Tirdzniecība un pakalpojumi

H&M iecerējis «iekarot» Āfriku

Jānis Rancāns, 29.08.2013

Jaunākais izdevums

Zviedrijas apģērbu mazumtirgotājs Hennes & Mauritz (H&M) 2015. gadā iecerējis atvērt savu pirmo veikalu Dienvidāfrikas republikā.

Kompānija esot noslēgusi līgumu par veikala atvēršanu Johanesburgā, kā arī apsver iespēju apģērbu tirdzniecību uzsākt arī Keiptaunā. H&M nav atklājusi, kurš veikals tiks atvērts pirmais. Apģērbu mazumtirgotāja pārstāve Kamila Emilsone – Falka norādījusi, ka patlaban aizvadītas tikai sākotnējās sarunas un kopumā iecerēts atvērt vairākus veikalus.

H&M arī norāda, ka DĀR tirgū saskata lielu potenciālu, tomēr neatklāj plašākas detaļas par citiem saviem plāniem šajā valstī, vēsta AFP. «Mēs šajā reģionā saskatām lielu potenciālu. Mēs ceram Dienvidāfrikas pircējiem sniegt gan modernu, gan kvalitatīvu [apģērbu] par labākajām cenām,» kompānija norāda izplatītajā paziņojumā.

Līdz šim Āfrikā vienīgie H&M veikali bija Ēģiptē un Marokā. Šā gada otrajā ceturksnī kompānija pasaulē atvērusi 100 jaunus veikalus, tādējādi kopumā tās veikalu skaits sasniedzis 2,9 tūkstošus.

Db.lv jau vēstīja, ka H&M ceturkšņa peļņa sarukusi vairāk nekā prognozēja eksperti, liecina uzņēmuma dati. Tirgotāja neto ienākumi trīs mēnešu periodā, kas noslēdzās 31. maijā, saruka par 11% līdz 4,66 miljardiem zviedru kronu (722 miljoniem ASV dolāru). Bloomberg aptaujātie eksperti vidēji paredzēja 4,87 miljardu kronu lielus ienākumus.

Peļņas rādītājus būtiski ietekmējis zviedru kronas pieaugums pret eiro un citām svarīgākajām valūtām, sacījuši H&M pārstāvji, norādot, ka tas pastiprināja negatīvo iespaidu uz pārdošanas rādītājiem, ko jau tā pasliktina vājie Eiropas ekonomiku rādītāji un vēsais pavasaris.

Latvijā pirmais H&M veikals pērn tika atvērts tirdzniecības centrā Galerija Centrs, bet vēlāk - arī t/c Alfa. Kopējās investīcijas abu veikalu izveidē bijušas aptuveni 3,5 miljonu latu apjomā. Plānots, ka trešais H&M veikals Latvijā tiks atklāts šā gada rudenī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

H&M vairāk nekā trīskāršojis apgrozījumu

Žanete Hāka, 07.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apģērbu mazumtirgotājs SIA H&M Hennes&Mauritz Latvijā pērn apgrozījums palielinājies 3,6 reizes, sasniedzot 12,459 miljonus eiro, liecina Lursoft dati.

Pārskata gadu uzņēmums noslēdzis ar 525,876 tūkstošu eiro peļņu.

Uzņēmums savu darbību Latvijā uzsāka 2012.gada septembra beigās, atverot divus apģērbu mazumtirdzniecības veikalus Rīgā, savukārt patlaban uzņēmuma tirdzniecības tīkls paplašināts jau līdz pieciem veikaliem. Iesniegtajā vadības ziņojumā teikts, ka veikalu izveidei iegādāti pamatlīdzekļi 2,803 miljonu eiro vērtībā, no kuriem lielu daļu finansējis grupas uzņēmums. Saistības SIA H&M Hennes&Mauritz paredzējis atmaksāt nākamo 3 gadu laikā.

SIA H&M Hennes&Mauritz turpmākajos gados plāno stabilu attīstību, turpinot jau uzsākto darbību veikalos Rīgā, neizslēdzot iespēju nākamajos gados apģērbu mazmtirdzniecības tīklu arī paplašināt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijā bāzētais apģērbu tirdzniecības uzņēmumu tīkls Hennes & Mauritz (H&M) novembrī Rīgā, tirdzniecības centrā Galleria Riga, atklās jaunu H&M veikalu, informē H&M pārstāvji.

Veikala izveidē ieguldīto investīciju apmērs netiek atklāts.

Jaunais veikals tirdzniecības centrā Galleria Riga būs izvietots trijos stāvos. Apmēram 2300 kvadrātmetru plašajā veikalā būs iespējams iegādāties apģērbus visai ģimenei.

H&M Baltijas valstu un Somijas vadītāja Marika Pīko norādīja, ka jaunajā veikalā kopumā strādās aptuveni 50 darbinieku.

Veikala atklāšana notiks 17.novembrī. Tas būs septītais H&M zīmola veikals Latvijā.

Jau vēstīts, ka Latvijā pirmie H&M veikali tika atklāti 2012.gada rudenī, trešo veikalu, kas atrodas tirdzniecības centrā Mols, H&M atklāja 2013.gada oktobrī, bet 2014.gadā uzņēmums atvēra vēl trīs veikalus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Benetton, H&M, Primark apģērbu ražotāju ikdiena - darbs Āzijas rūpnīcās

Gunta Kursiša, 11.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ļoti liela daļa pasaulē populāru apģērbu zīmolu, piemēram, Hennes & Mauritz AB (H&M), Benetton, Primark, Wal-Mart, savu produkciju ražo Āzijas valstīs, un šajā kontekstā izskan pārmetumi Rietumvalstu uzņēmumiem par sliktajiem darba apstākļiem, kādos jāstrādā Āzijas valstu iedzīvotājiem, kā arī lielo negadījumu skaitu, tostarp letālu - pēdējā pusgada laikā Bangladešas ražotnēs miris vairāk nekā tūkstotis strādājošo, ziņo Reuters.

Ziņu aģentūra Reuters fotogrāfijās iemūžinājusi darbu Āzijas valstu apģērbu ražotnēs.

Piemēram, Indijas pilsēta Tirupura savu ražotņu dēļ ieguvusi palamu «dolāru pilsēta», jo ik gadu no pilsētas tiek eksportēti trikotāžas izstrādājumi un adījumi divu miljardu ASV dolāru apjomā.

Indijas un citu Dienvidāzijas valstu rūpnīcas cer sagaidīt pasūtījumu pieplūdumu pēc tam, kad, nogalinot vairāk nekā tūkstoti strādājošo, sabruka Hennes & Mauritz, Benetton un citu pasaulē atpazīstamu zīmolu apģērbu ražotne Bangladešā, liekot kompānijām izskatīt iespēju pārcelt rūpnīcu uz kādu citu vietu.

Tomēr rūpnīcu pārstāvji Vjetnamā, Kambodžā, Indonēzijā, Šrilankā un Indijā atzīst, ka vismaz pagaidām starptautiskie apģērbu zīmoli interesi par ražotņu izveidošanu šajās valstīs nav izrādījuši.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Šā gada laikā H&M plāno būt pārstāvēts teju visos lielākajos tirdzniecības centros Rīgā

Nozare.lv, 10.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas Hennes and Mauritz (H&M) šogad iecerējusi Latvijā atvērt vēl trīs jaunus veikalus un vienā no tiem piedāvāt arī jauna koncepta - H&M Home - mājas tekstila preces, informē H&M pārstāve Tīna Mietinena.

Turpinot paplašināšanos Latvijā, H&M savus veikalus šī gada pavasarī vērs vaļā tirdzniecības centros Spice un Riga Plaza, bet rudenī - tirdzniecības centrā Domina, kompānijas plānus atklāja Mietinena. Viņa uzsvēra, ka jaunajā veikalā Riga Plaza varēs iegādāties Latvijas H&M veikalos vēl iepriekš pārdošanā nepieejamās koncepta H&M Home mājas tekstila preces.

«Gads ir sācies labi, mēs jau esam uzsākuši jaunās kolekcijas, kurai iedvesmu smēlāmies no Olimpiskajām spēlēm, pārdošanu tirdzniecības centrā Galerija Centrs, un februārī pirmo reizi laidīsim pārdošanā apģērbus, kas izgatavoti no pārstrādātiem tekstilizstrādājumiem, kuri bija krājušies mūsu veikalos,» pastāstīja Mietinena.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

H&M aizvadījis neveiksmīgu ceturksni

Žanete Hāka, 19.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas otra lielākā apģērbu mazumtirgotāja Hennes & Mauritz (H&M) ceturkšņa peļņa sarukusi vairāk nekā prognozēja eksperti, liecina uzņēmuma dati.

Tirgotāja neto ienākumi trīs mēnešu periodā, kas noslēdzās 31. maijā, saruka par 11% līdz 4,66 miljardiem zviedru kronu (722 miljoniem ASV dolāru). Bloomberg aptaujātie eksperti vidēji paredzēja 4,87 miljardu kronu lielus ienākumus.

Peļņas rādītājus būtiski ietekmējis zviedru kronas pieaugums pret eiro un citām svarīgākajām valūtām, sacījuši H&M pārstāvji, norādot, ka tas pastiprināja negatīvo iespaidu uz pārdošanas rādītājiem, ko jau tā pasliktina vājie Eiropas ekonomiku rādītāji un vēsais pavasaris.

Arī uzņēmuma Spānijas sāncensis, Zara tīkla īpašnieks Inditex pagājušajā nedēļā ziņoja par sliktākajamiem pirmā ceturkšņa ienākumiem pēdējo četru gadu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirdzniecības uzņēmuma Hennes&Mauritz AB radījis vilšanos investoru vidū, paziņojot par zemākajiem pirmā ceturkšņa peļņas rādītājiem pēdējo 16 gadu laikā, raksta Bloomberg.

Uzņēmuma neizpārdoto apģērbu krājumi sasnieguši rekordaugstu līmeni – vairāk nekā 4 miljardu dolāru vērtībā.

Kompānijas peļņa pirmajā ceturksnī sarukusi par 62%, kas ir mazāk, nekā tirgus dalībnieki prognozēja, savukārt uzkrājumi palielinājās līdz 17,6% no kopējiem ikgadējiem pārdošanas apjomiem.

Pēc rezultātu publicēšanas kompānijas akcijas cena saruka par 3,8%.

Pagājušajā mēnesī H&M izteica prognozes, ka pārdošanas apjomi reālajos veikalos šogad saruks, taču izaugsme atgriezīsies 2019. fiskālajā gadā. Patlaban mazumtirgotājs ievieš jaunu zīmolu Afound, ar kura starpniecību tirgus dažādu zīmolu, tajā skaitā, H&M, apģērbus ar atlaidēm. Tāpat uzņēmums šogad atvērs vēl trīs automatizētus loģistikas centrus, lai ātrāk piegādātu preci veikaliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējā laikā modē ir vides un klimata izaicinājumu aktīvisms. Ne visas tā izpausmes gan ir draudzīgas uzņēmējdarbībai.

Zināmu bīstamību rada tas, ka vērojama tādu industriju un patērētāju paradumu kaunināšana, kas saistās ar arvien zaļāk domāt gribošā pūļa gudrībai netīkamiem produktiem vai pakalpojumiem.

Skaļāk pēdējā laikā izskanējusi, piemēram, aviācijas kaunināšana. Lidmašīnas piesārņo gaisu, kas nozīmē, ka nopelt ir iespējams gan šādas kompānijas, gan to klientus, kas turklāt paši par sevi lielākā mērā nu mēģina izvēlēties citus transporta veidus vai kādā ceļojumā nedodas vispār (cerot neatstāt negatīvu ietekmi uz vidi). Vēl ar zaļākas pasaules solījumiem var gūt popularitāti, un Rietumvalstīs nomanāmas politiķu runas par nepieciešamību ierobežot lidojumus vai aviācijas nozarei noteikt papildu nodokļus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) pirmdien paziņoja, ka pārtrauks darbību Krievijā, ņemot vērā tās uzbrukumu Ukrainai.

"Visu rūpīgi apsverot, mēs secinām, ka pašreizējās situācijas dēļ nav iespējams turpināt mūsu darbību Krievijā," norāda H&M.

Uzņēmums, kas Krievijā darbojas kopš 2009.gada, pavēstīja, ka Krievijā atjaunos veikalu darbību tik ilgi, kamēr tiks izpārdoti tā preču krājumi.

H&M skaidro, ka aiziešana no Krievijas tirgus kompānijai izmaksās aptuveni divus miljardus kronu (188 miljoni eiro).

Uzņēmums tirdzniecību Krievijā apturēja jau martā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) 2025.gadā ar fiziskiem veikaliem un tiešsaistes tirdzniecību plāno sākt darbību Brazīlijas tirgū.

Sākotnēji plānots H&M veikalus veidot lielākajās pilsētas Brazīlijas dienvidaustrumos.

Lai veiksmīgāk ieietu Brazīlijas tirgū, Zviedrijas uzņēmums sadarbojas ar "Dorben Group", kam ir zināšanas par vietējo tirgu.

Pirmo veikalu Latīņamerikā H&M atklāja 2012.gadā. Pašlaik tas darbojas Meksikā, Peru, Urugvajā, Čīlē, Kolumbijā, Ekvadorā, Gvatemalā, Panamā un Kostarikā.

Maija beigās H&M pasaulē bija 4399 veikali, kas ir par 303 veikaliem mazāk nekā pirms gada.

H&M darbojas arī Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Hennes & Mauritz AB paziņojusi savus pērnā gada pēdējā ceturkšņa finanšu rezultātus, kuri bija vājāki nekā gaidīts, tādējādi apbēdinot investorus, raksta Bloomberg.

Tirgotāja finanšu rezultātus pasliktināja spēcīgais dolārs. Kompānijas peļņa pirms nodokļiem saruka par 8,4% līdz 839 miljoniem ASV dolāru.

«Spēcīgais ASV dolāra kurss ir padarījis mūsu iepirktās izejvielas daudz dārgākas,» sacījis kompānijas vadītājs Karls Johans Pīrsons. «Mūsu izaugsmes mērķis, atverot jaunus veikalus, paliek 10-15%,» viņš piebildis.

Patlaban H&M strādā pie interneta veikala paplašināšanas, lai cīnītos ar tādiem konkurentiem kā, piemēram, Asos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

KJ. Pērsona vadītā Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija Hennes and Mauritz (H&M) šā biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, strādāja ar 1,37 miljardu zviedru kronu (135 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 44% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada. Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar neierasti auksto ziemu lielākajos Eiropas tirgos, kas samazinājusi pieprasījumu pēc pavasara apģērbiem. Uzņēmums norāda, ka pārdošanas apjoms tā galvenajā tirgū Vācijā sarucis par 6%, bet Francijā – par 10%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau pagājušajā nedēļā pasaules lielākajos finanšu tirgos omu bojāja Ķīnas koronavīrusa izplatīšanās. Ja sākotnēji bija zināmas cerības, ka šis vīruss tiks nosacīti ātri iegrožots, tad šobrīd šāda veida pārliecība ir krasi mazinājusies.

Tas licis sarukt vairāku riska aktīvu cenai. Piemēram, naftas vērtība pēdējo dienu laikā pakritusi zem 60 ASV dolāru par barelu atzīmes. Strauji pēdējo dienu laikā sarukusi arī dzelzs rūdas vērtība.

Evakuē no rūpnīcām

Ķīna, kam nu ir liela ietekme uz pasaules kopējo tautsaimniecību, ziņojusi, ka vīrusa izplatīšanās tomēr var paātrināties, kas dažādiem ekspertiem ar jaunu sparu licis apcerēt scenārijus par to, kā notiekošais var ietekmēt ekonomiku. Ierobežot nāvējošo vīrusu apgrūtina tas, ka ar to inficētie cilvēki sākotnēji var nedemonstrēt nekādas saslimšanas pazīmes. Turklāt šis vīruss ir lipīgs arī tā inkubācijas periodā, kas esot aptuveni 10 dienas (tā ir būtiska atšķirība no SARS epidēmijas izraisītāja).

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

H&M atvēris pirmo veikalu Igaunijā

Gunta Kursiša, 13.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hennes and Mauritz (H&M) atvēris savu pirmo veikalu Igaunijā, kā arī sola turpināt paplašināties Baltijas valstīs, vēsta Igaunijas medijs ERR.

Pirmais H&M veikals atrodas Tallinā, tirdzniecības centrā Rocca al Mare, un tas tika atklāts šīs nedēļas ceturtdienā.

Kopumā šogad Igaunijā H&M plāno atvērt divus veikalus, bet Rīgā plānota vēl četru jaunu veikalu atklāšana.

Jau rakstīts, ka pirmos divus veikalus Rīgā H&M atvēra pērn rudenī. Latvijā pirmais H&M veikals pērn tika atvērts tirdzniecības centrā Galerija Centrs, bet vēlāk - arī t/c Alfa. Kopējās investīcijas abu veikalu izveidē bijušas aptuveni 3,5 miljonu latu apjomā. Šogad augustā atvērts arī pirmais veikals Lietuvā, Viļņā.

Jau rakstīts, ka šā gada ceturksnī, kas noslēdzās maija beigās, H&M grupas peļņa ir sarukusi par 11% līdz 4,66 miljardiem zviedru kronu (722 miljoniem ASV dolāru). Arī uzņēmuma Spānijas sāncensis, Zara tīkla īpašnieks Inditex pagājušajā nedēļā ziņoja par sliktākajiem pirmā ceturkšņa ienākumiem pēdējo četru gadu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dānijas investoru grupai piederošais tirdzniecības centrs Galleria Riga oficiāli paziņojis par nozīmīgu telpu nomas līguma noslēgšanu ar Hennes & Mauritz (H&M) Group par pirmā COS (Collection of Style) veikala atvēršanu Baltijā un plaša H&M veikala izveidi. Abi veikali šā gada rudenī papildinās tirdzniecības centra 120 veikalu piedāvājumu.

Ar diviem jaunajiem veikaliem starptautiskā Zviedrijas mazumtirdzniecības grupa kļūst par nozīmīgāko tirdzniecības centra Galleria Riga nomnieku.

Tirdzniecības centra attīstības plāna ietvaros divkārt tiks palielināta arī Mango veikala platība, sasniedzot 500 kvadrātmetrus.

Galleria Riga cer piesaistīt ievērojami daļu H&M un COS klientu auditorijas gan Latvijā, gan arī ārvalstu viesu vidū.

Īstenojot Galleria Riga attīstības plānu, pēdējo sešu mēnešu laikā veikti 38 darījumi, lai radītu vietu jaunajiem nomniekiem un modernizētu tirdzniecības centra konceptu. Pārbūves darbu laikā tiks izveidota arī trīs līmeņu organiskā stikla paneļu fasāde, kas ieeju tirdzniecības centrā padarīs pārskatāmāku un atvērtāku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija «Hennes and Mauritz» (H&M) šā biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās maijā, strādāja ar 4,6 miljardu zviedru kronu (446 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 21% mazāk nekā attiecīgajā laikā pirms gada, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar pārmērīgiem apģērbu krājumiem, kas radušies loģistikas problēmu dēļ, kā arī ar tirdzniecības apjoma samazināšanos lielākajos tirgos.

H&M norāda, ka pārdošanas apjoms ASV, Vācijā un Francijā, kas ir kompānijas trīs lielākie tirgi, ceturksnī samazinājies attiecīgi par 13%, 2% un 5%.

Taču uzņēmuma tirdzniecības apjoms kopumā pagājušajā ceturksnī palielinājies par 1,5% - līdz 60,4 miljardiem kronu, pateicoties izaugsmei Eiropas ziemeļu un austrumu reģionos.

H&M darbojas arī Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas "Hennes and Mauritz" (H&M) tīrā peļņa šā biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, vairāk nekā dubultojusies, bet koronavīrusa krīzes dēļ uzņēmums otrajam ceturksni prognozē zaudējumus, teikts piektdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

H&M peļņa pagājušajā ceturksnī pieauga līdz 1,92 miljardiem kronu (175,7 miljoniem eiro), salīdzinot ar 803 miljoniem kronu (73,5 miljoniem eiro) attiecīgajā laika periodā pirms gada.

Peļņas kāpumu veicinājis pārdošanas apjoma pieaugums par 5% - līdz 54,95 miljardiem kronu.

H&M piektdien prognozēja, ka biznesa gada otrajā ceturksnī uzņēmums, visticamāk, strādās ar zaudējumiem, ņemot vērā koronavīrusa pandēmijas radīto ietekmi. Kompānija norāda, ka uz marta beigām no 5064 veikaliem 54 tirgos uz laiku slēgti 3778.

Tāpat H&M vēsta, ka vairākus desmitus tūkstošu uzņēmuma darbinieku ietekmēs saīsinātas darba stundas vai pagaidu atlaišanas. H&M pasaulē kopumā nodarbina aptuveni 179 000 cilvēku. H&M darbojas arī Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Pateicoties izaugsmei Āzijā, kāpj H&M peļņa

Lelde Petrāne, 26.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apģērbu mazumtirgotājs Hennes & Mauritz (H&M) paziņojis par peļņas kāpumu, kas sasniegts, pateicoties spēcīgajai izaugsmei Āzijā, vēsta BBC.

H&M trešā ceturkšņa tīrā peļņa pieaugusi līdz 4,4 miljardiem Zviedrijas kronu (690 miljoniem ASV dolāru). Tas ir kāpums par 22%, salīdzinot ar atbilstošo ceturksni 2012. gadā.

Īpaši spēcīgi pārdošanas rādītāji bijuši Japānā un Ķīnā, bet izaugsme pieredzēta arī Eiropas tirgos.

Augusta sākumā H&M ASV atklājis interneta veikalu un vēsta, ka tā sākums vērtējams kā labs. Ķīnā, kur ceturkšņa laikā, mazumtirgotājs atvēris 22 veikalus, pārdošanas apjomi auguši par 37%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Japānā, nelielā, bet strauji augošā tirgū, pārdošanas apjomi palielinājušies par 46% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs H&M, H&M Hennes & Mauritz AB, paziņojis par tiešsaistes veikala atvēršanu ar piegādi uz Latviju.

H&M tiešsaistes veikals tirgos kolekcijas, kas ir pieejamas veikalos. Iepirkšanās iespējama, sākot no 31. marta.

Marika Pīko, H&M vadītāja Somijā un Baltijas valstīs, norāda, ka «šis notikums pilnībā pilnveido H&M piedāvājumu vairākos kanālos. Mūsu pircējiem tagad būs 24 stundu pieeja labākajam no mūsu kolekcijām ar savu datoru, viedtālruņu un planšetdatoru palīdzību, atrodoties jebkurā vietā Latvijā».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija Hennes and Mauritz (H&M), kura valdes priekšsēdētājs ir Karls Johans Pērsons, šā biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās maijā, strādāja ar 4,6 miljardu zviedru kronu (446 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 21% mazāk nekā attiecīgajā laikā pirms gada. Peļņas kritums tiek skaidrots ar pārmērīgiem apģērbu krājumiem, kas radušies loģistikas problēmu dēļ, kā arī ar tirdzniecības apjoma samazināšanos lielākajos tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas tiesībsargs Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijai "Hennes and Mauritz" (H&M) noteicis 35 ,3 miljonu eiro naudassodu par darbinieku izspiegošanu.

Datu vākšana par darbinieku privāto dzīvi skārusi vairākus simtus strādājošo klientu apkalpošanas centrā Nirnbergā, norāda Hamburgas datu aizsardzības un informācijas brīvības iestāde.

Paziņojumā teikts, ka H&M datus par darbinieku privāto dzīvi Nirnbergas centrā ievācis vismaz jau kopš 2014.gada.

Šie dati cita starpā ir arī par personīgās dzīves problēmām un reliģiskajiem uzskatiem.

H&M vēsta, ka darbinieki, kuri Nirnbergas klientu apkalpošanas centrā kopš 2018.gada maija, kad stājās spēkā Eiropas Savienības Vispārīgā datu aizsardzības regula, nostrādājuši vismaz mēnesi, saņems finansiālu kompensāciju

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

H&M trešo veikalu atvērs 24. oktobrī

Dienas Bizness, 10.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apģērbu mazumtirgotājs Hennes & Mauritz (H&M) savu trešo veikalu atvērs 24. oktobrī.

H&M veikals tiks izvietots t/c Mols 1200 kvadrātmetru platībā. Tajā tiks piedāvātas apģērbu kolekcijas sievietēm, vīriešiem un bērniem.

Gada trešo ceturksni H&M noslēdza ar peļņu 4,4 miljardu Zviedrijas kronu (690 miljonu ASV dolāru apmērā). Tas bijis kāpums par 22%, salīdzinot ar attiecīgu laika periodu pirms gada.

Db.lv jau vēstīja, ka peļņas kāpums sasniegts, pateicoties spēcīgajai izaugsmei Āzijā. Ceturkšņa laikā Ķīnā pārdošanas apjomi auguši par 37%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Japānā tikmēr pārdošanas apjomi palielinājušies par 46%.

Pirmie H&M veikali durvis vēra 2012.gada septembrī t/c Galerija Centrs un t/p Alfa. Pēc veikala atvēršanas t/c Mols, H&M turpinās paplašināties, 2014.gadā atverot veikalus t/c Spice un Riga Plaza. Septembrī H&M atvēra jaunu veikalu Igaunijas galvaspilsētā Tallinā, tirdzniecības centrā Rocca al Mare.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Septembrī durvis vērs COS veikals t/c Galleria Riga, piedāvājot 2016. gada rudens-ziemas kolekciju, liecina šodien izplatīts paziņojums.

Kā db.lv jau ziņoja, Dānijas investoru grupai piederošais tirdzniecības centrs Galleria Riga šā gada marta beigās oficiāli paziņoja par telpu nomas līguma noslēgšanu ar Hennes & Mauritz (H&M) Group par pirmā COS (Collection of Style) veikala atvēršanu Baltijā un plaša H&M veikala izveidi.

Ar diviem jaunajiem veikaliem starptautiskā Zviedrijas mazumtirdzniecības grupa kļūst par nozīmīgāko tirdzniecības centra Galleria Riga nomnieku.

Galleria Riga cer piesaistīt ievērojami daļu H&M un COS klientu auditorijas gan Latvijā, gan arī ārvalstu viesu vidū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas mazumtirgotāja Hennes&Mauritz AB pārdošanas apjomi pārspējuši pozitīvākās analītiķu prognozes, raksta Bloomberg.

Pārdošanas ienākumus ļāvis palielināt mazumtirgotāja lēmums piemērot atlaides preču uzkrājumu izpārdošanai, kā arī Zviedrijas kronas vērtības samazinājums.

Kompānijas ienākumi trīs mēnešu laikā pieauga par 9% līdz 55,8 miljardiem kronu, salīdzinot ar analītiķu prognozētajiem 54 miljardiem kronu.

Reaģējot uz šīm ziņām kompānijas akcijas cena pieauga par 9,5%.

Uzņēmumam patlaban ir vairāk nekā 4700 veikalu. Kompānijas pārstāvji skaidrojuši, ka jaunas loģistikas sistēmas ieviešana, lai paātrinātu piegādes, paaugstinājusi izmaksas un iedragājušas pārdošanas apjomus tādos svarīgos tirgos kā ASV, Francijā, Itālijā un Beļģijā.

Pēdējo pāris gadu laikā uzņēmuma nav veicies īpaši labi – tā peļņa saruka un pieauga uzkrājumi, samazinoties pamata budžeta zīmola pārdošanas apjomiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) pagājušajā biznesa gada, kas noslēdzās novembrī, strādājusi ar 1,24 miljardu kronu (122,3 miljonu eiro) peļņu, un tas ir par 90% mazāk nekā pirms gada, teikts piektdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar koronavīrusa pandēmijas radīto ietekmi.

H&M norāda, ka šobrīd nestrādā aptuveni trešdaļa no apmēram 5000 veikalu.

Uzņēmuma pārdošanas apjoms biznesa gadā sarucis par 20% un veidojis 187 miljardus kronu.

H&M šogad paredzējis kopumā slēgt 250 veikalus.

H&M darbojas arī Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Rita veic zīmola maiņu; grasās iekarot vietējo tirgu

Vēsma Lēvalde
, 04.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tekstilnozares a/s Rita veikusi zīmola maiņu, lai iekarotu vietējo tirgu ar Latvijas dizaineru kolekcijām.

Kopš šā gada 19. septembra zīmols Rita ieguvis jaunu «seju», mainījies arī uzņēmuma sortiments – tradicionālos veļas izstrādājumus papildinājušas Latvijas dizaineru veidotas sieviešu apģērbu kolekcijas. Nākotnes ieceres saistās arī ar vīriešu modi un zīmola Rita nostiprināšanu eksportā. Pirmais mēnesis pēc zīmola maiņas apliecinājis, ka izvēle bijusi pareiza, apgalvo a/s Rita pārdošanas daļas vadītāja Jūlija Grabarovska.

Jauni vēji

A/s Rita nākamgad apritēs 90 gadi, un pārdzīvots ļoti daudz pārmaiņu. Šogad mainīta uzņēmuma koncepcija – līdzīgi kā lielie ražotāji Eiropā, a/s Rita izstrādā sezonas kolekcijas. Krievijā jau prezentēta 2014.gada pavasara –vasaras kolekcija, Latvijā ar labiem panākumiem pirms mēneša izrādīta rudens–ziemas apģērbu kolekcija.

Komentāri

Pievienot komentāru