Ik gadu izpētes kompānija Kantar Worldpanel publicē savu Brand Footprint pētījumu, kurā ir iekļauti 50 pasaulē populārākie zīmoli, raksta Business Insider.
Pētījums balstīts uz aprēķiniem, cik daudz mājsaimniecību pasaulē iegādājas konkrēto zīmolu un cik bieži, piešķirot punktus, ko dēvē par patērētāju sasniegšanas punktiem.
Pētījuma mērķis ir atklāt vietējās garšas, tendences, uzvedību un citus datus. Pētījumā aptverti 300 miljardu pircēju lēmumi, kas pārstāv 74% pasaules iedzīvotāju un 15 tūkstošus zīmolu 44 valstīs.
Galerijā augstāk iespējams iepazīties, kuri ir pasaulē populārākie zīmoli!
#1/10
10. Dove
Punkti: 1,67 miljoni
Gada laikā produkta lietotāju skaits audzis par 31 miljonu.
#3/10
8. Indomie
Šis Āzijas ātri pagatavojamo makaronu zīmols ir visiecienītākais Indonēzijā un ir paplašinājies arī Āzijā, Turcijā.
Punkti: 1,9 miljoni
#4/10
7. Nescafe
Kafijas zīmols saglabājas populārs, taču gada laikā nokrities par vienu vietu.
Punkti: 2 miljoni
#5/10
6. Pepsi
Vairākās pasaules valstīs šis dzēriens ir iecienītāks nekā Coca-Cola, piemēram, Ēģiptē.
Punkti: 2,2 miljoni
#6/10
5. Lays
Zīmols pieder PepsiCo. Gada laikā produktu iegādājušās par 25 miljoniem vairāk mājsaimniecību.
Punkti: 2,2 miljoni
#7/10
4. Maggi
Pieder Nestle un ir šī uzņēmuma vispopulārākais zīmols.
Punkti: 2,4 miljoni
#8/10
3. Lifebuoy
Pieder Unilever un aktīvi iekaro Āzijas valstis.
Punkti: 2,6 miljoni
#9/10
2. Colgate
Gada laikā Colgate lietotāju skaits audzis par 40 miljoniem, kas ir straujākais pieaugums starp zīmoliem.
Punkti: 4,3 miljoni