H&M vadītājs paziņo, ka tirgotājam jāpārveidojas

Autors: Lelde Petrāne
2017. gada 15. decembris plkst. 16:11

Zviedrijas apģērbu milzis H&M paziņojis, ka slēgs daļu veikalu, kas saistīts ar faktu, ka pārdošanas apjomi ceturtajā ceturksnī bijuši zemāki nekā prognozēts, ziņo thelocal.se.

Mazumtirgotāja klienti arvien vairāk vēlas iepirkties tiešsaistē.

Pārdošanas apjomi laika posmā no septembra līdz novembrim samazinājušies par četriem procentiem, salīdzinot ar to pašu periodu iepriekšējā gadā, līdz 50,4 miljoniem kronu. Vietējās valūtās pārdošanas apjomi samazinājušies par diviem procentiem. Taču 2017. finanšu gadā kopumā pārdošanas apjomi auguši par četriem procentiem.

«Lai ātrāk reaģētu uz klientu strauji mainīgo uzvedību, uzņēmuma pārveides process tiek paātrināts,» paziņojis vadītājs Karls Johans Pērsons. Tas nozīmē, ka tiks slēgts vairāk veikalu, bet atvērts - mazāk.

Viņš gan nav precizējis, cik daudz veikalu tiks slēgti, kā arī nav nosauktas konkrētas valstis, kuras skars šis lēmums.

H&M grupai, kurai pieder arī citi populāri zīmoli, piemēram, COS, Monki un Weekday, visā pasaulē ir 4553 veikali (31. augusta dati)