodalīs savu tiešsaistes video servisu un DVD piegādes pakalpojumu. Tiešsaistes video vajadzēja turpināt strādāt, izmantojot Netflix zīmolu, savukārt DVD piegādēm tiktu izmantots jaunradīts zīmols Qwikster.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas rubļa būtisko svārstību dēļ vairākas autobūves kompānijas pārtraukušas automašīnu piegādes tirdzniecības pārstāvjiem valstī, tādējādi izraisot automobiļu deficītu.

Otrdien piegādes autodīleriem Krievijā apturējuši trīs ASV autobūves koncerna General Motors zīmoli - Opel, Chevrolet un Cadillac.

Šādi rīkojušies arī autoražotāji Audi un Land Rover.

Autobūves uzņēmumi izvēlējušies nogaidīt, kamēr norims satraukums valūtas tirgū un stabilizēsies maiņas kursi, lai varētu attiecīgi koriģēt automašīnu cenas.

Autoražotāji cenu koriģēšanu jau aizsāka novembrī, taču tad to galvenokārt veica automašīnu importētāji. Savukārt decembrī automobiļu cenas sāka paaugstināt gandrīz visi.

Krievijas aģentūras Avtostat apkopotā informācija liecina, ka automašīnu cenas valstī paaugstinājušas 24 autobūves kompānijas, tostarp Chevrolet, Opel, Peugeot un Ford.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais SUV modelis Chevrolet Captiva pilnveidojis ārējo un interjera dizainu, kā arī apjozies ar jauniem dzinējiem un pārnesumkārbām.

Paraugoties uz jauno Captiva no priekšpuses, uzreiz ir pamanāmas vairākas jaunas iezīmes: pārveidotais un asām skulpturālām līnijām apveltītais motora pārsegs, lielāka radiatora reste ar dubulto atvērumu un Chevrolet «kaklasaiti - tauriņu», lepni izvietotu pašā vidū; prizmas formas priekšējie lukturi un LED pagrieziena gaismas, iestrādātas atpakaļskata spoguļos. Jaunās Captiva virsbūves uzlabojumus papildina arī jaunu krāsojuma toņu palete un akcentētās riteņu arkas, zem kurām slēpjas 17 un 19 collu riteņi.

Captiva motertelpā atradīsim četrus jaunus dzinējus, kas būs pieejami kombinācijā ar jaunām sešpakāpju manuālajām un automātiskajām pārnesumkārbām. Jaunais motoru klāsts, kas sastāv no diviem benzīna motoriem (2.4l un 3.0l) un diviem 2.2 litru tilpuma turbodīzeļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Honda sāpīgi sajūt aizvadītā gada katastrofas

Jānis Rancāns, 31.01.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas trešais lielākais autoražotājs Honda aizvadītā gada pēdējos trīs mēnešus noslēdzis ar peļņu 47,6 miljardu jēnu (624 miljoni ASV dolāri) apmērā.

Salīdzinot ar attiecīgu laika posmu pirms gada, Japānas autobūves uzņēmuma peļņa samazinājusies par 41% - 2010. gadā Honda bija nopelnījusi 81,1 miljardu Japānas jēnu, vēsta BBC.

Kompāniju spēcīgi ietekmēja aizvadītā gada martā piedzīvotā zemestrīce un cunami Japānā. Tāpat Honda piederēja arī ražotne Taizemē, kas kopš pērn oktobrī notikušajiem plūdiem ir slēgta. Kompānija cer, ka slēgtajā ražotnē darbu izdosies atjaunot jau marta beigās.

Aizvadītajā gadā kompānijai Honda izdevās pārdot 2,9 miljonus automobiļu. Savukārt Japānas autobūves gigantam Toyota Motor pērn izdevies pārdot mazāk nekā astoņus miljonus automašīnu. Tādējādi Toyota Motor zaudējis savu pasaules lielākā autoražotāja statusu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

GM Dienvidkorejā mainīs nosaukumu

Ritvars Bīders, 20.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

General Motors (GM) struktūrvienība Dienvidkorejā GM Daewoo Auto & Technology nolēmusi mainīt nosaukumu uz GM Korea un tirgot lielāko daļu automašīnu zem Chevrolet zīmola, ziņo Associated Press.

Nosaukumu maiņu plānots pabeigt līdz šā ada 31. martam. Šādu soli atbalstījusi GM Daewoo valde.

Lēmums mainīt kompānijas nosaukumu Dienvidkorejā tiek pamatots ar nepieciešamību pielāgot GM citu valstu struktūrvienību nosaukumus vienam principam.

GM Daewoo norāda, ka visi turpmākie automašīnu modeļi, kā arī izmaiņas esošajos auto modeļos tiks veiktas zem Chevrolet zīmola.

GM Daewoo ir Dienvidkorejas trešais lielākais automašīnu ražotājs aiz Hyundai Motor un Kia Motors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Ceļojums laika kapsulā

Sagatavojusi Linda Zalāne; Iesaka: Dita Danosa, veikalu Taste Latvia izveidotāja un vadītāja, Latvijas Modes palātas valdes priekšsēdētāja, Banku augstskolas docētāja un programmas Uzņēmumu vadīšana radošajās industrijās direktore, 23.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kuba ir tīrradnis, kurai nav līdzinieka visā pasaulē.

Tā apbur ar tikai tai piemītošajām lietām, unikālo Latīņamerikas ritmu – mūziku, deju un dzīvesveidu. Kubā dzīve joprojām noris pagājušā gadsimta piecdesmitajos gados «iekonservētā» vidē, kāda tā bija brīdī, kad Fidels Kastro nospieda «stop» pogu un sākās komunisma iedzīvināšanas ēra. Kopš tā laika valsts ir piedzīvojusi tautsaimniecības pakāpenisku sagrūšanu, kultūra, tradīcijas un arhitektūra ir izdzīvojušas. Havanas ielās rībina ikoniskas piecdesmito gadu mašīnas Chevrolet, Buick un Studebaker, kuras mēs padomju režīmā diemžēl tā arī nepiedzīvojām.

20 dienu ceļojumā uz saulaino un iedvesmojošo Kubu devos kopā meitu un vīru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Vairāk nekā 70 pasaules uzņēmumu pārtraukuši sadarbību ar Krieviju

LETA--UNIAN, 03.03.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāk nekā 70 pasaules uzņēmumu ir pārtraukuši sadarbību ar Krieviju, protestējot pret tās plašo iebrukumu Ukrainā, paziņoja Ukrainas Nacionālās drošības un aizsardzības padomes Dezinformācijas apkarošanas centrs.

No Krievijas "aizgājuši un aiziet: "Apple", "Audi", "Chevrolet", "Cadillac", "Coca Cola", "Danone", "Dell", DHL, "Ericsson", "Ford", HP, "Harley Davidson", "General Motors", "Jaguar", "Lenovo", "LinkedIn", "Maersk" (ardievu, "Ali express" un ASOS), "Nike", "Scania", "Porsche", "Renault", "OnlyFans", AMD, "Adobe", BMW, "Dropbox" (pēc dažām dienām), "FedEx", "Intel", "Mercedes", "Nestle"," teikts paziņojumā.

Krieviju bloķējuši uzņēmumi "Apple Pay", "Amazon", "Cex Io", "Etsy", "Facebook" (slēgti Krievijas mediju konti), "Google Pay", "Google Maps", "Instagram" (Krievijas propagandas bloķēšana), "Paysera", "Samsung pay".

Krievijas dalību dažādos pasākumos atcēluši to rīkotāji "Cannes Festival", "Eurovision", "Formula 1", FIFA, MOK, "Mobile World Congress", NHL, bet uzņēmums "Adidas" atteicies strādāt ar Krievijas futbola izlasi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc Ceļu satiksmes drošibas direkcijas (CSDD) datiem, jūnijā Latvijā reģistrēti 556 jauni automobiļi. Tas joprojām ir par 17% mazāk nekā 2009. gada jūnijā, taču par 212 automašīnām vairāk nekā šī gada maijā (344).

Tomēr savu ieguldījumu autotirgus pieaugumā devuši arī vairāki lieli iepirkumi Latvijā. LPAA prezidents Andris Kulbergs: «Jūnijs bija pārsteidzošs mēnesis. Vēl pusmēneša rezultāti neliecināja par jelkādiem uzlabojumiem salīdzinot ar maiju, turklāt Jāņu nedēļa faktiski bija brīva.»

LPAA prezidents norāda, ka jūnijā bijuši vismaz 7 prāvi jaunu auto iepirkumi. Savus autoparkus papildinājuši komunikāciju, enerģētikas, autoceļu uzturēšanas, pārtikas un citi uzņēmi. Jaunus Mercedes-Benz Sprinter neatliekamās medicīniskās palīdzības vajadzībām saņēmusi sanitārā autobāze, un nepieredzēti daudz automašīnu, 36, vienā mēnesī pārdevis Fiat dīleris.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Gaidāmā nodokļu paaugstināšana palielina interesi par jauniem auto

Aldis Zelmenis, 13.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Novembrī Latvijā reģistrēti 467 jauni vieglie automobiļi, kas ir vairāk nekā septembrī un oktobrī, taču nedaudz mazāk kā augustā. Kopā šogad piereģistrēti 4372 jauni vieglie auto, kas ir par 826 jeb 23,3% vairāk nekā 2009. gada 11 mēnešos.

«Kāpums izskaidrojams ar tuvajām gada beigām, kā arī ziņām par nodokļu paaugstināšanu. Domāju, ka decembrī būs vēl lielāks reģistrāciju pieaugums, kas sola stipri gausāku janvāri un februāri,» skaidro LPAA prezidents Andris Kulbergs.

Lai gan gaidāmā nodokļu paaugstināšana, tai skaitā PVN, transporta, dienesta auto nodoklis PVN priekšnodokļa atskaitījuma samazinājums, LPAA ar gandarījumu vērtē komercauto tirdzniecības atkopšanos. Pagājušajā mēnesī Latvijā piereģistrēti 118 smagie kravas auto. «Ievērojams notikums novembrī komercauto segmentā ir skolas autobusu piegāde reģionu skolām,» atzīmē A. Kulbergs.

Komentāri

Pievienot komentāru