Jaunākais izdevums

Lai arī jaunākā tirdzniecības centra Galleria Rīga atklāšanas lente jau pārgriezta, centrs ir aizpildīts tikai daļēji. No 170 tur plānotajiem veikaliem šobrīd atvērti ir 70.

Centra attīstītāji iepriekš informēja, ka līgumi ir parakstīti par vairāk nekā 70 % telpu iznomāšanu. Nedēļu pirms atvēršanas tikai atsevišķi veikalnieki aktīvāk rosījās, iekārtojot savas tirdzniecības vietas.

Aizkavēšanās radusies tehnisku iemeslu dēļ, tāda ir formālā atbilde. Nākamnedēļ tiks atklāti vēl 12 veikali, vēl pēc nedēļas 18, bet līdz jaunajam gadam kopā būs vaļā 120 tirdzniecības vietas. Galleria Rīga darbības pirmajās divās stundās to apmeklējuši 6000 cilvēku.

Vaicāts, vai tiem nomniekiem, kas laikus nav atvēruši veikalus vai restorānus, ir paredzētas kāds soda sankcijas, Galleria Rīga direktors Arnis Veisbārdis, atbildēja, ka līgumos ir noteikti punkti, kas tiem ir jāpilda, taču, ņemot vērā pašreizējo ekonomisko situāciju, līgumi ir noslēgti diezgan liberāli.

Db.lv jau ziņoja, ka investīcijas projektā ir 100 milj. eiro. Galleria Rīga attīstītājs ir SIA Patollo. Projekta autori ir arhitektu apvienība Poga, Sarma&Norde, bet būvniecības ģenerāluzņēmējs – SIA Re&Re.

Tirdzniecības centra kopējā platība būs 41 tūkst. m2, bet iznomājamā platība – 29,7 tūkst. m2. Zem ēkas ir izveidota divlīmeņu autostāvvieta 150 mašīnām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra Galleria Riga apmeklētāju skaits pērn palielinājies par 8,6%, bet apgrozījums – par 9%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu iepriekš.

Vadības pārstāvji uzskata, ka tirdzniecības centra izaugsmi veicinājuši labvēlīgi ekonomiski rādītāji, kā arī pārdomāta un sekmīga iznomāšanas stratēģija, piesaistot unikālus zīmolus.

2018. gada pavasarī par Galleria Riga jauno īpašnieku kļuva East Capital pārvaldītais fonds East Capital Baltic Property Fund III. «Pagājušajā gadā Galleria Riga esam atvēruši jaunus veikalus un restorānus kopumā vairāk nekā 5 000 kvadrātmetru platībā, galvenokārt tirdzniecības centra augšējos stāvos. Tostarp esam pirmais un līdz šim vienīgais tirdzniecības centrs Rīgā ar savu jumta terasi. Unikālais panorāmas skats un trīs dažādi, veiksmīgi restorānu koncepti piesaistījuši ievērojamu apmeklētāju skaitu kā starp rīdziniekiem, tā pilsētas viesiem. Kopumā apgrozījuma rādītāji un apmeklētāju plūsmas pieaugums ir likumsakarīgs rezultāts mūsu līdz šim īstenotajam stratēģiskajam kursam. To turpināsim īstenot arī šogad, piesaistot arvien jaunus nomniekus,» paveikto komentē Māris Smiltenieks, East Capital Baltics AS vadītājs Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot nodrošināt pieaugošo pieprasījumu pēc kopstrādes biroju telpām, “Workland Group” 2024. gadā Galleria Riga atvērs lielāko kopstrādes biroju centru Rīgā.

Galleria Rīga īpašnieks un pārvaldītājs “East Capital Real Estate” plāno ieguldīt vairāk nekā trīs miljonus eiro, lai Galleria Riga piekto stāvu 3200 m2 platībā pārveidotu par kopstrādes birojiem.

“Ērtas, patīkamas un rosīgas vides nodrošināšana ir tas, uz ko mēs tiecamies. Mūsu mērķis ir nevainojamas pilsētas pilsētā izveide,” saka Zane Šulca, Galleria Riga vadītāja.

Līdz ar Workland kopstrādes biroju centra atvēršanu Galleria Riga, vairāk nekā 300 cilvēkiem tiks nodrošināta iespēja strādāt, tikties un sadarboties, vienlaikus izmantojot ēkā esošo piedāvājumu – iepirkties, atpūsties jumta terasē, sportot un izmantot pakalpojumus. Jaunatklātās biroja telpas būs mūsdienīgākās Rīgā, piedāvājot piemērotus kopstrādes risinājumus un individuāli pielāgojamas telpas gan lielākiem uzņēmumiem, gan arī pašnodarbinātām personām vai mazākiem darba kolektīviem. Šis būs trešais un lielākais Workland kopstrādes birojs Rīgā un četrpadsmitais Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Galleria Riga pamazām aizpildās

Ingrīda Drazdovska, 09.03.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vispārējam optimismam tirdzniecībā tuvākajā laikā īpaši pamata nav, tomēr šis ir iespēju laiks, uzskata Arnis Veisbārdis, tirdzniecības centra Galleria Riga direktors.

Db.lv jau ziņoja, ka tas atklāts pagājušā gada oktobrī Rīgas centrā, un ir viens no jaunākajiem Rīgas tirdzniecības centriem.

Pašlaik Galleria Rīga ir iznomāti 75% platības. Marta sākumā tajā bija 110 tirdzniecības vietas – 103 veikali un 7 restorāni. Drīzumā tiem pievienosies NS King, Keys, Lāčuks, Bonita, Teddy Mountain, Shugarfree, Steilmann un Soho. Tādējādi līdz marta beigām centrā varētu darboties 120 tirdzniecības vietas. Maijā paredzēts atklāt Galleria Riga jumta terasi ar 6 – 7 restorāniem.

A.Veisbārdis neslēpj, ka ir izvērtēts pieprasījums, veikalu darbības rādītāji, veiktas korekcijas. Ir pārtrauktas līguma attiecības ar apavu veikalu Balgars, jo tam nav bijis Galleria Riga atbilstošs preču sortiments.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot vairāk nekā 500 000 eiro, paplašināts sporta klubs "MyFitness" tirdzniecības centrā "Galleria Riga", informē "Galleria Riga" pārstāvji.

Tirdzniecības centrā esošais sporta klubs paplašināts jau otro reizi. Pirmo reizi 2017.gadā atvērtā 1430 kvadrātmetrus lielā "MyFitness" paplašināšana notika 2019.gadā, kopējo sporta kluba platību palielinot līdz 1800 kvadrātmetriem. Līdz ar otro paplašināšanos pašlaik sporta kluba kopējā platība ir 2280 kvadrātmetri.

Pušu kopējie ieguldījumi sporta kluba paplašināšanā sasniedz vairāk nekā pusmiljonu eiro.

""Galleria Riga" esošajā "MyFitness" esam atklājuši Latvijā pirmo koncepta boksa studiju "BoxBox", kā arī "Relaxone", kas ir īpaša zona relaksācijai pirms vai pēc treniņiem, kurā pieejama hidromasāža un ruļļu masāža. Turpinām sekot līdzi tendencēm fitnesa nozarē un saskatām potenciālu tālākai attīstībai, proti, arī trešajai "Galleria Riga" "MyFitness" sporta kluba paplašināšanai," teic "MyFitness" valdes loceklis Erki Torns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dānijas investoru grupai piederošais tirdzniecības centrs Galleria Riga oficiāli paziņojis par nozīmīgu telpu nomas līguma noslēgšanu ar Hennes & Mauritz (H&M) Group par pirmā COS (Collection of Style) veikala atvēršanu Baltijā un plaša H&M veikala izveidi. Abi veikali šā gada rudenī papildinās tirdzniecības centra 120 veikalu piedāvājumu.

Ar diviem jaunajiem veikaliem starptautiskā Zviedrijas mazumtirdzniecības grupa kļūst par nozīmīgāko tirdzniecības centra Galleria Riga nomnieku.

Tirdzniecības centra attīstības plāna ietvaros divkārt tiks palielināta arī Mango veikala platība, sasniedzot 500 kvadrātmetrus.

Galleria Riga cer piesaistīt ievērojami daļu H&M un COS klientu auditorijas gan Latvijā, gan arī ārvalstu viesu vidū.

Īstenojot Galleria Riga attīstības plānu, pēdējo sešu mēnešu laikā veikti 38 darījumi, lai radītu vietu jaunajiem nomniekiem un modernizētu tirdzniecības centra konceptu. Pārbūves darbu laikā tiks izveidota arī trīs līmeņu organiskā stikla paneļu fasāde, kas ieeju tirdzniecības centrā padarīs pārskatāmāku un atvērtāku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Galleria Riga platības joprojām nav aizpildītas

Sandra Dieziņa, 24.03.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Galleria Riga šobrīd iznomātas 75 % platību.

Par to informē Galleria Riga Sabiedrisko attiecību konsultante Kristīne Tjarve. Jau aprīļa sākumā Galleria Riga jaunatklātais veikals Concept piedāvās apavus sievietēm un vīriešiem, bet aprīļa beigās Galleria Riga 2.stāvā tiks atvērts Baltijā lielākais apavu zīmola Crocs veikals.

Marta sākumā noslēgts līgums par Latvijā jau zināmā restorāna Gan Bei atvēršanu Galleria Riga restorānu stāvā, kas durvis vērs vasarā. Lai kļūtu pieejamāki Galleria Riga klientiem, uzņēmums sācis darbu pie īpašas lojalitātes programmas. Tirdzniecības centrs atklāts pērn 22.oktobrī un atrodas Rīgas centrā. Tā izveidē ieguldīti 100 milj. eiro. Projekta autori ir arhitektu apvienība Poga, Sarma&Norde, bet būvniecības ģenerāluzņēmējs – SIA Re&Re. Tāpat ziņots, ka t/c platības aizpildās pamazām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā reģistrēti kopumā 16,36 tūkstoši jaunu uzņēmumu, liecina Lursoft dati.

Salīdzinot ar 2012.gadu, pagājušā gadā reģistrēto uzņēmumu skaits sarucis, taču jaunreģistrēto uzņēmumu skaita kritums nebūt nenozīmē, ka būtu samazinājusies arī jauno uzņēmēju radošā pieeja, izvēloties savu uzņēmumu nosaukumus. Veicot pētījumu par 2013.gadā reģistrēto uzņēmumu nosaukumiem, Lursoft secinājis, ka radoši ļaudis dzīvo visā Latvijas teritorijā, sākot ar Liepāju, beidzot ar Daugavpili.

Vairāki uzņēmēji saviem uzņēmumiem izvēlējušies nosaukumus, kuri liek uzreiz noprast par komersanta darbības jomu. Tādi ir, piemēram, Beķerfeja, Ātra Paka, Kārumu fabrika, Prieks Būvēt, Tortes fabrika. Lursoft novērojumi arī liecina, ka nezūdoša ir cilvēku vēlme uzņēmumu nosaukumos iepīt pozitīvisma pilnus vārdus, kas, pavisam iespējams, nākotnē varētu līdzēt veiksmīgi vairot klientu loku. Starp interesantākajiem pērn reģistrēto uzņēmumu nosaukumiem, kuri tā vien vairo ticību savām spējām un rada optimismu, noteikti jāmin Yes, we can, Laimīgie nami, Good Feeling, Labs dzēriens, Tīri un Skaisti, Patiesi ar Mīlestību, Pozitīvo emociju aģentūra, Happy Latvia, tomēr ir uzņēmēji, kuri uzskata, ka lietas ir jāsauc īstajos vārdos, tādēļ pagājušajā gadā arī reģistrēti uzņēmumi, kuriem ir tādi nosaukumi kā Cerība resnīšiem un Pēdējā aģentūra.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Galleria Riga pamazām uzņem apgriezienus

Ingrīda Drazdovska, 29.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākajā Rīgas tirdzniecības centrā Galleria Riga, kas atvērts nedaudz ilgāk par gadu, ir palielinājies gan apmeklētāju skaits, gan apgrozījums, informē centra pārvaldīšanas un apsaimniekošanas kompānija CBRE Property Management.

Tirdzniecības centrs Galleria Riga atklāts2010. gada 22. oktobrī. Gada laikā tirdzniecības centrā ir palielinājusies apmeklētāju plūsma: 2011. gada decembrī apmeklētāju plūsma salīdzinājumā ar 2010. gada decembri bija pieaugusi par 13%. Savukārt 2012. gada janvārī salīdzinājumā ar aizvadītā gada attiecīgo periodu apmeklētāju plūsma pieaugusi pat par 30%. 2012. gada februāri Galleria Riga iezīmē ar 15% apmeklētāju plūsmas pieaugumu.

Pozitīva tendence vērojama apgrozījuma rādītājos. 2011. gada novembrī salīdzinājumā ar 2010. gada novembri apgrozījums pieaudzis par 31%. Savukārt 2011. gada decembrī, salīdzinot ar pērnā gada to pašu mēnesi, apgrozījuma kāpums ir 21%. Arī 2012. gada janvārī un februārī salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgajiem mēnešiem apgrozījums ir pieaudzis – attiecīgi par 24% un 15%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Septembrī durvis vērs COS veikals t/c Galleria Riga, piedāvājot 2016. gada rudens-ziemas kolekciju, liecina šodien izplatīts paziņojums.

Kā db.lv jau ziņoja, Dānijas investoru grupai piederošais tirdzniecības centrs Galleria Riga šā gada marta beigās oficiāli paziņoja par telpu nomas līguma noslēgšanu ar Hennes & Mauritz (H&M) Group par pirmā COS (Collection of Style) veikala atvēršanu Baltijā un plaša H&M veikala izveidi.

Ar diviem jaunajiem veikaliem starptautiskā Zviedrijas mazumtirdzniecības grupa kļūst par nozīmīgāko tirdzniecības centra Galleria Riga nomnieku.

Galleria Riga cer piesaistīt ievērojami daļu H&M un COS klientu auditorijas gan Latvijā, gan arī ārvalstu viesu vidū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Galleria Riga attīstītājs reģistrējis 179,5 milj. Ls ķīlu; uzņēmums ķīlas nekomentē

Gunta Kursiša, 23.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra Galleria Riga attīstītājs SIA Patollo reģistrējis trīs 59,836 milj. Ls apjomīgas komercķīlas, savukārt uzņēmuma pārstāvji reģistrētās ķīlas nevēlējās komentēt.

SIA Patollo pagājušajā nedēļā reģistrējis ķīlas kopumā aptuveni 179,5 miljonu latu apmērā. Divu reģistrēto ķīlu parādnieks ir SIA Patollo, bet ķīlu devēji – SE Fritrade un a/s Titan Invest. Trešās ķīlas devēja ir pati SIA Patollo.

Jau vēstīts, ka gada laikā kopš veikala atklāšanas tā apmeklētāju skaits ir pieaudzis par 13%, savukārt 2012. gada janvārī, salīdzinājumā ar aizvadītā gada attiecīgo periodu, apmeklētāju plūsma pieaugusi par 30%. 2012. gada februāri Galleria Riga iezīmēja ar 15% apmeklētāju plūsmas pieaugumu. Pozitīva tendence vērojama arī tirdzniecības centra apgrozījuma rādītājos - 2011. gada novembrī, salīdzinot ar 2010. gada novembri, apgrozījums pieaudzis par 31%. Savukārt 2011. gada decembrī, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo mēnesi, apgrozījuma kāpums ir 21% apmērā. Arī 2012. gada janvārī un februārī salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgajiem mēnešiem centra apgrozījums ir pieaudzis – attiecīgi par 24% un 15%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs Galleria Riga paplašinājies – tam nedēļas nogalē pievienojās pirmais apģērbu zīmola COS (Collection of Style) veikals Baltijā, kā arī uz pusi tiek palielinātas zīmola Mango veikala telpas.

Novembrī centrā durvis vērs H&M veikals.

Tuvāko 3 mēnešu laikā Galleria Riga plāno iedzīvināt papildu 6000 kvadrātmetru lielu platību. Galleria Riga 5. stāvā tiks atvērts sporta klubs My Fitness, bet 7. stāvā - restorāns Asia Today.

Jauno veikalu atvēršana un centra modernizēšana esot viens no jaunās stratēģijas soļiem.

Dānijas investoru grupai piederošais tirdzniecības centrs Galleria Riga ir jaunākais tirdzniecības centrs Rīgā. 2010. gadā tas tika atvērts Tērbatas ielas kvartālā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Baltijas tirgū ienāk piektā lielākā Eiropas tekstilgrupa

Jānis Rancāns, 05.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Galleria Riga rudenī tiks atvērti Eiropā piektās lielākās tekstilgrupas Grupo Cortefiel veikali - Women’secret, Springfield, Cortefiel.

Līdz šim Grupo Cortefiel nav bijuši pārstāvēti nevienā no Baltijas valstīm. «Latvijai tuvākais Springfield zīmola veikals atrodas Varšavā, Cortefiel - Bratislavā, bet Women’secret – Sanktpēterburgā,» sacīja tirdzniecības centra Galleria Riga direktors Māris Āboltiņš.

Viņš norādīja, ka Grupo Cortefiel zīmolu veikali ir ļoti iecienīti Eiropas valstīs un, ņemot vērā to popularitāti, tirdzniecības centrs paredz, ka arī Baltijas publika atzinīgi novērtēs veikalu piedāvājumu.

Grupo Cortefiel veikali atradīsies tirdzniecības centra Galleria Riga otrajā stāvā. Veikalus Rīgā atvērs Igaunijas kompānija KarKat Fashion Group.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Galleria Riga piektdien apmeklētājiem durvis vērs pasaulē pazīstamais muzikālais restorāns Ciro’s Pomodoro.

T/c Galleria Riga atvērts pēc skaita jau 13. restorāns Ciro’s Pomodoro tīklā un pirmais Baltijas valstīs. Jauno restorānu uz franšīzes līguma pamata atvērusi SIA Future Invest, kam t/c Galleria Riga 7. stāvā pieder autentiskais īru krogs Trinity un drīzumā atvērs austeru bāru Oyster Baar, savukārt vasarā atvērs vēl četru dažādu koncepciju restorānus uz t/c Galleria Riga 8. stāva jumta terases. Restorānu tīkla Ciro’s Pomodoro īpašnieku Čiro Orsini (Ciro Orsini) par darbības uzsākšanu Latvijas tirgū pārliecinājis kompānijas Future Invest valdes priekšsēdētājs – uzņēmējs Edgars Beitāns. Restorāna atvēršanā ieguldītās investīcijas netiek atklātas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Galleria Riga pavasarī vērs vaļā četrus jaunus zīmolu veikalus

Gunta Kursiša, 15.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Galleria Riga šā gada pirmajos mēnešos kopumā tiks atvērti četri jauni starptautisku zīmolu veikali – itāļu Piazza Italia un Gino Rossi, Francijas Cop Copine un Spānijas Mango.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Vai mums sevi pārdēvēt par universālveikalu vai iepirkšanās ciematu, lai varētu likumīgi darboties?

Zane Šulca, t/c "Galleria Riga" vadītāja, 12.04.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada 7.aprīlī Ministru kabinets lēma pilnībā atteikties no preču sarakstiem un atvērt tirdzniecības platības, kas mazākas par 7000 kvadrātmetriem, vai tādas, kas lielākas par 7000 kvadrātmetriem un neiznomā tās vairāk kā pieciem veikaliem vai pakalpojumu sniedzējiem.

Mazie tirgotāji ar Drošas tirdzniecības konceptu iepazīstas pirmo reizi. Bet mēs, tirdzniecības centri, to esam ieviesuši jau šī gada februāra sākumā. Medijos publiskotajā informācijā valsts pārvalde atzīst, ka eksperiments ir norisinājies veiksmīgi, Drošas tirdzniecības koncepts darbojas un varam spert nākamo soli - atvērt visu tirdzniecības nozari, atskaitot vienu tās formu - lielos tirdzniecības centrus.

Jaunie mazumtirdzniecības noteikumi - ņirgāšanās par tirdzniecības centriem 

Pagājušajā ceturtdienā, 01.04., pieņemtie valdības lēmumi attiecībā uz aizliegumu strādāt...

8.februārī tikām iepazīstināti ar Drošas tirdzniecības konceptu, kura ieviešana, efektivitāte un ievērošana tika un joprojām tiek kontrolēta ik dienu. Mums ir vairāk vietas katra klienta 25 kvadrātmetriem, nekā mazā veikaliņā, kura vienīgā ventilācija ir atvērtas durvis. Savukārt Galleria Riga ventilācijas sistēma nodrošina ļoti labu gaisa apmaiņu. Vēl būtiskāk ir tas, ka mums ir visi nepieciešamie resursi drošas tirdzniecības vides uzturēšanai un kontrolei.

Ministru kabinets lēmumu ierobežot tirdzniecības centru darbību pamato ar pārāk lielu apmeklētāju pulcēšanās risku tirdzniecības centros. Tomēr netiek ņemts vērā, ka uz tirdzniecības centriem attiecas tieši tie paši noteikumi, kas attiecas uz jebkuru citu tirdzniecības vietu ārpus tiem. Kaut vai šādā aspektā - aprēķinot un kontrolējot maksimālo apmeklētāju skaitu tirdzniecības centra platībā, nav nekādas atšķirības, kur veikali atrodas - uz ielas vai tirdzniecības centrā.

Rīgas tirdzniecības centri pārceļas uz ārtelpām 

Pēc valdības lēmuma, kas lielā daļā tirdzniecības centru veikalos liedz izsniegt attālināti...

Mūsu klients ciena savu laiku. Mūsu klients zina, ko grib, kas viņam ir nepieciešams, un prot to ātri atrast. Mēs, Galleria Riga, esam šeit, jo mūsu klientam ir svarīgākas lietas, ko darīt - ne stundām izklaidēties starp veikalu plauktiem. Mūsu klients vēlas nopirkt sezonas apavus tad, kas tie ir nepieciešami, nevis nedēļām gaidīt piegādi uz pakomātu vai gaidīt uz ielas, kad apavus atnesīs uz preču saņemšanas punktu. Mūsu klients labprātāk maltīti ieturētu kādā no āra terasēm, nevis uz ielas vai automašīnā. Mūsu klients grib stiprināt veselību un garu, sportojot mūsu plašajā sporta klubā. Jāpiebilst, valdība jau pirms laba laika atļāva ceļot uz ārzemēm, piebilstot, ka tas nav vēlams. Nu tad, lūdzu, ļaujiet cilvēkiem iepirkties savā apkaimē, nevis plānot un īstenot garu ceļojumu sabiedriskajā un starppilsētu transportā uz kādu veikalu, kas ir atvērts!

Jau gadu kopš pandēmijas sākuma un diemžēl arī šobrīd lielie tirdzniecības centri ir spiesti turpināt cīnīties par savu kodolu - tirdzniecības centra veikaliem, kas nevar strādāt, jo izvēlējušies būt vietā, kas, izrādās, ir nosaukta nepareizi - par tirdzniecības centru. Vai mums jāapsver iespēja sevi pārdēvēt par universālveikalu vai iepirkšanās ciematu, lai varētu likumīgi darboties? Jo arī Galleria Riga ir veikali, kuriem ir atsevišķa ieeja no ielas. Taču tie nedrīkst vērt durvis apmeklētājiem. Kas šajā gadījumā liecina par vienlīdzības principu lēmumu pieņemšanā? Izrādās, visi ir vienlīdzīgi, bet citi ir vienlīdzīgāki.

No lielajiem tirdzniecības centriem tiek prasīta nekavējoša un precīzi koordinēta rīcība, ieviešot un uzturot visus ierobežojumus, kas netiek vispār apspriesti - gluži pretēji, bez ierunām godprātīgi tiek un tiks pildīti. Tomēr joprojām valdība mūs nedzird. Piekrītam kolēģiem nozarē - iespējams, par mums ņirgājas, bet tā īsti smiekli nevienam vairs nenāk. Ministru kabineta 7.aprīļa lēmums daudzus atvēra, bet ne mūs. Mūs tas vēl vairāk aizver. Mēs, tirdzniecības centrs Galleria Riga, atbilstam visiem kritērijiem pat vairāk nekā daudzi, kuriem šobrīd ir ļauts strādāt. Kāpēc šāda netaisnība?

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Bimbuļi rimbuļi, Palikt LV, Sēdnīca un citas asprātības uzņēmumu nosaukumos

Dienas Bizness, 23.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot iepriekšējos gados aizsāktās tradīcijas, Lursoft apkopojis arī 2014.gadā reģistrēto uzņēmumu interesantākos nosaukumus.

Lursoft skatījumā radošie prāti nav koncentrēti tikai kādā noteiktā reģionā, jo pērn reģistrēti uzņēmumi ar interesantiem nosaukumiem gan Latvijas lielākajās pilsētās, gan novados, informē Lursoft pārstāve Indra Jansone.

Tā, piemēram, no pērn janvārī reģistrētajiem uzņēmumiem, interesantākie nosaukumi Lursoft skatījumā ir Sudraba Laikmets (Rīga), Miera pērle (Rīga), Laika Eksperti (Rīga), Māra kumoss (Rīga), Rituālie Pakalpojumi (Valmiera), Labs Remonts (Rīga), Zirga Spēks (Ozolnieku nov), Flying Dogs (Ventspils), Digipalīgs (Rīga), BRIKU-BRAKU (Grobiņas nov), Viss Labi (Rīga), ZUMZUM (Rēzekne), Elpo Brīvi (Lielvārdes nov), Lec un minies (Ogres nov), 7.vārti (Ogres nov), Irracionāli risinājumi (Rīga), VĀRNU IELAS REPUBLIKA (Rīga).

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Latio: nākamgad Rīgas biroju nomas maksa varētu pieaugt par 10 – 15%

Jānis Rancāns, 05.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējā pusgada laikā Rīgas biroju tirgū vērojama nomnieku aktivitātes palielināšanās, tādēļ pakāpeniski turpinās samazināties neiznomāto telpu daudzums. Nākamgad nomas maksa visos galvaspilsētas biroju segmentos varētu pieaug par 10 – 15%, prognozē nekustamo īpašumu kompānija Latio.

Nomnieku aktivitātes pieaugums saistīts gan ar uzņēmumu paplašināšanos un nepieciešamību pēc lielākām telpām, gan arī ar uzņēmumu vēlmi mainīt nomātās telpas pret savām vajadzībām atbilstošākām.

Tāpat Latio skaidro, ka nomnieku rotāciju veicina arī vairāku ēku īpašnieku plāni ekonomiskās situācijas stabilizācijas apstākļos pārskatīt nomas līgumu nosacījumus, atsakoties no dažādām nomniekiem iepriekš piešķirtām priekšrocībām.

«Prognozējam, ka 2013.gadā nomas maksa visos Rīgas biroju segmentos varētu pieaugt par 10–15%. Tas sekmētu investorus un attīstītājus sākt jaunu A un B klases biroju ēku būvniecību. Patlaban «uz papīra» ir ļoti daudz ēku projektu, kas gaida «zaļo gaismu» – pietiekami lielus uzņēmumus, kas būtu gatavi kļūt par enkurnomniekiem jaunajās biroju ēkās. Nākamgad paredzama arī liela nomnieku rotācija, kas būs saistīta ar nepieciešamību pēc papildus telpām, kuras šiem nomniekiem nevar nodrošināt esošais iznomātājs,» skaidro Latio Komercīpašumu tirdzniecības daļas vadītājs Jānis Šīns.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Aktīvākie nomnieki – mazās «bodītes» un kafejnīcas

Ingrīda Drazdovska, 27.10.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Veikalnieki, pakalpojumu sniedzēji un kafejnīcu īpašnieki lielākoties meklē pavisam nelielas telpas.

Latio šā gada 3. ceturkšņa komercplatību tirgus pārskatā norāda, ka lielākā nomnieku interese ir bijuši par tirdzniecības telpām Rīgas centrā un Vecrīgā. Daļa brīvo platību ēdināšanas uzņēmumu vajadzībām nav piemērotas, bet daļa brīvo telpu īpašnieku kā nomniekus vēlas redzēt citu nozaru uzņēmumus.

Salīdzinājumā ar 2009.gadu palielinājies nomnieku pieprasījums pēc telpām platībā līdz 50 m2. Pērn šādas telpas bija nepieciešamas 16% nomnieku, tad šā gada deviņos mēnešos – 25%. Mazāk nekā 10 % nomnieku bija nepieciešamas tirdzniecības telpas, kuru platība ir virs 300 m2. Mazāk par 1% uzņēmumu vēlētos tirdzniecības telpas iegādāties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Finiša taisnē ir tirdzniecības centra Galleria Rīga būvniecība. Nedēļu pirms atklāšanas Db.lv devās aplūkot, kas notiek topošajā tirdzniecības centrā.

Db.lv jau vēstīja, ka šā tirdzniecības centra atklāšana paredzēta 22. oktobrī. Nedēļu pirms atvēršanas tikai atsevišķi veikalnieki aktīvāk rosījās, iekārtojot savas tirdzniecības vietas. Tomēr projekta attīstītāji ir pārliecināti, ka atvēršanas dienā tirdzniecības centrs būs aizpildīts par aptuveni 70 %, bet līdz nākamā gada pavasarim plānots aizpildīt pārējās tirdzniecības telpas.

Pēc projekta attīstītāju raksturojuma, no citiem tirdzniecības centriem Rīgā Galleria Rīga atšķiršoties ar atrašanās vietu – pašā Rīgas centrā, un koncepciju, kādas Latvijā vēl neesot, proti, tas būs galerijas tipa iepirkšanās vieta, kur katrs stāvs atvēlēts konkrētām preču grupām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā durvis vēris franču zīmola Gémo pirmais veikals Baltijā, piedāvājot apģērbus, apavus, apakšveļu un aksesuārus visai ģimenei, teikts paziņojuma medijiem.

Citviet pasaulē šis zīmols darbojas jau gandrīz 25 gadus. Rīgā veikals atvērts tirdzniecības centrā Galleria Riga.

East Capital vadītājs Latvijā Māris Smiltenieks atzīst, ka t/c Galleria Riga šis bijis ievērojamas izaugsmes gads, stratēģiski apvienojot unikālus zīmolus zem viena jumta. Gémo atklāšana esot viens no nākamajiem soļiem jaunu veikalu atvēršanā vēl šogad un turpmāk, stiprinot Galleria Riga pozīciju tirgū un palielinot īpašuma vērtību investoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Galleria Riga būs vaļā pēc mēneša

Ingrīda Drazdovska, 27.09.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā tirdzniecības centra Galleria Riga atvēršana Rīgas centrā, kvartālā starp Dzirnavu, Blaumaņa, Brīvības un Tērbatas ielu ir plānota 22. oktobrī

Iepriekš pieļauts, ka centrs apmeklētājiem durvis vērs jau septembrī.

Db.lv jau ziņoja, ka tirdzniecības centra kopējā platība būs 41 tūkst. m2, bet iznomājamā platība – 29,7 tūkst. m2. Zem ēkas ir izveidota divlīmeņu autostāvvieta 150 mašīnām. Pēc projektu īstenotāju paustā, no citiem tirdzniecības centriem Rīgā Galleria Rīga atšķiršoties ar atrašanās vietu un koncepciju, kādas Latvijā vēl neesot, proti, tas būs galerijas tipa iepirkšanās vieta, kur katrs stāvs atvēlēts konkrētām preču grupām. Galleria Riga plānoti 170 veikali un restorāni.

Daļa telpu jau ir nodotas nomniekiem veikalu un restorānu izbūvei un iekārtošanai, taču to atklāšana notikšot līdz pat gada beigām. Pēc attīstītāju sniegtās informācijas, brīdī, kad tiks atvērts tirdzniecības centrs, apmeklētājiem būs pieejami ap 70% veikalu un restorānu, bet līdz nākamā gada pavasarim tiks aizpildītas pārējās tirdzniecības platības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no pasaules lielākajiem modes preču uzņēmumiem H&M atvēris septīto veikalu Latvijā – t/c Galleria Riga.

H&M veikals t/c Galleria Riga būs izvietots trīs stāvos, un aptuveni 2300 m² plašajā veikalā būs iespējams iegādāties modi visai ģimenei. Jaunajā veikalā klientiem būs pieejama H&M Beauty nodaļa, kolekcijas sievietēm un vīriešiem, apģērbi grūtniecēm, H&M+, sporta kolekcijas, kā arī kolekcijas bērniem. Vīriešiem, papildu jau esošajām kolekcijām, tiks piedāvāti divi jauni koncepti - Modern Classic un H&M Man Trend.

H&M veikalā t/c Galleria Riga, tāpat kā citos H&M veikalos Rīgā, būs iespējams nodot savu nevajadzīgo apģērbu un tekstila preces H&M apģērbu vākšanas iniciatīvai, lai samazinātu atkritumus un noslēgtu modes preču aprites ciklu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Galleria Rīga jaunais īpašnieks pagājušajā nedēļā reģistrējis komercķīlas

Dienas Bizness, 23.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra «Galleria Rīga» apsaimniekotājs SIA «Patollo», kā arī tā īpašnieks SIA «GR Holdco» pagājušajā nedēļā katrs reģistrējis pa komercķīlai, kuras nodrošinātā prasījuma maksimālā summa ir 37,8 miljoni eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Aktīvu pārvaldītāja «East Capital» nekustamo īpašumu fonds «East Capital Baltic Property Fund III» 19.aprīlī paziņoja, ka iegādājies tirdzniecības centru «Galleria Riga». Darījuma summa netiek atklāta.

Dažas dienas pirms šī paziņojuma SIA «Patollo» par labu AS «Swedbank» ieķīlājis uzņēmumu kā lietu kopību, krājumus, nemateriālos ieguldījumus, ķermeniskos pamatlīdzekļus un prasījuma tiesības, lai nodrošinātu aizdevuma līgumu.

Savukārt SIA «Patollo» vienīgais īpašnieks SIA «GR Holdco» reģistrējis komercķīlu, kuras parādnieks ir SIA «Patollo» un ar kuru par labu AS «Swedbank ieķīlātas SIA »GR Holdco« piederošās SIA »Patollo« pamatkapitāla daļas. Arī šīs komercķīlas nodrošinātā prasījuma maksimālā summa ir 37,8 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Apkopoti 2017. gada radošākie uzņēmumu nosaukumi

Laura Mazbērziņa, 28.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā kopumā reģistrēti 10,21 tūkstoši jaunu uzņēmumu, kas ir zemākais rādītājs kopš 2009.gada, liecina Lursoft dati.

Salīdzinot ar 2016.gadu, Lursoft aprēķini rāda, ka gada laikā reģistrēto jauno uzņēmumu skaits sarucis par 8,89%. Tas gan nav mazinājis uzņēmēju vēlmi saviem uzņēmumiem izvēlēties nosaukumus, kuri būs pamanāmi starp pārējiem.

Ņemot vērā, ka nosaukums ir viens no pirmajiem, ko pamana patērētājs, tā izvēlei jābūt tālredzīgai. Iespējams, tieši tāpēc daļa uzņēmēju izvēlējušies nosaukumus, kas jau vedina domāt par tā darbības jomu. Tāds, piemēram, ir pērn janvārī Jaunpils novadā reģistrētais SIA «Traktordakteris», SIA «Latvijas alus paradīze», kas savu mājvietu radusi Rīgā, SIA «Aizvest paku», SIA «Žogu valstība» vai arī SIA «Labakais Tehnologiju Sakartotajs» Daugavpils novadā. Tomēr jāteic, ka šādi uzņēmumi ir mazākumā un vairumā gadījumu pēc nosaukuma izlasīšanas tā darbības joma tā arī paliek miglā tīta. Jūsuprāt, ar ko ikdienā nodarbojas aizvadītajā gadā reģistrētie SIA «Pupsiks», SIA «Jaukie cilvēki», SIA «Ko gribu, to daru», SIA «Turpinājums sekos» vai arī SIA «Čau Tēti»?

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Galleria Riga atklās slidotavu

Ingrīda Drazdovska, 22.12.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziemassvētkos uz tirdzniecības centra Galleria Riga jumta darbu sāks 200 m2 liela slidotava.

Tirdzniecības centra 7.stāvā būs izvietota slidu noma un slidošanas laika reģistrācija.

Tirdzniecības centrs Galleria Riga atklāts šā gada 22.oktobrī. Tas atrodas Rīgas centrā daļas, kvartālā starp Dzirnavu, Blaumaņa, Brīvības un Tērbatas ielām. Tirdzniecības centra platība pirmajā kārtā ir 41 tūkstoši kvadrātmetru no kuriem 29,7 tūkstoši iznomājamo kvadrātmetru ir paredzēti tirdzniecībai, restorāniem un izklaides vietām, savukārt divos līmeņos zem veikala ir vieta 150 automašīnām, kā arī stāvvieta Brīvības 44.

Investīcijas Galleria Riga projektā sasniedza 100 milj. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru