Ford Motor Co. tērē vienu miljardu ASV dolāru, cenšoties attīstīt Lincoln zīmola transportlīdzekļu jauno paaudzi, atsaucoties uz dīleru sniegto informāciju, vēsta The Wall Street Journal.
Ford strādā pie septiņiem pavisam jauniem vai būtiski uzlabotiem transportlīdzekļiem, ko Lincoln laidīs klajā nākamo četru gadu laikā.
Ford pārstāvis Marks Fīlds pirms divām nedēļām dīleriem atzinis, ka šī ir pēdējā iespēja Lincoln atkal kļūt par vadošo konkuretu luksusa auto segmentā.
Lincoln pārstāvis Timotejs Eliots The Wall Street Journal norādījis, ka autoražotājs tikšanās laikā ar dīleriem sniedzis precīzu skaidrojumu par saviem plāniem attiecībā uz Lincoln, bet atteicies medijam sniegt plašāku informāciju.
Lincoln reiz bija viens no vislabāk pārdotajiem luksusa zīmoliem ASV, bet pēdējās desmitgades laikā pārdošanas apjomi ir sarukuši. 2010.gadā Lincoln pārdeva 85 828 vieglās automašīnas un mazkravas auto, mazāk nekā konkurējošie luksusa zīmoli - Lexus, BMW, Mercedes-Benz, Cadillac, Acura, Audi un Infiniti.
Sanāksmē Ford pārstāvji informējuši, ka Lincoln pārdošanas apjomi šogad varētu samazināties līdz 78 tūkstošiem transportlīdzekļu, bet 2015.gadā pieaugt līdz pat 162 tūkstošiem transportlīdzekļu.
Dīleriem tuvāko mēnešu laikā esot jāapņemas uzlabot savu aprīkojumu un atbilst citām jaunām prasībām.