Tirdzniecība un pakalpojumi

happyfly.lv īpašniekam ierosināts maksātnespējas process

Žanete Hāka, 30.07.2014

Jaunākais izdevums

Lietuvas ceļojumu kompānijai UAB Happy travel LT ierosināts maksātnespējas process un cietušie patērētāji tiek aicināti pieteikties kā kreditori pie Viļņas Reģionālās tiesas ieceltā maksātnespējas administratora UAB Top Consult līdz 14.augustam, informē Patērētāju tiesību aizsardzības centra Eiropas patērētāju informēšanas centrs.

ECC Latvia iepriekš saņemtas sūdzības no patērētājiem par mājaslapu happyfly.lv, kurā Lietuvā reģistrēts komersants piedāvāja iegādāties aviobiļetes par ļoti izdevīgām cenām, kuras faktiski nav nodrošinājis, kā arī samaksātā naudas summa par aviobiļetēm nav tikusi atmaksāta.

Latvijas patērētājiem, kuri rezervējuši biļetes vai izmitināšanās pakalpojumus UAB Happy travel LT mājaslapā happyfly.lv, bet rezervācijas nav bijušas izpildītas un nauda netika atmaksāta, ir tiesības vērsties pie tiesas ieceltā maksātnespējas administratora UAB Top Consult.

Patērētājiem jāpieprasa iekļaušana kreditoru sarakstā un jāiesniedz maksātnespējas administratoram prasību apliecinoši dokumenti.

Lietuvas Valsts Patērētāju aizsardzības iestāde, ņemot vērā saņemtās patērētāju sūdzības no Lietuvas, Latvijas un Igaunijas patērētājiem, 2013.gadā UAB Happy travel LT aizliedza īstenot negodīgo komercpraksi un piemēroja soda naudu 8000 Lietuvas litu apmērā. 13. martā Lietuvas Valsts Patērētāju aizsardzības iestāde ir atkārtoti piemērojusi UAB Happy travel LT soda naudu 12,5 tūkstošu litu apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

PTAC: happyfly.lv mēdz neizpildīt pasūtījumu un neatmaksāt naudu

Žanete Hāka, 19.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) arī šogad saņemtas vairākas sūdzības no patērētājiem par mājaslapu happyfly.lv, kurā piedāvā iegādāties aviobiļetes par izdevīgām cenām, informē PTAC.

Jau 2013.gada janvārī tika izplatīts brīdinājums par interneta vietni happyfly.lv, kurā komersants patērētājiem pēc pirkuma vietnē lūdzis veikt papildu iemaksas, norādot uz biļetes cenas pieaugumu. Tāpat ziņots par gadījumiem, kad iegādātā aviobiļete bijusi nederīga lidojumam. Savukārt jaunākās patērētāju sūdzības liecina, ka komersants problēmu gadījumā nereaģē uz klientu sūdzībām. PTAC atkārtoti aicina patērētājus būt uzmanīgiem un rūpīgi izvērtēt pastāvošos riskus, iegādājoties aviobiļetes minētajā interneta vietnē.

2014.gada sākumā PTAC atsācis saņemt iedzīvotāju sūdzības par problēmām pēc tam, kad interneta vietnē happyfly.lv iegādātas aviobiļetes. Patērētāju sūdzībās sniegtās ziņas liecina, ka komersants mēdz neizpildīt pasūtījumu un neatmaksā patērētājiem par iegādātajām aviobiļetēm iemaksāto naudas summu. Uz interneta vietnē norādīto tālruni komersantu nav iespējams sasniegt, kā arī nav reakcijas uz cita veida informācijas pieprasījumiem un sūdzībām.

Komentāri

Pievienot komentāru