Ģenerē emocijas un jaunu pieredzi 

SIA Sponsorking nākas funkcionēt starp trim dzirnakmeņiem – pasākumu organizētāju, apmeklētāju un tā sponsora zīmolu

Linda Zalāne, 2017. gada 05. janvāris plkst. 9:43

Tā uzsver specializētās sponsorēšanas mārketinga aģentūras SIA Sponsorking līdzīpašnieks Andis Zusts.

Tā kā uzņēmums spējis kāpināt apgrozījumu no 395 tūkst. eiro 2013. gadā līdz 1,4 milj. eiro 2015. gadā, tas iekļauts laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā strauji augošu kompāniju jeb Gazeļu sarakstā.

«Jau no uzņēmuma dibināšanas fokuss nav mainījies – nodarbojamies ar sponsorēšanas mārketingu un zīmolu aktivizācijas pasākumiem un šajā jomā vairāku gadu garumā esam audzējuši muskuļus. Neesam pārprofilējušies, un tā ir mūsu lielā veiksmes atslēga. Man ir prieks, ka ir aizvien vairāk klientu, kas savus sapņus no A līdz Z realizē sadarbībā ar mums,» teic A. Zusts. Viņaprāt, jebkura zīmolam kvalitatīvākais veids, lai uzrunātu auditoriju un pastāstītu par saviem jaunumiem, ir to izdarīt klātienē, nevis caur TV reklāmas rullīti vai reklāmas laukumu internetā. Lai to maksimāli efektīvi izdarītu klātienē, ir nepieciešama ideja un specifiska sagatavošanās konkrētam zīmola aktivizēšanas pasākumam. Tikai tā ir iespējams sasniegt mērķauditoriju un nodot vēstījumu. «Esam ideju ģeneratori, dažkārt sargsuņi, lai tie zīmoli, kas piedalās lielos un nozīmīgos pasākumos, tiktu pārstāvēti atbilstoši to idejām un parādītu sevi konkurētspējīgi, lai auditorija tos spētu atcerēties. Klienti izvēlas mūs, jo apjomīgus pasākumus nereti nevar novadīt uzņēmuma iekšējā mārketinga nodaļa vai viens cilvēks, tur nepieciešama spēcīga komanda, kas specializējas šajā jomā,» stāsta A. Zusts.

Mārketinga lielākais sasniegums ir dot cilvēkiem jaunu pieredzi, emocijas, jo radīt zīmola atpazīstamību nav Sponsorking pamatuzdevums. A. Zusts uzsver, ka galvenais, lai par cilvēku nedomā tikai kā par pircēju, jo tad jebkuram zīmolam reiz pienāk šahs un mats, cilvēku nevar apmuļķot ilgtermiņā. Notikumi ir izcils veids, kā veiksmīgi aktivizēt zīmolu un iepazīstināt mērķauditoriju ar produktu.

Visu rakstu Ģenerē emocijas un jaunu pieredzi lasiet 5. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2017. gada 05. janvāris plkst. 8:50

Tirgus Baltijā ir piesātināts, tomēr lielās mazumtirdzniecības ķēdes ver vaļā jaunas iepirkšanās...

2017. gada 05. janvāris plkst. 8:37

Pirmās instances tiesa pilnībā attaisnojusi Rīgas brīvostas pārvaldes vadītāju Leonīdu Loginovu,...

2017. gada 04. janvāris plkst. 10:35

Ziemeļvalstu lielākās bankas pārstrukturēšanās pasākumi atsevišķus finanšu...

2017. gada 04. janvāris plkst. 8:03

Krišjānis Lamberts Latvijā strādāja par projektu vadītāju kādā komunikāciju aģentūrā,...

2017. gada 04. janvāris plkst. 7:26

Draudzenes Anda Kalniņa-Stūrīte un Gitāna Dāvidsone strādā katra savā cilvēkresursu konsultāciju...

Nepalaid garām

Restorānu nedēļas projekts lielu peļņu nenes, toties izvelk cilvēkus no mājām iepazīt...

Šodien Dienas Bizness rīkotajā preses konferencē par jaunāko izdevumu Miljonārs tika atklāti Latvijas...

No stacionāro fotoradaru sodiem valsts budžetā patlaban tiek iegūts mazāks finansējums nekā...

Vecie dēļi iegūst otro dzīvi SIA AW Latvia ražotajās mēbelēs un sienu...

Reizi mēnesī pie veikala «Preces no Vācijas» vērojama mūsdienām netipiska aina -...

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

No šīs sadaļas
2017. gada 05. janvāris plkst. 9:29

2017. gadā sabiedrisko attiecību nozare fokusēsies arī uz pašvaldību vēlēšanu maratonu...

2017. gada 03. janvāris plkst. 15:45

Vatikānā, neraugoties uz protestiem, tomēr atvērts ātrās ēdināšanas ķēdes McDonald’s...

2017. gada 03. janvāris plkst. 12:38

Pirmā kaķu kafejnīca Latvijā Minka Cat Cafe beigusi savu darbību un tās...

2016. gada 29. decembris plkst. 17:21

Rīgas dome panākusi vienošanos ar uzņēmuma Taxify dibinātāju Martinu Villigu par to,...

2016. gada 29. decembris plkst. 12:22

Bauskas vecpilsētā aizvērti vairāki uzņēmumi, vēsta reģionālais laikraksts Bauskas Dzīve....

2016. gada 27. decembris plkst. 16:12

Vecgada vakarā un Jaungada naktī Taxify mobilajā platformā plānots palielināt tarifus četras...

2016. gada 27. decembris plkst. 13:32

Starptautiskā lidosta Rīga arī šogad plāno sasniegt apkalpoto pasažieru rekordu, informē...

2016. gada 27. decembris plkst. 9:22

Latvijas tūrisma tirgū joprojām ir vieta jauniem, kvalitatīviem tūrisma tirgus dalībniekiem, intervijā...

2016. gada 23. decembris plkst. 15:09

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra (CFLA) ir pieņēmusi starplēmumu par Rīgas satiksmes...

2016. gada 23. decembris plkst. 11:55

Banka Citadele laidusi klajā internetbankas mobilās aplikācijas versiju latgaliešu valodā,...