Jaunākais izdevums

Londonas uzņēmums Deliveroo izveidojis jauna veida gastrotirgu Singapūrā, kur apmeklētāji nesastaps nevienu apkalpojošo darbinieku, raksta Business Insider.

Deliveroo Food Market ēdināšanas vieta pilnībā automatizēta, un tajā klienti varēs pasūtīt dažādu kultūru ēdienus, piemēram, burgerus, suši, sašimi, grieķu souvlaki un citus. Apmeklētāji pasūtījumu var veikt pie viena no pieciem ekrāniem, un pēc pasūtījuma veikšanas uz lielā ekrāna parādās apmeklētāja vārds un pasūtījuma statuss. Kad pasūtījums ir gatavs, tas tiek ievietots īpašā plauktā, uz kura uzrakstīts konkrētā pasūtītāja vārds.

Vidējā ēdiena cena gastrotirgū ir 7-10 dolāri. Pilnībā automatizētā kafejnīca atvērta sadarbībā ar Sanfrancisko tehnoloģiju automatizāciju kompāniju Eatsa.

Kopumā šajā pusdienošanas vietā būs 40 sēdvietas. Uzņēmuma Singapūras vadītājs Sidharts Šankers sacījis, ka ideja atvērt jaunu ēdināšanas vietu Singapūrā radusies, ņemot vērā pieprasījumu Deliveroo atvērtajā Lavender Editions, kas atvērta pērn un spēj uzņemt 20 apmeklētājus.

Gastrotirgū pieejami tādu zīmolu ēdieni kā NamNam, ComNam by NamNam, Omakase Burger, Bonchon, The Flying Squirrel, Chop Shop, Lucky Souvlaki, Vios, Rasa Rasa, Ezo Hokkaido Eats un Delismith. Kopumā tajā ir desmit virtuves, ko apkalpo septiņi dažādi restorānu operatori.

Deliveroo pirmo gastrotirgus konceptu atvēra Honkongā pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas piegādes uzņēmums Deliveroo jaunākajā finansējuma piesaistes etapā piesaistījis 575 miljonu dolāru investīcijas, no kuriem lielākais investors bijusi interneta tirdzniecības kompānija Amazon, raksta BBC.

Precīzs Amazon investīciju apjoms netiek minēts. Deliveroo paziņojis, ka piesaistītais finansējums tiks izmantots, lai paplašinātu darbību starptautiskajos tirgos un uzlabotu pakalpojumu.

Deliveroo dibināts 2013.gadā un kopš tā laika spējis piesaistīt vairāk nekā 1,5 miljardu dolāru finansējumu, uzņēmums ir starp straujāk augošajām tehnoloģiju kompānijām Eiropā.

Amazon pārstāvji skaidrojuši, ka Deliveroo piesaistījis uzmanību ar inovatīvo tehnoloģisko pakalpojumu. Amazon piešķirtais finansējums Deliveroo dod labāku pamatu cīņai ar tādiem konkurentiem kā JustEat un Uber Eats.

Amazon 2016.gadā atvēra savu pārtikas piegādes kompāniju Lielbritānijā Amazon Restaurants UK, taču pēc pāris gadiem to slēdza. «Amazon nespēja tirgū konkurēt, tādēļ labāk meklē iegādes iespējas,» norāda Hermes fondu pārvaldnieks Luīss Dadlijs, kurš skaidro, ka Deliveroo nav tikai ēdienu piegādes kompānija, bet arī tehnoloģiju uzņēmums, un tam ir tehnoloģiju platforma, kas daudziem šķiet ļoti pievilcīga. Kompānija spēj paplašināties jaunos tirgos un ņemt vērā cilvēku gaumes izmaiņas, kā arī paredzēt, kuras tirdzniecības vietas būs veiksmīgas. Šis paredzamais pieaugums ir pievilcīgs Amazon, uzskata L. Dadlijs.

Komentāri

Pievienot komentāru