Šā gada pirmajos piecos mēnešos McDonald’s 11 restorānos Latvijā pārdošanas apjoms pieaudzis par 23%, salīdzinot ar to pašu periodu pērn. Lielākoties pieaugums skaidrojams ar to, ka iedzīvotāji biežāk izvēlas ieturēt cenas ziņā dārgāku maltīti, piemēram, Roadhouse Classic un Big Tasty, kā arī vairāk našķējas.
Pārdošanas apjoms būtiski pieaudzis ābolu un meža ogu pīrāgiem, McFlurry saldējumiem un Frappe dzērienam, kā arī tādām uzkodām kā sīpolu gredzeni un mazajam vrapam ar vistas gaļu.
Arī parējās Baltijas valstīs McDonald’s restorāniem ir palielinājies pārdošanas apjoms – Igaunijā par 20%, bet Lietuvā par 9%.
Tomašs Navrockis, McDonald’s rīkotājdirektors Baltijas valstīs, sacīja: «Šī gada pirmajos mēnešos McDonald’s restorānos novērojam iedzīvotāju pirktspējas palielināšanos. Pērn lielākā daļa mūsu apmeklētāju priekšroku deva pamata maltītes iegādei un bieži vien izvēlējās Mini Cena piedāvājumus. Priecājamies, ka pretēji tam šogad iedzīvotāji atļaujas biežāk sevi palutināt ar dažādiem našķiem.»
Kopumā Baltijas valstīs 2012.gada laikā McDonald’s plāno investēt 5,4 miljonus latu un atvērt trīs jaunus restorānus – no tiem viens jau ir atvērts Rīgā, Vienības gatvē 115a, vēl viens savas durvis vērs gada otrajā pusē Jelgavā, kā arī jauns restorāns būs Viļņā, Lietuvā. McDonald’s ir rekonstruējis vienu no esošajiem restorāniem Brīvības gatvē 434a, Rīgā un plāno rekonstruēt vēl trīs – vienu Rīgā, vienu Tartu, Igaunijā, un vienu Viļņā, Lietuvā. Igaunijā un Lietuvā durvis vērs arī divas jaunas McCafe kafijas un konditorejas cienītājiem.