Facebook brīdina, ka strauji aug izmaksas 

Sociālais tīkls Facebook brīdinājis, ka tā izdevumi nākamajā gadā strauji pieaugs un ieņēmumu pieaugums ceturtajā ceturksnī palēnināsies, ziņo BBC.

Lelde Petrāne, 29.10.2014

Facebook vadītājs Marks Cukerbergs

Foto: REUTERS/SCANPIX

Pēc paziņojuma, ka nākamgad izdevumi būs līdz pat 75% augstāki, samazinājusies Facebook akciju cena.

Facebook arī informējusi, ka trešajā ceturksnī ieņēmumi sasnieguši 3,2 miljardus ASV dolāru, krietni apsteidzot analītiķu prognozes.

Peļņa kāpusi par 90%, salīdzinot ar atbilstošo laika posmu 2013. gadā, līdz 806 miljoniem ASV dolāru.

Reklāmas ieņēmumi laika posmā no jūlija līdz septembrim bijuši ievērojami lielāki nekā tajā pašā periodā pagājušajā gadā. Mobilās reklāmas tagad veido 66% no kopējiem reklāmas ieņēmumiem.

Arī attiecībā uz lietotāju skaitu Facebook spējusi pārsteigt. Septembra beigās Facebook bija 1,35 miljardi aktīvo lietotāju ik mēnesi, kas ir kāpums par 14%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu.

Tomēr izmaksas ceturkšņa laikā palielinājušās par 41%. Par finansēm atbildīgais Deivs Vehners (Dave Wehner) sacījis, ka kāpums turpināsies arī nākamgad.

Jaunākais izdevums