Latvijas nacionālā mazumtirgotāja Elvi pārdošanas rezultāti martā ir palielinājušies - salīdzinot ar februāri, tā apgrozījums ir pieaudzis par 11%, sasniedzot 5,14 miljonus latu.
Kā liecina uzņēmuma paziņojums, līdztekus tradicionālajiem svētku pirkumiem, ievērojami ir palielinājies pārdoto apakšveļas, peldkostīmu un citu vasaras atpūtai paredzēto preču skaits. Salīdzinot ar pērnā gada martu, apakšveļu un peldkostīmus ir iegādājušies par 76% vairāk nekā pērn, savukārt, saldo našķu patēriņš pieaudzis teju sešas reizes - to palielinājums ir mērāms ar 575%.
«Tā kā Lieldienas šogad bija martā, tas ir manāmi atspoguļojies arī tirdzniecības rādītājos - būtisks pieaugums vērojams svētkiem domāto preču, kā arī kulinārijas un konditorejas produktu segmentā. Olu noieta apjoms, salīdzinot ar pagājušo gadu, ir palielinājies par nepilniem 20%,» pircēju izvēli svētkos skaidro SIA Pārtikas Tirdzniecības apvienība, kas ir Elvi franšīzes turētājs, komercdirektore Laila Vārtukapteine. Savukārt pieprasījums pēc Lieldienu precēm un suvenīriem ir pieaudzis attiecīgi par 225% un 189%. Cilvēki šogad martā ir vēlējušies vairāk dāvināt – par 163% pieaudzis nopirkto apsveikuma kartīšu un elektronisko spēļu, par 107% bērnu un zīdaiņu rotaļlietu, par 58% grāmatu un par 62% gatavo dāvanu komplektu skaits.
Elvi pirktāko preču sarakstā nepilnas trīs reizes ir pieaudzis putnu un grauzēju barības apjoms.
Vēl no pārtikas segmenta marta pieprasītāko produktu augšgalā ir saldētie jūras produkti - tos ir pirkuši četras reizes vairāk, putnu gaļa (84%) un tās izstrādājumi (32%), kā arī nedaudz ir palielinājies pieprasījums pēc svaigajiem gurķiem (20%).