Latvijas Izgudrojumu un inovāciju centrs Latvia Invent uzsāk atbalsta sniegšanu uzņēmumiem, kas plāno ieviest tirgū jaunus produktus, informē centra pārstāvji.
Tāpat Latvia Invent piedāvā izvērtēt jauno produktu – vai tā ieviešana būs veiksmīga un vai tā sniegs cerētos pārdošanas rezultātus.
«Ir nepieciešams viedoklis no malas, kas izvērtē visas stiprās un vājās puses, kā arī norāda jomas, kurās būtu nepieciešams veikt uzlabojumus,» norāda Latvia Invent pārstāvji.
«Vispirms notiek produkta izvērtēšana jeb testēšana, kā arī situācijas izpēte, nosakot, vai konkrētā prece, pakalpojums būs konkurēt spējīgs un sasniegs gaidāmos rezultātus. Eksperti izsaka savu viedokli, kas pamatots izpētē, un dod vērtējumu par konkrēto produktu un iespējamajiem uzlabojumiem,» norādīts centra paziņojumā par atbalsta sniegšanu jaunu produktu ieviešanā. Tāpat Latvia Invent piedāvā atbalstu, izstrādājot konkrētu plānu, kā produktu ieviest tirgū pēc tam, kad tas gatavs palaišanai tirgū. Latvia Invest uzsver mārketinga komunikācijas, pārdošanas stratēģijas, mērķa auditorijas sasniegšanas, noieta tirgus, komunikācijas kanālu un tirdzniecības punktu nozīmi.
Latvia Invent izveides iniciators Alberts Jodis uzsver, ka «inovatīvi produkti vietējā un starptautiskā mērogā ir Latvijas uzņēmumu vienīgais ceļš un strauju izaugsmi».
Programmu vada biznesa psihologs un psiholoģijas doktorants pretendents Jānis Roze, kura komandā strādā dažādu nozaru speciālisti, nodrošinot konsultācijas mārketingā, inovāciju vadībā, personāla apmācībā, finanšu un citos jautājumos.
Atsevišķu tematu apskatē un pētniecībā plānots iesaistīt Latvijas kreativitātes pētniekus no Kreativitātes pētījumu centra.