Jaunākais izdevums

Tehnoloģiju uzņēmums Sony sācis piedāvāt bezvadu austiņu modeli WF-1000XM3, tādējādi konkurējot ar Apple AirPods austiņām, raksta Business Insider.

Sony austiņu cena būs 230 dolāri, salīdzinot ar AirPods, kas maksā 160 dolārus.

Austiņas trokšņu slāpēšanas režīmā darbojas līdz pat 24 stundām, un to korpuss pilda arī lādētāja funkciju, esot ceļā. Austiņām ir arī ātrās uzlādes funkcija, kas, veicot 10 minūšu uzlādi, pagarina baterijas ilgumu par 90 minūtēm. Austiņām ir HD trokšņu slāpējošais procesors QN1e ar 24 bitu audiosignālu apstrādi un DAC pastiprinātāju, kā arī digitālais skaņas pastiprinātājs HX (DSEE HX™), kas uzlabo kompresētas mūzikas failus.

Austiņas strādā arī ar Apple Siri un Google Assistant.

Paredzēts, ka pirmās piegādes tiks sāktas augusta pirmajā nedēļā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony bezspoguļa kamera A6400 izceļas ar segmentā neierastu darbības ātrumu un zibenīgu autofokusu

Viedtelefonu kļūšana par ikdienas galveno fotografēšanas rīku pamazām ienes korekcijas arī digitālo fotoaparātu vidējā segmentā. Lai piesaistītu pircējus un piedāvātu tiem kaut ko vairāk, nekā iespēj telefoni, foto tehnikas ražotāji «spiež» uz augstākā līmeņa fotogrāfiju kvalitāti kamerās, kuru cena grozās ap tūkstoš eiro. Vismaz Sony.

Gada sākumā, piesakot jauno bezspoguļa hibrīdkameru ar maināmu objektīvu A6400, japāņi devuši skaidru mājienu, ka turpmāk par viedtelefonu flagmaņu cenu varēs iegūt fotoaparātu, kura veikums būs ļoti tuvs spoguļkameru iespētajam. A6400 aizguvusi nozīmīgas tehnoloģijas no divu un vairāk reižu dārgākajām pilna kadra kamerām, ieskaitot augstvērtīgu autofokusa sistēmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patlaban tehnoloģiju kompānija Apple strādā pie jaunas AirPods versijas - AirPods 2, raksta Bloomberg.

Jau gadiem ilgi viens no Apple veiksmīgākajiem jaunajiem produktiem ir tieši AirPods, pirms kāda laika Apple tās sāka piedāvāt bezvadu versijā, un patlaban izskan runas, ka Apple plāno uzlabot to kvalitāti, piemēram, jaunās austiņas būšot ūdensizturīgas un tajās būs skaņas slāpētājs.

Paredzams, ka jaunās austiņas tirdzniecībā būs pieejamas, sākot no 2020.gada pirmā ceturkšņa. Jauno austiņu cena varētu būt, sākot no 159 dolāriem vienkāršajā versijā, un sasniegt 200 dolārus kopā ar bezvadu uzlādes ietvaru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Izslēdzam skaņu apkārtējai pasaulei: Sony bezvadu austiņas WF-1000XM3

Jānis Vēvers, 08.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony bezvadu austiņas WF-1000XM3 nodrošina kvalitatīvu skanējumu un jaudīgu apkārtējo trokšņu slāpēšanas sistēmu

Uzstājīgi atbrīvojoties no austiņu pieslēgvietas jaunākās paaudzes telefonos, ražotāji apzināti veido pateicīgu augsni bezvadu austiņu tirgus ekspansijai. Par laimi, atņemot ligzdu vadam, pretī lielākoties tiek doti kvalitatīvu, lai arī salīdzinājumā ar parastajām vadu austiņām dārgi produkti. Augstākās kvalitātes ešelonam pieskaitāmi Sony radītie WF-1000X ieauši, ko šogad aizstāj nesen pārdošanā laistais jaunais modelis WF-1000XM3.

Par mūzikas nogādāšanu līdz austiņām atbild Sony mobilā lietotne Headphones Connect, kas vienlaikus ir pārskatāma un bagātīga. Tajā var redzēt katras austiņas akumulatora stāvokli, pieregulēt ekvalaizeru, pielāgot adaptīvo skaņas kontroli četrām dažādām situācijām – miera stāvoklim, staigāšanai, skriešanai un transportam, piešķirt komandas nodošanas iespējas abu ieaušu skārienpaliktņiem un veikt citus pielāgojumus, piemēram, izvēlēties, vai mūzika automātiski tiek pauzēta, kad izņem vienu ieausi. Interesanta ir auss formas analīzes funkcija, kas sola pielāgot austiņu skanējumu atbilstoši lietotāja fizioloģiskajām īpatnībām. Vairākos uzstādīšanas soļos nākas pat ausis fotografēt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Tehnoloģiju apskats: Sony bezspoguļa fotoaparāts RX10 IV

Jānis Vēvers, 18.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony bezspoguļa fotoaparāts RX10 IV izceļas ar iespaidīgu 25x tālummaiņu, taču par to «jāmaksā» ar smagu, nenoņemamu objektīvu

Viens laikmets, bet tik atšķirīgs skatījums uz aktualitātēm. Ja viedtelefonu lauciņā pāris gadus veci modeļi tiek sludināti kā neglābjami morāli novecojuši, pat ja realitātē tie joprojām tīri labi tiek galā ar saviem pienākumiem, tad fotoaparātu segmentā pārmaiņas notiek krietni lēnāk. Ar palielu nokavēšanos DB rīcībā nonākusī Sony vidējās klases kamera RX10 IV pat apaļus divus gadus pēc pieteikšanas tirgū izskatās gana moderna un joprojām ir aktuāla, kamēr par sērijas 5. paaudzes fotoaparāta izdošanu vēl tikai baumo.

Fotoaparāts oficiāli tika pieteikts kā vidēja izmēra ceļojumu kamera, tomēr par šādu klasifikāciju vēl var padiskutēt. Tās gabarīti ir pamatīgi, un vizuāli tā vairāk atgādina spoguļkameru. Jā, ne tik liela kā profesionāļu spogulene, tomēr šis arī nav viegli jebkurā somā iemetams «ziepju trauks». Turklāt tam ir nenoņemams 24–600 mm izbīdāms objektīvs. Pamatīgs stobrs, kas nodrošina 25x optisko tālummaiņu. Kopā ar akumulatoru un atmiņas karti 132,5x94x145 mm lielā kamera sver 1095 gramus. Tātad vairāk nekā kilogramu. Tas ir nopietns svars ceļojuma kamerai. Ja paredzēta laiska pastaiga pilsētā, tad tas vēl nebūtu nekas traks, bet, ja mērķis ir doties kalnos vai garākā pārgājienā pie dabas, kur varenā tālummaiņa būtu tieši laikā izvairīgu dzīvnieku un putnu «ķeršanai», tad lieks kilograms kaklā vai mugursomā neiepriecinās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompānija "Apple" savu austiņu "AirPods" ražošanu daļēji pārceļ uz Vjetnamu, ziņo ārvalstu mediji.

Aptuveni 30% no "AirPods" (3 līdz 4 miljoni) tiks ražoti Vjetnamā, nevis Ķīnā, un šis solis turpinās diversificēt "Apple" piegādes ķēdi.

Piegādes ķēdes diversificēšanas procesu kompānija sāka paātrināt pagājušajā gadā saistībā ar saspringtajām ASV un Ķīnas savstarpējām attiecībām.

Ķīna joprojām ir "Apple" galvenais tirgus un ir nozīmīgs kompānijas ierīču ražošanas centrs.

Tomēr kompānija raugās citu valstu virzienā. Piemēram, pagājušā gada oktobrī "Apple" sāka pārdot Indijā montētus "iPhone XR".

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Breksita dēļ Sony galveno Eiropas biroju pārvietos no Lielbritānijas uz Nīderlandi

LETA, 23.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas uzņēmums «Sony Corp.» pārvietos savu Eiropas galveno pārvaldes biroju no Lielbritānijas uz Nīderlandi, lai izvairītos no «Breksita» radītiem darbības traucējumiem, trešdien paziņoja kompānijas preses pārstāvis.

Viņš gan norāda, ka pašreizējās Lielbritānijas struktūrvienības darbība netiks ietekmēta.

«Mēs līdz marta beigām veiksim mūsu Eiropas galvenā pārvaldes biroja reģistrācijas adreses pārvietošanu uz Nīderlandi,» sacīja preses pārstāvis.

Šāds lēmums pieņemts, lai izvairītos no sarežģītām ar muitu saistītām procedūrām pēc tam, kad Lielbritānija būs pametusi Eiropas Savienību, uzsvēra preses pārstāvis.

«Sony» pērnā gada nogalē Nīderlandē reģistrēja jaunu uzņēmumu un plāno tajā integrēt Lielbritānijā esošo Eiropas galveno pārvaldes biroju.

Kā ziņots, saistībā ar iespējamām «Breksita» radītām nodokļu problēmām savu galveno Eiropas biroju no Lielbritānijas uz Nīderlandi jau pārvietojis Japānas elektronikas uzņēmums «Panasonic Corp.».

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Arī Sony un Amazon atsakās piedalīties tehnoloģiju izstādē Mobile World Congress

Lelde Petrāne, 10.02.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koronavīrusa radīto risku dēļ arī kompānijas "Sony" un "Amazon" izstājušās no tehnoloģiju izstādes Mobile World Congress (MWC), kas ir viens no lielākajiem pasākumiem tehnoloģiju jomā pasaulē, ziņo BBC.

"Sony" paziņoja, ka nepiedalīsies MWC Barselonā, sekojot situācijas attīstībai pēc koronavīrusa uzliesmojuma.

Vienlaikus izstādes organizators apgalvo, ka pasākums tik un tā notiks, lai gan arī citas kompānijas informējušas par iespējamu izstāšanos.

No izstādes, kas norisināsies no 24. līdz 27. februārim, izstājušies arī Dienvidkorejas "LG Electronics", Zviedrijas telekomunikāciju iekārtu ražotājs "Ericsson" un ASV mikroshēmu kompānija "NVIDIA".

"GSMA", kas organizē izstādi, informē, ka, lai arī daži lieli izstādes dalībnieki ir nolēmuši šogad neierasties, pasākumā tik un tā būs vairāk nekā 2800 dalībnieku.

Izstādē tiks ieviesti papildu pasākumi, lai pārliecinātu dalībniekus un izstādes apmeklētājus, ka viņu veselība un drošība ir galvenā prioritāte. Tie ietver aizliegumu visiem ceļotājiem no Ķīnas Hubei provinces, kas ir slimības uzliesmojuma epicentrs, savukārt cilvēkiem, kuri ir bijuši Ķīnā, būs jāsniedz pierādījumi, ka viņi 14 dienas ir bijuši ārpus valsts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes "Samung" bezvadu austiņas "Galaxy Buds+" ar vienu uzlādi skan pat 11 stundas no vietas.

Viedtelefonu, televizoru un citas izplatītas patērētāju elektronikas lietotāji jau ir pieraduši pie ražotāju iecienītā koncepta – ik pa laikam papildināt populāru produktu ar jaunām iespējām, bet dizainu konceptuāli nemainīt. Šī pieeja "ķērusi" arī bezvadu austiņas. "Samsung" pērnā gada "Galaxy Buds", kas aizstāja divus gadus iznākušo "Gear IconX" modeli, šogad "pārdzima" ar paplašinātu nosaukumu "Galaxy Buds+", taču būtībā identiskā izskatā. Mainījusies vien pieejamā krāsa un pienākušas klāt dažas papildiespējas.

Dizains

(Raksta autora vērtējums: 9 punkti no 10)

Tāpat kā priekšgājējs, "Buds+" pārstāv ausī pilnībā paslēpjamo austiņu novirzienu. Proti, tam nav kātiņa, kā "Apple AirPods" vai "Huawei" austiņām. Tam ir gan labās, gan sliktās puses. Labais ir kompaktais izmērs un neuzkrītošais izskats. "Galaxy Buds+" faktiski nav iespējams izraut no auss ar kapuci vai cepuri, jo apģērbam īsti nav aiz kā aizķerties. Savukārt uzliekamā gumijotā spuriņa nodrošina, ka ieausis aizķeras aiz gliemežnīcas lokiem un turas ļoti cieši. Ja vēl izvēlas atbilstošākā lieluma gumijas uzgalīti no komplektā trīs iekļautajiem, tad sajūtas ir gana komfortablas. Izmēģinājumu nedēļās austiņas tika lietotas visos apstākļos, kādus vien izolācijas periodā un drēgnā pavasarī varēja piemeklēt, tomēr īsti atmiņā nav situācijas, kad "Buds+" būtu izkrituši. Pat neraugoties uz to, ka gada laikā ieauši "pieņēmušies svarā" - no 5,6 līdz 6,3 gramiem katrs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešdien aizvadīts Amazon ikgadējais pasākums, kurā uzņēmums prezentēja vairākus jaunumus.

Kompānija izveidojusi jaunus produktus - Echo un Ring modeļus, kā arī papildinājumus līdzšinējiem produktiem, tostarp, Fire TV un Alexa balss asistentam.

Uzņēmums prezentēja pirmo Alexa viedo briļļu modeli Echo Frames, kas ir stratēģisks uzņēmuma solis, lai pārvietotu Alexa virtuālo asistentu arī ārpus mājas, raksta Business Insider. To cena būs sākot no 180 dolāriem.

Tāpat uzņēmums prezentēja bezvadu austiņas Echo Buds, ko eksperti nodēvējuši par tiešu konkurentu Apple Airpods.

Amazon jaunu produktu vidū ir arī Echo Loop gredzens, kurā iebūvēti divi mikrofoni - ierīce ziņo par ienākošajiem zvaniem un var tikt savienota ar viedtālruni.

Uzņēmums saviem klientiem piedāvās arī viedo krāsniņu, kurā apvienota «mikroviļņu krāsniņa, konvekcijas plīts, cepeškrāsns un ēdienu uzsildītājs,» turklāt kompānija atzīmē, ka tajā iebūvētas vairākas darbības, kas automatizē atsevišķus gatavošanas procesus. Uzņēmuma jaunumu vidū ir arī viedais gaismeklis bērniem, ko iespējams iegādāties par 30 dolāriem un ko iespējams savienot ar Alexa - tas pakāpeniski samazina apgaismojumu, tuvojoties naktij vai arī maina gaismas mūzikas ritmos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompānija Apple šajā gadā varētu sākt tirgot augstas kvalitātes austiņas, raksta Business Insider.

Tiek runāts, ka šīs austiņas atšķirsies no Apple Beats līnijas, un uz tām būs Apple logo, nevis Beats logo. Paredzams, ka tajās būs iestrādāts jaunais H1 čips, kas tika prezentēts kopā ar otrās paaudzes AirPods, ko publicēja martā.

Pagaidām nav zināms, kāds būs jauno austiņu izskats.

Jau pērn Bloomberg rakstīja, ka Apple jaunās austiņas netiks iekļautas Beats līnijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas uzņēmums Sony Corp. šā biznesa gada pirmajos sešos mēnešos, kas noslēdzās septembrī, strādāja ar 340 miljardu jenu (2,8 miljardu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 14,9% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada. Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar vājiem finanšu rezultātiem videospēļu sektorā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Zīmola stāsts: PlayStation

Monta Glumane, 24.02.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Visā pasaulē plaši zināmais video spēļu zīmols "PlayStation" nupat kā nosvinējis 25 gadu jubileju, un šā gada nogalē tā konsoļu klāstu papildinās arī piektā konsole.

Pēdējo 25 gadu laikā "PlayStation" ir bijusi milzīga ietekme uz videospēļu industrijas attīstību ne tikai ārzemēs, bet arī Latvijā.

"PlayStation" radījusi kompānija "Sony Computer Entertainment".

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Klienti jāmeklē ārpus Latvijas

Lana Jūra, speciāli DB, 30.05.2019

llkka Suppanens  - viens no starptautiski pazīstamākajiem un titulētākajiem somu laikmetīgajiem dizaineriem paša izstrādātās viedtālruņu uzlādes ierīces prezentācijas pasākumā Sony zīmolam

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dizaineram savā darbā jārēķinās ar daudziem parametriem un jāsaprot ekonomika, ergonomika, mārketings, ražošana, tā intervijā DB teic llka Supanens (llkka Suppanen).

Viņš ir viens no starptautiski pazīstamākajiem un visvairāk titulētajiem somu laikmetīgajiem dizaineriem. Pēc arhitekta grāda iegūšanas Helsinku Tehniskajā universitātē, mēbeļu dizaina programmas apguves Helsinku Mākslas un dizaina universitātē, kā arī studijām Gerita Rietvelda akadēmijā Amsterdamā, 1995. gadā Helsinkos viņš dibināja dažādos arhitektūras un dizaina virzienos orientēto biroju Studio Suppanen, bet dažus gadus vēlāk kopā ar kolēģiem attīstīja vienu no prominentākajām mūsdienu somu dizaina grupām Snowcrash. 1968. gadā dzimušais dizainers, kurš Instagram kontā pozicionē sevi kā uzņēmēju, sadarbojas ar daudziem slaveniem zīmoliem, izstrādā izstāžu koncepcijas, modelē nākotnes dizaina vīzijas, lasa dizaina lekcijas jaunajai paaudzei. Viņa klientu vidū ir gan skandināvu, gan starptautiskas kompānijas, tostarp Artek, Axis, Cappellini, Ferlea, Leucos, Lucente, Nokia, Zanotta, Marimekko, Iittala, Ferrero, Luhta, SAAB Automobiles, Sony u.c. Šogad Milānā Salone del Mobile. Milano ietvaros Supanens, no kura personības un darbiem staro īstās skandināvu dizaina skolas DNS, prezentēja savus jaunākos darbus. Līdz vīlītei patiess un pragmatisks, ar plašu starptautisku redzējumu apveltīts, Supanens atklāja savu redzējumu par dizainera profesionālo misiju šodien un skandināvu kodu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Viens no dīvainākajiem viedtelefonu modeļu atjauninājumiem, kāds jebkad redzēts

Jānis Vēvers, 02.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"OnePlus" jaunajam "7T Pro" izvēlējies dīvainu pieeju – minimāli uzlabotu tālruni piedāvāt iespaidīgā iepakojumā

"OnePlus 7T Pro" ir viens no dīvainākajiem viedtelefonu modeļu atjauninājumiem, kāds jebkad redzēts. Savulaik "Sony" izlaida jaunu flagmani ik pēc pusgada, taču japāņi centās katram jaunajam modelim piešķirt vismaz vienu nozīmīgu jaunumu. Lai arī "7T Pro" ir labs un jaudīgs tālrunis, tam īsti nav nekā, ar ko attaisnot savu eksistenci, ņemot vērā, ka tirgū jau ir "OnePlus 7 Pro". Ja nu vienīgi ar lielāku iepakojuma kasti.

Ja interese par kādu preci sāk noplakt, to var nedaudz piepucēt, ielikt iespaidīgākā iepakojumā un atkal laist tirgū. Šī banālā taktika cilvēces vēsturē izmantota tūkstošiem reižu, un to nolēmuši pamēģināt arī "OnePlus", piecus mēnešus pēc flagmaņa "7 Pro" laišanas tirgū sagatavojot tā sekotāju "7T Pro".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nokia budžeta klases tālrunis 5.1. Plus vizuāli atgādina konkurentu flagmaņus un izskatās dārgāks par savu īsto vērtību.

Pēc atgriešanās starptautiskajā apritē Nokia zīmols mērķtiecīgi nostiprina visnotaļ pieklājīgu budžeta un vidējās klases viedtelefonu tēlu. Šim raksturojumam pilnībā atbilst pērnā gada nogalē veikalos nonākušais Nokia 5.1 Plus.

Kā padarīt vidusmēra tālruni iekārojamāku? Piešķirot modernu dizainu. Šo taktiku izkopuši daudzi ražotāji un apgūst arī Nokia zīmola turētāji HMD Global.

Zemas cenas noturēšanai HMD Global izlēmis upurēt veiktspēju, piedāvājot pircējiem «iztikas minimumu» – 1,8 GHz astoņu kodolu Mediatek MT6771 Helio P60 procesoru un 3GB operatīvo atmiņu. Arī datu krātuve mūsdienu prasībām ir pieticīga – 32GB, ko gan var palielināt ar prāvu microSD atmiņas karti, līdz pat 400GB ietilpīgu. Kā jau varēja gaidīt, procesors brīnumus nerāda. Veiktspējas testos tas ierindojas starp divus gadus veciem vidējās klases tālruņiem, kā Sony Xperia X Compact ar Snapdragon 625 procesoru. Ikdienas lietošanā telefons it kā paveic visu prasīto – veikli pārslēdzas starp vairākām atvērtām lietotnēm, bez īpašām grūtībām uztur vismaz pusduci interneta pārlūka cilņu un tiek galā ar vidusmēra spēlēm. Tomēr flagmaņu izlutināts lietotājs pamanīs atšķirību programmu atvēršanas ātrumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sakaru tehnoloģijas

Viedtālruņu akumulatora izgudrotājs: jauna tipa baterijām vajadzīgs izrāviens

Natālija Poriete, 03.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par litija jonu baterijas tēvu uzskatītais Japānas zinātnieks Akira Yoshino Eiropas Patentu biroja ceremonijā Vīnē, 20. jūnijā saņēma Eiropas gada izgudrotāja balvu par savu ieguldījumu litija jonu bateriju izstrādē un attīstībā.

Viņš izgudrojis populārāko akumulatoru veidu, kas tiek izmantots tādās ierīcēs kā mobilie tālruņi, klēpjdatori, digitālās kameras, videokameras un elektriskie automobiļi. Pirmo litija jonu akumulatoru 1991. gadā klajā laida Sony.

Pirms balvu piešķiršanas un laureātu paziņošanas, DB bija iespēja īsai sarunai ar slaveno japāni.

Litija jonu baterijas šodien ir viens no pieprasītākajiem enerģijas avotu veidiem un, attīstoties tehnoloģijām, pieprasījums pēc tiem palielinās. Kādas ir litija resursu rezerves uz mūsu planētas? Vai mums ir pietiekami daudz litija?

Litija rezerves uz Zemes nav problēma. Uzdevums ir - kā to iegūt, litijs nav koncentrēts vienā vietā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

FOTO: Lasvegasā demonstrē jaunākos tehnoloģiskos izgudrojumus

Žanete Hāka, 09.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lasvegasā šonedēļ, no 7.janvāra līdz 10.janvārim, norit ikgadējā tehnoloģiju izstāde - Patērētāju elektronikas preču šovs (Consumer Electronics Show) - šajā gadā tā pulcējusi tūkstošiem dalībnieku, kuri demonstrē savus jaunākos tehnoloģiskos izgudrojumus.

Pasākumā piedalās gan lielie tehnoloģiju giganti, piemēram, "Google" un "Samsung", gan pagaidām nezināmi start-up, un izstādē var aplūkot gan jaunas, inovatīvas ierīces, gan diezgan dīvainus izgudrojumus, no kuriem daļa plašākam tirgum būs pieejama jau šogad, bet daļa patērētājiem vispār netiks piedāvāta.

Izstādē iespējams aplūkot gan robotus - personīgos asistentus, ierīces - palīgus mājsaimniecībā, robokaķus, jaunus virtuālos asistentus, TV ar jaunām iespējām, viedtālruņus, elektriskās automašīnas un pat lidojošu velosipēdu.

Tā, piemēram, "Sony" demonstrējis automašīnas "Vision-S", "Mercedes" izrādīja savu konceptauto "Vision AVTR", kas veidots, iedvesmojoties no režisora Džeimsa Kamerona 2009.gada zinātniskās fantastikas filmas “Avatars”. Savukārt Krievijas kompānija "Yandex" demonstrējusi pašbraucošās tehnoloģijas automašīnai "Toyota Prius". Kompānija "Byton" prezentējusi elektrisko SUV "M-Byte", bet "Bosch" atklājis savu mākslīgā intelekta vadīto "LCD Virtual Visor", kas ļauj uzlabot vadītāja redzamību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaule mainās, un pēdējos gados savu uzvaras gājienu turpina tā saucamā e-sporta industrija. Pamatā tas ietver to, ka savā starpā sacenšas gan profesionālie videospēļu spēlmaņi, gan amatieri.

Attiecīgi šādas virtuālās sacensības tiek straumētas internetā un uz to fināliem tiek pulcinātas pilnas arēnas ar skatītājiem, kuri uz šiem pasākumiem iegādājās biļetes.

Eksistē pieņēmums, ka ir milzīgs potenciāls pelnīt no šīs industrijas tālākas attīstīšanas, kas nozīmē lielākus ienākumus no reklāmām, to pašu biļešu pārdošanas, raidīšanas pa TV utt. Ik pa laikam pat tiek spriests, ka e-sporta pasākumiem blakus jau ierastajām sporta disciplīnām vajadzētu būt iekļautiem tradicionālo sporta spēļu programmās, kur labākajiem šīs jomas censoņiem tiek pasniegtas tādas pašas medaļas.

Arī šis apstāklis uzsver to, ka videospēļu industrija pašlaik atrodas straujas izaugsmes stadijā, un var paspekulēt, ka tā tālākā nākotnē pat, iespējams, tā mērķē uz Olimpiskajām spēlēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bremzējoties iPhone pārdošanas apjomiem, tehnoloģiju kompānijai Apple jādomā, kā atkal piesaistīt pircēju uzmanību, un patlaban informācija liecina, ka jaunajiem tālruņu modeļiem tiks uzlabotas fotokameras, raksta MarketWatch, atsaucoties uz Bloomberg News.

Tiek ziņots, ka šā gada tālruņa modeļiem varētu tikt ievietotas trīs aizmugurējās fotokameras, salīdzinot ar divām līdzšinējiem modeļiem, bet 2020.gada modelim varētu būt 3D aizmugurējā kamera. Šā gada modeļu kamerām varētu būt labāka izšķirtspēja, pietuvināšana un plašāks skats, salīdzinot ar pašreizējiem modeļiem.

Savukārt 2020.gada iPhone varētu piedāvāt lāzerveida 3D kameru, kas uzlabotu fotogrāfiju dziļumu, padarot precīzākus paplašinātās realitātes attēlus.

Rakstīts, ka patlaban Apple notiek sarunas ar Sony Corp par jaunās 3D kameras sensoriem, bet 2020.gada tālrunim varētu būt ilgi gaidītais paplašinātās realitātes brilles.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vēl viens videospēļu konsoļu ražotājs cenšas tirgu iekarot ar produktiem, kas rada nostaļģiju, raksta CNN Business.

Kompānija Sega ceturtdien sāks tirgot mini Genesis konsoli, kas balstīta uz produktu, kas tirgū bija labi zināms pirms 30 gadiem. Sega Genesis tirgum tika prezentēts 1988.gada oktobrī Japānā un vēl pēc gada - Ziemeļamerikā.

Pēdējo gadu laikā gan uzņēmums vairāk fokusējies uz spēļu attīstīšanu un licencēšanu, taču tas laidis klajā arī tādas klasiskās spēles kā «Street Fighter II: Special Champion Edition,» «Sonic the Hedgehog,» «World of Illusion Starring Mickey Mouse and Donald Duck» un «Castlevania: Bloodlines». Jaunās konsoles cena būs 79,99 dolāri un tās izmērs ir aptuveni 55% no agrākās konsoles. Komplektā līdzi nāk 42 spēles un divas kontroles ierīces. Konsoli iespējams pievienot TV un kontroles ierīces iespējams pievienot ar USB. Par oriģinālo konsoli atgādina elektroniskā mūzika spēlēs, kāarī 16 bitu grafika. Arī Sony un Nintendo nesen ierobežotā skaitā izlaiduši agrāko laiku konsoļu pēctečus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Iespēja tiešsaistē apgūt digitālo mārketingu bez maksas

Lelde Petrāne, 18.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jebkuram interesentam ir iespēja bez maksas uzlabot savas zināšanas par reklāmu veidošanu pasaulē zināmākajos sociālajos tīklos. Apmācība platformā Httpool Education notiek moduļu formātā, un par katru apgūtu moduli lietotājs saņem sertifikātu. Šis bezmaksas instruments noderēs gan rūdītiem mārketinga speciālistiem zināšanu pilnveidošanai, gan studentiem un entuziastiem to iegūšanai, norāda veidotāji.

Apmācības platformā Httpool Education notiek moduļos un ir par reklāmas izvietošanu tādos sociālajos tīklos kā Twitter, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Outbrain, TripAdvisor un citos. Moduļu skaits pastāvīgi tiks papildināts. Tāpat ir iespēja apskatīt dažādus konkrētu reklāmu izvietošanas piemērus un mācīties no labākajām kampaņām.

Vispirms ir jāreģistrējas platformā http://education.httpool.com Pēc tam jāizvēlas sociālais tīkls, kurā reklāmas izvietošanu ir vēlēšanās padziļināti apgūt. Tad jāiepazīstas ar informāciju par konkrēto platformu un jāatbild uz testa jautājumiem. Kad eksāmens veiksmīgi nokārtots, ir iespējams lejupielādēt sertifikātu, kas apliecina noteiktu prasmju līmeni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju milzis Samsung slēdzis savu pēdējo mobilo tālruņu ražotni Ķīnā, šo lēmumu pamatojot ar konkurences saasināšanos no vietējo kompāniju puses, raksta Reuters.

Kompānija jau jūnijā samazināja ražošanas apjomus Huižou ražotnē, kā arī pēc tam apturēja vēl vienas rūpnīcas darbību, skaidrojot, ka pasaules lielākajā viedtālruņu tirgū konkurence kļūst aizvien asāka.

Dienvidkorejas tehnoloģiju gigants nav vienīgais ražotājs, kurš pieņēmis lēmumu pārcelt ražošanu projām no Ķīnas, kurā turpinās darbaspēka izmaksu pieaugums un ekonomikas izaugsmes bremzēšanās.

Arī Sony nesen paziņoja, ka slēdz Pekinas viedtālruņu ražotni un turpmāk tos izgatavos tikai Taizemē. Tajā pašā laikā Apple lielāko daļu savu produktu aizvien ražo Ķīnā.

Šā gada pirmajā ceturksnī Samsung daļa Ķīnas viedtālruņu tirgū saruka līdz 1%, salīdzinot ar aptuveni 15% 2013.gada vidū. Uzņēmuma vietu iekarojušas tādas kompānijas kā Huawei Technologies un Xiaomi Corp, liecina tirgus izpētes kompānijas Counterpoint dati.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē vadošās mobilo tehnoloģiju izstādes "Mobile World Congress" norise trešdien kļuvusi apdraudēta pēc tam, kad vairāki tehnoloģiju uzņēmumi paziņojuši par dalības atcelšanu jaunā koronavīrusa radīto risku dēļ.

Par dalības atcelšanu paziņojusi Somijas telekomunikāciju tehnoloģiju kompānija "Nokia", Lielbritānijas mobilo sakaru operators "Vodafone", Vācijas telekomunikāciju uzņēmums "Deutsche Telekom", Zviedrijas telekomunikāciju aprīkojuma ražotājs "Ericsson", Japānas elektronikas uzņēmums "Sony Corp.", ASV tehnoloģiju gigants "Amazon", Dienvidkorejas elektronikas uzņēmums "LG Electronics" un ASV mikroshēmu ražotājs "Intel Corp."

"Nokia" trešdien paziņoja, ka pēc pilnīgas risku izvērtēšanas saistībā ar koronavīrusa izplatīšanos kompānija nolēmusi atsaukt dalību izstādē "Mobile World Congress", kurai no 24. līdz 27.februārim jānorisinās Madridē.

Arī pārējie uzņēmumi savu lēmumu nepiedalīties izstādē skaidro ar jaunā vīrusa izplatīšanos un ar šo situāciju saistītajiem riskiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atjaunotais Samsung Galaxy A7 vilina ar trīs aizmugures kamerām, tomēr cenas noturēšana zem trīs simtu eiro robežas prasījusi upurus

Līdz ar Samsung šā gada flagmaņiem Galaxy S10 un S10+ uz skatuves februāra beigās uznāca to «vieglā» versija S10e, apliecinot, ka korejieši joprojām nopietni attiecas arī pret tiem klientiem, kuri nevēlas vai nevar par tālruni maksāt tūkstoš eiro. Dažus mēnešus pirms tam taupīgo lietotāju vērtēšanai tika nodots vēl pieejamākais Galaxy A7 2018. Abiem ir šis tas kopīgs, un tiem jāpārbauda, cik daudz trūkumu patērētāji ir gatavi pieciest, lai nebūtu jāpērk dārgie flagmaņi.

Dizains

Galaxy A sērija 2014. gadā ienesa prestižāku metāla korpusu budžeta un vidējā klasē, kur tolaik dominēja bēdīga paskata plastmasa. Kopš tā laika daudz mainījies, tomēr Samsung joprojām tur godā ierīču ārējo izskatu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā koronavīrusa izplatību "Mobile World Congress 2020" rīkotāji "GSMA" tomēr nolēmuši pasākumu atcelt.

Pēdējo dienu laikā vairāki nozīmīgi izstādes dalībnieki paziņoja, ka atceļ savu dalību izstādē vīrusa dēļ, būtiski samazinoties dalībnieku skaitam, tādēļ GSMA nācās pieņemt šo lēmumu. Dalību pasākumā atsauca tādas kompānijas kā "AT&T", "Amazon", "BT, Ericsson", "Deutsche Telekom", "Cisco", "Intel", "Facebook", "HMD Global", "Nokia", "LG", "Sprint", "Verizon", "Sony", "MediaTek", "Royole", "Marvell", "Volvo", "NVIDIA", "Marvell", "McAfee", "Sprint", "Rakuten", "Western Digital" un "Vivo".

"GSMA" vadītājs Džons Hofmans skaidrojis, ka vīrusa izplatība padarījusi neiespējamu konkursa rīkošanu, un bez šiem nozīmīgajiem spēlētājiem izstāde zaudē savu vērtību.

Komentāri

Pievienot komentāru