Jaunākais izdevums

Tirdzniecības centrā Galerija Centrs februārī atklās garšu un notikumu telpu Burzma, kur vienuviet atradīsies 11 kafejnīcas, restorāni un bārs.

Investīcijas jaunās koncepta vietas izveidē ir divi miljoni eiro.

“Šīs garšu un notikumu telpas izveide nav nejauša. Mēs vēlējāmies radīt telpu, kas apvienos visu ko vēlas mūsdienu gardēži – izcilu lokāciju, plašu ēdienu un dzērienu izvēli, kā arī Instagram cienīgu interjeru. Burzma ar baudāmu atmosfēru, neatkarīgi no tā, vai plānotas ātras pusdienas vai nesteidzīgas vakariņas draugu kompānijā,” norāda Arvis Zēmanis, Burzma zīmola līdzautors.

Vairāk nekā 1500 kvadrātmetru platībā Burzmas apmeklētājiem būs pieejama divas zonas – Grab&Go un Rest&Taste. Tajās būs iespējams baudīt Meksikas virtuvi no L-Taco, Gruzīnu virtuvi no Chacapuri un Āzijas virtuvi no Ginger. Papildu tam, bistro maltītes nodrošinās Boom Cafe, malkas krāsnī ceptas picas gatavos Vīnkalni, pelmeņus un pankūkas būs iespējams iegādāties no Zeest, par suši rūpēsies Der Bruder, savukārt Holy Sip piedāvās kokteiļus un uzkodas.

Topošās garšu un notikumu telpas Burzma konceptu un zīmolu radījuši Kirson Design Group, vienā komandā apvienojot vadošos bāru un restorānu konsultantus, viesmīlības ekspertus un dizainerus. Šo projektu īsteno nekustamo īpašumu fonds Baltic Horizon Fund, savukārt konceptu izstrādā un pārvalda nekustamo īpašumu pārvaldīšanas un konsultāciju uzņēmums CBRE Baltics.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot divus miljonus eiro, tirdzniecības centrā "Galerija Centrs" taps jauna koncepta vieta - garšu un notikumu telpa, informē "Galerija Centra" vadītāja Sanita Krīgere.

Jaunā koncepta vieta darbu sāks 2023.gada sākumā.

Kā norāda centrā, projektu īsteno nekustamo īpašumu fonds "Baltic Horizon Fund", savukārt konceptu izstrādā un pārvalda nekustamo īpašumu pārvaldīšanas un konsultāciju uzņēmums "CBRE Baltics".

"Garšu un notikumu telpa vienuviet pulcēs vairāk nekā 10 autentiskas un mūsdienīgas Latvijas kafejnīcas, restorānus un bārus, kas viesus gaidīs vidē ar vienotu interjera dizaina un viesmīlības konceptu. Tās platība būs vairāk nekā 1500 kvadrātmetri, un tā atradīsies tirdzniecības centra 4. stāvā," atzīmē Krīgere.

Projekta interjera konceptu un zīmolu radījis uzņēmums SIA "Kirson Design Group", komandā apvienojot bāru un restorānu konsultantus, viesmīlības ekspertus un dizainerus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, pie tirdzniecības centra “Galerija Centrs” pieejamas bezmaksas viedās velonovietnes Bikeep, kas aprīkotas ar vairākiem drošības elementiem: diennakts novērošanas kamera, skaļa signalizācija, stiprināta metāla konstrukcija, signāl-ziņojums transportlīdzekļa īpašniekam un citiem.

“Mēs saviem apmeklētājiem vēlamies nodrošināt maksimāli augstu komforta līmeni, lai, apmeklējot tirdzniecības centru, nebūtu jāuztraucas par savu velosipēdu, jo viedajā velonovietnē transportlīdzeklis ir drošībā. Ticam, ka velobraucēji un centra apmeklētāji novērtē šādus inovatīvus risinājumus, kas palīdz attīstīt velo satiksmes infrastruktūru, kā arī veicina uzņēmumus un pakalpojumu sniedzējus vairāk domāt par draudzīgiem risinājumiem pilsētvides attīstībā. Esam gandarīti attīstīt pilsētas infrastruktūru un ieviest inovācijas tirdzniecības centru pakalpojumos,” stāsta “Galerija Centrs” vadītāja Sanita Krīgere.

Latvijā ienāk igauņu Bikeep viedie mikromobilitātes risinājumi  

Ar vairāk nekā 1 000 000 lietotājiem visā pasaulē, Igaunijas viedie mikromobilitātes...

Viedās velosipēdu novietnes lietošana ir vienkārša, lai to izmantotu jebkurš interesents. Slēdzenes atvēršana un aizvēršana notiek ar jebkuras NFC/RFID kartes palīdzību jeb “pīkstināmo” karti, čipu, piemēram, lojalitātes karti, bankas karti, durvju čipu vai ar Bikeep lietotni.

Lietotnes izmantošanai ir savas priekšrocības, jo velosipēda īpašnieks var saņemt trauksmes signālu vai ziņojumu par velosipēda statusu, apskatīt būtiskus datus – stāvēšanas ilgumu, redzēt pieejamās lokācijas, brīvās vietas novietnē un citus.

Bikeep ir 2013. gadā dibināts igauņu tehnoloģiju uzņēmums. Kopš 2013. gada vairāk kā 30 valstīs ir uzstādītas 3500 viedās velosipēdu novietnes, kuras kopā izmantojuši vairāk kā 1 000 000 lietotāju. Visiem risinājumiem ir 24/7 atbalsts un video novērošana.

Latvijā Bikeep pārstāv viedpilsēta.lv, viedo pilsētvides tehnoloģiju uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas zīmols "Madara" izveidojis "pop-up" tirdzniecības vietu Parīzes tirdzniecības centrā "Galeries Lafayette Haussmann", informē AS "Madara Cosmetics" pārstāve Ramona Sporāne.

Tirdzniecības centrs šogad atklājis jaunu holistiskās skaistumkopšanas un labbūtības stāvu "La Wellness Galerie", kurā pārstāvēts arī zīmols "Madara". Zīmola "Madara" "pop-up" galerija tirdzniecības centrā būs līdz 25.septembrim.

Minētais tirdzniecības centrs ir viens no slavenākajiem pilsētā, kas ik gadu uzņem vairāk nekā 37 miljonus apmeklētāju no Francijas un ārvalstīm.

Kā liecina internetā pieejamā informācija, "Galeries Lafayette" ir franču universālveikalu tīkls, kas ir lielākais Eiropā. Tā vadošais veikals atrodas Parīzē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

FOTO: Latvijas Arhitektūras gada balvas 2022 laureāti

Db.lv, 10.10.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izvērtējot kopumā 49 šogad pieteiktos darbus, paziņoti "Latvijas Arhitektūras gada balvas 2022" laureāti un galveno balvu saņēmis atbalsta centrs "Pērle" Cēsīs (SIA "ĒTER" sadarbībā ar SIA "Rīgers", autoru komanda: Dagnija Smilga, Kārlis Bērziņš, Niklāvs Paegle, Emīls Garančs, Līga Ganiņa, Toms Ūdris.).

Atbalsta centrs “Pērle” ir pilotprojekts deinstitucionalizācijas norisēm Cēsu novadā, lai cilvēkiem ar dažādiem traucējumiem palīdzētu iekļauties sabiedrībā. Telpas (darbnīcas, terapijas, sensorā telpa un multifunkcionālā zāle) ir organizētas vienstāva koka konstrukciju ēkā visas zem viena trijstūra formas jumta. Kompaktā ēka atrodas ainaviskā nogāzē, bet iekštelpas rada gaišuma un plašuma sajūtu. Dienvidu fasāde ar lieliem logiem pret ainavu pagarināta āra terasēs, ko noēno īpaša pergola.

Starptautiskā žūrija atzīmēja, ka ēkai piemīt īpašais gars – kā Gesamtkunstwerk mūsdienīgā veidā. Labā stāstā vienmēr ir nedaudz mistērijas, un šī ir neliela budžeta arhitektūra ar mistēriju. Tajā pašā laikā šī ēka ir radīta cilvēkiem un tā ir labi iekārtota.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dizaina papīrlietu veikals "Manilla", investējot 100 000 eiro, atvēris savu pirmo franšīzes veikalu Milānā, Itālijā, informē SIA "Manilla" dibinātāja Linda Lukstiņa.

Jaunajā veikalā pieejams līdzvērtīgs preču sortiments, kāds tas ir abos Rīgas veikalos - papīrlietas, mājlietas, preces bērniem, kā arī dāvanu noformēšanas pakalpojumi.

Viņa atklāja, ka ideja par veikalu ārpus Latvijas ir jau ilgstoši bijusi uzņēmuma plānos. "Šeit arī varēsim labi pārbaudīt iecerēto biznesa modeli, lai jau nākamgad paplašinātu franšīzes tīklu gan Itālijā, gan citās Eiropas valstīs," komentēja uzņēmuma īpašniece.

Vienlaikus "Manilla" paplašina arī savu produktu klāstu ar jaunu dizaina sēriju "Ti Amo, Milano", kas veidota. Patlaban jaunās dizaina sērijas iesaiņojamie papīri un apsveikumu kartītes atrodamas gan Rīgas, gan Milānas veikalu plauktos.

Komentāri

Pievienot komentāru