Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopā ar citiem uzlabojumiem nosirmojušā piecpakāpju automāta vietā populārais Honda CR-V modelis cels galdā transmisiju ar deviņiem pārnesumiem, sapārojot to ar ņipru 1,6 litru dīzeli

Šoreiz, pārkāpjot savus dzelžainos principus, japāņu Honda transmisiju nav izgatavojusi pati, bet gan noslēgusi sadarbību ar vācu transmisiju meistaru ZF, kas uzlabotajam CR-V piegādās deviņpakāpju automātu, kas ar labiem panākumiem tiek izmantots Landrover un Jeep modeļos. 1,6 dīzeļmotora jauda sasniegs 160 ZS, bet griezes moments – cienījamus 350 ņūtonmetrus. Jaunais sabiedrotais – deviņpakāpju automāts izdarīs visu, lai izspiestu visu sulu no motora, kas nepieciešams, lai auto trauktos uz priekšu, cītīgi uzpasējot degvielas krājumus un rūpējoties par samazinātiem CO2 izmešiem.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Jaunāko laiku nozīmīgākais Honda modelis, ko godā un mīl daudzās pasaules valstīs, jo neba velti CR-V ir pasaulē populārākais krosovers savā svara kategorijā. Uzticama pircēju auditorija ir ieveidojusies arī Baltijā, īpaši to var teikt par Igauniju, kur, iebraucot galvaspilsētā Tallinā, CR-V uz ielām ir tik daudz, ka šķiet, ka šim modelim kaimiņu valstī ir piemērotas kādas īpašas nodokļu atlaides. Patiesībā Honda CR-V nekad nav bijis lēts prieks, taču labo īpašību kopums to padara klasi augstāku par Nissan Qashqai vai Toyota RAV 4. Vispirms jau salona plašums, tostarp arī 580 litru bagāžas nodalījums, kurā bez grūstīšanās un stīvēšanās CR-V var pats pārvadāt savas riepas ar visiem diskiem – pat 18 collu izmērā. Par spīti skopajai motorizācijas programmai pircēji augsti allaž vērtējuši modeļa uzticamību un Honda pēcpārdošanas apkalpošanas kvalitāti. Kaut arī statistika apliecina, ka lielais vairums klientu Baltijā, tostarp Latvijā priekšroku dod pilnpiedziņas benzīnversijai ar labi zināmo 150 ZS motoru, modernā dizeļmotora un deviņpakāpju automāta savienība var šo attiecību mainīt. Starp citu, uzlaboto CR-V Latvijā varam gaidīt jau aprīlī. Tikai ir jāliek aiz auss, ka jaunais 160 ZS dīzelis komplektā ar deviņpakāpju automātu un pilnpiedziņu parādīsies nedaudz vēlāk, proti, vasaras viducī. Pagaidām nav zināmas precīzas jaunā modeļa cenas, taču kā atklāja Honda Baltic pārstāvji, piemēram, dīzeļa un jaunā automāta savienība maksāšot aptuveni tikpat, cik šā brīža 150 ZS jaudīgais dīzelis ar piecpakāpju automātu. Tas nozīmē, ka cena grozīsies kaut kur ap 30 tūkst. eiro.

Visu rakstu Deviņvīru maģiskais spēks lasiet 27. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru