Iejūtas kurpju fejas lomā 

Marmelādes darbnīcas radītie apavu aksesuāri ShoeBerry jau gozējas arī ārvalstu veikalu plauktos, bet uzņēmuma īpašnieces prātu nodarbina kāzu aksesuāru radīšana

Signe Knipše, 04.12.2012
1/2

Agata Zariņa

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Marmelādes darbnīcas īpašniece Agata Zariņa patlaban ar satraukumu gaida Ziemassvētku laiku, kad, līdzīgi kā citos gados, mazajā veikaliņā ienāks vairāk klientu.

Pirms trīs gadiem, sākot biznesu, A. Zariņa DB atklāja savas ambīcijas par veikalu ķēžu atvēršanu gan tepat Latvijā, gan kaimiņvalstīs. Par spīti tam, ka ieceres nav īstenojušās, uzņēmēja atzīst, ka pārmaiņas notiek un tās ir tikai uz labu. Tāpat pirmais un vienīgais veikaliņš, kurš sākotnēji bija iecerēts tikai kā Marmelādes darbnīcas ražoto aksesuāru platforma, ieguvis citus vaibstus un tajā var atrast arī citu Latvijas ražotāju dizaina lietas.

Pagājušajā gadā Marmelādes darbnīcas paspārnē izveidojies jauns zīmols ShoeBerry – aksesuāri apaviem. «Man patīk skaisti apavi, un reiz izdomāju matu lentes pievienot klāt kurpēm. Secināju, ka izskatās glīti. Sāku domāt dažādus risinājumus, kā šo aksesuāru padarīt apaviem piemērotāku, proti, lai stiprinājums nespiestu,» stāsta A. Zariņa. Drīz vien apavu aksesuāri iemantoja pircēju mīlestību.

«Sapratu, ka tā varētu būt atsevišķa niša. Divas reizes esmu bijusi starptautiskajā izstādē Diseldorfā, kur par jaunajiem aksesuāriem guvu labas atsauksmes un jau pirmos pasūtījumus, kas bija liela veiksme,» viņa atklāj. ShoeBerry aksesuāri atrodami veikalu plauktos Beļģijā, Nīderlandē un Vācijā, un tieši ar šo valsti A. Zariņa saista nākotnes plānus – notiek sarunas par sadarbību ar kādu izplatītāju, kura paspārnē ir 500 kāzu veikalu.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

Tevi varētu interesēt

Pirms astoņiem gadiem Čens Mingži (Chen Mingzhi) pameta darbu rūpnīcā, lai kļūtu...

Apavu mazumtirgotājs Euroskor, paplašinot savu darbību un pielāgojoties mūsdienu iepirkšanās...

Šā gada pirmajā pusgadā SIA Euroskor Latvijā apavu tirdzniecība pieaugusi par 16%,...

Londonā universālveikalā Selfridges ceturtdien atklāta The Shoe Gallery (Kurpju galerija), uzstādot...

Iepirkšanās centrā Sky&More atvērts pirmais īstermiņa apavu veikals STILETTO pop-up...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Batikot un balināt audumus ir līdzīgi kā krāsot Lieldienu olas – nekad...

Uzņēmēju uzskati par to, vai vadīšana radošajās un tradicionālajās nozarēs atšķiras,...

Lai ideja materializētos, nereti radošiem cilvēkiem trūkst biznesa ķēriena un prasmju. Tā...

Veiksmes noslēpums ir iesaistīties visos uzņēmējdarbības procesos no A līdz Z....

Jaunā māmiņa izveido bērnu preču veikalu Pai:Pai, kur atrodams tikai vietējo ražotāju...

Filca rotaļlietu ražošanas SIA Wooly World plāno nākamajā gadā pārkāpt mikrouzņēmuma...

Kosmētikas gatavošana skaistumkopšanas salonā pārtop dabīgās kosmētikas ražotnē....

Strādāt kāda pakļautībā Lindai Bērziņai nebija īsti pa prātam; cepures sasildīta viņa...

SIA CDI jau desmito gadu uztur un papildina studentu darbu bāzi -...

Privātās iniciatīvas konkurē ar Eiropas Savienības fondu un valsts atbalstītiem biznesa inkubatoriem...