Jaunākais izdevums

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) studenti sadarbībā ar ISIC Latvia izveidojuši lietotni Qfer&ISIC. Tajā apkopotas vienuviet visas atlaides, kas pieejamas ISIC karšu īpašniekiem Latvijā. Bezmaksas aplikācija pieejama ierīcēm ar iOS vai Android.

Lai atbalstītu studentus un jaundibinātu uzņēmumu, ISIC Latvia izvēlējās savu jauno aplikāciju veidot sadarbībā tieši ar Qfer. Balstoties uz TNS pētījumu, ir pieaudzis viedtālruņu pielietojums vecumā no 15 līdz 29 gadiem, kā arī ISIC Latvia aptaujas dati liecina, ka 71% jauniešu no vairāk kā 1100 aptaujātajiem lietotnes telefonā izmanto vismaz reizi dienā. Jaunā lietotne ļaus ātri atrast atlaides savā tuvumā un nepalaist garām jaunākos piedāvājumus.

Qfer savu pirmo lietotni izveidoja 2014. gadā kā start-up projektu. Jau 2015. gadā, vienojoties par sadarbību ar lielāko jauniešu atlaižu tīklu Latvijā, uzņēmums sāka darbu pie bezmaksas lietotnes, kas veidota pēc kritērijiem, kādu izvirzīja paši studenti – kā viņiem visērtāk būtu sekot līdzi ISIC kartes atlaidēm.

Nākotnē Qfer vēlas turpināt attīstīt jau esošās lietotnes un paplašināt sadarbības loku ārpus Latvijas. ISIC Latvia mērķi ir līdzīgi – neapstāties pie sasniegtā un uzklausot jauniešus, strādāt pie dažādiem projektiem, kas atvieglotu gan viņu ikdienas izmaksas, tā arī veikt tehnoloģiskus risinājumus ērtākai atlaižu lietošanai.

ISIC ir vienīgā starptautiskā skolēnu, studentu un pasniedzēju identifikācijas un atlaižu karte, kas piedāvā arī plašāko atlaižu tīklu visā pasaulē. Ar ISIC karti atlaidi var iegūt 765 vietās Latvijā un vairāk kā 125 000 vietās pasaulē. Ik gadu visā pasaulē tiek izdotas 5 miljoni ISIC kartes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

ISIC pētījums: Jaunieši vēlas atlaides starppilsētu autobusos un vilcienos

Baiba Zālīte, speciāli db.lv, 11.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kā viena no tendencēm ISIC veiktajā pētījumā iezīmējas vēlme gūt atlaidi starppilsētu autobusu un pasažieru vilciena biļetēm, kas norāda uz jauniešu pārvietošanās izmaksām un nepieciešamību tās samazināt, informē ISIC Latvia.

21% aptaujāto atzina, ka labprāt izmanto savu statusu atlaižu gūšanai ik dienas, taču lielākā daļa atlaides izmanto dažas reizes nedēļā. Tikai 2,2% atzina, ka iepirkšanās vai pakalpojumu gūšanas laikā nedomā par ietaupījumu ar atlaidēm.

Par svarīgākajām kategorijām, kurām izmanto atlaides, jaunieši nosaukuši biļešu iegādi kino/izrādēm/koncertiem/izstādēm. Tāpat joprojām aktuāli ir izmantot atlaides ēdināšanai, izklaidei, kancelejas preču, apavu, apģērbu un aksesuāru iegādei.

Jautājot par tehnoloģiju izmantošanu ikdienā, lielākā daļa aptaujāto atbildēja, ka dažādas aplikācijas savā telefonā izmanto katru dienu. 17,4% neizmanto aplikācijas vispār vai arī neizmanto viedtālruni. Reizi mēnesī vai retāk tehnoloģijas izmanto 8,8%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Swedbank brīdina par iespējamiem pārtraukumiem piekļuvē bankai

Dienas Bizness, 10.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonakt, naktī uz 11.jūliju no plkst. 00:00 līdz 06:00 notiks ikmēneša IT uzlabojumu ieviešana Swedbank sistēmās. Darbu laikā naktī iespējami pārtraukumi Swedbank karšu, maksājumu pakalpojumu un internetbankas darbībā, informē Swedbank mediju attiecību vadītāja Kristīne Jakubovska.

Darbu veikšanas laikā tiks uzlabota dažādu pakalpojumu funkcionalitāte, kā arī ieviestas jaunas iespējas klientiem. Piemēram, ikviens Swedbank klients no 11.jūlija arī ISIC kartes varēs pats pasūtīt internetbankā. Internetbankā ISIC kartes pasūtīšanas laikā klienti varēs pievienot arī sev vēlamo fotogrāfiju, kas tiks likta uz kartes. Kopumā patlaban jau gandrīz 50 000 jauniešu lieto Swedbank izdotās ISIC kartes.

Bankā atzīmē, ka regulārie sistēmu uzturēšanas darbi tiek veikti naktīs, lai minimizētu neērtību iespējamību. Šādi darbi tiek veikti regulāri, uzturot un pastāvīgi attīstot Swedbank IT sistēmu un mūsdienīgus pakalpojumus klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru