Vadošais apavu mazumtirgotājs Lavijā Euroskor šovasar sāks tirgot apavus internetā.
«Pirkšanas iespējas internetā pieaug. Starptautiski šī iespēja pastāv jau sen un arī Latvijā viens otrs tirgotājs piedāvā iespējas iepirkt apavus internetā. Arī mēs vēlamies savam pircējam būt tik tuvu, cik vien iespējams, un ja pircējs šādā veidā vēlas iepirkt apavus, tad mēs to piedāvāsim,» situāciju skaidro SIA Euroskor Latvijā valdes loceklis Aldis Lūsis. Arī citās valstīs šī iespēja labi darbojas, tāpēc Euroskor Latvijā nolēmis pamēģināt šādu tirdzniecības veidu. Sākotnēji internetā tiks piedāvāti zīmoli visai ģimenei – prece, par ko uzņēmums «ir drošs, ka tas sevi iepriekš pierādījis» un tad tiks vērtēta pircēju atsaucība. Ja tā būs veiksmīga, tirdzniecība internetā tiks paplašināta.
Pirms divdesmit gadiem izveidotais apavu mazumtirdzniecības uzņēmums Euroskor Latvijā arī šogad plāno paplašināties. Paredzēts atvērt vienu jaunu veikalu Clarks t/c Spice un saistībā ar zīmola maiņu renovēt vēl vairākus Euroskor veikalus. Tāpat paredzēta Ecco veikala paplašināšana ar dizaina maiņu t/c Spice. Kopējās investīcijas plānotas ap 250 tūkstošiem Ls. Reģionos Euroskor jau ir pārstāvēts salīdzinot ar citiem plaši un pagaidām jaunu veikalu atvēršana netiek plānota. Ja tas notiks, tad iespējams, ka Latgalē. Uzņēmums savas darbības laikā noturējis līderpozīcijas un savu tirgus daļu lēš ap 7 – 8 %.
A. Lūsis atklāj, ka šo gadu laikā mērķtiecīgi strādāts, lai uzņēmums augtu un aizņemtu lielāku tirgus daļu. Kredītus kompānija izmantojusi tikai apgrozāmo līdzekļu finansēšanai. Euroskor ir viens no retajiem nacionālā kapitāla uzņēmumiem, kas strādājis pēc principa - sākumā nauda jānopelna, tad jāiegulda un tādā veidā jāattīsta uzņēmums, atzīst kompānijas vadītājs. Šobrīd uzņēmumam ir 33 veikali, tostarp 20 Euroskor zīmola veikali, 7 Ecco, 2 LLoyd, 3 Tamaris un 1 Clarks veikals. Tā saucamajos labajos gados bija tādi, kad atvērti pat 4 jauni veikali, bet vidēji katru gadu plānots atvērt vismaz vienu līdz diviem , kas atkarīgs gan no tirgus konjunktūras, gan telpu piedāvājuma. 2012. gadā kompānija plāno apgrozījumu palielināt orientējoši par 5 %. Šogad martā uzņēmums atzīmēs 20 gadus, kopš izveidots pirmais Euroskor veikals Latvijā.