FOTO: Bērnu ballītēm izveido svētku piekabi 

Ilva Žaka kopā ar vīru Artūru radījuši mazo biznesu - svētku piekabi, kuru iespējams piegādāt uz jebkuru vēlamo bērnu ballītes norises vietu.

Laura Mazbērziņa, 2019. gada 14. maijs plkst. 13:04

Idejas autore un iniciatore Ilva stāsta, ka bizness tapis, apvienojot aizraušanos un hobiju. Ilva pēc profesijas ir pasākumu vadītāja un organizatore, kura šajā jomā darbojas jau vairāk nekā 10 gadu. «Ideja radās ģimenei īpaši saspringtā laikā, kad mūsu meitiņa Odrija nepārtraukti slimoja. Bērna slimošanas dēļ daudz laika pavadot mājās, nācās rast veidu, kā sevi nodarbināt. Mana klusā vēlme vienmēr bijusi radīt ko inovatīvu, ko tādu, kas vēl Latvijā nav redzēts un kas sagādātu prieku man pašai un citiem. Vienu dienu vīram prātā «iešāvās» ideja, ka varētu organizēt bērnu ballītes piekabē. Es ideju papildināju, radot vīziju par to, kā pati piekabe varētu izskatīties. Sākotnēji idejas potenciālu pārbaudījām, ļaujot piekabes piedāvājumu izbaudīt Odrijai un krustbērniem, un vērojot viņu reakciju, vēlāk parādījās interese arī no kaimiņu bērniem. Redzot, cik daudz prieka un pozitīvu emociju Svētku piekabe sagādā bērniem, iebraucot ballītes norises vietas pagalmā, sapratām, ka mūsu idejai ir arī biznesa potenciāls. Šobrīd piedāvājam piekabes nomu ikvienam interesentam,» aizrautīgi stāsta I.Žaka.

Idejas īstenošanā ieguldīti 8,9 tūkstoši eiro pašu līdzekļu. «Lai radītu Svētku piekabi, mums nācās rūpīgi izvērtēt un pārplānot ģimenes budžetu, no kaut kā atteikties. Atmetām domu par došanos ceļojumā šogad, tā vietā ieguldot naudu biznesā un sirdslietā. Uzreiz sekoja pirmais lielais izaicinājums – uzsākot piekabes izveidi, sapratām, ka bijām rēķinājušies ar divreiz mazāku finansiālo līdzekļu ieguldījumu. Izaicinājumus sagādāja arī piekabes tehniskais risinājums, piemēram, mūsu piekabei ir netradicionāla virsmas faktūra, tāpēc bija nepieciešams izgatavot īpašu plēvi tās noformēšanai. Lai vai kā, mums abiem ieguldot daudz darba, laika un rūpju, visus izaicinājumus līdz šim esam pievarējuši un problēmas atrisinājuši,» stāsta A.Žaka.

Piekabes izmēri ir 1,5x3 metri un tajā atrodas piepūšamā atrakcija ar slidkalniņu un basketbola grozu, divi elektrokvadracikli, kuri ir aprīkoti ar drošības sistēmu. No iekšpuses pati piekabe ir pārveidota par telpu bērnu rotaļām – skolas klase ar dekorācijām, krēsliem, galdu un tāfeli. «Papildu piekabes nomai, es piedāvāju arī noorganizēt un vadīt bērnu ballīti. Pieredze svētku organizēšanā un vadīšanā man ir uzkrāta jau krietnu laiku pirms Svētku piekabes projekta īstenošanas. Es radu ballītes idejas un tematiku, plānoju programmu, vadu rotaļas un izklaidēju bērnus visas ballītes garumā,» teic I.Žaka.

Piekabi iespējams nogādāt jebkur - gan laukos, pļavās, mežā, vai vienkārši rīkot ballīti savas mājas pagalmā. Vienīgais, kas ir nepieciešams - elektrības padeve. Pakalpojuma izmaksas piekabes nomai uz četrām stundām Rīgas un Pierīgas rajonā sākas no 150 eiro. Ja piekabe ir jānogādā ārpus Rīgas rajona , tad tiek piemērota papildu maksa par ceļa izdevumiem. «Mums nav izstrādāta strikta cenu lapa. Esam ļoti pretimnākoši potenciālajiem klientiem un ir gadījumi, kurus izvērtējam individuāli. Noteikti negaidām, ka pēkšņi sāksim pelnīt lielu naudu un kļūsim bagāti. Protams, saprotam, ka biznesa mērķis ir pelnīt naudu un biznesa vidē ir arī konkurenti, tomēr uz šo projektu skatāmies nedaudz citādi un ticam, ka mūsu klienti novērtēs mūsu entuziasmu un prieku par to, ko darām, » sacīja A.Žaka. Svētku piekabes noma plānojas kā sezonāls pakalpojums. Gada aukstajos mēnešos I.Žaka turpinās vadīt korporatīvos pasākumus un privātās ballītes.

I.Žaka atzīst, ka viens no lielākajiem atpazīstamības veicinātājiem ir sociālie tīkli un veiksmīgi ieraksti tajos. «Mēs savus klientus esam sasnieguši īsā laikā ar vienu veiksmīgu Facebook ierakstu. Šobrīd jau piekabe ir rezervēta uz visu maija mēnesi, kā arī mums jau ir zināmi vairāki pasākumi vasaras ietvaros, uz kuriem ceļos mūsu piekabe,» sacīja I.Žaka.

«Idejas pirmsākumos doma bija nedaudz savādāka, proti, mēs plānojām, ka mums būs piekabe un klienti paši tai atbrauks pakaļ un pēc tam atvedīs to atpakaļ. Taču šobrīd esam nonākuši pie cita pakalpojuma sniegšanas modeļa. Te noteikti ir nepieciešams lielāks mūsu kā cilvēkresursu ieguldījums, jo mums pašiem būs jāiesaistās katrā piekabes ceļojumā uz pasākuma norises vietu. Esam pārliecināti, ka klientam šāds pakalpojums būs ērtāks,» stāsta I.Žaka.

Svētku piekabē ir vieta 6 līdz pat 12-15 bērniem. Šis pakalpojums liksies saistošs bērniem vecumā no 3 līdz 12 gadiem. Nākamā gada ieceres jaunajiem uzņēmējiem ir dažādas, tostarp viņi plāno, ka iespējams varētu piedāvāt Svētku piekabes pakalpojumus arī pieaugušajiem, kā arī sniegt pienesumu kultūras nozarē.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2019. gada 05. marts plkst. 7:14

Jaunās māmiņas Aiga Ose un Kristīne Māla apvieno ideju ar drosmi, izveidojot...

2018. gada 12. aprīlis plkst. 13:27

Sociālajā tīklā «Facebook» ievietots sludinājums, kas liecina, ka par 12 000 eiro...

2014. gada 14. maijs plkst. 7:51

Pēc divu gadu darbības ģimenes centru papildina ar īpaši vecākiem un bērniem...

2014. gada 08. maijs plkst. 7:46

Rīgas rīkotajos svētkos gadu no gada līdzdarbojas vieni un tie paši uzņēmumi...

2014. gada 28. aprīlis plkst. 8:23

499 latviešu bērni pēdējā desmitgadē kļuvuši par amerikāņiem - to sekmējušas...

Nepalaid garām

Uzņēmums Stats Serviss mainījis nosaukumu uz STATS RENT, turpina izstrādāt rentomāta projektu...

Nelīdzsvarotā būvniecības attīstība ar straujiem kāpumiem un kritumiem un atkarība no ES...

Lielākā Zviedrijas banka, vērtējot pēc aktīvu apjoma, Svenska Handelsbanken AB, paziņojusi, ka...

Šodien Jēkabpilī AS Virši-A atklās pirmo CNG jeb saspiestās dabasgāzes uzpildes staciju...

Skolēnu ēdināšana kļūst par sociālo uzņēmējdarbību....

Dienas Biznesa lasītāju balsojumā par mīlētāko auto zīmolu ir uzlēkusi jauna zvaigzne –...

No šīs sadaļas
2019. gada 21. maijs plkst. 6:40

Zīmola Twinkle Twinkle stāsts aizsācies pirms trīs gadiem ar pirmo radīto mugursomu...

2019. gada 13. maijs plkst. 6:15

Pārņemot Honkongas saldo ēdienu tradīcijas, Santa Belte ar draugu Norbertu Zalpēteru izveidojuši...

2019. gada 08. maijs plkst. 8:15

Zīmola MadamPuzo īpašnieces Kazimieras Puzo pirmais produkts bija čili mērce Ugunīgā Čikitta,...

2019. gada 30. aprīlis plkst. 9:35

Rotu zīmols «Anita Sondore» 2015. un 2016. gadā konkursā «A' Design Award...

2019. gada 29. aprīlis plkst. 14:37

NicePlace TELPA K. Barona ielā 21A strādās līdz maija beigām, informē uzņēmums....

2019. gada 29. aprīlis plkst. 8:02

Kaņepju audzēšana un pārstrāde Latvijā un pasaulē uzņem apgriezienus....

2019. gada 25. aprīlis plkst. 6:38

Vēl tikai būdami vidusskolas eksāmenu priekšvakarā, trīs jaunieši neredzīgos ļaudis ieved mūsdienu...

2019. gada 19. aprīlis plkst. 9:21

Biznesa portāls db.lv viesojās SIA Kokradis ražotnē Jelgavā, lai vērotu, kā tiek...

2019. gada 18. aprīlis plkst. 8:23

Vadīt mazu, jaunu uzņēmumu nav viegli, tas ir izaicinājums, tomēr dzīvē ir...

2019. gada 17. aprīlis plkst. 8:26

Rīgā atklāts pirmais zīmola ZĪLE konceptveikals, portālam DB pastāstīja uzņēmuma īpašniece...