Citas ziņas

Golden Hammer žūrija sāks vērtēt darbus

Raivis Spalvēns, Dienas bizness, 08.06.2009

Jaunākais izdevums

Rīt Latvijā ieradīsies festivāla Golden Hammer starptautiskās žūrijas locekļi, lai vērtētu konkursam iesūtītos darbus. Šogad festivālam darbi ir iesniegti no 19 valstīm, savukārt žūrijā tiek pārstāvētas 10 Eiropas valstis.

Ceturtdien, 11.jūnijā preses konferencē Baltic Beach hotel tiks paziņoti festivāla šortlistētie darbi. Uzvarētājus apbalvos Gala ceremonijā kinoteātrī «Rīga» piektdien, 12. jūnijā plkst. 20.00.

Tāpat 11. jūnijā, viesnīcā Baltic Beach hotel notiks Golden Hammer semināri, kurus vadīs Golden Hammer pieaicinātās žūrijas dalībnieki. Semināros būs iespējams uzzināt kā krīzes laikos rīkoties reklāmā un mārketingā (Natalia Stepanuk, IQ, Krievija), kā ietekmēt patērētājus ar reklāmas kampaņām (Jens Welin, Publicis groupe media, Zviedrija), kāda ir atšķirība starp reklāmu un zīmola stratēģiju (Kai Röffen, TBWA, Vācija), kā arī vairākus citus aktuālus jautājumus.

Piektdien 12. jūnijā notiks 1. Baltijas mārketinga direktoru forums, kuru organizē Best Marketing. Forumā tiksies Baltijas valstu mārketinga vadītāji, lai dalītos pieredzē un apspriestu pašreizējo situāciju. Foruma ietvaros varēsiet uzzināt - kādi ir populārākie produkti Baltijas tirgū (Margo Kurisoo, AC Nielsen), kā radīt kampaņas, kuras veiksmīgi darbotos visās trijās Baltijas valstīs (McCann Eriksson, Latvija), kad izmantot lokālas un kad - reģionālas kampaņas (Jana Rubina, Statoil Latvia, mārketinga vadītāja).

Ar pagājušo gadu uzvrētājiem, kā arī Latvijas aģentūru iesniegtajiem darbiem,var iepazīties šeit.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Reklāmas industrija ir krituma un augšāmcelšanās indikators

Raivis Spalvēns, Dienas bizness, 10.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau šonedēļ Jūrmalā Baltic Beach Hotel sāksies reklāmas festivāls Golden Hammer. Dienas bizness uz sarunu aicināja vienu no festivāla rīkotājiem, Latvijas reklāmas asociācijas prezidentu Ģirtu Ozolu.

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Reklāmas festivālu nozīme ir līdzīga kā jauno auto izstādēm vai modes skatēm, kas nosaka industrijas virzību nākošajam periodam. Festivāli parāda reklāmas produktu un komunikācijas tendences noteiktajās nozarēs, veicina veselīgu konkurenci aģentūru tīklu un reklāmdevēju starpā, kā arī veicina tiešo sarunu starp industrijas dalībniekiem – medijiem, aģentūrām, reklāmdevējiem.

Vasaras sākums ir Golden Hammer norises vēsturiskais laiks – savulaik tas bija īstermiņā pārcelts uz rudeni. Šis laiks Golden Hammer rīkošanai ir pateicīgāks vairāku iemeslu dēļ, pirmkārt, rudenī ir lielākas noslodzes industrijai (piemēram, konkursi), otrkārt, rudenī risinās sīvākais Golden Hammer konkurents reģionā – festivāls Golden Drum. Protams, pārcelšana bija zināms risks, jo faktiski, pārejot no rudens uz pavasari, festivāls 12 mēnešu perioda vietā iegūst 8 mēnešu periodu, līdz ar ko veidojas papildu risks aktivitātē – gan iesniegto darbu skaita ziņā, gan dalībnieku skaitam semināru sadaļās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Golden Hammer uzvarētāju radošajā kategorijā kļuva aģentūra BBDO Moscow (Krievija), mediju kategorijā – Saatchi & Saatchi (Slovākija), digitālo mediju kategorijā – aģentūra Gaumina (Lietuva), bet jaunizveidotajā kategorijā «Aģentūru tīkls» sīvā cīņā balvu izcīnīja Saatchi & Saatchi, ar dažiem punktiem apsteidzot OMD tīklu.

Kopumā 7 kategorijās radošā žūrija piešķīra 21 diplomu, no tiem 5 sudraba āmurus,

1 zelta āmuru aģentūrai Hasan & Partners (Somija) par reklāmu «Tā, kā tam vajadzēja būt» (The Way It Was Meant To Be). Galvenā balva tika piešķirta BBDO Moscow (Krievija).

Mediju kategorijā diplomus ieguva 35 darbi, no tiem 10 sudraba āmurus un 9 zelta āmurus. Grand Prix saņēma Saatchi & Saatchi (Slovākija) darbs «Vēstījumi» (Messages). Šī aģentūra arī ieguva galveno mediju kategorijas balvu.

Digitālo mediju žūrija pasniedza 14 diplomus, no tiem 4 darbi ieguva sudraba āmuru un 4 zelta āmurus. Galvenā digitālo mediju balva tika piešķirta aģentūrai Gaumina (Lietuva).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Db piedāvā atskatu uz reklāmas vēsturi Latvijā pēdējo astoņu gadu laikā. Proti, reklāmas festivāla Golden Hammer uzvarētāji dažādās mediju kategorijās.

Jau ir noslēgusies darbu iesniegšana konkursam, un jau nākamajā nedēļā Db piedāvās aplūkot Latvijas reklāmistu iesniegtos darbus. Turklāt nedēļas laikā varēsiet balsot par savu favorītu, palīdzot noteikt Db speciālbalvas ieguvēju!

Vēl līdz 8. jūnijam festivāls pieņem pieteikumus dalībai semināros 11. jūnijā. Šīgada semināru programmā lekcijas lasīs Golden Hammer žūrijas pārstāvji. Semināros varēsiet uzzināt, kā veiksmīgi veidot un attīstīt biznesu saspringtos tirgus apstākļos. Savukārt 12. jūnijā notiks pirmais Baltijas Mārketinga vadītāju forums, ko organizē Best Marketing.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Golden Hammer sāk darbu pieņemšanu

Gunta Kursiša, 07.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer paziņojis par darbu pieņemšanu. Šogad festivālā darbus varēs iesniegt divās jaunās kategorijās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad aprit 10. gadi kopš pirmo reizi reklāmas un to autori sāka sacensību starptautiskajā reklāmas festivālā Golden Hammer. Db piedāvā gan ieskatu reklāmas vēsturē, gan iespēju balsot par savu favorītu no Latvijas aģentūru iesniegtajiem darbiem!

Lai apskatītu iepriekšējo gadu Golden Hammer uzvarētājus, kā arī nobalstu par kādu no Latvijas aģentūru šogad iesniegtajiem darbiem, klikšķiniet šeit.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krīzes situācijā virsroku gūst zīmoli, kas pārstāv nacionālas vērtības.

Tā intervijā DB pauž Jevgeņijs Toņevs – Odesā uzaugušais un Kijevā ilgāku laiku strādājušais reklāmas speciālists tagad jau vairākus gadus pārstāv Leo Burnett reklāmas tīklu Maskavā, šobrīd pildot aģentūras Arc Russia radošā direktora pienākumus un apkalpojot vislielākos zīmolus Krievijā.

Daudzas Latvijas radošās nozares ierasti lūkojas rietumu virzienā, tāpēc dažkārt nākas secināt, ka, neskatoties uz kopīgo ģeogrāfiju, tikpat kā neko nezinām par notikumiem un tendencēm, kas valda vien pārsimts kilometru uz austrumiem. Viens no izņēmumiem ir vietējā reklāmas industrija, kuras gada centrālajā pasākumā Golden Hammer regulāri viesojas arī Krievijas speciālisti, tostarp J. Toņevs. Sarunā ar DB viņš stāsta par Krievijas interneta drudzi, dalās pieredzē par darbu ar naftas magnātiem un apgalvo, ka pārāk labos apstākļos reklāma kļūst neinteresanta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Nozagta mašīna ar reklāmas festivālā Golden Hammer uzvarētājiem paredzētajām balvām

LETA, 11.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mašīna, kurā atradās reklāmas festivālā Golden Hammer uzvarētājiem paredzētās balvas, ir nozagta, aģentūru LETA informēja festivālā Golden Hammer pārstāve Anna Muhka.

Policija pašreiz noskaidro informāciju par notikušo, informēja Muhka.

Viņa sacīja, ka, neskatoties uz šo nepatīkamo atgadījumu, festivāla apbalvošanas ceremonija notiks paredzētajā vietā un laikā.

Kā ziņots, ceturtdien Jūrmalas Kultūras centrā Majoros Golden Hammer konferencē no plkst.10 līdz 17 ir skatāma Golden Hammer darbu finālistu skate, bet šīs dienas vakarā no plkst.19 līdz 20.30 atjaunotajā Dzintara koncertzāles Mazajā zālē apbalvošanas ceremonijā tiks noskaidroti festivāla uzvarētāji, informēja organizatoru pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Porsche 911 Turbo S Exclusive Series ir līdz šim jaudīgākais 911 Turbo S.

Coupé versija attīsta 446 kW (607 ZS) lielu jaudu, un modeļa eksemplāru skaits ir ierobežots līdz 500 vienībām visā pasaulē. Papildus 27 ZS jaudas palielinājumam 911 Turbo S Exclusive Series atšķiras no standarta 911 Turbo S ar dizainu, augstākas kvalitātes materiāliem un greznajām detaļām. Sporta automašīnas smalkā apdare ir roku darbs, kas veikts jaunajā Porsche Exclusive Manufaktur darbnīcā uzņēmuma galvenajā mītnē Cufenhauzenā. Uzņēmuma darbnīca, kas iepriekš bija pazīstama kā Porsche Exclusive, specializējas automašīnu pielāgošanā klientu vēlmēm, kā arī atbild par ierobežota izlaiduma sērijām. Pirmo reizi Porsche klientiem ir iespēja konfigurēt ar sporta automašīnas dizainu saskaņotu Porsche Design hronogrāfu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Reklāma spēj ietekmēt kultūras procesus

Raivis Spalvēns, 04.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Intervija ar vienu no Golden Hammer radošās žūrijas pārstāvjiem aģentūras Big Idea Group prezidentu Džonu Domā (John Domas)

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Reklāma nav tikai rīks, ar ko stimulēt patērētāju, lai tas iegādātos konkrētu preci. Tā spēj ietekmēt arī kultūras procesus, piemēram, mūziku un modi. Reklāmas festivāli ir tikšanās vieta, kurā novērtējam un godalgojam šādas radošas izpausmes.

Reklāmas uzdevums ir būt iedarbīgai un efektīvai. Tādam vajadzētu būt aģentūru mērķim, par ko klienti mums arī maksā. Tomēr efektīvas reklāmas radīšanā lielu lomu nereti spēlē radošums, lai gan tas ne vienmēr tā ir. Golden Hammer ir festivāls, kurā tiek vērtēts radošums, jo tas nav nedz Password, nedz arī Effie veida festivāls. Es balsošu tikai par izcilu radošu sniegumu. Efektivitāte ir mūsu nozares atslēgvārds un mums ir jārada reklāma, kas ir iedarbīga, tomēr šajā festivālā to nevērtēšu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas aģentūra “McCANN Rīga” par kampaņu “Izcila vieta atkritumu poligonam” prestižajā starptautiskā radošuma konkursā “Golden Drum”, saņēmusi zelta godalgu, informēja “McCANN Rīga” radošais direktors Valters Jonāts.

Pēc “Getliņi EKO” pasūtījuma tapusī sabiedrības izglītošanas kampaņa par atkritumu samazināšanu šogad jau ir saņēmusi vairākas balvas, tostarp komunikācijas konkursā “Mi:t&Links Baltic Communication Awards 2023”, “Baltic Best” un radošās izcilības festivālā “ADwards”.

“Veidojot radošos konceptus, balvas nav mērķis, mērķis ir klienta kampaņas rezultāti. Vienlaikus pētījumi liecina, ka ir tieša saistība apbalvojumiem un rezultātiem, jo apbalvotākās kampaņas parasti ir tās, kas spējušas sasniegt augstākus rezultātus. Turklāt panākumu gadījumā ieguvējs ir gan klients, gan aģentūra,” saka Jonāts.

Festivāls “Golden Drum Festival” tika dibināts 1993. gadā ar mērķi pulcēt radošos darbiniekus no dažādām, tolaik bieži dēvētām par jaunās Eiropas, valstīm. Festivāls dažādos veidos vēlējās iedvesmot un rosināt radošo domāšanu un aicināt uz pozitīvām pārmaiņām. “Golden Drum” festivāls ir iekļauts prestižajā WARC reitingā līdzās Kannu festivālam un citiem konkursiem. Šogad festivālā piedalījās aģentūras no 40 valstīm - Norvēģijas, Somijas, Dānijas, Zviedrijas, Čehijas, Polijas un daudzām citām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Noskaidroti PR un reklāmas aģentūru konkursa Golden Hammer uzvarētāji

Gunta Kursiša, 11.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starp pieciem starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer uzvarētājiem dažādās kategorijās ir arī Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūra.

Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūra Repute un reklāmas aģentūra The Matter ieguva galveno balvu par izcilību kategorijā PR Frame par labāko sabiedrisko attiecību risinājumu, kā arī Zelta Āmuru šajā pašā kategorijā. Repute un The Matter vērtējumam konkursā iesniedza kampaņu Tetra Pak juice pack collecting game, kuras gaitā skolēniem divus mēnešus bija jākrāj tukšās sulu pakas, jāievieto to skaits speciālā kampaņas interneta mājas lapā un jāsacenšas ar citām klasēm par lielākā virtuālā torņa uzbūvēšanu, kas būtu augstāks par augstāko būvi Igaunijā, Lietuvā un Latvijā. «Kampaņa guva fenomenālus rezultātus, jo bērni sakrāja pakas 42,5 km augstumā, pārspējot augstākās pasaules virsotnes,» norāda Repute pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

12. starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer konkursā Latvijas aģentūrām piešķirts augstākais interaktīvās kategorijas novērtējums Access key, divi Zelta un divi Sudraba āmuri, liecina 7guru.lv publicētā informācija.

Access key balvu, kas apliecina izcilību interaktīvajā kategorijā, šogad saņēmusi aģentūra Media House. Galvenā balva radošajā kategorijā Creativity Case piešķirta Ogilvy&Mather Ukraine, bet mediju kategorijas augstāko novērtējumu Best use of media saņēma Wiktor Leo Burnett no Slovākijas. Pēdējo reizi kāds no augstākajiem apbalvojumiem Latvijas aģentūrai tika piešķirts 2008. gadā.

Konkursā Zelta āmuru saņēma Media House par kampaņu veikalam Depo, integrējot tā piedāvājumu interneta spēlē Ferma.

Vēl viens Zelta āmurs piešķirts žurnāla Ir īpašniekam AS Cits medijs par tviterī izveidoto kontu Zīlītes. Šī pati kampaņa saņēmusi arī Sudraba āmuru interaktīvo risinājumu kategorijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piedāvājam interviju ar vienu no Golden Hammer mediju žūrijas pārstāvjiem aģentūras Media House valdes locekli Juri Liepiņu.

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Jebkurš labs reklāmas festivāls ļauj profesionāļiem novērtēt savas spējas un iespējamo veiksmi gan valsts un reģiona, gan arī pasaules kontekstā. Tas, kas šodien ir īpaši labs, rīt kļūs par industrijas standartu. Tātad festivāls ir iespēja novērtēt, vai tu jau šodien atbilsti šim rītdienas standarta līmenim. Protams, festivāli ir arī ideju attīstības katalizatori un apstiprinājums, ka jaunrade joprojām ir iespējama. Jāatceras gan, ka profesionāļa mērķis ir izcilība, nevis viena vai otra festivāla balva.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties reklāmas festivālam Golden Hammer, Db.lv lasītājiem piedāvā intervijas ar festivāla žūrijas pārstāvjiem. Šoreiz piedāvājam interviju ar vienu no radošās žūrijas pārstāvjiem aģentūras Adell Saatchi & Saatchi direktoru Vari Lāzo.

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Katrai aģentūrai labākais tās darba novērtējums ir klientu veiksmīgs bizness, t.sk. pateicoties arī marketinga risinājumiem. Savukārt reklāmas festivālos ir iespēja vienkopus redzēt industrijas labākos veikumus un, protams, ir patīkami ja kolēģi augstu novērtē tieši tevis paveikto. Tāpat šādi festivāli dod iespēju novērtēt industriju kopumā un paskatīties uz to «no malas».

Kas Jums kā žūrijas loceklim būs svarīgākie kritēriji, pēc kuriem vērtēsiet iesniegtos darbus?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Intervija ar vienu no Golden Hammer radošās žūrijas pārstāvjiem aģentūras Mother London radošo direktoru Džoanu Bētigu (Johan Baettig).

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Tie motivē aģentūras darboties kvalitatīvi un parādīt savas spējas. Tāpat arī klienti novērtē, ja viņu pārstāvētā aģentūra iegūst balvas. Jo aģentūrai vairāk balvu, jo vieglāk klientam izvēlēties, ar kuru sadarboties. Tātad – jo vairāk balvu, jo vairāk klientu.

Reklāmā svarīgs ir gan radošais, gan efektivitātes aspekts, bet viss ir atkarīgs no klienta un idejas. Šīs nozares negatīvā iezīme ir tāda, ka daudzi veido reklāmas ar domu iekļūt kādā festivālā. Tomēr labākās aģentūras apvieno radošo pieeju ar pārdošanas veicināšanu, un šī ir tā kombinācija, kas palīdz gūt godalgas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Intervija ar vienu no Golden Hammer radošās žūrijas pārstāvjiem aģentūras Naked radošo direktoru Zeki Tastasu (Zeke Tastas).

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Bez acīmredzamā iemesla – sanākt kopā un uzdzīrot, festivāli liecina par reklāmas līmeni un standartiem, kā arī tie iedvesmo. Tādi aizmirstie tirgi kā Ziemeļvalstis un Baltijas reģions ir ļoti svarīgi, jo, tos apzinot, gūstam pilnīgāku ieskatu tajā, kas reklāmā notiek pasaulē.

Es labprāt gribētu satikt kādu «speciālistu», kurš apgalvotu, ka neradošas un trulas reklāmas spēj pārdot efektīvāk nekā radošas un smieklīgas. Patiesi radoša ideja, kas pasniegta spoži, ir lielākais spēks pasaulē. Tomēr reklāmas cilvēkiem uzticētā ideja ir jāpadara efektīva, lai to pirktu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) 2018. gadā īstenotā kampaņa «Mobilais Saskaņotais Paziņojums» (Three steps to safe roads) saņēmusi zelta godalgu pasaules vislielākajā sabiedrisko attiecību jomas konkursā IPRA Golden World Awards 2019 tradicionālo un jauno mediju integrācijas kategorijā. Starptautiskā konkursa žūrija, kuru veidoja 23 valstu pārstāvji, novērtējusi kampaņas unikalitāti un spēju izmantot jaunās tehnoloģijas autovadītāju ikdienas uzlabošanai.

«Tas pierāda, ka arī Latvijā mēs spējam radīt produktus un pakalpojumus, ko augsti novērtē citur pasaulē,» lepojas LTAB valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins.

«Ja pasaules vadošie zinātnieki publicē savus pētījumus starptautiskajos recenzējamajos žurnālos, tad komunikācijas nozares speciālistu augstākais darba kvalitātes novērtējums ir starptautiskais IPRA Golden World Awards. Šis ir jau otrais gads, kad mūsu aģentūra iegūst augstāko novērtējumu prestižajā konkursā, kas tikai vairo motivāciju meklēt jaunus efektīvus un radošus komunikācijas uzdevumu risinājumus,» stāsta komunikācijas aģentūras A.W.Olsen & Partners, kas izstrādāja un realizēja kampaņu «Mobilais Saskaņotais Paziņojums», partnere Olga Kazaka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Intervija: Cilvēks, kurš savienojis ramadānu ar Coca-Cola lietošanu un spējis islāmticīgajiem likt iemīlēt skotu viskiju

Dāvis Landorfs, speciāli DB, 28.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Katrai sabiedrībai piemīt kāda patiesība, kas ir dziļāka par politisko vai ticības uzskatu nesaskaņām. Mūsu kā reklāmas speciālistu uzdevums ir mēģināt tai piekļūt pēc iespējas tuvāk,» pauž turku reklāmas speciālists, aģentūras Leo Burnett Istanbul radošais direktors Oktars Akins

Iespējams, ka pirmajā acu uzmetienā šī atziņa var šķist banāla un vispārīga. Taču, ja ņemam vērā, ka to pauž cilvēks, kurš savulaik radījis veidu, kā savienot svēto mēnesi ramadānu ar Coca-Cola lietošanu, un spējis valstij, kuru apdzīvo 97% islāmticīgo, likt iemīlēt skotu viskiju, tajā kļūst vērts ieklausīties. Ieguvis multiplikācijas filmu veidotāja izglītību, strādājis Tālajos Austrumos, kā žūrijas loceklis pieprasīts Eiropas lielākajos reklāmas festivālos, O. Akins sarunā ar Dienas Bizness pastāstīja par rietumu zīmolu centieniem kļūt uzticamiem, izvairīšanos no asinskāriem futbola faniem un to, kāpēc idejām pārpilnas komandas jākomplektē ar dzelzs tvērienu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kustība vietējo produktu popularizēšanā ne tikai veicinājusi to realizācijas apjomus, apvienojusi sīvākos konkurentus, bet arī starptautiskajā festivālā ieguvusi zelta āmuru, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Laikā, kad Krievijas durvis daļai Latvijas produktu ir slēgtas, bet pa mūsējām masveidā ieplūst citu valstu produkcija, Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera (LTRK), sadarbībā ar DDB un Tritone Studio, radīja atbalsta programmu vietējiem ražotājiem Latvijas labums, kas saņēmusi augstāko novērtējumu šī gada Golden Hammer projektu konkursā. Pirmkārt, tas ir atbalsts vairāk nekā 200 vietējiem ražotājiem un uzņēmumiem, kuri, izmantojot Latvijas labuma identitātes zīmi, uzlīmes un plakātus, var sabiedrībai parādīt, kuri ir Latvijas labumi. Otrkārt, tas ir aicinājums visai sabiedrībai atbalstīt savējos, pērkot vietējo produkciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Golden Hammer pieteikušās 19 valstis

Raivis Spalvēns, Dienas binzess, 11.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad festivālā Golden Hammer saņemti darbi no 19 valstīm. Lielākais darbu skaits iesūtīts no Krievijas, tai sekoja Latvija, Ukraina, Lietuva un Čehija.

Visvairāk darbi tika saņemti drukāto reklāmu kategorijā, nākamās pēc darbu skaita ir interaktīvā un TV kategorijas, kā arī veiksmīgākais mediju risinājums. Kopumā konkursā iekļauti 67 darbi.

Rīt apbalvošanas ceremonijā kinoteātrī «Rīga» žūrija piešķirs arī Festivāla galvenās balvas Creativity Case, Media Folder un Access Key, kā arī šī gada jaunizveidoto nomināciju – Network of the year, kas tiks pasniegta aģentūras tīklam, kura festivālā iegūs lielāko punktu skaitu.

Festivāla radošā žūrija strādāja 8 žūrijas locekļu sastāvā un to vadīja TBWA radošais izpilddirektors un rīkotājdirektors Kai Rofens (Kai Röffen, Vācija), mediju žūriju ar 7 dalībniekiem vadīja Omnicom Media Group izpilddirektors Īans Klārks (Ian Clarke, Lielbritānija), bet digitālo mediju žūrija apvienoja 4 žūrijas pārstāvjus un to vadīja Gaumina starptautisko darījumu vadītājs Dārijs Bagdzins (Darius Bagdziunas, Lietuva).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Durvis vēris pirmais People Fitness budžeta formāta fitnesa klubs Rīgā, kas šobrīd ir lielākais oficiālais Hammer Strength treniņu centrs Baltijā, informē centra pārstāvji.

Klubs izvietots 1500 m3 plašās telpās un tajā atdalītas vairākas treniņu zonas.

Jaunatvērtajā People Finess fitnesa klubā spēka zonā izvietoti kopumā vairāk nekā 100 dažādi Hammer Strength ripu trenažieri, kā arī trenažieri no šī zīmola jaunākās Select sērijas. Lai apmeklētāji neapmulstu lielajā piedāvājumā, pie katra trenažiera pievienots QR kods, kas darbojas un ir aktīvs speciālā ražotāja Life Fitness izstrādātā aplikācijā LF Connect, kur atrodamas pamācības un dažādas treniņu programmas.

Hammer Strength ir pasaules trenažieru ražotāja Life Fitness zīmols. Šis ražotājs lepojas ar 40 gadu pieredzi un katru gadu investē savu iekārtu attīstīšanā un ražošanā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ventspils ventus uzteic starptautiskā reklāmas festivālā

, 01.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ventspils ventu kampaņa ieguvusi sudraba godalgu starptautiskajā Kijevas reklāmas festivālā.

Ventu kampaņa startēja PR kampaņu kategorijā, kurā kopumā bija pieteikti un savā starpā konkurēja 68 projekti, informē Ventspils dome. 13. starptautiskais Kijevas reklāmas festivāls norisinājās Odesā no 23. līdz 26. maijam un ir prestižākais reklāmas jomas pasākums uz austrumiem no Baltijas, apgalvots paziņojumā. Tajā tika iesniegti 1700 darbi 11 kategorijās no 14 valstīm. Festivāla darbus izvērtēja deviņas neatkarīgas starptautiskas žūrijas, kurās darbojās mārketinga jomas profesionāļi no Rietumeiropas valstīm, Baltijas valstīm, Krievijas, Ukrainas un Baltkrievijas. Festivālā dominēja produktu un sociālās kampaņas, un Ventspils pilsētas kampaņa bija vienīgā no festivālā iesniegtajiem darbiem, kas popularizēja pilsētu kā zīmolu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Pirmajā Latvijas Ainavu arhitektūras balvā pieteikti visi Latvijas reģioni

Monta Glumane, 11.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmajai Latvijas Ainavu arhitektūras balvai nominācijās «ārtelpas», «personības» un «procesi» ir iesniegts 81 pieteikums un pieteikti visi Latvijas reģioni, informē Latvijas Ainavu arhitektu asociācija (LAAA).

Nacionālā žūrija pirmo reizi tikās 20. jūnijā un īsi pēc tam sākusi ārtelpu apskati, novērtējot tās klātienē un tiekoties ar projektu autoriem un atbildīgajām personām.

Ārtelpu apskatei nacionālā žūrija veltīs septiņas dienas, no kurām trīs paredzētas Rīgai un Rīgas reģionam, bet četras dienas žūrija pavadīs Vidzemes, Latgales un Kurzemes reģionos. Vērtējot mērogā un raksturā daudzveidīgās publiskās un privātās ārtelpas, žūrija apzinās, ka vienā darbā nav iespējams apvienot visas kvalitātes. Katrā darbā tiks izceltas dažādas kvalitātes saskaņā ar darbu kategorijām, bet uz visiem tiks attiecinātas trīs vispārīgas kvalitātes - ideja, meistarība, rezultāts, kuras ir izcilu ainavu arhitektūras darbu pamatā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Par Rīgas dzelzceļa stacijas pārbūvi turpinās sarunas ar Latvijas un Dānijas arhitektiem

LETA, 28.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Žūrija metu konkursā par Rail Baltica Rīgas dzelzceļa tilta un Rīgas centrālā multimodālā sabiedriskā transporta mezgla kompleksu apbūvi piešķīrusi divas otrās vietas.

Divas otrās vietas piešķirtas tāpēc, ka neviens no darbiem neatbilda visām pasūtītāja prasībām, šodien informēja konkursa žūrija.

Uzvarētāji konkursā ir arhitekti no Dānijas (PLH Arkitekter A/S sadarbībā ar COWI A/S), kā arī Latvijas SIA Outofbox (sadarbībā ar SIA RUUME arhitekti, SIA Vektors T, SIA E.Daniševska birojs un SIA Landshape). Abi otrās vietas ieguvēji atlīdzībā saņems 45 000 eiro.

Dānijas arhitekti iesniedza darbu ar devīzi R210G1A6, bet Latvijas arhitekti ar devīzi - SMXL2022. Darbus var aplūkot tīmekļa vietnē edzl.lv/lv/aktualitates/metu-konkurss.

Kultūras ministrijas eksperts Jānis Dripe uzsvēra, ka Rīgas dzelzceļa tilta un Rīgas centrālā multimodālā sabiedriskā transporta mezgla apbūve ir sarežģīta gan no arhitektūras un publiskās ārtelpas viedokļa, gan transporta organizācijas un dzelzceļa specifisko tehnoloģiju viedokļa, tāpēc iesniegto darbu skaits - 15 - vērtējams ļoti atzīstami.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā joprojām ir dārgākie produkti Baltijas valstīs, turklāt, iespējams, pircēji pārmaksā neefektīvas tirdzniecības dēļ, atzina Lauksaimniecības tirgus veicināšanas centra (LTVC) vadītāja Ingūna Gulbe.

Neskatoties uz to, ka pēdējā laikā Lietuvā ļoti būtiski ir pieaugušas pārtikas produktu cenas, jau ilgu laiku Baltijas valstīs lētākā pārtika nopērkama Viļņas veikalos, savukārt dārgākā - Rīgas veikalos. No apskatīto vairāk nekā 40 produktu saraksta jūnijā Viļņā bija 21 Baltijā lētākais pārtikas produkts un septiņi dārgākie, Tallinā - 14 lētākie un 18 dārgākie, bet Rīgā - septiņi lētākie un 21 dārgākais produkts.

«Liela loma šajās augstajās Latvijas cenās ir tirdzniecībai, kas, iespējams, nav pietiekami efektīva. Tirgotāji bieži pārmet Latvijas ražotājiem, ka tie nespēj saražot produktus par konkurētspējīgām cenām un viņi ir spiesti tirgot lētākus importa produktus. Tikmēr cenu novērojumi rāda, ka Latvijā ir dārgāki arī daudzi importa produkti, kurus neražo nevienā Baltijas valstī, piemēram, augļi, dārzeņi, tēja, graudu pārslas, importa piena produkti,» sacīja Gulbe.

Komentāri

Pievienot komentāru