AS Gutta neto apgrozījums 2006. gadā bija 11,5 miljoni LVL, kas, salīdzinājumā ar 2005. gadu veido gandrīz +15%. 56 % no apgrozījuma tika realizēts Latvijas tirgū, pārējais eksporta tirgū, no kuriem lielākais ir Igaunijā - 21% no kopējiem tirdzniecības rādītājiem, Db.lv informēja AS Gutta valdes priekšsēdētājs Elmer Maas.
Kopā pārdoto litru skaits sastāda 60.5 miljoni. 2006. gada laikā AS Gutta palielināja apgrozījumu visos tirgos, īpaši Igaunijā +56%, kas skaidrojams ar meitas uzņēmuma Gutta Eesti veiksmīgo darbību.
Vislabāk pārdotie produkti 2006. gadā ir bijuši Gutta Max līnijā - ģimenes iepakojums 2 L apjomā. Kopējais pieaugums Gutta Max apgrozījumam sasniedzis +40%, Igaunijas tirgū veidojot +80% salīdzinājumā ar 2005. gada pārdošanas rezultātiem.
Lielākie 2006. gada projekti AS Gutta bija 3,5 miljonu EUR investīcijas jaunās ražošanas iekārtās, kas patreiz dod kompānijai iespēju attīstīt produkcijas sortimentu un palielināt ražošanas apjomus, atbilstoši pieaugošajam tirgus pieprasījumam.
2006. gada laikā AS Gutta saviem patērētājiem piedāvāja arī jaunus produktus, no kuriem veiksmīgākie bijuši: LOTTE sulas dzērieni un limonādes, Gutta Max produkti jauna formāta iepakojumā un trīs veidu dabīgu ogu Morsi.
2007. gadā AS Gutta plāno sasniegt 15 miljonu LVL apgrozījumu, kas veido +30% pret 2006 gadu. Plānoto rezultātu nodrošināšot agresīva izaugsme Igaunijas un Lietuvas tirgos, kur tiks piedāvāti jauni sulas produkti, kā arī uzlabots Everest ūdens.