Jaunākais izdevums

Ulmaņa gatves telpiskās attīstības koncepcija piedāvā Ulmaņa gatvi kā «zaļo upi», aktualizē problēmu par abu «krastu» savienošanu, pirmdien vēsta laikraksts Dienas bizness.

Lai vide attīstītos veiksmīgāk, lai teritorija patiešām būtu viena no Rīgas vārtiem, pēc Rīgas pilsētas arhitekta biroja pasūtījuma, uzvarot konkursā, arhitektu birojs SIA Grupa 93 izstrādājis Kārļa Ulmaņa gatves telpiskās attīstības koncepciju. Nule tās pirmā redakcija parādīta un skaidrota pilsētas arhitekta kolēģijas sēdē.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ulmaņa tirgus, kura organizētāji cerējuši vienkopus pulcināt vietējos Latvijas ražotājus, iespējams, nemaz netiks atvērts nepietiekamās vietējo uzņēmēju intereses pēc. Pie bijušā Centrex tirdzniecības telpām zīme, kas vēstīja, ka šeit drīzumā tiks atvērts Latvijas ražotāju tirgus, vairs nav atrodams. Vietējo ražotāju pasivitāte skaidrojama galvenokārt ar informācijas un konkrētības trūkumu, bet dažos gadījumos ar neticību šādas idejas ilgtspējai, pauda Db.lv aptaujātie uzņēmēji.

Ulmaņa tirgus pārstāvis Oskars Mazulis norāda, ka paliek cerība, ka, beidzoties gadatirgu laikam, vietējie ražotāji varētu meklēt vietu, kur pārdot savus produktus, un būtu gatavi par šādu vietu atzīt Ulmaņa tirgu.

Tomēr Tadaiķu pagasta uzņēmuma SIA Ābolītis, kas bieži vien redzama dažādos gadatirgos Liepājas pusē, vadītāja Millija Anziķe Db.lv norāda, ka Ulmaņa tirgus ideja varētu būt vairāk paredzēta tiem ražotājiem, kas atrodas tuvāk Rīgai, un piedalīties Ulmaņa tirgū neliedz vien ražas novākšanas laiks. «Ideja jau ir laba, tomēr pašlaik nevar visu preci uz Rīgu aizvest, uzreiz jāskaita klāt transporta izmaksas,» viņa norāda, ka tirgošanās Rīgā SIA Ābolītis nebūtu izdevīga. SIA Ābolītis tirgo dzērvenes, dzērvenes ar cukuru, ābolus, marinētus gurķus u.c. produkciju gadatirgos Liepājas pusē un Maxima un Rimi veikalu tīklos citur Latvijā. Vienlaikus SIA Ābolītis vadītāja piekrīt, ka pašlaik ir ražas novākšanas laiks, kad uzņēmuma darbība fokusējas uz ražas vākšanas darbiem.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Ulmaņa tirgus cer sagaidīt ap 3000 apmeklētāju dienā un grasās kļūt tikpat populārs kā Lido

Gunta Kursiša,29.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kādreizējā tirdzniecības centra Centrex telpās, kas jau gadiem stāv tukšas, beidzot atgriezīsies dzīvība. Izstāžu Ražots Latvijā un Ražots Baltijā organizētājas SIA Baltic Expo Centre komanda izveidojusi tirdzniecības centru Latvijas ražotājiem – Ulmaņa tirgu, kurā paredz sagaidīt vismaz 2000 – 4000 apmeklētāju dienā, kā arī iegūt tikpat lielu interesi kādu patlaban iemantojis, piemēram, Atpūtas centrs Lido, Db.lv stāsta Ulmaņa tirgus mārketinga speciālists Oskars Mazulis.

Ulmaņa tirgus būs vienīgais centrs Latvijā, kur cilvēki varēs gan klātienē iepazīties ar Latvijas ražotāju produkciju, kā arī uz vietas to iegādāties. «Centra koncepcija ir vienlaikus gan izstāde, gan tirdzniecības vieta, kas būs atvērta cauru gadu,» stāsta O. Mazulis. Ulmaņa tirgū savus produktus piedāvās Latvijas lauksaimnieki, amatnieki, lielražotāji, mājražotāji, pakalpojumu sniedzēji u.c., bet nākotnē paredzams piesaistīt arī restorānus un kafejnīcas, mazākus veikaliņus un pašmāju un ārvalstu vairumpircējus un pārpircējus.

Ulmaņa tirgū, kas nosaukumu guvis no tā atrašanās vietas Kārļa Ulmaņa gatvē, kā arī, lai radītu asociāciju ar īsteni latvisku preci, vietējie ražotāji piedāvās preces par ražotāja cenu, norāda O. Mazulis.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Divos Kārļa Ulmaņa gatves posmos 17.jūlijā sākti šīs vasaras vērienīgākie seguma atjaunošanas darbi, informē Rīgas domes pārstāvji.

K. Ulmaņa gatvē kopumā segumu atjaunos trīs posmos, atjaunotajai platībai sasniedzot vairāk nekā 198 tūkstošus kvadrātmetru. Šajā būvsezonā Rīgā seguma atjaunošana un uzlabošana kopumā gaidāma 128 ielās vai to posmos. Kopš jūlija sākuma darbi pilnā sparā notiek Rīgas grantētajās ielās – Sužu, Trīsciema, Jaunciema un Berģu apkaimes ielās, bet no šīs nedēļas tie sākti arī pilsētas asfaltētajās ielās.

Kopskaitā seguma atjaunošanas darbi šogad noritēs 128 ielās vai to posmos – 38 ielās ar asfalta segumu un 90 ielās ar grants segumu. Kopējā atjaunojamā platība ielās ar asfalta segumu sasniegs 630 tūkstošus kvadrātmetrus, tam atvēlot ap 27 miljoniem eiro, savukārt ielas ar grants segumu atjaunos teju 96 tūkstošu kvadrātmetru platībā, tam atvēlot ap 3 miljoniem eiro.

Būvniecība un īpašums

Lielirbes ielas un K. Ulmaņa gatves krustojuma pārbūvi Rīgā iecerēts pabeigt līdz šī gada oktobrim

LETA,13.05.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā Lielirbes ielas un K. Ulmaņa gatves krustojuma pārbūvi un papildus rotācijas apļa izbūvi Remtes ielā iecerēts pabeigt līdz šī gada 1.oktobrim, aģentūra LETA noskaidrojas Rīgas domes (RD) Satiksmes un transporta lietu komitejā.

Savukārt Upesgrīvas ielas un K. Ulmaņa gatves krustojumu iecerēts izbūvēt līdz 2024.gada beigām.

Projektētāji šodien iepazīstināja komiteja deputātus par projekta attīstību, norādot, ka Lielirbes ielas krustojumā būvdarbi jau notiek. Šajā posmā iecerēts savienojums ar Lielo ielu Mārupē, papildus braukšanas joslas un jauns rotācijas aplis Remtes ielā.

Savukārt Upesgrīvas ielas krustojumā būvdarbus uzsāks šomēnes. Šajā posmā iecerētas papildu braukšanas joslas un jauna luksofora objekta ierīkošana.

LETA jau ziņoja, ka Rīgā tiek pārbūvēts Lielirbes un Ulmaņa gatves krustojums, lai izveidotu piebraukšanu jaunveidotajam "Depo" veikalam.

"Depo" veikals atradīsies Mārupē, Lielajā ielā 2, netālu no Kārļa Ulmaņa gatves.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bojājumu dēļ Rīgā, K. Ulmaņa gatvē satiksme virzienā uz centru tiks nodrošināta tikai pa vienu braukšanas joslu, informē Rīgas domes Satiksmes departaments.

K.Ulmaņa gatvē virzienā uz centru no Paltmales ielas līdz Ozolnieku ielai pašlaik notiek lietus ūdens kanalizācijas kolektora posma remontdarbi. Sākot remontdarbus, noskaidrots, ka grunts nosēšanās rezultātā zem asfalta seguma vietām ir izveidojušies dobumi.

Tādējādi, lai nodrošinātu drošu satiksmi K.Ulmaņa gatvē un novērstu lietus ūdens kanalizācijas kolektora radītos bojājumus, transporta līdzekļu vadītājiem virzienā uz centru tiks nodrošināta satiksme vienā braukšanas joslā.

Pēc lietus ūdens kanalizācijas kolektora pārbūves K.Ulmaņa gatves posmā, paredzēts veikt asfaltēšanas darbus – tiks pilnībā demontēts ielas segums un izbūvēts jauns.

Transports un loģistika

Dod «zaļo gaismu» jaunu brauktuvju izbūvei K. Ulmaņa gatvē

Gunta Kursiša,20.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā plānots pārbūvēt K.Ulmaņa gatves un lidostas Rīga pievedceļa šķērsojumu, kā arī rekonstruēt luksoforus. Abu projektu izmaksas būs aptuveni 3,8 milj. Ls.

Projekts «K.Ulmaņa gatves un lidostas Rīga pievedceļa (P133) šķērsojuma rekonstrukcija» paredz 2013. un 2014. gadā izbūvēt atsevišķas brauktuves joslas Kārļa Ulmaņa gatvē no Lielirbes ielas līdz Šampētera ielai un no Grenču ielas līdz Gramzdas ielai, informē Satiksmes Ministrijas pārstāvji.

Ministrija informē, ka K. Ulmaņa gatves posma rekonstrukcija paredz izbūvēt vietējās joslas, samazinot tiešu pieslēgumu skaitu ātrgaitas ielai un uzlabojot ielas sasaisti ar vietējām ielām, izbūvēt gājēju un velosipēdu celiņus visā posma garumā, aprīkot rekonstruējamo posmu ar satiksmes organizācijas tehniskajiem līdzekļiem - ceļa zīmēm, drošības barjerām, ierīkojot energoefektīvo apgaismojumu, izbūvēt sabiedriskā transporta pieturvietu un pārbūvēt pazemes komunikācijas un sabiedriskā transporta pakalpojumu infrastruktūru, nemainot to tehniskos parametrus - ūdensvada, elektroenerģijas un sakaru komunikāciju.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Teritorijā starp Kārļa Ulmaņa gatvi, Remtes un Jaunmoku ielu Rīgā plānots būvēt tirdzniecības centru, secināms no trešdien pilsētas pagaidu administrācijas sēdē apstiprinātā lēmuma par lokālplānojuma izstrādes sākšanu zemesgabaliem Remtes ielā 21 un 19a un Ulmaņa gatvē.

Lokālplānojuma ierosinātājs ir zemes īpašniece SIA "Rēzeknes gaļas kombināts". Īpašnieks ir piesaistījis investoru, noslēdzot vienošanos par tālākajām darbībām jauna tirdzniecības un pakalpojuma objektu apbūves ieceres īstenošanai.

Plānotās tirdzniecības vietas teritorija atrodas Pleskodāles apkaimē, tirdzniecības centra "Spice" apkārtnē. Teritorija ir apbūvēta, tiek izmantota noliktavām, remontdarbnīcām un citai saimnieciskai darbībai. Apbūvē dominē padomju laika metāla konstrukciju angāri. Teritorija ir saimnieciski izmantota, taču, ņemot vērā būvju un infrastruktūras nolietojumu, teritorijas sadrumstaloto apsaimniekošanu starp dažādiem nomniekiem un citus faktorus, vizuāli vērtējama drīzāk kā Ulmaņa gatves ielas ainavas telpu degradējoša un komerciālas apbūves potenciālam neatbilstoša, uzskata ieceres autori.

Būve

Pabeidz gājēju tiltu pār K. Ulmaņa gatvi Rīgā

Ingrīda Drazdovska,13.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien Rīgā atklāts gājēju pārvads pār Kārļa Ulmaņa gatvi pie Kalnciema ielas.

Objekta pasūtītājs bija Rīgas domes Satiksmes departaments. Līgums par būvprojekta izstrādi ar SIA Inženierbūve noslēgts par 29,8 tūkst. latu (ar PVN). Savukārt tiesības veikt gājēju tiltiņa būvniecības darbus konkursā ieguva SIA Tilts, piedāvājot zemāko cenu. Pretendentu vidū bija arī SIA Viadukts, SIA Rīgas tilti un a/s Latvijas tilti. Līgums noslēgts par 427,97 tūkst. latu (ar PVN). Objekts tiek būvēts izmantojot Eiropas reģionālās attīstības fonda finansējumu.

Gājēju pārvadam ir jāuzlabo gājēju un transportlīdzekļu satiksmes drošību. K. Ulmaņa gatve ir valsts autoceļa ievads Rīgas pilsētā. Satiksmes intensitāte uz tā sasniedz līdz 40 tūkstošiem automašīnu diennaktī. Attīstoties apbūvei gar K. Ulmaņa gatvi Rīgas pierobežā un Mārupes pagastā pie Kalnciema ielas, ir palielinājies arī iedzīvotāju skaits tā apkārtnē un ir nepieciešams nodrošināt drošas maģistrāles šķērsošanas iespējas gājējiem. Iepriekš tuvākās regulējamās gājēju pārejas atradās vairāku kilometru attālumā. Rīgas pilsētas un Rīgas rajona plānojums paredz arī turpmāku dzīvojamo masīvu, tirdzniecības kompleksu apbūves attīstību un transporta satiksmes intensitātes palielināšanos šajā apkaimē.

Auto

Ierobežos satiksmi Kārļa Ulmaņa gatvē

Gunta Kursiša,30.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sakarā ar satiksmes pārvada pār dzelzceļu Kārļa Ulmaņa gatvē rekonstrukcijas darbiem no 3. jūnija līdz šā gada nogalei uz pārvada tiks ierobežota transportlīdzekļu satiksme, informē Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāvji.

Satiksmes pārvada pār dzelzceļu Kārļa Ulmaņa gatvē rekonstrukcijas laikā satiksme tiks organizēta pa trim braukšanas joslām, no kurām vidējā joslā tiks organizēta maiņvirziena satiksme.

Rīta stundās no plkst. sešiem līdz plkst. vienpadsmitiem Rīgas centra virzienā varēs iebraukt pa divām braukšanas joslām, un pa vienu joslu varēs nokļūt pilsētas robežas virzienā, savukārt pēc plkst. vienpadsmitiem līdz plkst. sešiem - satiksme tiks organizēta pa divām joslām pilsētas robežas virzienā un pa vienu joslu - centra virzienā.

Uz pārvada braukšanas ātrums tiks ierobežots līdz 30 kilometriem stundā. Vidējā braukšanas joslā varēs braukt tikai tie transportlīdzekļi, kuru platums nepārsniedz divus metrus.

Būvniecība un īpašums

Paraksta līgumu par par vietējās joslas izbūvi Kārļa Ulmaņa gatvē posmā no Kalnciema ielas līdz Upesgrīvas ielai

Žanete Hāka,16.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vastint Latvia SIA parakstījusi līgumu ar SIA CBF Ļ-KO par vietējās joslas izbūvi Kārļa Ulmaņa gatvē posmā no Kalnciema ielas līdz Upesgrīvas ielai, kur drīzumā tiek plānots sākt biroju ēku kompleksa Business Garden Rīga un dzīvojamo ēku Lindenholma – būvniecību, informē kompānijas pārstāvji.

Līgumā paredzēto darbu apjoms ietver vietējās joslas izbūvi un pieslēgšanu Kārļa Ulmaņa gatvei un apbūves teritorijas ielām, kā arī ietves–veloceliņa izveidi. Darbus plānots pabeigt 2015. gada augustā.

Vietējās satiksmes josla Kārļa Ulmaņa gatvē posmā no Kalnciema ielas līdz Upesgrīvas ielai nodrošinās piekļuvi Vastint Latvia SIA piederošajai apbūves teritorijai, un tiks īstenoti visi priekšnosacījumi, lai uzņēmums varētu sākt biroju ēku kompleksa Business Garden Rīga un dzīvojamo ēku projekta Lindenholma īstenošanu.

Pašreiz teritorijā norit ārējo tīklu izbūves darbi, kurus plānots pabeigt šā gada vasarā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā turpinās pēdējos gados lielākie brauktuvju seguma remontdarbi, palielinot satiksmes drošību un ērtību vairāk nekā uz desmit tiltiem un pārvadiem, kā arī 30 ielu posmos.

Ielu seguma atjaunošana jau ir pabeigta K. Ulmaņa gatvē no Lielirbes ielas līdz pilsētas robežai, Vienības gatvē no Ozolciema ielas līdz pilsētas robežai, Maskavas ielā pie pilsētas robežas, uz tilta pār Sarkandaugavu Kundziņsalā, Vanšu tilta labā krasta estakādē, Jaunciema gatvē pie Mežvidu ielas, uz satiksmes pārvada pār dzelzceļu Jūrmalas gatvē, Duntes ielā no dzelzceļa viadukta atsevišķās vietās un Salu tilta uzbrauktuvē no Krasta ielas, 13. janvāra ielā, 11.novembra krastmalā, Jāņogu ielas posmā no Taisnās ielas līdz Dārziņu 30.līnijai, Taisnajā ielā no Ābeļu līdz Jāņogu ielai, Rātsupītes ielas posmā no Kleistu ielas līdz PV "Mikrobioloģijas institūts", Ķīpsalas posmā pie Vanšu tilta, kā arī uz tiltiem pār Kīleveina grāvi Buru ielā un Zunda kanālu Balasta dambī.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar sastrēgumiem šovasar būs jārēķinās tiem rīdziniekiem un pilsētas viesiem, kuri ar automašīnām pārvietojas virzienā centrs - Jūrmala, izvēloties maršrutu - Salu tilts un K. Ulmaņa gatve, raksta laikraksts Diena.

Jau maijā tiks uzsākti plaši remontdarbi uz K. Ulmaņa satiksmes pārvada pār dzelzceļu un daļēji tiks slēgta satiksme. Papildu remontdarbi tiks veikti arī uz Salu tilta estakādes pār Bieķēngrāvi. Līdz ar to remontdarbu laikā satiksmes kustība būs apgrūtināta, skaidro laikraksts.

Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola Dienai paskaidrojusi, ka K. Ulmaņa satiksmes pārvada pār dzelzceļu rekonstrukcijas laikā satiksmei pilnībā tiks slēgta viena no tilta pusēm. Uz pārvada satiksme tiks organizēta pa trīs braukšanas joslām - pa vienai joslai katrā virzienā un viena josla būs ar maiņvirziena satiksmi, kas tiks pielāgota kopējai satiksmes intensitātei.

Būve

Rīgā būvēs gājēju pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi pie Kalnciema ielas

Ingrīda Drazdovska,14.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes Satiksmes departaments izsludinājis atklātu konkursu par gājēju pārvada būvniecību pār Kārļa Ulmaņa gatvi pie Kalnciema ielas.

Projektu plānots īstenot Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) ietvaros, un kopējās projekta izmaksas ir 700 tūkst. latu, tostarp 200 tūkst. latu ir ES līdzfinansējums.

Ņemot vērā apbūves attīstību gar K.Ulmaņa gatvi Rīgas pierobežā un Mārupes pagastā pie Kalnciema ielas, pārvads ļaus nodrošināt drošu maģistrāles šķērsošanu gājējiem.

K.Ulmaņa gatve ir valsts autoceļa ievads Rīgas pilsētā un jau patlaban intensitāte pa gatvi ir vairāk nekā 40 tūkstoši automašīnu diennaktī, un skaits turpina pieaugt. Rīgas teritorijas plānojums paredz turpmāku dzīvojamo masīvu, tirdzniecības kompleksu apbūves attīstību un transporta satiksmes intensitātes palielināšanos šajā pilsētas daļā.

Citas ziņas

Papildināta: Mārupītē iet bojā zivis, ķīmiķiem vēl nav izdevies noskaidrot kādas vielas nonākušas upē

LETA,04.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mārupītē piesārņojuma dēļ iet bojā zivis. Vairākas zivis ir jau nobeigušās, bet pamatīga izmēra līdaka cenšas tikt krastā, lai izbēgtu no piesārņotās upes, savukārt apkārt esošie cilvēki izsaka pieņēmumu, ka tas ir tikai sākumus, redzams LTV Ziņu dienesta filmētajā materiālā.

Tikmēr Nacionālo bruņoto spēku (NBS) ķīmiķiem pagaidām nav izdevies noteikt, kādas vielas ir nonākušas Mārupes novadgrāvjos un vēlāk arī Mārupītē, šorīt LNT raidījumā 900 sekundes sacīja Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (VUGD) priekšnieka vietnieks Intars Zitāns.

Vielu ir daudz - gan sārmainas, gan skābas, tās cita citu neitralizē, kopā sajaucies daudz dažādu ķīmisku savienojumu, skaidroja Zitāns.

Specializētais uzņēmums Eko osta turpina sūknēt piesārņotos ūdeņus, ko nogādā uz savām noliktavām. Vakar kopumā izsūknēti 350 kubikmetri netīro ūdeņu.

Viņš prognozēja, ka piesārņojums Mārupes novadgrāvjos un Mārupītē varētu saglabāties vismaz divas nedēļas. Piesārņojums sasniedz arī gruntsūdeņus, taču tas nenotiek tik strauji, turklāt gruntsūdeņu līmenī notiek piesārņojuma pašattīrīšanās. «Nekādi citi ķīmiski līdzekļi vides un piesārņoto ūdeņu attīrīšanai neder,» piebilda Zitāns.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ uzsāksies ielu seguma atjaunošanas darbi Pārdaugavā, ko plānots pabeigt līdz oktobra beigām, informē Rīgas domes Satiksmes departaments piebilstot, ka autovadītājiem jārēķinās ar papildus ceļā pavadīto laiku.

Ielu seguma atjaunošanas laikā ielas brauktuvei uzklās jaunu asfaltbetona segumu, atjaunos vai uzlabos brauktuves apmales, komunikāciju aku lūkas, uzklās jaunu ceļa horizontālo apzīmējumu, saglabājot līdzšinējo ielas ģeometriju.

Būvniekiem esot izvirzīts priekšnoteikums, ka darbi jāveic nepārtraucot satiksmi, kā arī, ja laika apstākļi ir labvēlīgi arī naktīs, netraucējot vietējās apkārtnes iedzīvotāju nakts mieru.

Ielu segums tiks atjaunots Pārdaugavas ielās: Jūrmalas gatvē no Kurzemes prospekta līdz Kurzemes prospektam, Kārļa Ulmaņa gatvē no Bieķengrāvja estakādes līdz satiksmes pārvadam pār dzelzceļu, nobrauktuvei no Kārļa Ulmaņa gatves līdz Mūkusalas ielai (virzienā uz centru), Rostokas ielā un Jāņa Endzelīna ielā no Rostokas ielas līdz Priedaines ielai, Bauskas ielā no Bukaišu ielas līdz Kārļa Ulmaņa gatvei, Kuldīgas ielā no Kliņģeru ielas līdz Vīlipa ielai, Slokas ielā no Baldones ielas līdz Jūrmalas gatvei, Lilijas ielā no Dagmāras ielas līdz Buļļu ielai, Volguntes ielā, Paula Lejiņa ielā brauktuves nepāra numuru pusē un Imantas 13. Līnija, kā arī Mazā Nomeņu ielā no Bāriņu ielas līdz Ojāra Vācieša ielai un Liepājas ielā no Mazās Nometņu ielas līdz Mārupes ielai un Stūres ielā. Arī būtisku uzlabojumu izjutīšot tie autovadītāji, kuri ikdienā kā ikdienas maršrutu izmanto Braslas ielu virzienā no Ieriķu ielas līdz Vestienas ielai un Vestienas ielā no Braslas ielas līdz Stopiņu ielai.

Transports un loģistika

TOP vietas, kur fotoradari fiksējuši visvairāk pārkāpumu

Elīza Grīnberga, speciāli DB,16.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz 2022.gadam fotoradaru skaitu plānots dubultot, un patlaban tiek veidoti vairāki jauni pilotprojekti fotoradaru funkciju paplašināšanai. Viens no tiem ir point to point radaru uzstādīšana, kuri mēra vidējo automašīnas ātrumu konkrētā ceļa posmā, otrdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Neskatoties uz brīdinājuma zīmēm un pieejamo informāciju, kur atrodas radari, autovadītāji vēl grēko un neievēro ātruma ierobežojumus, atzīst eksperti.

Šobrīd kopumā uz Latvijas ceļiem darbojas 94 stacionārie fotoradari, stāsta Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis. Kopumā uz ceļiem uzstādītie radari sastādījuši 250,3 tūkstošus protokolu, no kuriem 193,3 tūkstoši ir CSDD fotoradaru fiksētie pārkāpumi, bet 57 tūkstoši – VP fotoradaru fiksētie pārkāpumu. Kopējā fotoradaru piemēroto sodu summa sasniedz 10,56 miljonus eiro, no kuriem 8,3 miljonus piemērojuši CSDD fotoradari, bet 2,29 miljonus eiro – VP fotoradari. No šiem sodiem gan samaksāti ir 7,46 miljoni eiro.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atklāts otrs uzņēmuma “AUTOBRAVA motors” dīlercentrs Latvijā un lielākais CUPRA Garage autosalons Baltijā Kārļa Ulmaņa gatvē 96.

Ar investīcijām 5 miljonu apmērā jaunā dīlercentra izveidē “AUTOBRAVA Motors” apliecina savu apņemšanos attīstīt reģiona auto tirgu.

“Šogad CUPRA zīmolam aprit 7 gadi, un Latvijā tas ir jau 4 gadus, un ar lepnumu varam teikt, ka šajā laikā esam piedzīvojuši ievērojamu izaugsmi. Tirgus tendences nemitīgi mainās, un, lai saglabātu konkurētspēju, jābūt elastīgiem un jāseko līdzi izmaiņām. “AUTOBRAVA Motors” moto “Mēs virzām evolūciju” nav tikai vārdi – tas atspoguļo mūsu apņemšanos virzīties uz inovācijām, uzlabojumiem un nepārtrauktu izaugsmi. Vienmēr cenšamies būt soli priekšā, izaicinot sevi un meklējot jaunus veidus, kā pilnveidot piedāvājumu. Tāpēc jaunais “AUTOBRAVA Motors Ulmaņa” dīlercentrs un CUPRA Garage autosalons ir ne tikai moderns un inovatīvs, bet arī lielisks pierādījums tam, ka attīstība turpinās,” atklāšanas pasākumā norādīja "AUTOBRAVA Motors" valdes loceklis Ruslans Vlasjuks.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Parakstot līgumu ar būvkompāniju Skonto būve, nekustamā īpašuma attīstītājs SIA Vastint sper soli tuvāk biroju ēku kompleksa Business Garden īstenošanai.

Paredzēts, ka līdz 2019.gada sākumam Mārupē, pie Rīgas robežas (K. Ulmaņa gatvē, iepretim krustojumam ar Lielirbes ielu) taps pirmās divas kompleksa ēkas, kā arī tiks ierīkots dārzs un autostāvvieta. Pēc pirmās kārtas pabeigšanas tirgū tiks piedāvāti 14,23 tūkst. kvadrātmetru biroju platību. Iekšpagalmi būs paredzēti kājāmgājējiem, viesu autostāvvietas būs izvietotas ap kompleksu, bet darbinieki savas automašīnas varēs novietot pazemes vai blakus esošajā virszemes autostāvvietā. Vienā no pirmās kārtas ēkām paredzēta vieta restorānam, bet otrā - bērnudārzam. Ēkas paredzēts sertificēt pēc starptautiski atzītās programmas LEED (Leadership in Energy and Environmental Design). Biroju namu būvprojekta autors - Depo projekts.

Būve

Par 340 000 eiro veidos paralēlas brauktuves K.Ulmaņa gatvei

Dienas Bizness,02.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja šodien nolēma piešķirt kopumā 340 tūkstošus eiro divu lokālo vietējo joslu izbūvei pie Kārļa Ulmaņa gatves starp Liepājas ielu un Rudbāržu ielu un starp Mežmalas ielu un Gaviezes ielu, informē Rīgas dome.

Lai nokļūtu uz K. Ulmaņa gatvei blakus esošajiem zemes gabaliem starp Liepājas un Rudbāržu ielu nepieciešams izveidot iebrauktuves ar pieslēgumu pašai gatvei. Tā kā K. Ulmaņa gatve ir viena no lielākajām Rīgas ielām ar vienu no lielākajām satiksmes intensitātēm, normatīvie akti nepieļauj tiešu pieslēgumu pie šāda veida ielas. Lai izbūvētu iebrauktuvi atbilstoši normatīviem, nepieciešams veidot paralēlu brauktuvi – vietējo joslu. Ņemot vērā, ka minētajā ielas posmā jau vēsturiski ir sākts būvēt vietējo joslu, ir izstrādāts projekts, kas papildina jau izbūvēto joslu un savieno to ar vietējo joslu, kas izbūvēta pie DUS Neste.

Citas ziņas

Rīgas maratona laikā jārēķinās ar būtiskiem satiksmes ierobežojumiem

Zane Atlāce - Bistere,16.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saistībā ar Lattelecom Rīgas maratona norisi nedēļas nogalē pilsētā gaidāmi būtiski satiksmes ierobežojumi, tostarp jau no 18. maija vakara transportlīdzekļiem būs slēgta 11. novembra krastmala, informē Rīgas domē.

No 18. maija plkst. 20.00 līdz 21. maija plkst. 6.00 policija slēgs transportlīdzekļu satiksmi 11. novembra krastmalas posmā no Akmens tilta līdz Muitas ielai (izņemot transportlīdzekļus ar speciālām caurlaidēm un operatīvo transportu). Tostarp apstāties un stāvēt šajā posmā transportlīdzekļiem būs aizliegts jau no 17. maija plkst. 20.00.

19. maijā no plkst. 9.30. līdz plkst. 11.00 slēgs transportlīdzekļu satiksmi Ģimeņu skrējiena laikā, kurš notiks pa maršrutu: 11.novembra krastmala–Eksporta iela–Muitas iela–Citadeles iela–Krišjāņa Valdemāra iela–Vanšu tilts–apgriešanās pretī Ķīpsalas ielai–Vanšu tilts–Krišjāņa Valdemāra iela–Zigfrīda Annas Meierovica bulvāris–Brīvības iela–Brīvības pieminekļa laukums (apgriešanās)–Kaļķu iela–11.novembra krastmala (finišs).

Būvniecība un īpašums

Apstrīd Rīgas ielu seguma atjaunošanas darbu iepirkuma rezultātus

Žanete Hāka,31.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) saņēmis sūdzību Rīgas domes Satiksmes departamenta izsludinātajā konkursā par Rīgas ielu seguma periodiskās atjaunošanas darbiem 2014. gadā, liecina paziņojums IUB.

Sūdzību iesniegusi personu apvienība SIA Ceļu būvniecības sabiedrība Igate un SIA Siltums Jums. Pagaidām nav noteikts sūdzības izskatīšanas datums.

Db.lv jau rakstīja, ka noslēdzies Rīgas domes Satiksmes departamenta izsludinātajā iepirkums par Rīgas ielu seguma periodiskās atjaunošanas darbiem 2014. gadā.

Konkursā tika saņemti pieci piedāvājumi un par uzvarētājiem pasludināta AS Ceļu pārvalde, SIA CBF Binders un SIA Roadeks.

Kopējā līgumcena ir 5,2 miljoni eiro. Konkursā tika izvēlēts piedāvājums ar viszemāko cenu.

Kā skaidro Rīgas dome, atjaunošanas darbi šajā gadā uzvarētājiem jāveic 16 objektos, kas sadalīti četros atsevišķos līgumos. Pirmā līguma objekti ir Jūrmalas gatve no Kurzemes prospekta līdz Kurzemes prospektam, Kuldīgas iela no Kliņģeru ielas līdz Vīlipa ielai, Slokas iela no Baldones ielas līdz Jūrmalas gatvei, Mazā Nometņu iela no Ojāra Vācieša ielas līdz Bāriņu ielai un Liepājas iela no Mazās Nometņu ielas līdz Mārupes ielai, Aleksandra Bieziņa iela brauktuves pāra numuru pusē.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS “Reģionālā investīciju banka” (RIB) šī gada oktobrī piešķīrusi SIA “Smalat” finansējumu 2,6 miljonu eiro apmērā Cupra autosalona būvniecībai Rīgā, Kārļa Ulmaņa gatvē.

Piešķirto finansējumu SIA “Smalat” izmantos Kārļa Ulmaņa gatvē esošās ēkas rekonstrukcijai, lai izveidotu mūsdienīgu Cupra autosalonu un vienu no lielākajiem un modernākajiem virsbūvju remontu centriem “Autobrava Virsbūvju remontu centrs”.

Ēku rekonstrukcijas projekts balstīts uz ilgtspējīgu un energoefektīvu risinājumu, un veidots kā pilsētvidē iekļaujošs objekts. Kopējā jaunā Cupra autosalona platība būs 4800 kvadrātmetri, tajā tiks izveidota gan plaša tirdzniecības zāle 1000 kvadrātmetru platībā, gan virsbūvju remontu centrs 1280 kvadrātmetru platībā, servisa un biroja telpas, kā arī pie ēkas tiks izbūvēta plaša autostāvvieta. Pārbūves būvprojekta autori ir arhitektu birojs M.A.DESIGN.

Pārtika

Sekojot idejai: Eklērnīcas Raunas dārzs īpašnieks gaida pokiju bumu

Kristīne Stepiņa,06.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atvērtas vēl divas Raunas dārzs eklērnīcas un turpat astoņkāršots apgrozījums, ieviests jauns piedāvājums veselīgas ātrās ēdināšanas segmentā – pokiju bārs

Pirms pusotra gada Raunas dārza īpašnieks Andrievs Jansons DB prognozēja eklēru uznācienu, kas arī ir sagaidīts, – šos saldos našķus sāka cept un pārdot teju katra sevi cienoša konditoreja. Tagad viņš gaida havajiešu ēdiena pokija, kas no Amerikas straujiem soļiem ienāk Eiropā, uzvaras gājienu arī Latvijā. Šogad SIA Puravs AJ, kas veic trīs eklērnīcu saimniecisko darbību, plāno apgrozījumu vairāk nekā viena miljona eiro apjomā.

«Bijām pirmie, kuri fokusējās uz eklēriem, kas gatavoti nevis uz sviesta, bet vārītā krēma bāzes, tāpēc esam ieguvuši lielu tirgus daļu. Rīgā mums ir daudz pastāvīgo klientu, kas pēc mūsu ceptajiem eklēriem ir gatavi braukt lielus attālumus. Esam pieprasīti arī reģionos, pāris reižu braucām uz pasākumiem Valmierā, tur mūs aicināja atvērt eklērnīcu, taču šobrīd šādu iespēju neapsveram, jo vešanas laikā eklērs zaudē savas garšas īpašības, bet investēt ceptuvē ārpus Rīgas pašlaik neatmaksājas,» skaidro A. Jansons.

Būvniecība un īpašums

Rīgas izsolīs apbūvējamus zemesgabalus K. Ulmaņa gatvē un Eksporta ielā

Elīna Pankovska,17.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes Īpašuma departaments 14. jūnijā iecerējis rīkot divu pašvaldībai piederošo nekustamo īpašuma izsoles ar augšupejošu soli. Izsolāmie objekti ir neapbūvēti zemes gabali Eksporta ielā 20A 1,38 m2 platībā un Kārļa Ulmaņa gatvē 135, 38,07 m2 platībā.

Departamenta direktors Oļegs Burovs atzīmē: «Ņemot vērā to, ka pašvaldības funkcijas veikšanai abi šie zemes gabali nav nepieciešami, kā arī par tiem tika saņemti vairāki privatizācijas ierosinājumi, pašvaldība pieņēma lēmumu nodot tos privatizācijai ar pārdošanu izsolē.»

Viņš norāda, ka īpaši zemesgabals Kārļa Ulmaņa gatvē 135 varētu būt interesants potenciālajiem attīstītājiem. Tam no komerciālā viedokļa ir laba atrašanās vieta - netālu no Starptautiskās lidostas Rīga pie Jūrmalas šosejas. Zemesgabalam ir ērti piebraucamie ceļi. Līdzās zemesgabala robežai ir elektrības un gāzes pievads.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piesaistot “BluOr Bank” finansējumu 2,14 miljonu eiro apmērā, Rīgā, K.Ulmaņa gatvē uzsākta Eiropā lielākā “Subaru” autocentra būvniecība, kurā automobiļu tirdzniecības un servisa pakalpojumus sniegs autoražotāja “Subaru” oficiālais pārstāvis Latvijā SIA “AD REM Auto”.

Kopējās investīcijas projekta īstenošanā plānotas 2,8 miljonu eiro apmērā.

Autocentra jaunbūve projektēta kā paaugstinātas energoefektivitātes – gandrīz nulles enerģijas ēka.

Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka šis būs lielākais “Subaru” autocentrs Eiropā un, iespējams, energoefektīvākais autocentrs Latvijā. Uz ēkas jumta plānots uzstādīt 216 saules paneļus ar kopējo sistēmas jaudu 78kW. Aprēķināts, ka gada laikā tie spēs saražot 70 080 kWh zaļās enerģijas, nodrošinot aptuveni 40% no autocentra darbībai nepieciešamā elektroenerģijas apjoma.

Vienlaikus, papildu energoefektivitāti nodrošinās arī pēc kaskādes principa uzstādītie siltumsūkņi, kas gādās par dabai draudzīgu ēkas apkuri.