Finanses

FKTK brīdina par AMA Marketing sniegtajiem pakalpojumiem

Žanete Hāka, 24.03.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) brīdina par AMA Marketing (ABA Marketing Group Inc) piedāvātajiem ieguldījumu pakalpojumiem, kas aicina veikt ieguldījumus uzņēmuma piedāvātajos projektos, kas tiek sniegti bez atbilstošas atļaujas, informē FKTK.

FKTK atgādina iedzīvotājiem, ka nelicencēta komercdarbība netiek valstiski uzraudzīta, un iedzīvotāju intereses šādos gadījumos netiek aizsargātas. Nelicencēta komercdarbība, piesaistot noguldījumus vai citus atmaksājamos līdzekļus, ir krimināli sodāma.

Iedzīvotājiem, kuri vēlas veikt ieguldījumus, noguldīt finanšu līdzekļus, rekomendējam doties uz banku vai ieguldījumu brokeru sabiedrību, kura ir licencēta. Šādiem pakalpojumu sniedzējiem ir pienākums informēt klientus par iespējamiem riskiem un nodrošināt klienta riska profilam atbilstošu piedāvājumu.

FKTK uzrauga tikai licencētus tirgus dalībniekus, kas saņēmuši attiecīgu licenci noguldījumu vai ieguldījumu piesaistei. Tikai pie šiem noguldījumu piesaistītājiem klientu aizsargā valsts – gan kā patērētāju, gan kā noguldītāju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Eksperti vērtē Latvijas sabiedrisko attiecību nozari

Linda Zalāne, 04.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laba reklāma ir kā izdevies pirmais randiņš, bet prasmīgi veidotas sabiedriskās attiecības – kā draudzība mūža garumā

Tā par šīm abām jomām izsakās Nords Porter Novelli direktore Evija Ansonska. Sabiedriskās attiecības vienmēr ir bijis stratēģiskas komunikācijas mugurkauls, bet īpaši to loma ir pieaugusi līdz ar integrētās komunikācijas kampaņas pieejas attīstību pasaulē. Praktiski tas nozīmē uzņēmumu komunikācijas budžetu pārdali par labu sabiedriskajām attiecībām, kas pēc būtības ir ne tikai lētāks risinājums (nekā reklāma), bet arī investīcija kvalitatīvā saturā, viņa turpina.

Strādā ilgtermiņā

«Vērtējot Latvijas sabiedrisko attiecību nozari aizvadītajos divos gados un prognozējot tās attīstību nākotnē, gribas citēt nu jau par klasiku kļuvušo Bila Geitsa teicienu: «Ja man būtu atlicis tikai dolārs, es to iztērētu sabiedriskajām attiecībām.» Morāle: ja ir jāizvēlas – investēt saturā vai tā pārdošanā –, vienmēr investējiet pirmajā, jo labs saturs noteikti atradīs kanālu,» prāto E. Ansonska. Lai arī Latvijā jau sen nozarē tiek lietots šis termins, praksē par patiesi integrētu ilgtermiņa komunikāciju varot runāt tikai pēdējos gados. Praktiski tas nozīmē komunikācijas vīzijas veidošanu uzņēmuma/organizācijas vadības līmenī, kur komunikācijas eksperti ir neatņemama vadības komandas daļa, bet komunikācijas stratēģija ir daļa no biznesa stratēģijas. Ikdienā tas nozīmē nevis sabiedrisko attiecību, reklāmas un mediju speciālistu sadarbību, bet darbu komandā, kur saturs, radošie risinājumi un komunikācijas kanālu izvēle veido vienotu sinerģiju.

Komentāri

Pievienot komentāru