Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Ford Motor Co apsver plānu atteikties no Mercury, pagājušā gadsimta trīsdesmitajos gados radītā zīmola, kura rādītāji pēdējos gados nav bijuši visai spoži, atsaucoties uz personas, kas ir informēta par šādām diskusijām kompānijas iekšienē, sniegto informāciju, vēsta Reuters.

Ford mārketinga vadītājs Džims Fērlijs (Jim Farley) esot konsultējies ar vairākiem ASV dīleriem par atteikšanos no Mercury, un oficiāls paziņojums varētu sekot dīleru sanāksmē šovasar, stāstījis informācijas avots.

Atteikšanās no Mercury un Volvo, autoražotājam ļautu vairāk koncentrēties uz Ford zīmolu globālā līmenī un luksusa Lincoln zīmolu Ziemeļamerikā, norāda Reuters.

Persona, kas ir informēta par Ford plāniem, lūgusi nenosaukt vārdu, jo šos plānus vēl neesot nolemts publiskot.

Zīmols Mercury tika radīts pagājušā gadsimta trīsdesmitajos gados saskaņā ar Edsela Forda vīziju par transportlīdzekļu līniju, kas aizpildītu cenas ziņā tukšo vietu starp masu tirgum domāto Ford un luksusa Lincoln.