Jaunākais izdevums

Visos SIA Linstow Center Management apsaimniekotajos tirdzniecības centros vakanto tirdzniecības platību apjoms ir niecīgs. Runājot par tirdzniecības centriem, kuros savus pirmos veikalus Latvijā plāno atvērt H&M - Alfā brīvu platību nav, bet Galerijā Centrs - 3,3% brīvu platību.

To biznesa portālam db.lv pastāstīja SIA Linstow Center Management Iznomāšanas un attīstības direktors Mārcis Budļevskis.

Vaicāts, no kuriem veikaliem abi tirdzniecības centri atbrīvosies, lai atrastu vietu H&M, viņš stāstīja: «Tā kā gan t/c Galerijā Centrs, gan t/p Alfa H&M veikali tiks atvērti esošajās tirdzniecības centru telpās, turklāt tie atradīsies vairākos stāvos, LCM bija jārod iespēja piedāvāt zīmola konceptam atbilstošus risinājumus un platības. Cienot savus sadarbības partnerus un esošos nomniekus, mēs centāmies atrisināt situāciju maksimāli pozitīvi visām iesaistītajām pusēm. Atsevišķi zīmoli paši izlēma pārtraukt savu darbību, piemēram, 100% Sports veikals Alfā, daži veikali mainīs savu atrašanās vietu tirdzniecības centrā, bet ar atsevišķiem nomniekiem, diemžēl nāksies pārtraukt sadarbību – Galeriju Centrs atstās XL Pelmeņi un Moskitoo, bet Alfu - UGGO un Trendexpress

«Ar dažiem veikaliem panākta vienošanās, ka sadarbību turpināsim pēc laika, tiklīdz atradīsim piemērotas platības, piemēram, Rito t/p Alfa, kā arī Double Coffee un City Men & Women Galerijā Centrs,» norādīja Budļevskis.

Viņš skaidroja, ka «prioritāri tiek izvēlēti tie nomnieki, kuru potenciāls ģenerēt tirdzniecības centra apgrozījumu ir lielāks, un arī attiecīgi gatavība un spēja savlaicīgi norēķināties par telpu nomu un to saistītajām izmaksām - pārliecinošāka».

Abiem H&M veikaliem plānoti daudzstāvu risinājumi: t/p Alfa - divu līmeņu, bet t/c Galerija Centrs – trīs līmeņu, kuros pircējiem būšot pieejams pilns zīmola piedāvājums – sieviešu, vīriešu un bērnu apģērbi. Katra veikala platība būs ap 2000 m2.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Sekojot idejai: Stikla galerija iedzīvotāju pirktspējā izmaiņas uz labo pusi vēl nemana

Inita Šteinberga, speciāli DB, 11.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stikla galerijas skatlogā šūpojas lielas zivis, un tās īpašniece Bārbala Gulbe joko, ka tā esot zīme – mēs vēl peldam. Galerijā patlaban ir ražas un pārmaiņu laiks.

Stikla galerija kopš 2002. gada darbojas Laipu ielā. Sākotnēji to radīja un tajā aktīvi darbojās jaunās stikla mākslinieces Marta Ģibiete, Ramona Pēkšēna-Neiberga un Bārbala Gulbe. Šobrīd galerijā saimnieko tikai Bārbala. Tolaik vēl visas vienojusi Mākslas akadēmija, jaunībai raksturīgi milzu plāni un entuziasms. Tagad mainījušās darbības prioritātes, sadzimuši bērni, izmaiņas skaidro Bārbala. Sākotnēji nelielā galerija tika pozicionēta kā stikla mākslas centrs, darbnīca, veikals, izstāžu zālīte. Tas bija kas jauns. Taču laiks pierādījis, ka visu nevar aptvert. Turklāt kādreiz Stikla galerija bija jaunums, tāda Rīgā bija vienīgā, tagad esot saradies daudz galeriju, mākslas telpu, kur arī var eksponēt stiklu, teic Bārbala. Vēl viens iemesls, kādēļ palikt Laipu ielā, – telpas, kaut arī nelielas, ir uzņēmuma īpašums, turklāt māksliniece cer, ka rosība ieliņā atjaunosies.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto stāsts

Kā top?: Rīgas miesnieka pelmeņi

Gunta Kursiša, 17.01.2014

Pilsētas pelmeņi ir visvairāk pirktie Rīgas miesnieka pelmeņi, turklāt Jelgavā ražo pelmeņus, kas ar dažādiem zīmoliem nonāk arī Lietuvas un Igaunijas tirgū.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pelmeņu ražošanā tiek ievērota proporcija: 55% mīklas un 45% gaļas. A/s Rīgas miesnieks piekrita Db.lv parādīt, kā tiek ražoti pelmeņi, kādas ir to sastāvdaļas un no kurienes nāk gaļa, kas tajos pildīta. Vairāk uzziniet šīs nedēļas rubrikā Kā top?!

Kā top Rīgas miensieka «Pilsētas pelmeņi», skatieties augstāk galerijā!

No kopējiem Jelgavas ražotnē saražotiem pelmeņiem aptuveni 40% tiek eksportēti un aptuveni 60% nonāk Latvijas tirgū. Latvieši ir lielākie pelmeņu ēdāji Baltijas valstīs, zināja stāstīt Rīgas miesnieka ražošanas vadītājs Prīts Dreimans (Priit Dreimann).

Viņš atzina - latviešu un igauņu gaumes ir diezgan līdzīgas, lai arī igauņi pelmeņus ēd mazliet mazāk, savukārt lietvieši izvēlas nedaudz citādākas garšas. Pēdējā laikā aug arī Igaunijā pārdoto pelmeņu apjomi, saka P. Dreimans.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā "Galerija Centrs" nākamnedēļ, 27.februārī, atvērs garšu un notikumu telpu "Burzma", informē tirdzniecības centra vadītāja Sanita Krīgere.

"Garšu un notikumu telpa vienuviet pulcēs vairāk nekā desmit autentiskas un mūsdienīgas Latvijas kafejnīcas, restorānus un bārus, kas viesus gaidīs vidē ar vienotu interjera dizaina un viesmīlības konceptu. Tās platība būs vairāk nekā 1500 kvadrātmetru," atzīmē Krīgere. Viņa arī informē, ka garšu un notikumu telpa "Burzma" atradīsies tirdzniecības centra ceturtajā stāvā.

Atklāšanas pasākums notiks plkst.17.

Garšu un notikumu telpas atklāšanas dienā par atmosfēru rūpēsies Burzma zīmola līdzautors Arvis Zēmanis, kas apmeklētājiem būs sarūpējis vairākas aktivitātes un pārsteigumus. Pasākuma laikā apmeklētājus pārsteigs grupa Citi Zēni, savukārt pasākuma norises laikā par muzikālo pavadījumu rūpēsies DJ Aspirins, DJ Linda Samsonova un perkusiju pavēlnieks Oskars Deko.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

AB Holdings plāno «halal» pelmeņu eksportu uz Kataru

Nozare.lv, 26.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koncerns AB Holding tuvākajos gados plāno produkcijas eksportu uz Apvienotajiem Arābu Emirātiem, Kataras tirgum piedāvājot īpašus «halal» pelmeņus ar brieža gaļu, kūpinātas brieža un arī zirga gaļas desas, atzīst holdinga īpašnieks Bislans Abdulmuslimovs.

Viņš norādīja, ka minētā reģiona tirgus ir ļoti perspektīvs, tomēr jārēķinās ar garšas īpatnībām un ļoti augstām kvalitātes prasībām.

«Pagājušajā gadā premjera vadībā liela delegācija brauca uz Apvienotajiem Arābu Emirātiem, Kataru un citām reģiona valstīm. Politiķi «atvēra durvis» uz šo tirgu, tālāk ir biznesa uzdevums - to apgūt. Reģionā darbojas kompānija Hassad food - tas ir valsts fonds ar septiņu miljardu gada apgrozījumu, kas nodarbojas ar pārtikas produktu iepirkumiem arābu tirgiem. Vienīgais, kas viņus ieinteresēja Latvijā, ir lauksaimniecības produkcija un «halal» gaļa, kas iegūta atbilstoši islāma reliģiskajām tradīcijām. Šajā reģionā ļoti iecienīta kūpināta desa, kur iespējami daudz piparu un sāls. Tāpat ļoti lielā cieņā brieža un zirga gaļa un tās izstrādājumi. Piemēram, mēs sākām pārrunas par iespējām piegādāt reģionam vītinātu «halal» briežu un arī zirga gaļas desu,» sacīja Abdulmuslimovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investīciju fonds “Baltic Horizon Fund” par savu vadības partneri Rīgā populārā tirdzniecības centra “Galerija Centrs” pārvaldībā izvēlējies nekustamo īpašumu kompāniju “Newsec”. Sākot ar 1.februāri “Newsec” eksperti nodrošinās visus ar tirdzniecības centra uzturēšanu, tā nekustamo īpašumu pārvaldīšanu, nomu, grāmatvedību, kā arī marketingu saistītos pakalpojumus.

“Galerija Centrs” pārstāvji norāda, ka šīs izmaiņas iezīmēs arī jaunu posmu tirdzniecības centra attīstības stratēģijā.

"Esam lepni, ka šis 1938.gadā būvētais unikālais īpašums ir mūsu fonda portfelī. Mēs izjūtam lielu atbildību tirdzniecības centru pielāgot Baltijas valstu lielākās galvaspilsētās – Rīgas aktuālajām vajadzībām, taču saglabāt arī tā vēsturisko vērtību. Pēdējo gadu laikā veiktas būtiskas investīcijas ēkas atjaunošanā, lai tajā atvērtu jaunas komercplatības un piedāvātu unikālu iepirkšanās pieredzi apmeklētājiem. Mēs esam gandarīti, ka Rīgas iedzīvotāji un viesi šīs pārvērtības līdz šim novērtējuši atzinīgi,” saka “Baltic Horizon Fund” vadītājs Tarmo Karotam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Tirdzniecības centra Galerija Azur rekonstrukcijā plānots ieguldīt apmēram 35 miljonus eiro

LETA, 08.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra «Azur» pārvaldošā uzņēmuma SIA «MD Galerija Azur» īpašnieks, Lietuvā reģistrētais uzņēmums «KS Holding» tirdzniecības centra «Galerija Azur» rekonstrukcijā plāno ieguldīt apmēram 35 miljonus eiro, aģentūrai LETA pastāstīja tirdzniecības centra «Galerija Azur» direktore Ilze Brazeviča.

Pēc «Galerija Azur» direktores teiktā, 2016.gada oktobrī Lietuvas uzņēmums «KS Holding» iegādājās tirdzniecības centra «Azur» pārvaldošo uzņēmumu «MD Galerija Azur» ar mērķi veikt vērienīgu tirdzniecības centra rekonstrukciju.

Viņa atgādināja, ka pēc tirdzniecības centra rekonstrukcijas ir plānots atvērt ceturto «K Senukai» veikalu Rīgā ar vairāk nekā 20 000 kvadrātmetru platību. Tas būs pirmais jaunā «K Senukai» koncepta veikals Baltijas valstīs. Kopējā ēkas platība pēc rekonstrukcijas ir plānota ap 29 500 kvadrātmetru. Pārveidotajā tirdzniecības centrā jaunās telpās darbosies veikals «Rimi», kā arī citi mazāka formāta veikali, tostarp dažādu ikdienas, interjera un saimniecības preču, kā arī pakalpojumu sniedzēji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Svaigās pastas ColorPasta ražotājs Arno Polītis par svarīgāko iemeslu pievērsties savam biznesam uzskata iespēju vairāk laika pavadīt kopā ar meitu

Iepriekš Arno strādāja par pavāru, un šis darbs nozīmē to, ka katru dienu vairāk nekā desmit stundas nākas pavadīt, kājās stāvot, līdz ar to spēka ir vien tik, cik aiziet mājās, atlūzt un pamosties. «Diena, kas seko, ir tāda pati, privātās dzīves nekādas. Gribot negribot sāku domāt, kā to mainītu un izdarīt tā, lai darbs strādā manā labā un varētu pietiekami daudz laika pavadīt ar bērnu. Laiku, ko sanāk pavadīt kopā ar meitu, neatsver nekas. Tā ir tāda vērtība! Tas ir primāri, un tādā gadījumā vienīgā iespēja ir izveidot savu biznesu,» skaidro Arno.

Tieši meitai ir nopelni biznesa idejas radīšanā. Viņa kādudien pateica, ka vēlas vakariņās pelmeņus. Arno negribēja iet uz veikalu un atcerējās, ka mājās ir pastas mašīna. Tā viņš pagatavoja pelmeņus, un sāka raisīties domas par paštaisītu pastu un ravioli. Kopā ar meitu sākuši mājās eksperimentēt, pievienojot masai dārzeņu sulas un biezeņus, pakāpeniski izkristalizējās doma pārvērst to biznesā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot divus miljonus eiro, tirdzniecības centrā "Galerija Centrs" taps jauna koncepta vieta - garšu un notikumu telpa, informē "Galerija Centra" vadītāja Sanita Krīgere.

Jaunā koncepta vieta darbu sāks 2023.gada sākumā.

Kā norāda centrā, projektu īsteno nekustamo īpašumu fonds "Baltic Horizon Fund", savukārt konceptu izstrādā un pārvalda nekustamo īpašumu pārvaldīšanas un konsultāciju uzņēmums "CBRE Baltics".

"Garšu un notikumu telpa vienuviet pulcēs vairāk nekā 10 autentiskas un mūsdienīgas Latvijas kafejnīcas, restorānus un bārus, kas viesus gaidīs vidē ar vienotu interjera dizaina un viesmīlības konceptu. Tās platība būs vairāk nekā 1500 kvadrātmetri, un tā atradīsies tirdzniecības centra 4. stāvā," atzīmē Krīgere.

Projekta interjera konceptu un zīmolu radījis uzņēmums SIA "Kirson Design Group", komandā apvienojot bāru un restorānu konsultantus, viesmīlības ekspertus un dizainerus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centru “Galerija Centrs” turpmāk vadīs Sanita Krīgere, šajā amatā aizstājot līdzšinējo centra vadītāju Ivetu Priedīti.

“Galerija Centrs” ir viens no nozīmīgākajiem īpašumiem “Baltic Horizon Fund” portfelī, kā vērtība šobrīd ir 67,4 miljoni eiro.

"No sirds pateicos Ivetai par konsekvento, mērķtiecīgo un rezultatīvo darbu un vēlu panākumus turpmākajā karjeras ceļā. Vienlaikus esmu gandarīts šajā amatā sveikt pieredzējušu jomas profesionāli – Sanitu Krīgeri, kura var lepoties ar bagātu, kopš 2004.gada krātu pieredzi mazumtirdzniecībā, nekustamā īpašuma pārvaldīšanā un tirdzniecības vietu iznomāšanas jautājumos. Esmu pārliecināts, ka Sanitas daudzpusīgā pieredze ļaus viņai tirdzniecības centru ne vien efektīvi pārvaldīt, bet arī attīstīt," norāda “Baltic Horizon Fund” vadītājs Tarmo Karotams.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centra «Galerija Azur» pārvaldošais uzņēmums SIA «MD Galerija Azur» reģistrējis jaunu komercķīlu, kuras nodrošinātā prasījuma maksimālā summa ir 27,3 miljoni eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Uzņēmums par labu «Luminor Bank AB» ieķīlājis prasījuma tiesības. Komercķīla reģistrēta 18.oktobrī.

«Lursoft» izziņa liecina, ka SIA «MD Galerija Azur» kopā ar jaunreģistrēto kīlu ir aktuālas divas komercķīlas. Otra komercķīla arī reģistrēta 18.oktobrī, tās devējs ir SIA «MD Galerija Azur» īpašnieks Lietuvas uzņēmums UAB «KS Holding», kas ieķīlājis tam piederošās SIA «MD Galerija Azur» 848 kapitāldaļas. Ķīlas ņēmējs ir «Luminor Bank AB», un arī šīs ķīlas nodrošinātā prasījuma maksimālā summa ir 27,3 miljoni eiro.

Šobrīd sākta tirdzniecības centrs «Galerija Azur» rekonstrukcija, kurā plānots ieguldīt 35 miljonus eiro, un tirdzniecības centrs tāpēc ir slēgts. Centra rekonstrukcijas ietvaros ir plānots atvērt jaunu «K Senukai» veikalu Rīgā, kura platība būs vairāk nekā 20 000 kvadrātmetru. Tirdzniecības centra pēc rekonstrukcijas plānots atvērt 2019.gada otrajā pusgadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Arhitekts Austris Mailītis: «Man ir interesanti, kad katrs darbs ir jauna lieta, kā tāds izgudrojums»

Signe Knipše, speciāli DB, 20.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Arhitekts Austris Mailītis šogad kopā ar domubiedriem un kolēģiem saņēma Arhitektūras gada balvu par Ķīnas svētajā kalnā uzcelto Šaoliņas lidojošo mūku teātra ēkas projektu. «Man tas ir paradoksāls ainavu, arhitektūras un mākslas projekts,» tā par veikumu saka arhitekts

Fragments no intervijas, kas publicēta 20. oktobra laikrakstā Dienas Bizness:

Kā paši mūki uztvēra šo projektu? Bija kādas atsauksmes?

Tikos ar vairākiem mūkiem. Viens bija kungfu lielais skolotājs. Viņš bija atbalstošs šim projektam. Starp citu, viņš vada arī vienu no tām lielajām skolām. Bija gods tikties arī ar Šaoliņas klostera abatu, kas ir augstākā garīgā persona dzenbudismā. Viņš arī skaitās Ķīnā politiski augsta persona. Parādīju viņam projektu, pastāstīju, kādas ir idejas, mazliet parunājām… Viņš izstāstīja par to, kas ir lidošana Ķīnas kultūrā un dzenbudismā, daoisma kultūrā, mītus par levitējošajiem mūkiem. Vārdu sakot, deva savu svētību iecerei.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Galerija Centrs", kas atrodas Vecrīgā un ir viens no "Baltic Horizon Fund" īpašumiem, ir pirmais tirdzniecības centrs Latvijā, kas ieguvis sertifikātu "COVID-19 drošs tirdzniecības centrs" (Safe Retail Destination).

Sertifikāts saņemts no vienīgās starptautiski atzītās tirdzniecības centru drošības sertifikācijas programmas "SAFE Shopping Centers". Šis Covid-19 atbilstības sertifikāts apliecina, ka tirdzniecības centrā ir apņemšanās sniegt vislabāko iespējamo drošību gan apmeklētājiem, gan mazumtirgotājiem, gan darbiniekiem.

Sertifikācijas pamatā ir "Riska, noturības un drošības standarts" (Risk, Resilience and Security Standard). Tas ir sadalīts sešās galvenajās jomās, kurās ir vairāk nekā 850 kritēriju, kas paredzēti, lai aptvertu visus operacionālā riska aspektus tirdzniecības centru pārvaldībā. Sākotnējam novērtējumam sekos arī divas ikgadējas atbilstības pārbaudes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sekojot tendencei, ka arvien vairāk cilvēku strādā attālināti, Vecrīgā, tirdzniecības centrā “Galerija Centrs” atvērta kopstrādes telpa.

Tajā vienlaikus, ievērojot valstī noteikto 2 m distanci, var strādāt 18 - 20 cilvēki un telpas izmantošana ir bez maksas.

Interesentiem pieejamas dažāda tipa darba vietas – brīvas atmosfēras iekārtojumā ar dīvāniem un atpūtas krēsliem, kā ar standarta darba vietas ar koka galdiem un krēsliem.

“Mūsdienās arvien vairāk cilvēku vēlas strādāt ārpus biroja, arī mācīties var attālināti, daudziem ikdienas gaitās ir līdzi datori un citas mobilās ierīces, kas ļauj strādāt, neatrodoties vienā konkrētā vietā. Tādējādi strādāt un mācīties iespējams no jebkuras vietas pasaulē, kas ļauj cilvēkiem plānot savu darba laiku atbilstoši savām vēlmēm un būt mobilākiem. Sekojot šīm tendencēm un ņemot vērā “Galerijā Centrs” apmeklētāju plūsmu, nolēmām piedāvāt ērti pieejamu telpu darbam mūsu klientiem bez maksas,” komentē “Galerija Centrs” pārstāve Ilona Skuja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ugunsgrēks Galerijā Centrs nodzēsts; tiek veikti telpu kontroles un uzkopšanas darbi

LETA, 10.12.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ugunsgrēks, kas šodien izcēlās tirdzniecības centra Galerija Centrs sestajā stāvā, Kolonna Spa telpās, ir nodzēsts, patlaban tiek veikti telpu kontroles un uzkopšanas darbi, informēja Galerija Centrs īpašnieka LinstowCenterManagement pārstāve Ieva Stūre.

Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta pārstāve Inga Vetere sacīja, ka pēc ugunsdzēsēju terminoloģijas ugunsgrēks pagaidām vēl neskaitās likvidēts, bet tikai lokalizēts. «Notiek telpu saliešana ar ūdeni, kā arī pārbaudes, bet degšana vairs nenotiek. Pēc terminoloģijas par likvidētu ugunsgrēks varēs tikt nosaukts tikai tad, kad ugunsdzēsēji būs beiguši visus darbus,» sacīja Vetere.

Negadījumā nav cietuši apmeklētāji vai veikalu darbinieki, kuri tikuši evakuēti desmit minūšu laikā.

Apsardzes kompānijas SIA Grifs AG korporatīvo klientu apsardzes vadītājs Uģis Začs informēja, ka piedūmojuma rezultātā saindējies ar dūmiem viens no ugunsgrēka likvidēšanas darbos iesaistītajiem apsargiem, kura veselībai briesmas nedraud, taču veselības pārbaudes nolūkos apsargs ir nogādāts ārstniecības iestādē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Galerija Centrs” paziņo par jaunu enkurnomnieku – jau 2023. gada nogalē tirdzniecības centrā tiks atvērts pirmais zviedru modes un dzīvesstila zīmola ARKET veikals Latvijā.

ARKET jaunajā veikalā pircējiem būs pieejamas mūsdienīgas modes apģērbu un aksesuāru kolekcijas vīriešiem, sievietēm un bērniem, kā arī preces modernai mājas iekārtošanai. ARKET koncepts paredzēs arī veģetāro kafejnīcu ar āra terasi.

ARKET ir Zviedrijā (Stokholmā) 2017. gadā radīts un lielu atsaucību ieguvis zīmols, kas sniedz iedvesmu skaistākai ikdienas dzīvei. Zīmola dizaina filozofija sakņojas 20. gadsimta skandināvu modernisma kustībā, kuras mērķis ir savienot mākslas, amatniecības un funkcionālo formu pasauli un reizē radīt plaši pieejamas modes preces. Visi produkti un preces ir izstrādāti, domājot par ilgtspējību.

"Mēs ticam, ka nekustamo īpašumu vērtība galvaspilsētas centrā tikai pieaugs. Reģiona ekonomiskā attīstība un pilsētu attīstības piedāvātās iespējas liecina, ka šo aktīvu izaugsme nākotnē būs ievērojami straujāka nekā to varam plānot citiem mūsu aktīviem. Mēs turpinām īstenot “Baltic Horizon Fund” ieguldījumu stratēģiju un izmantojam fonda centrālajās lokācijās esošo unikālo nekustamo īpašumu potenciālu. Pēdējos gados, tostarp "Galerijā Centrs", Rīgā īstenotās pārmaiņas mūsu attīstības stratēģijas ietvaros nodrošina šo aktīvu un fonda ilgtermiņa mērķu sasniegšanu. Kā liels institucionālais ieguldītājs ar gadu desmitiem ilgu pieredzi Baltijas valstīs, mēs turpināsim investēt "Galerijā Centrs". Lielie publiskās infrastruktūras projekti pilnībā izmainīs Rīgas centru. Mēs būsim liecinieki tradicionālā pilsētas iepirkšanās centra pārtapšanai par - uz pieredzi balstītu Dzīvo Strādā Izklaidējies vides centru gan vietējiem iedzīvotājiem, gan tūristiem," komentēja Tarmo Karotams, “Baltic Horizon Fund” fonda pārvaldnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Picērija Čili Pica atbalstījusi tirdzniecības centra Galerija Centrs vēsturisko vērtību saglabāšanu, restaurējot telpas pagājušā gadsimta trīsdesmitajiem gadiem raksturīgajā stilā.

Picērija Čili Pica tirdzniecības centrā Galerija Centrs tika atvērta 2006. gada 25. septembrī, bet šā gada 9. aprīlī tika slēgta uz telpu restaurāciju.

Galerija Centrs ir viena no vēsturiski nozīmīgākajām celtnēm Rīgā, kas kā aktīva tirdzniecības vieta veiksmīgi darbojas jau kopš 1938. gada. Laikiem mainoties šī iepirkšanās vieta arvien saglabājusi īpašo Rīgas sabiedriskās dzīves simbola statusu. Galerija Centrs ēka celta laika posmā no 1936. līdz 1940. gadam Armijas ekonomiskā veikala (AEV) vajadzībām.

Šā gada 3. maijā apmeklētājiem durvis vēra restaurētā Čili Pica.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Eksperti: H&M Rīgā būtu jāatver vismaz trīs veikali

Nozare.lv, 19.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kaut arī pagaidām izziņota divu veikalu atklāšana, Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijai Hennes and Mauritz (H&M) tāda izmēra pilsētā kā Rīga trīs veikali būtu minimums.

To šodien Latvijas Tirgotāju asociācijas rīkotajā diskusijā par zīmola ienākšanu Rīgā atzina asociācijas prezidents Henriks Danusēvičs, BPT Asset Management vadītājs Andžejs Neguliners un Retail Baltic eksperts Zulfukars Tosuns.

Neguliners uzsvēra, ka Rīgā vēsturiski izveidojušies trīs lielākie tirdzniecības centri - Galerija Centrs, kas tendēta uz galvaspilsētas tūristu plūsmu, Alfa un Spice, ko iecienījuši attiecīgi abu Daugavas pušu iedzīvotāji.

«Veikala atvēršana Spicē būtu nākamais loģiskais solis,» sacīja Tosuns.

Neguliners uzskata, ka H&M ienākšanas dēļ konkurentu bankroti nav gaidāmi, jo Rīga uzskatāma par miljonu pilsētu, taču, visticamāk, tiktu samazināta atsevišķu veikalu klientu plūsma, piemēram, Vecrīgā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eksponējot piecas lielformāta fotogrāfijas, tirdzniecības centra (t/c) Galerija Centrs skatlogi ļauj sajust, kā tas ir – būt vairāku simtu metru augstumā, paverot skatu, ko ikdienā liegts ieraudzīt. Skatlogu bilžu autors ir Reinis Vilnis Baltiņš, kurš ar dronu iemūžinājis neskaitāmi daudz ainavu.

«Jau pašos t/c Galerija Centrs pirmsākumos skatlogi tika iekārtoti kā nelielas, sadzīviskas gleznas. Vaļņu ielas garāmgājējiem tiek atainotas piecas skaistākās galvaspilsētas ainavas, kas notvertas no putna lidojuma,» stāsta tirdzniecības centra vadītāja Zita Siliņa.

Skatlogu bilžu autors R. V. Baltiņš skaidro: «Rīgas pilsētai ir ļoti izteiksmīga panorāma un, raugoties no augšas, gandrīz ikviena tās vieta izskatās satriecoši. Video un foto ir viens visspēcīgākajiem kanāliem, kā saviem sekotājiem nodot brīvības atainojumu!»

T/c Galerija Centrs skatlogos iespējams ieraudzīt, kā pilsētu redz Sv. Pētera Baznīcas gailis un kā izskatās Rīga caur Brīvības pieminekļa trīs zvaigznēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Galerija Centrs februārī atklās garšu un notikumu telpu Burzma, kur vienuviet atradīsies 11 kafejnīcas, restorāni un bārs.

Investīcijas jaunās koncepta vietas izveidē ir divi miljoni eiro.

“Šīs garšu un notikumu telpas izveide nav nejauša. Mēs vēlējāmies radīt telpu, kas apvienos visu ko vēlas mūsdienu gardēži – izcilu lokāciju, plašu ēdienu un dzērienu izvēli, kā arī Instagram cienīgu interjeru. Burzma ar baudāmu atmosfēru, neatkarīgi no tā, vai plānotas ātras pusdienas vai nesteidzīgas vakariņas draugu kompānijā,” norāda Arvis Zēmanis, Burzma zīmola līdzautors.

Vairāk nekā 1500 kvadrātmetru platībā Burzmas apmeklētājiem būs pieejama divas zonas – Grab&Go un Rest&Taste. Tajās būs iespējams baudīt Meksikas virtuvi no L-Taco, Gruzīnu virtuvi no Chacapuri un Āzijas virtuvi no Ginger. Papildu tam, bistro maltītes nodrošinās Boom Cafe, malkas krāsnī ceptas picas gatavos Vīnkalni, pelmeņus un pankūkas būs iespējams iegādāties no Zeest, par suši rūpēsies Der Bruder, savukārt Holy Sip piedāvās kokteiļus un uzkodas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

FOTO: Galerijā Centrs atklāta divus miljonus eiro vērtā garšu un notikumu telpa Burzma

Db.lv, 28.02.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Galerija Centrs apmeklētājiem durvis vērusi Burzma – garšu un notikumu telpa, kas vienuviet pulcē vairāk nekā 10 kafejnīcas, restorānus un bāru, kas viesus gaida unikālā vidē ar vienotu interjera dizainu un viesmīlības konceptu.

Burzmas izveidē investēti divi miljoni eiro.

Burzma zīmola līdzautors Arvis Zēmanis stāsta, ka šī garšu un notikumu telpa tika radīta ar izteiktu komūnas un piederības sajūtu mūsdienīgiem gardēžiem.

Vairāk nekā 1500 kvadrātmetru platībā tirdzniecības centra 4. stāvā pieejamas divas zonas – Grab&Go un Rest&Taste. Tajās iespējams baudīt Meksikas virtuvi no L-Taco, Gruzīnu virtuvi no Hačapuri un Āzijas virtuzvi no Ginger. Papildu tam, bistro maltītes nodrošinās Boom Cafe, malkas krāsnī ceptas picas gatavos Vīnkalni, pelmeņus un pankūkas būs iespējams iegādāties no Zeest, par suši rūpēsies DERBRUDER, savukārt Holy Sip piedāvās kokteiļus un uzkodas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā "Galerija Centrs" atklāts pirmais skandināvu modes un dzīvesstila zīmola ARKET veikals Latvijā.

"Jaunajā veikalā būs atrodams plašs šī zīmola modes un aksesuāru klāsts sievietēm, vīriešiem un bērniem. Turklāt tas piedāvās arī interjera preču kolekcijas, kas veidotas tā, lai preces būtu vieglāk izvēlēties un tās iedvesmotu skaistākai ikdienai. Esam gandarīti paziņot par pirmā ARKET veikala atvēršanu Latvijā "Galerija Centrs", kas vēl vairāk nostiprinās mūsu centra kā mazumtirdzniecības tendenču noteicēja reputāciju," sacīja "Baltic Horizon Fund" vadītājs Tarmo Karotams (Tarmo Karotam).

Veikalā mājos arī kafejnīca ARKET, kuras izveidē ir piedalījies pazīstamais zviedru šefpavārs Martins Bergs.

ARKET rīkotājdirektore Pernilla Volfārta (Pernilla Wohlfahrt) saka: "Mēs esam ļoti priecīgi atvērt mūsu jauno Rīgas veikalu un piedāvāt Latvijas klientiem visu ARKET preču klāstu."

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Galactico tirdzniecības centru apgrozījums pērn audzis par 4%

Dienas Bizness, 28.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Linstow Center Management apsaimniekotajos Galactico tirdzniecības centros Alfa, Mols, Dole, Origo un Galerija Centrs kopējais apgrozījums 2014. gadā, salīdzinot ar 2013. gada rādītājiem, pieaudzis par 4%, informē kompānijā.

«Īpaši augstus rādītājus 2014. gadā uzrādījuši tirdzniecības parks Alfa, kura apgrozījums ir pieaudzis par +7%. Līdzīgus rezultātus uzrāda arī tirdzniecības centrs Mols, kura apgrozījums pieaudzis par +6%,» komentē Linstow Center Management Tirdzniecības centru komercdirektore Evija Majevska.

Galactico tirdzniecības centros, 2014. gadā pircēju skaits salīdzinājumā ar 2013. gadu vidēji starp visiem tirdzniecības centriem ir palicis nemainīgs. Daži tirdzniecības centri tomēr uzrāda arī nelielu pirkumu skaita pieaugumu.

2014. gadā par +5% ir pieaugusi veiktā vidējā pirkuma summa salīdzinājumā ar 2013 gadu. Vislabākos rādītājus vidēji par vienu pirkumu uzrāda tirdzniecības parks Alfa, kur vidējais pirkums pieaudzis par +6%, kam seko tirdzniecības centrs Origo ar +5% pieaugumu, un Galerija Centrs, Mols un Dole ar +3% pieaugumu vidējā pirkuma summai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Rīgai ir iespēja tikt pat pie trim iepirkšanās ielām

Ingrīda Drazdovska, 03.05.2012

Vaļņu ielas idejas nav pretrunā ar pilsētas iniciatīvu padarīt Tērbatas ielu par gājēju ielu; abas zonas var attīstīties paralēli

Foto: Ritvars Skuja Dienas mediji

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tērbatas, Barona un Vaļņu ielai katrai ir savs fanu pulks, kas tieši konkrēto ielu redz kā piemērotāko, lai izveidotu to par iepirkšanās ielu. Ideju virzītāji norādījuši, ka projekti var tikt īstenoti paralēli un savā starpā tie «neēdas».

Barona iela tiek pozicionēta kā garāko iepirkšanās ielu Baltijā. Tramvaja satiksme (ko citi atzīmējuši kā traucējošu faktoru) drīzāk uzskatām par plusu nevis mīnusu – tas atved mums apmeklētājus; iepirkšanās ielai nav obligāti jābūt gājēju ielai, skaidro Zulfukars Tosuns (Zulfukar Tosun), Barona biedrības piesaistītais konsultants. Barona biedrībā iesaistījusies Latvijas Tirgotāju asociācija (LTA), citi interesenti, kas virza Barona ielas attīstības projektu.

Lai iela veiksmīgi darbotos kā iepirkšanās iela ir nepieciešami vairāki standarta komponenti. Ir jābūt t.s. enkuriem – vietām, veikaliem, kas piesaista lielākas cilvēku plūsmas. «Barona ielā šādi enkuri ir, tostarp Bērnu pasaule, Barona centrs un arī Galerija Centrs – mēs to pieskaitām arī pie Barona ielas,» klāsta Z. Tosuns. Svarīgi, lai katras ēkas pirmajā stāvā būtu telpas ar skatlogiem, viņš turpina. Esot svarīgi arī, lai iepirkšanās ielā nedominētu ēdināšanas iestādes – maksimāli 15% no kopējā nomnieku sastāva varētu būt restorāni. Ja to ir par daudz, tā vairs nav iepirkšanās iela. Šīs ielas atbalstītāji ir izveidojuši mājas lapa baronastreet.com. Maijā būšot gatava karte, ko plānots izplatīt ostā, lidostā, dzelzceļa stacijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvā reģistrētajam uzņēmumam UAB KS Holding kļūstot par tirdzniecības centru Azur pārvaldošā uzņēmuma SIA MD Galerija Azur īpašnieci, par tā pastarpināto īpašnieku kļuvis Somijas tirdzniecības koncerns Kesko Oyj, liecina Firmas.lv informācija.

Darījuma summa ir 12,5 miljoni eiro. Azur attīstībā plānots ieguldīt vēl 16 miljonus eiro, informē KS Holding.

Izmaiņas īpašnieku sastāvā reģistrētas šodien, 27.oktobrī, kad izmaiņas veiktas arī MD Galerija Azur valdē.

Par uzņēmuma valdes priekšsēdētāju kļuvis Sauļus Merķis, nomainot līdzšinējo valdes priekšsēdētāju Džeraldīni Koplandu-Raitu. Valdē iecelti arī valdes locekļi Ilze Brazeviča un Gvido Volfs, nomainot līdzšinējo valdes locekli Rīdigeru Deniju.

Jau ziņots, ka Konkurences padome (KP) atļāva Somijas koncernam Kesko Oyj iegūt kopīgu izšķirošu ietekmi pār Lietuvas UAB Šeštoji projekto bendrovė un tam savukārt iegūt izšķirošu ietekmi pār MD Galerija Azur, aģentūru LETA informēja KP.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Liepājas galerijas Klints dibinātāji spītīgi paliek pie mākslas

Vēsma Lēvalde, 29.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atmodas laika sauklis – kaut pastalās, bet brīvi – ir labi attiecināms arī uz Liepājas mākslas galerijas Klints dibinātājiem Aivaru un Ingu Kleiniem.

Tiesa, mākslas galerija Klints Liepājā vairs nav atrodama. SIA Klints galerija dibinātājs Aivars Kleins šajā laikā paspējis īslaicīgi pastrādāt par amatu mācības skolotāju, tomēr Kleinu ģimenes pamatnodarbošanās un iztikas avots joprojām ir pašu rokām darinātas lietas, mākslas plenēra organizēšana un dalība izstādēs.

Galerija Klints savulaik bija viena no Liepājas kultūras zīmēm. Tā pastāvēja tik ilgi, kamēr namīpašnieki ņēmuši vērā faktu, ka Kleini savām rokām atjaunojuši graustu un uztur ēku kārtībā. Kad pēc desmit gadu ilgas saimniekošanas galerijā beidzās līgums un Jekstu dzimtas mantinieki pieprasīja no Kleiniem nomas maksu, galerijas pastāvēšana vairs nebija rentabla. Taču tās pārtapšanu par lētu suvenīrbodīti negribējās pieļaut, stāsta A. Kleins.

Komentāri

Pievienot komentāru