Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic galvenokārt lidojumus veic dienas laikā, tāpēc gaisa kuģu tehniskā apkope notiek nakts stundās angāros, ko airBaltic darbinieki iesaukuši par lidmašīnu «skaistumkopšanas saloniem».
Stingri reglamentētās darba kārtības un drošības dēļ šajos «skaistumkopšanas salonos» ielūkoties ļauts retajam, kas nepieder apkalpojošajam personālam. Arī paši airBaltic darbinieki tik bieži gaisa kuģu atvērtos dzinējus neredz, vēsta laikraksts Diena.
#1/8
«Ar auto ir tā - šorīt piestartēju, strādā, tātad braucu, tehnisko apskati izeju reizi gadā, bet remontu veicu, kad kaut kas saplīst, vai braucu, kamēr izjūk. Ar lidaparātiem tā nenotiek,» laikrakstam Diena stāsta airBaltic pārstāvis Jānis Vanags.
#2/8
Angārā, kur notiek lidmašīnu pārbaudes, pārsteidz gandrīz vai sterilā tīrība un pedantiskā kārtībā gluži kā operāciju zālē.
#3/8
Lidaparātus pārbauda pirms un pēc lidojuma, kā arī pēc noteikta nolidoto stundu skaita.
#5/8
Visam jānotik precīzi līdz pēdējam sīkumam. Ja ir kaut mazākās šaubas vai aizdomas par sīkāko ķibeli, labāk reisu aizkavēt.
#6/8
Katrai lidmašīnai ir sava pārbaužu programma, kas tiek īstenota stingri noteiktā laikā, apjomā un pēc noteikta nolidoto stundu skaita.