Patērētāju lojalitātes līderu sarakstā pirmās vietas patlaban ieņem tehnoloģiju kompānijas, liecina starptautiskās zīmolu konsultāciju kompānijas Brand Keys pētījums.
Kompānija veikusi pētījumu, aptaujājot vairāk nekā 50,5 tūkstošus patērētāju vecumā no 18 līdz 65 gadiem un pētījumā iekļaujot 84 produktu kategorijas un 761 zīmolu. Aptaujātie izvēlējās kategorijas, kuru klienti viņi ir un izvērtēja zīmolus.
Secināts, ka no 100 iecienītākajiem zīmoliem vairāk nekā trešdaļa – 35% - ir tehnoloģiju kompānijas, kas piedāvā digitālās tehnoloģijas, sociālos tīklus un produktus. Turklāt no 10 iecienītākajiem zīmoliem tikai viena nav tehnoloģiju kompānija.
Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri ir šobrīd iecienītākie zīmoli patērētāju vidū!