Jaunākais izdevums

Seviešu apavu zīmols SAZ pašmāju publikai prezentējis savu Kubas iedvesmoto pavasara – vasaras 2016 kolekciju.

Par zīmola pavasara - vasaras 2016 kolekcijas iedvesmas avotu kalpojis izteiksmīgās un pretrunīgās Kubas pastkartīšu tēls - kur nebeidzama romantika mijas ar kubiešu bezrūpīgo dzīvesveidu, Karību ritmiem un dejām līdz rītausmai.

Kolekcija, kas iepriekš jau prezentēta starptautiskā modes izstādē MIPAP Milano Milānas modes nedēļas ietvaros, ir veltījums koloniālai arhitektūrai, kubiešu mākslai un viņu kaislei uz gleznošanu, kur Kuba, tās gaišzilās lagūnas un eksotiskā flora atainota īpaši koša – kā slavas dziesma mūžīgai vasarai un dzīvei balto smilšu pludmalē.

Arī savā trešajā kolekcijā SAZ zīmola autores un dizaineres, Sanita Avotiņa un Inga Šabovica, palikušas uzticīgas ekstravaganta dizaina apvienošanai ar funkcionalitāti un roku darbu, radot rotaļīgus, sievišķīgus un ērtus apavus vasaras gaitām. Aktualitāti saglabājuši papēži, kuri veidoti, izmantojot koka atgriezumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zīmols SAZ apvieno ekstravaganto ar funkcionālo, īpašu vērību pievērš apavu detaļām, krāsām un materiāliem

SAZ apavi tiek darināti ar rokām. To dizaineres ir Inga Šabovica un Sanita Avotiņa. Pašu izlolotos apavus viņas Latvijas tirgū pieteica pagājušajā gadā, atrādot savu pirmo kolekciju. Zīmols izstrādā divas sezonālās kolekcijas gadā; līdz šim ir radītas divas un top trešā kolekcija. «Starptautiskajā modes pasaulē liela daļa apavu dizaineru rada vismaz četras kolekcijas gadā un vēl kādus īpašus izlaidumus, bet mums pagaidām pietiek ar divām. Parasti katrā no kolekcijām ir jābūt vismaz desmit modeļiem, mums ir 12–15 dažādu dizainu apavi,» stāsta zīmola SAZ (SIA SAZ Shoes) līdzīpašniece, valdes locekle Inga Šabovica.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas iespēja apavu ražošanā varētu būt unikāls dizains un roku darbs; tieši pēdējā laikā vērojams jaunu apavu zīmolu uzplaukums, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Līdz 90. gadiem Latvijā apavu izgatavošana notika rūpnieciskos apjomos, bet līdz ar tautsaimniecības transformāciju viss mainījās, nozare faktiski izzuda. Pēdējos gados vērojams jauns tās uzplaukums, bet to drīzāk var saukt par amatniecību. Tirgū ir pārstāvēti vairāki vietējie apavu zīmoli – Elīna Dobele, SAZ, June9, Woolfers, Woolings, Žaime Sandals, Inch2, Del Gardi u.c. Sava zīmola apavus piedāvā arī tirgotāji, piemēram, pērn oktobrī dāmu modes salons Madam Bonbon atklāja savu pirmo apavu līniju. «Pēc astoņiem gadiem emocionāli šķita, ka esam gatavi savam apavu modelim, un bija piedāvājums to ražot, izdarīt to ātri un bez šķēršļiem. Piedāvājums sakrita ar tā brīža pieprasījumu un nekavējoties pieņēmām lēmumu,» saka J. Ezeriņa. Vienlaikus viņa atzīst, ka šis bija arī solis sabiedrisko attiecību labā, veidojot uzņēmuma publicitāti un tēlu. «Viena apavu līnija nekādā veidā nevar ietekmēt biznesu,» saka Jana Ezeriņa, SIA Madam Bonbon vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru