Sabiedrisko attiecību un mārketinga vortāls 7guru, aptaujājot Latvijas tradicionālo mediju pārstāvjus noskaidrojis, ka 82% no respondentiem regulāri lasa blogus, jo tā var iegūt dažādus viedokļus, kā arī informāciju, kura netiek publicēta tradicionālajos medijos (29%), bet katrs ceturtais medija pārstāvis atzīst, ka blogus lasa, lai izklaidētos (20%).
Žurnālisti kļūst par aktīviem blogosfēras dalībniekiem, izsakot savu viedokli (36%) un veidojot diskusijas (36%) vai arī pašiem rakstot blogus (20%). Turklāt paredzams, ka šī tendence pieaugs, jo jau pašlaik ceturtā daļa (20%) aptaujāto apsver iespēju pašiem ieviest savu personīgo interneta žurnālu, Db.lv informē 7guru.lv pārstāve Kristīne Trautmane.
Atšķirībā no aizokeāna kolēģiem, kuri regulāri blogus izmanto savā darbā un tie kļuvuši par vienu no to informācijas avotiem, Latvijā vairāk kā puse (58%) aptaujāto respondentu norādījuši, ka savā darbā blogus izmanto reti, piebilstot, ka lielākoties tas noticis pastarpināti. Bet daļa (32%) blogus savā darbā nav izmantojuši nekad.
Pašlaik blogiem nav būtiskas ietekmes uz žurnālistu darbu Latvijā, tomēr šī ietekme varētu pieaugt, uzskata vairāki aptaujātie žurnālisti. Šādi Latvijas tradicionālie mediji varētu sekot ASV paraugam, kur jau tagad uzskata, ka blogiem ir būtiska ietekme ziņu sagatavošanas procesā, turklāt vairāk kā puse reportieru ir paziņojuši, ka blogiem ir būtiska ietekme uz „raksturu” un „ziņu virzienu”.