Tirdzniecība un pakalpojumi

FOTO: Pasaules vērtīgākie zīmoli

Žanete Hāka, 09.02.2017

1. Google
Vieta 2016.gadā: 2.
Zīmola vērtība 2017.gadā: 109,47 miljardi dolāru
Zīmola vērtība 2016.gadā: 88,17 miljardi dolāru
Izmaiņas: +24%
Zīmola reitings: AAA+

Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sešus gadus pēc tam, kad Google savu vērtīgākā zīmola vietu atdeva Apple, uzņēmums šo titulu atkal ir atguvis, raksta MarketWatch.

Lielākoties tas noticis pateicoties Apple zīmola vērtības kritumam par 27%, liecina Howmuch.Net dati. Kompānijas eksperti uzsver, ka tirgus svārstības ir lielas, un izdzīvošana ir būtisks jautājums, lieli un bagāti zīmoli var buksēt un zaudēt vērtību, ja nemitīgi neattīstās.

Zīmola vērtību nosaka atkarībā no kompānijas vērtības, kā arī, ņemot vērā, cik lielā mērā patērētāji ir uzticīgi zīmolam un kāda ir tā atpazīstamība.

Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri patlaban ir pasaules vērtīgākie zīmoli!

Komentāri

Pievienot komentāru