Karjera

Ikgadējs algas pieaugums ir kā likums DHL grupā

Egons Mudulis, 22.12.2016

Jaunākais izdevums

Vēlme iepirkties internetā kāpina kompānijas apgrozījumu; par pārstāvniecību reģionā un jaunu loģistikas centru vēl jāpacīnās

To sarunā ar Dienas Biznesu norāda SIA DHL Latvia valdes locekle un Express nodaļas izpilddirektore Snežina Kazakova. Pēc 21 nostrādāta gada DHL komandā Bulgārijā nu viņa jau gadu pavadījusi Latvijā.

Šajā laikā gūtie iespaidi par Latviju, tās dabu un cilvēkiem izrādījušies labāki, nekā ticis gaidīts. Proti, cilvēki ir pozitīvi un ir gatavi palīdzēt. Tāpat visi iespaidi par DHL Latvia kolektīvu ir pozitīvi, jo darbinieki ir gatavi pārmaiņām un vēlas savu varēšanu pierādīt. Viens no strādājošo motivācijas mehānismiem ir ikgadējs algas pieaugums, kas ir kā likums DHL grupā. Dažkārt gan izmaiņas nav lielas, jo pamatā tiek ņemta vērā inflācija. Savukārt kolektīva saliedēšanai arī globālā mērogā labi kalpo Baltijas futbola komanda un Latvijas karsējmeiteņu komanda, kura šogad bijusi Eiropas labāko desmitniekā DHL Express segmentā. Pēc viņas teiktā, iespēja satikt 3000 kolēģus rada personiskas attiecības un ciešākas saites arī darbā globālā mērogā.

Savukārt situācija Latvijas ekonomikā gan nesniedzot gandarījumu. «Diemžēl tā ir ļoti līdzīga Bulgārijai, proti, gandrīz nemaz nav ražošanas, un vairums naudas nāk no importa un eksporta (arī reeksporta) darījumiem,» atzīmē S. Kazakova. Par to gan viņa bijusi patīkami pārsteigta, ka daudziem cilvēkiem ir uzņēmēja gars un viņi spējuši paveikt brīnumus, gūstot panākumus Eiropas un pasaules tirgū.

Visu rakstu E-komercija nodrošina DHL Latvia izaugsmi lasiet 22. decembra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kurjera un loģistikas pakalpojumu sniedzējs SIA «DHL Latvia» publicējis paziņojumu par reorganizāciju, saskaņā ar kuru tas daļu no mantas un bilances aktīviem pievienos māsas uzņēmumam SIA «DHL Logistics Latvia», ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Lēmums par SIA «DHL Latvia» reorganizāciju pieņemts 21.septembrī, bet 28.septembrī paziņojums kreditoriem publicēts oficiālajā laikrakstā «Latvijas vēstnesis». Kreditori savus prasījumus par pieteikt SIA «DHL Latvia» viena mēneša laikā.

«Lursoft» Klientu portfelis jau vēstīja, ka SIA «DHL Latvia» vienīgais īpašnieks Vācijas kompānija «Deutsche Post Beteiligungen Holding Gmbh» 3.jūlijā nodibināja jaunu uzņēmumu Latvijā - SIA «DHL Logistics Latvia».

Atbilstoši jaundibinātā uzņēmuma statūtiem, SIA «DHL Logistics Latvia» galvenie darbības veidi ir kravu pārvadājumi pa autoceļiem, uzglabāšana un noliktavu saimniecība, sauszemes transporta palīgdrbības, ūdens transporta palīgdarbības, aviotransporta palīgdarbības, kravu iekraušana un izkraušana un pārējās transporta palīgdarbības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

VIDEO: DHL palīdz biznesam pulsēt

Ilze Žaime, 22.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielai daļai uzņēmumu savu darbību piebremzējot Covid-19 izraisītās krīzes dēļ, piegādes uzņēmums "DHL" globāli pieredzējis kritumu biznesā vidēji 20% apmērā. Latvijā svārstības piedzīvoja tikai ienākošo sūtījumu skaits, kas samazinājies par apmēram 10%.

"DHL Latvia" rīkotājdirektore Sņežina Kazakova informē, ka izejošo sūtījumu bijis pat vairāk nekā pērn šajā laikā vai šā gada janvārī un februārī. "Tas mani ļoti priecēja. Ticu, ka tas ir biznesa pamatā - ja gribi, lai uzņēmumam veiktos, ir jāmeklē veidi, kā darbību turpināt," viņa teic.

"Un tas attiecas arī uz "DHL" visā pasaulē, lai gan mēs darbu neesam pārtraukuši ilgāk kā dažas stundas. Iesākumā kravas automašīnas saskārās ar sarežģījumiem, šķērsojot robežas, kas bija pārblīvētas un katrs vadītājs pēc kārtas tika apturēts. Krīzes laikā piedzīvojām posmu, kad no Ķīnas, sevišķi Uhaņas reģiona, kas ir gana liels, nenāca tik daudz sūtījumu kā parasti, bet mūsu lidmašīnas turpināja lidot pustukšas," par globālo situāciju stāsta S. Kazakova.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

DHL attīstībā investē 12 miljonus eiro

Ilze Žaime, 10.06.2020

Artūrs Saveļjevs, lidostas "Rīga" valdes loceklis, Snezhina Kazakova, "DHL Express" rīkotājdirektore un Jānis Milzarājs, "Castor Construction" valdes loceklis

PUBLICITĀTES FOTO

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lidostā "Rīga" uzsākta loģistikas kompānijas "DHL" reģionālā kompleksa būvniecība. Jaunā centra plānotais investīciju apjoms sasniedz 12 miljonus eiro.

Sadarbojoties lidostai, loģistikas kompānijai "DHL Latvia" un nekustamo īpašumu attīstīšanas un būvniecības kompānijai SIA "Castor Construction", lidostā "Rīga" gada laikā tiks izbūvēts reģionālais "DHL" sūtījumu apstrādes un loģistikas centrs 4500 kvadrātmetru platībā.

Uz jauno termināli lidostas "Rīga" teritorijā pilnībā pārcelsies "DHL Express", un tajā būs jauna šķirošanas iekārta, kas ļaus efektivizēt sūtījumu apstrādi, tādējādi nodrošinot to ātrāku un ērtāku sūtījumu piegādi klientiem.

Rīgas lidostā taps jaunais DHL sūtījumu apstrādes terminālis  

"SEB banka" ir piešķīrusi 3,3 miljonu eiro finansējumu, lai nekustamo īpašumu attīstīšanas...

Turpinot lidostas "Rīga" lidlauka infrastruktūras attīstību, šovasar lidostā tiks pabeigta arī jauna kravu perona būvniecība, kas ļaus lidostai "Rīga" dubultot kapacitāti kravu apkalpošanas jomā un padarīs Rīgas lidostu pievilcīgāku gaisa kravu pārvadātājiem no visas pasaules. Jaunajā peronā atradīsies trīs lielfizelāžas gaisa kuģu stāvvietas ar fleksiblu plānojumu, nodrošinot iespēju uzņemt visu tipu kravas gaisa kuģus. Kopā ar jauno "DHL" sūtījumu apstrādes centru un iecerēto multifunkcionālo loģistikas centru lidostā būs izveidota moderna kravu apstrādes infrastruktūra, ļaujot lidostai "Rīga" pilnvērtīgi iesaistīties globālajā aviācijas kravu tirgū.

Šobrīd aviācijas kravu pārvadājumu apjomu Latvijā veido četri darbības virzieni: preču ar augstu pievienoto vērtību eksports un imports, pasta un e-komercijas preču pārvadājumi, tranzīta aviācijas kravu apkalpošana un nemilitāro kravu tranzīts Starptautisko drošības atbalsta spēku (ISAF) vajadzībām izveidotajā Ziemeļu apgādes koridorā uz Afganistānu.

Lidostas "Rīga" valdes loceklis Artūrs Saveļjevs norāda, ka jaunais "DHL" kravu loģistikas centrs nodrošinās stabilu ilgtermiņa aviācijas kravu plūsmu lidostā "Rīga". "Tas nostiprinās lidostas "Rīga" reģionālā gaisa satiksmes mezgla pozīcijas ne tikai pasažieru, bet arī kravu pārvadājumos. Kravu segmenta attīstība lidostai īpaši svarīga ir šobrīd, kad Covid-19 krīzes dēļ ir būtiski ietekmēti pasažieru pārvadājumi," teic lidostas "Rīga" valdes loceklis.

2019.gadā lidostā "Rīga" tika apkalpoti vairāk nekā 27 tūkstoši tonnu kravu – gandrīz puse no visām Baltijas valstu aviokravām. Šā gada pirmajos mēnešos lidostā "Rīga" apkalpotas 8075 tonnas kravu.

"DHL Express" ietilpst "Deutsche Post DHL" grupā un ir vadošais loģistikas un starptautiskā kurjerpasta uzņēmums pasaulē. "DHL Express" maršruti kopumā aptver 220 pasaules valstis un teritorijas ar vairāk nekā 120 000 galamērķu.

LASI ARĪ:

VIDEO: DHL palīdz biznesam pulsēt 

Lielai daļai uzņēmumu savu darbību piebremzējot Covid-19 izraisītās krīzes dēļ, piegādes uzņēmums...

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komercreģistrā ierakstīta kurjera un loģistikas pakalpojumu sniedzēja SIA «DHL Latvia» reorganizācija, ar kuru daļa uzņēmuma mantas un bilances aktīvu atdalīta, pievienojot to māsas uzņēmumam SIA «DHL Logistics Latvia», ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

SIA «DHL Latvia» vienīgais īpašnieks Vācijas kompānija «Deutsche Post Beteiligungen Holding Gmbh» 3.jūlijā nodibināja jaunu uzņēmumu Latvijā - SIA «DHL Logistics Latvia», iepriekš vēstīja «Lursoft» Klientu portfelis.

Atbilstoši jaundibinātā uzņēmuma statūtiem, SIA «DHL Logistics Latvia» galvenie darbības veidi ir kravu pārvadājumi pa autoceļiem, uzglabāšana un noliktavu saimniecība, sauszemes transporta palīgdrbības, ūdens transporta palīgdarbības, aviotransporta palīgdarbības, kravu iekraušana un izkraušana un pārējās transporta palīgdarbības.

Tā pamatkapitāls ir 2800 eiro, un «Deutsche Post Beteiligungen Holding Gmbh» ir 100% kapitāla daļu īpašnieks. SIA «DHL Logistics Latvia» juridiskā adrese ir Mārupe, Plieņciema iela 35, kur reģistrēts arī SIA «DHL Latvia».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Parakstot sadarbības līgumus starp lidostu «Rīga», loģistikas kompāniju SIA «DHL Latvia» un nekustamo īpašumu attīstīšanas uzņēmumu SIA «Castor Construction», šonedēļ tika sperts pirmais solis, lai lidostā «Rīga» izbūvētu sūtījumu apstrādes un loģistikas centru, informē lidosta «Rīga».

Noslēgtās vienošanās paredz, ka lidostā «Rīga» gada laikā tiks izbūvēts reģionālais DHL sūtījumu apstrādes un loģistikas centrs 4500 kvadrātmetru platībā. Uz jauno termināli lidostas «Rīga» teritorijā pilnībā pārcelsies «DHL Express», un tajā būs jauna šķirošanas iekārta, kas ļaus efektivizēt sūtījumu apstrādi. Jaunajā terminālī plānoti energoefektīvi risinājumi, tostarp uzņēmums iecerējis papildināt savu autoparku ar elektromobiļiem.

«Jaunais DHL kravu loģistikas centrs nodrošinās stabilu ilgtermiņa aviācijas kravu plūsmu lidostā «Rīga». Lidostas galvenais uzdevums ir radīt piemērotu infrastruktūru un labvēlīgu sadarbības platformu, kas veicinās jaunu kravu pārvadātāju ienākšanu un aviācijas kravu apgrozījuma pieaugumu,» komentē Ilona Līce, lidostas «Rīga» valdes priekšsēdētāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Eksprespasta apjomus audzēs 12 miljonus eiro vērtā loģistikas centrā

Egons Mudulis, 20.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eksprespasta apjomus audzēs 12 milj. eiro vērtā loģistikas centrā, to sarunā ar Dienas Biznesu norāda SIA DHL Latvia valdes locekle Sņežina Kazakova.

Kopš šī gada sākuma DHL Latvijā juridiski darbojas kā divas kompānijas – DHL Latvia, kas drīzumā mainīs nosaukumu uz DHL Express Latvia, un SIA DHL Logistics Latvia, kur darbojas viņas kolēģi no Freight (pamatā autopārvadājumi) un Global Forwarding (gaisa, jūras kravu pārvadājumi, piegāžu ķēdes) nodaļām.

Tirgus tendences

Pērn e-komercija turpināja piedzīvot strauju izaugsmi, bet šogad ne tikai Eiropā, bet arī visā pasaulē šīs jomas izaugsme vairākus mēnešus palēninās, iespējams, tāpēc, ka Ķīna nespēj sasniegt savus mērķus (IKP). Uz jautājumu, kā nozari ietekmē ASV prezidenta lēmumi tarifu jomā, S. Kazakova norāda, ka to nav iespējams precīzi noteikt. Turklāt valstu tautsaimniecība var piedzīvot grūtības arī citu iemeslu dēļ, un gaisā arī virmo runas par to, ka tuvākajā nākotnē gaidāma krīze.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"SEB banka" ir piešķīrusi 3,3 miljonu eiro finansējumu, lai nekustamo īpašumu attīstīšanas un būvniecības kompānija SIA "Castor Construction" starptautiskajā lidostā "Rīga" uzbūvētu jauno sūtījumu apstrādes termināli kurjerpasta kompānijas "DHL Latvia" vajadzībām.

Lēmums par jaunu sūtījumu apstrādes termināli pieņemts līdz ar straujo e-komercijas pieaugumu, lai automatizētā šķirošanas līnijā optimizētu un paātrinātu sūtījumu šķirošanas procesu.

VIDEO: DHL palīdz biznesam pulsēt 

Lielai daļai uzņēmumu savu darbību piebremzējot Covid-19 izraisītās krīzes dēļ, piegādes uzņēmums...

Termināļa ēkas būvniecības kopējās izmaksas ir 6 miljoni eiro, no kurām "SEB banka" finansē 3,3 miljonus eiro, savukārt "Castor Construction" – 2,7 miljonus eiro.

Ints Krasts, "SEB bankas" valdes loceklis, informē: "Neskatoties uz to, ka gan pasaules, gan Latvijas ekonomika pēdējo mēnešu laikā piedzīvoja visai nozīmīgas pārmaiņas, kā rezultātā ļoti daudz nozīmīgu projektu īstenošana tika apturēta, jo teju 70% uzņēmumu izmaiņas ekonomikā ir negatīvi ietekmējušas to apgrozījumu, šis projekts nav to vidū. Mums kā bankai šis ir pirmais attīstības projekts, kuru finansējam lidostā "Rīga", līdz ar to tas ir jauns pavērsiens, lai nākotnē mēs ieguldītu līdzīgu projektu īstenošanā."

Jānis Milzarājs, "Castor Construction" valdes loceklis, skaidro: "Šis ir nozīmīgs projekts ne tikai uzņēmumam "Castor Construction", bet arī "DHL Latvia" un Starptautiskajai Lidostai "Rīga", kas šajā sarežģītajā ekonomiskajā situācijā turpina virzīties uz nosprausto mērķi uzbūvēt termināli ar biroju, gan Latvijas ekonomikai kopumā. Projekts tiek realizēts sadarbībā ar somu investoriem un pateicoties sadarbībai ar "SEB banku", kas nodrošina finansējumu."

Projekta īstenošana tika uzsākta 2019. gadā, pateicoties trīs uzņēmumu sadarbībai - SIA "Castor Construction", Starptautiskā lidosta "Rīga" un "DHL Latvia". Uzsākot tā īstenošanu gada laikā ir iecerēts izveidot jaunu sūtījumu apstrādes termināli ar biroju 4500 kvadrātmetru platībā.

SIA "Castor Construction" darbība Latvijā tika uzsākta 2007. gadā. Kopš darbības uzsākšanas kompānija ir realizējusi vairāk nekā 60 būvniecības un attīstības projektus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

DHL iegādājas jaunas lidmašīnas

Lelde Petrāne, 21.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

DHL Express ir parakstījis līgumu ar gaisa kuģu apkopes kopuzņēmumu Elbe Flugzeugwerke (EFW) par četru jaunu Airbus A330-300 pasažieru lidmašīnu pārbūvi par kravas lidmašīnām, informēja DHL Express pārstāve Dita Alise Laurīte.

Elbe Flugzeugwerke ir kopuzņēmums, kas apvieno lidmašīnu tehniskās apkopes kompāniju ST Aerospace un Airbus Group.

Jau 2016. gada jūlijā Drēsdenē tiks nogādāta pirmā Airbus A330-300 pasažieru lidmašīna, kas tiks pilnībā pārbūvēta par kravas lidmašīnu. Jaunās kravas lidmašīnas spēs pārvadāt kravu līdz pat 61 tonnai un sasniegs 26 palešu ietilpību.

Tiek paredzēts, ka pirmā pārveidotā kravas lidmašīna būs gatava pacelties gaisā 2017. gada beigās.

DHL Express ir SIA DHL Latvia struktūrvienība, kas ietilpst Deutsche Post DHL grupā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kurjera un loģistikas pakalpojumu sniedzēja SIA «DHL Latvia» valdes loceklis Mati Karts (Mati Kart) atstājis amatu, kuru ieņēma kopš 2010.gada, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Viņa vietā par valdes locekli iecelts Oļegs Lapšins, kuram ir tiesības pārstāvēt uzņēmumu kopā ar vismaz vienu valdes locekli. Izmaiņas komercreģistrā ierakstītas 25.jūnijā.

SIA «DHL Latvia» valdē bez izmaiņām turpina darboties valdes priekšsēdētāja Jeļena Jakovļeva, un valdes locekļi Snezhina Kazakova un Kjell Thomas Martin Hellstroem.

SIA «DHL Latvia» reģistrēta 1995.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 71 700 eiro un tā vienīgais īpašnieks ir Vācijas kompānija «Deutsche Post Beteiligungen Holding Gmbh».

2017.gadā SIA «DHL Latvia» apgrozījums sasniedza 30,900 miljonus eiro, bet uzņēmuma zaudējumi veidoja 82 tūkstošus eiro. Uzņēmums pērn nodarbināja vidēji 147 darbiniekus, kas bija par septiņiem darbiniekiem vairāk nekā 2016.gadā. Savukārt tā kopējie maksājumi valsts kopbudžetā bija 2,314 miljoni eiro, kas bija gandrīz uz pusi mazāk nekā 2016.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūsdienu paaudze, it sevišķi milleniāļi, vēlas saņemt savus sūtījumus «tūlīt un tagad», stāsta DHL Express rīkotājdirektore Sņežina Kazakova. Pēc viņas domām, Latvija e-komercijas ziņā attīstās vienā ātrumā ar citām valstīm vai pat ātrāk.

Lai skaidrotu e-komercijas attīstības tendences, Dienas Bizness sadarbībā ar DHL 27. septembrī rīko semināru Tava zīmola atpazīstamība globālajā e-komercijas tīmeklī.

Starp lielākajiem DHL Express globālajiem klientiem ir tādi kā Amazon, Alibaba un citi. Visbiežāk tie ir ārvalstu uzņēmumi, kuri nodarbojas ar apģērbu, apavu, kosmētikas pārdošanu. Pasūtītas tiek preces, ko patērētāji ikdienā izmanto visbiežāk. «Piemēram, pieprasīts ir ASV starptautiskās elektroniskās komercijas uzņēmums Amazon, jo pie viņiem var nopirkt visu, ko vien cilvēks var vēlēties. Viņi izmanto mūsu sniegtos pakalpojumus, un mēs ar to lepojamies,» paskaidro S.Kazakova.

Latvijā uzņēmumam ir aptuveni 5000 aktīvo klientu, bet ik pa laikam parādās nelieli uzņēmumi, kas ir pasīvāki, bet arī izmanto DHL Express pakalpojumus. Pēc S.Kazakovas teiktā, Latvijas pārtikas nozares uzņēmumi visbiežāk fokusējas uz tirgu šeit un arī pārdošana notiek šeit. Pārsvarā DHL Express klienti ir uzņēmumi, kuri importē vai eksportē. Šie uzņēmumi pārstāv tādas nozares kā augstās tehnoloģijas, ražošanas, finanšu pakalpojumu kompānijas, bankas un citas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par jauno Zīda ceļa iniciatīvu un to, kādēļ DHL vēlas sadarboties ar Latviju, intervijā DB stāsta DHL Global Forwarding Greater China pievienotās vērtības pakalpojumu vadītājs Zafers Engins

Fragments no intervijas, kas publicēta 21. septembra laikrakstā Dienas Bizness:

Kā jaunā Zīda ceļa un jostas (road and belt) iniciatīva ir izmainījusi starptautisko pārvadājumu ainavu? Kādas pārmaiņas tā sola kravu pārvadātājiem un klientiem?

Jaunā iniciatīva ir nozīmīga starptautiskās ekonomikas veicinātāja, tā palīdz valstīm attīstīt savstarpējos transporta savienojumus, padarot ātrāku un efektīvāku preču plūsmu starp tām. Kopsavelkot, jaunais modernais Zīda ceļš savieno Āziju un Eiropu, izmantojot dzelzceļu. Senos laikos tirdzniecība starp Āziju un Eiropu notika, izmantojot kamieļus, tagad mēs to darām pa dzelzceļu. Zīda ceļš ir veicinājis nozīmīgas pārmaiņas, jo tas sniedz papildus alternatīvas iespējas klientiem. Pašlaik no Ķīnas uz Eiropu jūras pārvadājumi no durvīm līdz durvīm ilgst piecas līdz septiņas nedēļas, gaisa pārvadājumi – vienu nedēļu, savukārt dzelzceļa pārvadājumi – divas līdz trīs nedēļas. Klienti nevēlas gaidīt teju septiņas nedēļas, preci vedot pa jūru, bet nevēlas maksāt arī augsto cenu par gaisa pārvadājumiem, tādēļ izvēlas dzelzceļu, kas ir ātrāks par kuģi, bet lētāks par lidmašīnu. Zīda ceļa dzelzceļa pārvadājumu mērķis ir pārvadāt kravas viena miljona TEU apmērā 2020. gadā, kas, manuprāt, ir viegli sasniedzams.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

DHL Express, ieguldot 140 miljonus eiro, atver jaunu šķirošanas centru Briselē

Dienas Bizness, 23.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais loģistikas un eksprespasta līderis DHL Express piektdien atklāja savu jauno reģionālo centru Briseles lidostā.

Centrs ir aprīkots ar jaunākajām loģistikas tehnoloģijām un gandrīz četrkāršojis DHL Express jaudu Briselē līdz 42 000 sūtījumiem stundā. Centrā, kurā tika ieguldīti vairāk nekā 140 miljoni eiro, ieskaitot nomas izdevumus, ieviesa 200 jaunas darba vietas lidostā.

DHL Express izpilddirektors Kens Alens sacīja: «Briseles centram ir izšķiroša loma globālajā DHL Express tīklā. Briseles centrs ir viens no mūsu lielākajiem centriem pasaulē, un, pateicoties tā atrašanās vietai Eiropā, tam ir svarīga loma, savienojot uzņēmumus no šī reģiona ar pasauli. Šis jaunais sūtījumu šķirošanas centrs ir mūsu pasaules investīciju plāna galvenā sastāvdaļa un tā darbība atbalstīs mūsu izaugsmi, tīkla efektivitāti un nodrošinās augstu kvalitātes līmeni, kuru sagaida DHL Express klienti.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar Printful darbības uzsākšanu Latvijā sasparojušās ir vietējās piegāžu kompānijas, kuras e-komercijas segmentā saskata lielu potenciālu

Kompānijas Draugiem Group Amerikā un Latvijā bāzētais drukas ārpakalpojumu uzņēmums Printful sadarbojas ar vairākām starptautiskām kompānijām, kas nodrošina sūtījumu nogādāšanu adresātam. ASV to veic USPS, DHL, FedEx un APC Logistics, bet Latvijā – FedEx un VAS Latvijas pasts. Šobrīd Printful ir uzsācis sarunas arī ar SIA DHL Latvia. Sūtījumu piegādātajiem ir nozīmīga loma Printful darbībā, kā arī visā e-komercijas nozarē, atzīst Printful vadītājs Dāvis Siksnāns.

FOTO: Printful trešā ražotne atvērta Latvijā

Draugiem Group pārceļas uz Ojāra Vācieša ielu, uz RBSSKALS bijušo biroju

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

DHL Express Latvia: Mūsu kurjeriem uzmanīgāk jāplāno maršruti un aktīvāk jāseko informācijai par sastrēgumiem

Žanete Hāka, 25.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sastrēgumi, kas veidojas Deglava tilta slēgšanas rezultātā, protams, ietekmē DHL Express Latvia darbu, jo šo pārvadu izmanto ne viens vien no mūsu kurjeriem, norāda kompānijas Mārketinga un pārdošanas nodaļas vadītājs Artis Dekšenieks.

«Papildus, ņemot vērā citas satiksmes organizācijas izmaiņas pilsētā, mūsu kurjeriem ir uzmanīgāk jāplāno savi maršruti un aktīvāk jāseko informācijai par sastrēgumiem. Tomēr savu servisa līmeni turam un papildus resursus nepiesaistām. Par izmaksām un reaktīvām darbībām runāt ir pāragri, jo tilts tika slēgts tikai šodien,» viņš saka.

«Rezumējot, DHL solījumu klientiem pārvada slēgšana neietekmē; mēs monitorējam situāciju un strādājam ierastajā režīmā,» piebilst A. Dekšenieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

DHL Express sūtījumus var pāradresēt uz Pasta Stacijas termināļiem

Lelde Petrāne, 19.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

DHL Express sācis sadarbību ar paku terminālu tīklu PastaStacija, kas paredz to, ka DHL Express klienti, saņemot informāciju par gaidāmo sūtījumu, var izvēlēties piegādi arī uz kādu no 53 PastaStacijas termināļiem jeb «servisa punktiem».

DHL Express pārdošanas un mārketinga direktors Artis Dekšenieks stāsta, ka sadarbība ar PastaStaciju sākta decembrī un klientu atsaucība ir lielāka nekā gaidīts. Divu nedēļu laikā 300 sūtījumi tika pāradresēti uz Pasta Stacijas termināļiem. Pārsvarā tie ir sūtījumi privātpersonām, nevis uzņēmumiem. Tās ir dažādas preces, kas ir pasūtītas ārzemju internetveikalos. Vairāk nekā 50% no DHL Express pakām tika izņemtas pirmo četru stundu laikā, bet 80% - pirmo astoņu stundu laikā, kas norāda uz to, ka cilvēki vēlas saņemt savus sūtījums arvien ātrāk.

PastaStacija izpilddirektore Austra Priede norāda: «Paku piegāde ir viena no visstraujāk augošajām nozarēm un attiecīgi prasa arvien plašākus un elastīgākus risinājumus. Infrastruktūras dalīšana ir tikai loģisks solis, kas samazina izmaksas un paku piegādes laiku partneriem, bet klientiem dot ērtību izvēlēties sev piemērotāku piegādes veidu.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

DHL un LDz apvieno spēkus tirdzniecības veicināšanai starp Baltijas valstīm un Ķīnu

Dienas Bizness, 28.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starp Latvijas dzelzceļa kompāniju Latvijas dzelzceļš (LDz) un jūrs un ceļu kravu pārvadājumu pakalpojumu sniedzēju DHL Global Forwarding trešdien parakstīts saprašanās un sadarbības memorands. Tas paredz, ka abas organizācijas koncentrēsies uz multimodālu dzelzceļa savienojumu izveidošanu starp Ķīnu un Latviju, tai skaitā gan dibinot kravu pārvadājumu savienojumus, gan konsolidējot pakalpojumus, veidojot centru Rīgā, informē LDz Sabiedrisko un korporatīvo attiecību daļa.

Ar vienošanos plānots nostiprināt dzelzceļa maršrutus starp Latviju un Ķīnu, veidojot Rīgu par Baltijas valstu un Ziemeļvalstu reģiona loģistikas centru. Savukārt jauni kravu transporta savienojumi Baltijas valstīm nodrošinās piekļuvi līdz šim neizmantotām iespējām eksportēt preces uz Ķīnu un Āzijas un Klusā okeāna reģiona valstīm, atzīmē LDz.

Memoranda ietvaros dibinātie jaunie savienojumi nodrošinās garantētus tranzīta laikus un vienkāršotas muitas un pārkraušanas procedūras ienākošām un izejošām kravām, kā arī atbalstīs elastīgākas pārvadāšanas iespējas, piemēram, nepilnu konteineru sastāvu pārvadāšanai.

Memorands tiek parakstīts vienlaikus ar DHL uzsākto darbību tā jaunākajā Āzijas–Eiropas multimodālajā maršrutā, kas ar dzelzceļa starpniecību savieno Šeņžeņu un Minsku. DHL līdzīgas vienošanās ir arī ar nacionālajiem dzelzceļa pakalpojuma sniedzējiem Baltkrievijā, Čendu un citos nozīmīgākajos centros visā Ķīnas veidoto Viena josla, viens ceļš tirdzniecības ceļu garumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Vācijā viltus bumbu sūtītājs pieprasa DHL bitkoinus desmit miljonu eiro vērtībā

LETA, 06.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šantažētājs, kura viltus spridzeklis izraisīja satraukumu Potsdamas Ziemsvētku tirdziņā, pieprasījis Vācijas kurjerpasta pakalpojumu sniedzējam DHL bitkoinus desmit miljonu eiro vērtībā, trešdien ziņo Vācijas mediji.

Laikraksts «Bild» ziņo, ka zīmīte vācu valodā bijusi adresēta DHL un nosūtīta kā saite uz divdimensiju svītrkodu ar prasību pēc bitkoiniem.

Potsdamas Ziemsvētku tirdziņa atrastais sainis saturēja naglas, vadus, baterijas, petardes un pulveri, taču šķietamajam spridzeklim nebija detonatora. Atverot saini, no tā nāca šņācoša skaņa, bet tas neeksplodēja.

Aizdomās par šantāžu policija meklē vienu vai vairākus cilvēkus, kas, domājams, atrodas Berlīnē vai Brandenburgā.

Līdzīgs sūtījums, ko piegādāja DHL, pagājušajā mēnesī aizdegās kādā citā Vācijas pilsētā.

Šantažētājs vai šantažētāji draudējuši pirms Ziemassvētkiem nosūtīt vēl citas šādas paciņas, ja DHL nesamaksās prasīto summu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Jaunās pasaules ekskluzīvie vīni iekaro savu tirgus nišu

Natālija Poriete, 05.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēki lielākoties uzskata, ka ekskluzīvus vīnus ražo Vecajā pasaulē — Francijā, Spānijā vai Itālijā —, un šie vīni parasti pamatā arī veido premium, super premium un ultra premium klases segmentu. Taču daudzi bieži nezina, ka Jaunajā pasaulē — Čīlē, Argentīnā, Dienvidāfrikā un Jaunzēlandē — ražo daudzus ekskluzīvus vīnus. Šis ekskluzīvo vīnu klases segments pagaidām vēl nav guvis plašu atpazīstamību, taču minēto valstu vīndari aktīvi iekaro savu tirgus nišu, intervijā DB pastāstīja Liene Avotiņa, alkoholisko dzērienu izplatītāja un tirgotāja SIA Amber Distribution Latvia vīnu zīmolu vadītāja.

Kāds ir Latvijas ekskluzīvo vīnu segmenta tirgus īpatsvars procentos?

Precīzi nevaru pateikt, jo Latvijas ekskluzīvo vīnu tirgus segments ir neliels un fragmentēts — izplatītāju ir daudz un šādus vīnus eksportē arī daudzi restorāni. Domāju, ka tie varētu būt aptuveni 5-7 %.

Cik liels ir ekskluzīvo vīnu īpatsvars Jūsu uzņēmuma portfelī?

Mūsu portfelī ir vairāk nekā 450 dažādu vīnu no kuriem 200 ir ekskluzīvie vīni.

Kā Jūs izvēlaties ekskluzīvos vīnus?

Mēs saņemam retu un dārgu vīnu pasūtījumus no restorāniem un viesnīcām, ar kuriem sadarbojamies. Tāpat arī mūsu vīnu speciālisti atrod un atved uz Latviju ekskluzīvus vīnus. Mūsu uzņēmumā ir HoReCa nodaļa, kurā strādājošie speciālisti uztur kontaktus ar starpniekiem Eiropā, kur mēs iepērkam vīnus, bet šādi pirkumi negadās bieži, jo tie ir apjomīgi un dārgi. Chateau vīnus — vīni no slavenām darītavām — mēs iegādājamies, pamatojoties uz pasaulslavenu vīnziņu reitingiem, kā arī atkarībā no pieprasījuma pēc ražas gada. Kā arī veicam aprēķinus, lai mūsu vīna pagrabā uzglabāto vīnu vērtība ik gadu pieaugtu. Taču dažkārt pieeja vīna izvēlei atšķiras — kastes Miko Chardonnay baltvīna atvešanai uz Latviju vajadzēja 2 gadus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maijā tiks pabeigta ražošanas telpu un biroju kompleksa «Lidostas Parks» būvniecība, kurā vairāk nekā 4000 m2 platībā atradīsies Printful Eiropas ražotne 80 darba vietām, informē Draugiem Group.

«Tik apjomīgas ražotnes ieviešana apliecina, ka Eiropas ražotne apkalpos mūsu Eiropas klientus ilgtermiņā. Mēs turpināsim veicināt pieprasījuma pieaugumu Eiropas tirgū. Lai to realizētu, mums ir vajadzīgas plašākas un mūsdienīgākas telpas,» saka Printful izpilddirektors Dāvis Siksnāns.

Sākotnēji Printful ražotne atradīsies 4331 m2 plašās telpās, kas ir vairāk nekā divas reizes lielākas par līdzšinējām. Tuvāko gadu laikā ražotnes telpu lielums pieaugs līdz pat 7500 m2.

Ražotne atradīsies blakus starptautiskajai lidostai «Rīga», kā arī Latvijas Pasta, DHL, Fedex un citu lielu uzņēmumu loģistikas centriem, kas nodrošinās e-komercijas tirgum tik nozīmīgo piegādes ātrumu. Ražošanas telpās tiks iekārtots arī birojs Printful dizaineriem, fotogrāfiem, grafiku apstrādes speciālistiem un citiem ar ražošanu tieši nesaistītiem darbiniekiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sagaidot aviokompānijas "Atlas Air" gaisa kuģi Boeing 747-47U(F), lidostā "Rīga" 16.oktobrī darbu uzsācis jaunais specializētais kravu apkalpošanas perons.

Jaunais perons aizņem 95 000 kvadrātmetru lielu platību lidlauka ziemeļu daļā un ir tieši savienots ar teritoriju, kurā tiks attīstīta lidostas "Rīga" "kravu pilsēta"- aviācijas kravu apkalpošanas un loģistikas centrs. Šeit jau nākamgad sāks darboties loģistikas kompānijas DHL reģionālais sūtījumu apstrādes komplekss, kā arī sadarbībā ar investoriem iecerēts attīstīt multifunkcionālu kravu loģistikas centru ar kopējo noliktavu platību līdz 9000 kvadrātmetriem.

Rīgas lidostā taps jaunais DHL sūtījumu apstrādes terminālis  

"SEB banka" ir piešķīrusi 3,3 miljonu eiro finansējumu, lai nekustamo īpašumu attīstīšanas...

Lidostas "kravu pilsētas" kopējā kapacitāte pārsniegs 60 000 tonnu gadā, ļaujot lidostai "Rīga" tuvākajos gados dubultot kravu apgrozījumu.

"Starptautiskā lidosta "Rīga" bija, ir un būs Latvijas un Baltijas aviācijas centrs ne tikai pasažieru pārvadājumu un biznesa aviācijas jomā, bet arī aviācijas kravu segmentā. Jaunā kravas perona atklāšana ir tam vēl viens pierādījums. Īpaši pašlaik ir svarīgi turpināt mērķtiecīgu darbu gan pie kravu diversifikācijas, gan atbilstošas infrastruktūras attīstības. Valdības sniegtais atbalsts aviācijas sektoram krīzes laikā - gan nacionālajam pārvadātājam "airBaltic", gan Latvijas Gaisa satiksmei un lidostai - ir ilgtspējīgas investīcijas nākotnes attīstībai," uzsvēra satiksmes ministrs Tālis Linkaits.

"Kravu segmenta attīstība lidostai īpaši svarīga ir šobrīd, kad Covid-19 pandēmijas dēļ ir būtiski ietekmēti pasažieru pārvadājumi. Jau šobrīd lidosta "Rīga" partneriem var piedāvāt multimodālus loģistikas risinājumus un augstas kvalitātes apkalpošanu. Lai veicinātu jaunu kravu pārvadātāju ienākšanu un aviācijas kravu apgrozījuma pieaugumu, lidostas galvenais uzdevums ir radīt piemērotu infrastruktūru un labvēlīgu sadarbības platformu," norādīja lidostas "Rīga" valdes priekšsēdētāja Laila Odiņa.

Projekta ietvaros izbūvēts tieši kravu apkalpošanai pielāgots perons un savienojošais manevrēšanas ceļš ar kopējo apjomu 36 770 kvadrātmetri, kā arī jauni servisa ceļi ar kopējo asfaltbetona virskārtas platību 14 970 kvadrātmetri. Perona multifunkcionālās gaisa kuģu stāvvietas ļauj fleksibli plānot gaisa kuģu izvietojumu un uzņemt arī vislielākos F un E klases gaisa kuģus, savukārt pazemes degvielas uzpildes hidrantu sistēma ļauj ievērojami palielināt gaisa kuģu uzpildes un līdz ar to arī apkalpošanas ātrumu, kā arī mazina vides piesārņojuma riskus. Teritorijā uzstādīta energoefektīva apgaismojuma kontroles sistēma.

Ceļu būves firmas SIA "Binders" valdes priekšsēdētājs Aigars Sēja, dāvinot lidostai perona betona seguma 42 cm biezo kontrolurbumu, atzina: "Jau uzsākot šā projekta īstenošanu, apzinājāmies, cik būtiska loma būs mūsu pieredzei un spējai precīzi organizēt būvdarbu norisi lidostas teritorijā, kur ir specifiski darbības nosacījumi. Bija jāsalāgo būvdarbu tehnoloģiskie aspekti ar lidostas darba organizācijas un drošības prasībām. Būvdarbu dēļ lidostas darba režīms netika traucēts. Nelielas korekcijas darbu izpildes grafikā radīja Covid-19 pandēmijas radītie ierobežojumi, taču objektu esam izbūvējuši atbilstoši projekta prasībām, un par darba rezultātu esam gandarīti".

Jaunā perona būvdarbi tika uzsākti 2019.gada martā, un projekta kopējās investīcijas ir 15 miljoni eiro.

Aviācijas kravu pārvadājumu apjomu Latvijā veido četri darbības virzieni - preču ar augstu pievienoto vērtību eksports un imports, pasta un e-komercijas preču pārvadājumi, tranzīta aviācijas kravu apkalpošana un nemilitāro kravu tranzīts Starptautisko drošības atbalsta spēku (ISAF) vajadzībām izveidotajā Ziemeļu apgādes koridorā uz Afganistānu. Pienesumu dod arī AS "Latvijas pasts" iesaiste globālajā e-komercijas sūtījumu pārvadājumu segmentā, sadarbībā ar Ķīnas e-komercijas gigantu "Alibaba" un Krievijas pastu ir izveidojot sekmīgu loģistikas risinājumu, kā rezultātā kopš 2017.gada uz Rīgu tiek veikti neregulāri kravu čartera lidojumi no Ķīnas.

Kravu pārvadājumus lidostā "Rīga" nodrošina septiņas aviokompānijas - kravu pārvadātāji "Atlas Air", "Atran", "Eleron" un "RAF Avia" un kurjerpasta kompānijas "Fedex", UPS un DHL.

Pērn Rīgas lidostā apkalpoti 27,2 tūkstoši tonnu, bet šā gada deviņos mēnešos - 16 tūkstoši tonnu kravu. Lidostas "Rīga" kravu apgrozījums veido vairāk nekā pusi no kopējā Baltijas valstu kravu apgrozījuma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas interneta veikalos labprāt iepērkas pircēji gan no Eiropas, gan Ķīnas un Honkongas

To intervijā DB stāsta DHL Express rīkotājdirektore Sņežina Kazakova. Jāpiebilst, ka 24.11.2017. DB sadarbībā ar DHL rīkos speciāli e-komercijai veltītu konferenci.

Cik nozīmīga ir e-komercija DHL Express, un kāds ir tās īpatsvars kopējā sūtījumu apjomā?

Mums e-komercija ir ļoti svarīga, jo tie ir 30-40% no visiem sūtījumiem. Vietējie uzņēmumi, kas ir mūsu klienti, ļoti aktīvi atver interneta veikalus, kuros var iegādāties viņu produkciju. Mēs esam priecīgi, ka šie uzņēmumi ir izvēlējušies mūs, lai savu produkciju nogādātu klientiem visā pasaulē.

No kurām valstīm uz Latviju visvairāk nāk e-komercijas sūtījumi?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV ātrās ēdināšanas tīkls KFC Apvienotajā Karalistē pirmdien un otrdien bija spiests slēgt lielu daļu savu restorānu, jo piegādes problēmu dēļ bija beigusies vistas gaļa.

KFC un DHL saskaras ar vistas gaļas krīzi

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot aptuveni 11 miljonus eiro, Liepājā, bijušajā Liepājas Metalurga mehāniskajā cehā konveijeru ražotājs “Caljan” izveidojis savas rūpnīcas telpas, nākamgad plānojot izvērst produktu klāstu un palielināt eksportēto vienību apjomu par 30-60%, informēja Liepājas speciālās ekonomiskās zonas SIA “Caljan” izpilddirektors Gatis Dradeika.

Dānijas uzņēmuma “Caljan” meitas kompānija Latvijā strādā kopš 2006.gada, 99,54% no tā saražotās produkcijas, kas lielākoties ir teleskopiskie konveijeri pasta sūtījumiem, tiek eksportēti, un pērn tika apgrozīti 22,9 miljoni eiro, bet nodokļos samaksāti – 1,36 miljoni eiro.

Jaunās ražotnes telpu atklāšana 23.oktobrī norisināsies, ievērojot epidemioloģiskos noteikumus. Klātesošo viesu skaits būs ierobežots.

“Jaunās rūpnīcas telpas ļaus ne vien divkāršot mūsu ražošanas jaudu un palielināt eksporta apjomu un apgrozījumu, bet arī ieviest inovatīvas tehnoloģijas, proti, robotizēto metināšanu un pārņemt šo funkciju no mātes uzņēmuma Dānijā,” skaidro G.Dradeika.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Astana Expo 2017 ietvaros norisinājās ceturtais Starptautiskais transporta un loģistikas forums Jaunais zīda ceļš. Uz Latvijas paviljonu ieradās pārstāvji no Latvijas dzelzceļa, DHL, RTSB un KTŽ Express.

Fotogrāfijas - raksta galerijā!

Latvijas paviljonā viesojās Latvijas dzelzceļa viceprezidents Ēriks Šmuksts un LDz Loģistika valdes priekšsēdētājs, kuri ar Latvijas zīmīgākajām vietām un ekonomikas nozarēm iepazīstināja DHL augstas pievienotās vērtības pakalpojumu vadītāju Zaferu Enginu, loģistikas kompānijas RTSB vadītājus Valēriju un Arturu Ballardus, kā arī KTŽ Express Multimodālo pārvadājumu departamenta vadītāju Nuržanu Žakenovu.

Viesi noskatījās video par Latviju un Latvijas dzelzceļu. Pēcāk delegācija izbaudīja virtuālās realitātes briļļu piedāvātas iespējas un devās «lidojumā» pāri Rīgai, klausījās Raimonda Paula mūziku, izstaigāja Latvijas takas un pludmali, kā arī devās braucienā ar lokomotīvi pa Latvijas tranzīta ceļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Izšķiršanās par spēli augstākajā līgā

Sandris Točs, speciāli DB, 24.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neizlēmība var izrādīties liktenīga 519 miljonus eiro vērtajam dzelzceļa elektrifikācijas projektam, Latvijai neatgriezeniski zaudējot arī 347 miljonus eiro lielo ES līdzfinansējumu.

To atzīst vairāki DB aptaujātie eksperti.

Valsts akciju sabiedrības Latvijas Dzelzceļš (LDz) viceprezidents Aivars Strakšas uzskata, ka tieši dzelzceļa elektrifikācijas projekts ir «vitāli svarīgs apmēram miljardu eiro gadā ienesošās tranzīta nozares nākotnei», sakot, ka «projekta sāls ir konkurence par Baltkrievijas kravām starp Latviju un Lietuvu. Tas ir jautājums - vai baltkrievu kravas ies uz Klaipēdu vai uz Rīgu?» Arī kravu īpašnieki pasaulē arvien biežāk pieprasa zaļākus transporta koridorus. Tā viena no pasaulē lielākajiem loģistikas uzņēmumiem DHL Global Forwarding vadītājs Ķīnā Stīvs Jangs (Steve Huang) uzsver, ka «mēs strādāsim tikai ar partneriem un apakšuzņēmējiem, kas atbilst mūsu zaļo koridoru GoGreen prasībām. Tā mēs esam virzījušies uz 2020. gada mērķi, un tas ir veids, kā mēs līdz 2050. gadam sasniegsim nulles emisiju loģistiku». Būtiski, ka LDz šogad ir parakstījis sadarbības līgumu ar DHL Global Forwarding un elektrifikācijas īstenošanai vai tās novilcināšanai var būt nozīmīga loma tālākajā sadarbībā ar šo globālā loģistikas tirgus līderi. Tomēr bažas par elektrifikācijas projektu ir paudusi Baltijas asociācija - transports un loģistika (BATL) prezidente Inga Antāne.

Komentāri

Pievienot komentāru