Itālijas optikas salonu ķēdes NAU! Ottica pārstāvji, pētot Baltijas tirgu, secinājuši, ka tajā ir attīstības iespējas, tāpēc šobrīd tai tiek meklēti vietējie partneri – franšīzes ņēmēji.
NAU! Ottica pašlaik ir 35 optikas veikali Itālijā, bet februārī šī ķēde paplašināsies ārpus Itālijas, atverot salonu Kannās. Tā piedāvā mūsdienīgus Itālijas dizaineru briļļu ietvarus pieejamo cenu kategorijā (cheep chick). Itāļi, raksturojot savu produkciju, norāda, ka, ņemot vērā analoģiju ar pulksteņiem, viņi piedāvājot nevis Rolex, bet gan Swatch.
Nule zīmola pārstāvji apmeklējuši Rīgu un secinājuši, ka Latvijā ir nedaudz vairāk par 200 optiku. Ņemot vērā tirgus ietilpību, tas ir trīs reizes mazāk nekā vidēji Rietumeiropā. Līdzīgi ir arī Lietuvā, bet Igaunijā to koncentrācija ir uz pusi mazāka nekā citās Eiropas valstīs.
Pēc tirgus izpētes šim itāļu optikas salonu konceptam SIA Agents and Advisors sadarbībā ar konsultantu Larry Smith Italia sācis melēt potenciālus franšīzes parnterus Baltijā, uzskatot, ka šis koncepts labi atbilst Baltijas tirgus prasībām.