Citas ziņas

Jaguar reklāmas- prettiesiskas

Marta Cerava, 05.06.2008

Jaunākais izdevums

Konkurences padome (KP) atzinusi Jaguar oficiālā dīlera Inchape Motors Latvia pērn decembrī izplatīto Jaguar automobiļu reklāmu par maldinošu un salīdzinājumu ar Mercedes-Benz automobiļu cenām par nekorektu, Db.lv informēja Domenikss mārketinga nodaļas vadītāja Inga Melngalve.

Viņa vēstīja, ka Inchape Motors Latvia, salīdzinot Jaguar un Mercedes-Benz automobiļus, norādīja nepareizas un maldinošas šo modeļu cenas, kā arī neprecīzu informāciju par Domenikss piedāvātajiem pakalpojumiem un bonusiem automobiļa iegādes gadījumā.

KP Inchape Motors Latvia piemērojusi sodu, jo konstatējusi Reklāmas likuma pārkāpumus. Tāpat KP piemērojusi uzņēmumam prasību ievietot reklāmas atsaukumu gan laikrakstā Diena, gan Jaguar interneta mājas lapā. Domenikss ir Mercedes-Benz ģenerālpārstāvis Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Indiešu autogigantam Tata piederošais britu Jaguar cer ar jauno XJ modeļa paaudzi sapurināt uzpūtīgos vācu premium zīmolus.

Jaguar Cars izpilddirektors Maiks O Driskols vairākiem britu medijiem ir norādījis par jaunā Jaguar milzīgo potenciālo, ar ko turpmāk varēs daudz agresīvāk cīnīties pret vācu premium zīmoliem, it īpaši pret Mercedes un BMW.

Galvenais trumpis ar ko pievilināt Jaguar fanus, kā arī tos, kuri nekad Jaguar virzienā nav pat mēģinājuši skatīties - ir dizains. Iespējams, ka priekš Jaguar zīmola šis ir visu laiku drosmīgākais un netipiskākais izskats. Godīgi sakot, nav jau arī tā, ka visi Jaguar cienītāji un pazinēji korī aplaudē par dizainera Jana Kaluma netipisko XJ dizainu valodu, kurā ir parādījuši līdz šim ar Jaguar marku nesaistīti elementi. It īpaši tas attiecas uz priekšējo un aizmugurējo lukturu formām. Tiesa, automašīnas koptēls ir patiesi iespaidīgs un nav ne mazākās šaubas, par Jaguar identitāti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pats mazākais britu Jaguar modelis XE apliecina drivers car jeb braucēja auto talantu un jau pirmajā iznācienā tiecas aizsniegties līdz šī žanra labākajiem paraugiem

Rietumeiropā vidējās klases premium sedani bauda lielu pircēju uzmanību. Nav noslēpums, ka šeit jau vairākus gadu desmitus toni nosaka vācu trijotne Audi, Mercedes un BMW. Atkarībā no modeļa un tā iznākšanas brīža ikviens no nosauktajiem zīmola produktiem ir izbaudījis lielāku vai mazāku pircēju uzmanību. Piemēram, šobrīd slavas saulītē ir iecelts jaunais Mercedes C klases sedans, kurš no vācu trijotnes ir jaunākais izstrādājums, turklāt pēc vairākiem parametriem tas ir uzstādījis jaunus standartus šajā klasē. Britu Jaguar līdz šim ar skaudību ir noraudzījies uz vāciešu dominanci un pārdošanas panākumiem, bet tagad vēlas mainīt ierasto lietu kārtību, arī Jaguar XE vēlas no šī tirgus pīrāga kaut ko nokost sev. Lai to panāktu, Jaguar inženieri ir vaiga sviedros pastrādājuši, lai iemācītu mazajam kaķim labi un azartiski braukt, neaizmirstot par komfortu. Kas attiecas uz pašmāju tirgu, vidējās klases sedani, maigi sakot, nav pieprasīta prece. Līdz ar to nākas secināt, ka arī Jaguar XE ceļš līdz vietējo pircēju sirdīm nebūs rozēm kaisīts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

"Projekts bez logotipa ir kā valsts bez karoga"

, 10.03.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada sākumā SIA BaltHaus struktūrvienība BH Consulting™ veica presē izvietoto 92 jauno projektu reklāmu analīzi, kurus publicējis 61 attīstītājs. Pētījumā gaitā tika noskaidrots, ka apmēram 50% no jauno projektu reklāmām satur vismaz vienu būtisku kļūdu.

Analizējot jauno projektu reklāmu presē, BH Consulting™ eksperti konstatējuši, ka nekustamā īpašuma nozarei reklāmas kvalitātes jautājums ir Ahileja papēdis, kā rezultātā nolemts, ka pētījuma rezultāti jāpadara publiski pieejami.

Apmēram 17% no izanalizētas reklāmas ir pielaista vienlaicīgi divu kļūdu kombinācija, no tādām 3 būtiskām kļūdām kā: slikta projekta vizualizācija, argumentu neesamība un ar informāciju pārpildīts reklāmas laukums. Šīs kļūdas jauno projektu reklāmā pārsvarā raksturīgas attīstītājiem ar nelielu realizēto projektu skaitu. Tikai 10% no visas jauno projektu reklāmas presē, nesatur nevienu no zemāk minētajām sešām kļūdām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Atklāj Jaguar Land Rover autosalonu

Aldis Zelmenis, 07.03.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš februāra beigām britu luksusauto markas Jaguar un apvidus auto ražotāja Land Rover oficiālais pārstāvis Latvijā BM Auto, izveidojis abiem zīmoliem paredzētu autosalonu.

Gandarījumu par šādu iespēju izteica Inchcape grupas uzņēmumu vadītājs Latvijā Andris Kulbergs: « Šobrīd lielākā daļa uzņēmumu Latvijā domā par darbības sašaurināšanu, veic mazākus ieguldījumus un samazina izmaksas. Mēs, Inchcape uzņēmums, vēlamies izmantot situāciju un, tieši otrādi - ieguldīt līdzekļus, lai turpmāk Jaguar un Land Rover markām un klientiem būtu savas mājas Latvijā.»

Jaguar un Land Rover mājvieta izveidota, pārveidojot automarku izkārtojumu BM Auto autosalonā. Līdz ar to zem viena jumta atrodas BMW, MINI, Alpina, Jaguar, Land Rover un BMW Motorrad ražojumi. «Ar šī salona atklāšanu varam svinīgi paziņot, ka pēc pārstāvēto marku skaita esam kļuvuši par lielāko premium pārstāvi Baltijas valstīs,» uzskata BM Auto valdes loceklis Ivars Norvelis. Turpmāk Jaguar un Land Rover klientiem būs tieši viņiem paredzēts auto salons un apkalpošana, iespēja veikt demonstrācijas braucienus, kā arī profesionāls serviss ar personālu, kam ir pieredze un prasme apkalpot premium markas klientus. Jo īpaši tas attiecas uz virsbūves iecirkni, kur speciālistiem ir milzīga pieredze darbā ar alumīnija virsbūvēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Indiešu autogigantam Tata piederošais britu Jaguar ar lielu pompu nule kā otrpus okeānam, Detroitas starptautiskajā autoizstādē, ir atrādījis jauno XJ modeļa paaudzi. Britu limuzīns Eiropā, tostarp arī Latvijā parādīšoties martā.

Patiesībā jauno auto jau šobrīb var pasūtīt pie Eiropas, tostarp arī pie Latvijas Jaguar pārstāvjiem. Vienīgais ir jāņem vērā, ka britu aristokrāta cena būs, sākot no 79 981 eiro, bet dārgākajos izpildījumos auto cena krietni pārlēks 100 tūkst. eiro robežu. Intersanti, ka, piemēram, Vācijā bāzes modeļa Jaguar XJ cena būs 76 900 eiro, proti, par 3081 eiro lētāk nekā tiek solīts Latvijā.

Galvenais ierocis ar ko pievilināt Jaguar fanus, kā arī tos, kuri nekad Jaguar virzienā nav pat mēģinājuši skatīties - ir drosmīgais dizains. Nav jau tā, ka visi Jaguar cienītāji aplaudē dizainera Jana Kaluma jaunajai XJ dizaina valodai, kurā ir parādījuši līdz šim ar Jaguar marku nesaistīti elementi. It īpaši tas attiecas uz priekšējo un aizmugurējo lukturu formām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Kurš atbild par reklāmu? Un vai atbild?

Zane Skļamina, advokātu biroja “TGS Baltic” zvērināta advokāta palīgs, 08.02.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ikdienā bieži sastopamies ar dažāda veida reklāmām. Reklāmas industrijas radošajiem prātiem, cenšoties dažādos veidos piesaistīt mērķauditorijas uzmanību un pārspēt asprātībā vienam otru, nereti rodas pārdomas un neizpratne – kurš tad īsti atbild par reklāmas saturu un formu, un kas nosaka to, cik daudz un ko var teikt vai rādīt, reklamējot savu produktu vai pakalpojumu.

Par reklāmas regulējumu ir runāts ļoti daudz, bet uzņēmējiem, piedāvājot tirgū arvien jaunas preces, pakalpojumus, kā arī izmantojot jaunus pārdošanas veicināšanas kanālus, bieži vien grūti orientēties, kā tas konkrētajā situācijā ir interpretējams un piemērojams. Arī tiesu prakse, kas varētu kalpot par orientieri tam, kā rīkoties gadījumos, kas nav tipiski, vēl tikai veidojas. Lai nu kā, Latvijā ir vairāki reklāmu regulējoši normatīvie akti, kuri nosaka to, kas ir vai nav pieņemams likumiskā izpratnē.

Saskaņā ar Reklāmas likuma 1. pantā minēto reklāmas definīciju “reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums, vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem”.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Inchcape Motors Latvia uzsāk jaunā un lielākā Jaguar Land Rover autosalona Baltijā būvniecību.

Paredzēts, ka jaunā autosalona būvniecība tiks pabeigta 2019. gada pirmajā pusē un tas savas durvis vērs 2019. gada maijā.

Jaunais autosalons tiks būvēts saskaņā ar Jaguar Land Rover korporatīvā koncepta «Arch» dizainu, kas tiek pakāpeniski ieviests visur pasaulē. Koncepts izstrādāts tā, lai pēc iespējas interesantākā veidā parādītu mūsdienu arhitektūras inovāciju iespējas. Ēkas dizainu raksturo moderna pelēka fasāde, tīras un vienkāršas līnijas. Jaunā autosalona iekštelpu dizainā tiks izmantoti stikla, riekstkoka un modernā apgaismojuma elementi, kas sniegs telpai svaiguma un greznības sajūtu. Jauno dizainu visos Jaguar Land Rover autosalonos plānots ieviest līdz 2019. gada beigām un šis būs trešais «Arch» koncepta autosalons Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmajam britu zīmola krosoveram Jaguar F-Pace, pēc mārketinga speciālistu aplēsēm, drīzumā jākļūst par populārāko Jaguar modeli, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Zinot, cik žēlīgi un bezzobaini noris jaunā Jaguar sedana XE pārdošana, F-Pace noteikti būs daudzkārt populārāks modelis, par ko liecina potenciālo pircēju sakāpinātā interese Eiropā, tostarp Latvijā. Paraugoties uz atlētisko izskatu un tehniskajiem parametriem, tā vien šķiet, ka Jaguar ir pamatotas ambīcijas sabojāt garastāvokli uzpūtīgajiem vācu krosoveriem. Daudzos parametros britu zaļknābim ir, ar ko palielīties, proti, jaudīgi motori, lieliska šasija, un tam lieliski piemeklēts trauksmains vizuālais tēls ar atpazīstamu Jaguar DNA. DB autoapskatnieks paspēja aptaustīt Jaguar jauno censoni, un, kaut gan pirmais randiņš bija gaužām īss, taču arī pēc tā var secināt, ka pirmais džipveidīgais cepiens Jaguar ir iznācis ļoti cienījams. Vienlaikus tam vēl ir daudz jāmācās no saviem tiešajiem konkurentiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Pasaules reklāmas tirgus 2010. gadā atkopjas ātrāk par plānoto

Dace Skreija, 07.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā izaugsme 2010. gadā, salīdzinot ar 2009. gadu, tiek lēsta 4,9% apjomā, kas ir labāks rādītājs nekā gada gaitā prognozētie 2,2%, kā arī labotie skaitļi – 3,5% un 4,8%, liecina jaunākais ZenithOptimedia reklāmas tirgus tendenču un prognožu pētījums.

Vēl pirms 2010. gada reklāmas tirgus datu apkopošanas visā pasaulē, ZenithOptimedia eksperti prognozē visas pasaules kopējā reklāmas tirgus izaugsmi aizvadītajā gadā 4,9% apjomā, salīdzinot ar 2009. gadu. Lielākajā daļā pasaules valstu reklāmas tirgus ir audzis straujāk par plānoto. 2011. gadā pasaules reklāmas tirgus izaugsme tiek prognozēta 4,6% apjomā, salīdzinot ar 2010. gadu, bet 2012. gadā – 5,2% apjomā, salīdzinot ar 2011. gadu.

Reklāmas tirgus atgūšanas procesā būtiski riski ir: īpaši augstais kredītsaistību apjoms kā privātajā, tā publiskajās sektorā attīstītajās valstīs; konstantais bezdarbs ASV, kā arī citās valstīs; uztraukums par saistību nepildīšanu eirozonā; dažu valstu valdību veiktie budžetu samazinājumi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Garantēta greznība: Jaguar Land Rover ievieš piecu gadu garantiju visiem jaunajiem Range Rover, Defender un Discovery modeļiem

Sadarbības materiāls, 01.09.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

• 1. septembrī ražotāja garantija Range Rover, Defender un Discovery zīmolu automobiļiem tiks pagarināta no trīs līdz pieciem gadiem vai 150 000 kilometru, atkarībā no tā, kas iestājas pirmais

• Garantija aptver visus Range Rover, Defender un Discovery modeļus, ieskaitot to vieglā hibrīda un plug-in elektriskā hibrīda versijas

• Jaunā standarta garantija attiecas uz visiem modeļiem visā Eiropā, un tās mērķis ir uzlabot klientu pieredzi, izlīdzinot zīmolu piedāvātās priekšrocības ar Jaguar

• Automobiļu īpašnieki no 1. septembra saņems arī iespēju piecus gadus izmantot paplašinātās InControl Remote savienojamības funkcijas

Ražotāja piecu gadu garantija visiem jaunajiem Range Rover, Defender un Discovery modeļiem stāsies spēkā 2023. gada 1. septembrī. Šī Jaguar Land Rover (JLR) iniciatīva klientiem sniegs papildu pārliecību un dos sirdsmieru, izvēloties kādu no JLR luksusa zīmoliem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Jaguar «zaļknābis» rāda klasi

Aldis Zelmenis, 20.04.2018

Jau miera stāvoklī jaunais E-Pace iekārdinās ar savu atlētisko augumu. Būtiski, ka E-Pace arī paātrināsies un vadīsies, kā pienākas trenētam un visos fiziskajos parametros attīstītam atlētam.

Foto: netcarshow.com

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau pirmajā iznācienā Jaguar E-Pace demonstrē tik nobrieduša un pārliecināta krosovera sniegumu, lai to neminstinoties pievienotu klases labākajiem modeļiem.

Pašlaik mazākais Jaguar krosovers pievienojas BMW X1, Audi Q3 un Mercedes GLA klubiņam. Gandrīz 4,4 metrus garais E-Pace ir būvēts uz tās pašas platformas, kas ir arī «pižoniskajam» Land Rover Range Rover Evoque. Moderna daudzsviru piekare aizmugurē, 2681 milimetru gara riteņu bāze, četrcilindru motori ar jaudu līdz 300 ZS un vācu kompānijas ZF deviņpakāpju automāts ir tikai dažas svarīgākās lietas, ar ko Jaguar ir gatavs nobiedēt savus konkurentus.

Valdzinošs izskats. Īsas pārkares, atlētiska stāja un tehniskais arsenāls izceļ Jaguar E-Pace sportisko orientāciju. Kompaktā auto siluetā nav nekā lieka, tam ir dabas doti talanti, lai sagādātu patīkamas braukšanas emocijas. Arī salonā viss ir pienācīgā līmenī. Patīkami, ka jauno laiku skārienjutīgie ekrāni labi sadzīvo ar klasiskajām pogām un slēdžiem. Starp citu, pogas ir tādā izmērā, lai tās par ērtām atzītu piloti ne tikai ar smalkām rociņām. Par multifunkcionālo stūri var teikt to pašu. Brangas pogas ar skaidri saprotamu nozīmi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No pirmā acu uzmetiena tā šķiet tikai vēl viena lietota luksusa automašīna, kas nonākusi pārdošanā, bet šī Jaguar markas automašīna slēpj sevī dažas īpašas ekstras, vēsta Reuters.

Tas ir tādēļ, ka zaļais Daimler V8 no 2001. līdz 2004.gadam piederējis Lielbritānijas karalienei Elizabetei II.

Karaliskajai ģimenei tas tika piegādāts, kad bija nobraucis 2000 testa jūdzes, un karaliene tām pievienojusi vēl 12 tūkstošus jūdžu.

Šī automašīna esot speciāli būvēta Lielbritānijas karalienei, turklāt tā, lai apmierinātu visas viņas vajadzības.

Automašīna tikusi glabāta Jaguar rūpnīcā līdz to iegādājies piemiņlietu tirgotājs Pēteris Redklifs (Peter Radcliffe). Tagad viņš šo automašīnu piedāvā iegādāties ar interneta vietnes www.hmthequeensdaimler.com palīdzību.

Automašīna esot nevainojamā stāvoklī, un līdz ar to pircējs iegūšot arī fotogrāfijas, kurās redzama karaliene, braucot ar šo automašīnu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Latvijā reklāmas tirgus pērn audzis visstraujāk Baltijā

Nozare.lv, 26.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas reklāmas tirgus pērn, salīdzinot ar 2011.gadu, ir pieaudzis par 3%, sasniedzot 242,7 miljonus eiro (170,5 miljonus latu), liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar Latvijas Reklāmas asociāciju un TNS uzņēmumiem Igaunijā un Lietuvā apkopotā informācija.

Latvijā mediju reklāmas tirgus sasniedza 70,9 miljonus eiro (49,8 miljonus latu), kas ir par 3% vairāk nekā 2011.gadā. Lietuvā 2012.gadā mediju reklāmas tirgus pieauga par 0,7%, salīdzinot ar 2011.gadu, un sasniedza 99,4 miljonus eiro (69,86 miljonus latu). Igaunijā reklāmas tirgus apjoms 2012.gadā bija 72,5 miljoni eiro (50,95 miljoni latu), pieaugot par 0,3% salīdzinājumā ar 2011.gadu.

Analizējot reklāmas tirgus attiecību pret iekšzemes kopproduktu, redzams, ka Baltijā līderpozīcijā, kā ierasts, arī 2012.gadā bija Igaunija ar 0,43%. Latvijā šis rādītājs bija 0,32%, bet Lietuvā - 0,3%. Visās Baltijas valstīs reklāmas tirgus attiecība pret iekšzemes kopproduktu ir krities, salīdzinot ar 2011.gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Kā uzņēmumi var palīdzēt lauzt stereotipus, izmantojot reklāmas?

Olga Ekšteine, “Mars” produktu sortimenta vadītāja Baltijas valstīs, 14.12.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēks vienā dienā patērē tiešsaistes saturu aptuveni 90 metru garumā, saskaroties ar dažādām reklāmām. Tāpat reklāmas redzam arī TV, radio un drukātajos medijos. Tā kā reklāmas veido sabiedrības uzskatus un attieksmi, tās ir iespējams izmantot kā platformu ne vien produktu un pakalpojumu prezentēšanai, bet arī svarīgu vēstījumu izplatīšanai, kas var palīdzēt lauzt stereotipus.

Lai gan pēdējā desmitgadē uzņēmumi ir panākuši ievērojamu progresu reklāmas jomā, šajā ziņā vēl ir, kur aug. Arī “Mars” kā globāls uzņēmums un viens no lielākajiem reklāmdevējiem laika gaitā ir guvis dažādas atziņas.

Jau vairākus gadus uzņēmumiem un reklāmas industrijai sagādā grūtības reklāmās proporcionāli un reālistiski attēlot kā sievietes, tā vīriešus. Mēs joprojām redzam, ka sievietes un vīrieši reklāmās tiek attēloti vecmodīgos un pat nepieņemamos veidos, nemaz nerunājot par grūtībām atspoguļot etnisko daudzveidību, LGBTQIA+ kopienu un vēl daudzus citus dažādības aspektus.

Manuprāt, tā ir uzņēmumu atbildība nodrošināt, ka reklāmai ir pozitīva, nevis negatīva ietekme, tā pārstāvētu un veicinātu vienlīdzību un normalizētu dažādību sabiedrībā. Reklāmām var būt ļoti spēcīga ietekme, ne vien radot negatīvu ietekmi uz sabiedrību, tās empātiju un iekļaujošu vidi, bet arī radot negatīvu ietekmi uz zīmola reputāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Martā Latvijā auguši reklāmas apjomi

, 28.04.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Martā, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar februāri, visos medijos novērojams reklāmas apjoma pieaugums.

Par to liecina TNS Latvia apkopotie 2009.gada marta mediju reklāmas tirgus rezultāti. Trīs reklamētākās nozares pēc bruto reklāmas apjoma latos martā bija sakari un biroja aprīkojums, kosmētikas un higiēnas nozare, kā arī pārtikas produkti,

TNS Latvia Reklāmu reģistra klientu atbalsta vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka televīzijā martā, salīdzinot ar februāri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs palielinājies par 12 %. Februārī televīzijā noraidītas 30 243 minūtes, bet martā – 33 951 minūte reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits šī gada martā bija 83 195 reklāmas, kas gan, salīdzinot ar 2008. gada martu, kad tika reģistrēti 115 163 reklāmas gadījumi, ir par 28 % mazāk.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

10 soļi līdz efektīvai Google reklāmai

Dr. Sergejs Volvenkins, interneta mārketinga eksperts, 31.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Google reklāmas vadīšanai nepieciešamas noteiktas zināšanas un kompetences. Vadot reklāmas kampaņas Google meklētājā bez priekšzināšanām, aptuveni 30-50 % no reklāmas budžeta tiek izmantoti neefektīvi, tādējādi radot zaudējumus. Šajā rakstā esmu apkopojis 10 būtiskākās darbības, kas jāveic, lai jūsu Google reklāmas kampaņas būtu efektīvas un jūs sasniegtu labākus pārdošanas rezultātus. Šos paņēmienus mūsu eksperti praktizē arī savā ikdienas darbībā. Iesaku tos izmantot arī jums, ja pārvaldāt reklāmas kampaņas Google meklētājā.

1. Jāizvēlas pareizais Google reklāmas risinājums. Google piedāvā vairākus reklāmas produktus: reklāma Google meklētājā, Remarketings, Display tīkls, Gmail Sponsored Promotions, Youtube. Atkarībā no reklāmdevēja izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem ir jāizvēlas atbilstošs reklāmas produkts.

2. Jāveic atslēgvārdu analīze. Izvēloties neatbilstošus atslēgvārdus, reklāmas budžets var tikt izmantots neefektīvi. Šī iemesla dēļ pirms reklāmas kampaņas uzsākšanas ir nepieciešams veikt rūpīgu atslēgvārdu analīzi.

3. Jāizveido AdWords konta struktūra. Ja pareizi netiek izveidota Google AdWords konta struktūra, reklāmdevējs nevar pretendēt uz zemāku cenu par klikšķu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Reklāmas apjoms radio un TV pieaug

, 07.07.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reklāmas apjoms televīzijā un radio maijā, salīdzinot ar aprīli, ir pieaudzis, kamēr presē – sarucis, liecina TNS Latvia apkopotie dati.

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi maija televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus apjomus. Maijā, analizējot reklāmas apjomu pēc preses laukuma kvadrātcentimetros un televīzijas un radio reklāmas minūtēm, salīdzinot ar aprīli, TV un radio ir novērojams reklāmas apjoma pieaugums, bet presē - nelies kritums.

TNS Latvia Reklāmu reģistra klientu atbalsta vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka televīzijā maijā, salīdzinot ar aprīli, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 2 %. Aprīlī televīzijā noraidītas 37 387 minūtes, bet maijā – 38 162 minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits šī gada maijā bija 97 222 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2008. gada maiju, kad tika reģistrēts 125 191 reklāmas gadījums, ir par 22 % mazāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada pirmajā pusgadā attiecībā pret 2007. gadu reklāmas apjomi Latvijas biznesa laikrakstos pēc bruto cenas pieauguši par 3.5%, liecina TNS Latvia sniegtā informācija.

«Saskaņā ar TNS Reklāmu reģistra datiem, šis pieaugums ir 3,5%, kas uztverams kā biznesa laikrakstu stabilitātes rādītājs,» stāsta TNS Latvia Reklāmu reģistra klientu atbalsta vadītājs Oskars Rumpēters. «Šī tendence ir pozitīvi vērtējama, ņemot vērā augsto inflācijas līmeni valstī. Līdz ar to var secināt, ka reklāmdevēji paļaujas uz šo izdevumu mērķauditoriju arī ekonomikas lejupslīdes apstākļos.»

Izdevniecības Dienas bizness reklāmas daļas vadītājs Juris Rožkalns piekrīt, ka reklāmas apjoma pieaugums biznesa laikrakstos skaidrojams ar stabilitāti. «Pēdējos gadus ir audzis laikraksta Dienas bizness abonentu skaits, kas šogad nostabilizējies virs 10 tūkstošiem. Patreizējā ekonomiskajā situācijā tirgū notiek ievērojamas izmaiņas, un līdz ar to uzņēmumu vadošo darbinieku pieprasījums pēc profesionālas biznesa informācijas pieaug gan laikrakstā, gan internetā. Līdz ar to reklāmas apjomi palielinās, pateicoties laikraksta auditorijas stabilitātei,» tā J. Rožkalns.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Ženēvas autoizstāde: Elektrifikācijas apmēri strauji aug

Aldis Zelmenis, speciāli Db.lv no Ženēvas, 08.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krītot nežēlastībā dīzeļautomobiļiem, no teju visu autoražotāju puses masveidīgāk un fanātiskāk tiek pielūgti videi draudzīgie puselektriskie vai 100 % elektriskie auto un to jaunākie kolēģi - pašbraucošās «autorikšas», liecina šā gada Ženēvas autoizstāde.

Tā jau tas dzīvē notiek, ka no mīlestības līdz naidam ir tik trausla robeža, attiecīgi nav brīnums, ka pat tādās valstīs kā Vācija vai Francija, kur vēl pirms pāris gadiem dīzeļautomašīnas bija pareizākā un masveidīgākā reliģija, šobrīd tas tiek uzskatīts par nepieņemamu pagānismu. Attiecīgi daudzi ražotāji steidz paziņot, ka no šīs ticības ir gatavi attiekties, bet citi vēl nogaida.

Piemēram, sekojot sava tautieša Toyota piemēram, arī japāņu Honda ir nolēmusi pilnībā atteikties no dīzeļmotoriem. Tāpēc jaunākās paaudzes Honda CR-V, kas Latvijā tirdzniecībā nonāks 2018. gada septembrī, vispirms būs kombinācijā ar benzīnmotoru, savukārt 2019. gada janvārī būs nopērkams arī modernas tehnoloģijas Honda CR-V hibrīds. Atvadas no dīzeļa tiks svinētas kopā ar Honda Civic modeli, kas kā pēdējais saņems 1.6 i-DTEC dīzeli.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mumbajā, Indijā, bāzēta kompānija Tata Motors pagājušajā gadā trīskāršojusi savu peļņu. Galvenais panākumu iemesls ir Jaguar automašīnu pārdošanas apjomi, vēsta BBC.

Indijas auto ražotāja kopējā peļņa pēc nodokļu nomaksas par pēdējiem 12 mēnešiem ir 92,7 miljardi rūpiju jeb divi miljardi ASV dolāru, kas ir par 260% vairāk nekā gadu iepriekš. Peļņas apjomīgo pieaugumu Tata Motors nodrošināja ieņēmumu pieaugums par 33%.

Uzņēmuma eksports pieaudzis par 51%, ko nodrošināja Jaguar Land Rover radītie ieņēmumi tādos attīstības tirgos kā Ķīna. Piektdien tiks atklāta pirmā Jaguar Land Rover līnija Indijā.

«Šis rezultāts norāda uz klientu ticību mūsu zīmolam,» stāsta Jaguar Land Rover izpilddirektors Ralfs Spets.

Mumbajā bāzētais uzņēmums Tata Motors iegādājās Jaguar Land Rover no Ford 2008. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV šīm automašīnas pēdējo piecu gadu laikā ir piedzīvojušas straujāko pārdošanas apjomu kritumu, un, ja tendence turpināsies, ilgi tās vairs ASV tirgū negrozīsies. Žurnāls Forbes apkopojis ASV piecu visstraujāk mirstošo automašīnu zīmolus.

1. Buick

Akumulēto pārdošanas apjomu kritums: 81%

Šī gada janvārī, salīdzinot ar 2008. gada janvāri, visvairāk pārdošanas apjomi krituši modeļiem LaCrosse un Lucerne, attiecīgi par 66% un 43%.

2. Isuzu

Akumulēto pārdošanas apjomu kritums: 144.6%.

Isuzu 2008. gadā jau paziņoja, ka pametīs ASV tirgu. Pašlaik vienīgie divi modeļi, kas vēl pieejami ASV tirgū ir Ascender un i-Series pikapi.

3. Jaguar

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas ekskluzīvo automašīnu kompānija Jaguar Land Rover ceturtdien paziņoja, ka valstī investēs 600 miljonus sterliņu mārciņu (814 miljonus eiro) ražošanas modernizācijai.

Uzņēmums norāda, ka šīs investīcijas demonstrē kompānijas uzticību Lielbritānijas atdzimstošajai automašīnu ražošanas nozarei. Lielākā daļa no šīm investīcijām paredzēta rūpnīcas modernizēšanai Anglijas Vestmidlendas grāfistē, kurai tiks atvēlēti 320 miljoni mārciņu.

Jaguar Land Rover jau janvārī paziņoja, ka Lielbritānijā radīs 1300 jaunas darbvietas, lai ražotu Jaguar pirmo vieglo apvidus automašīnu (SUV). Kā ziņots, Jaguar Land Rover pieder Indijas lielākajai autobūves kompānijai Tata Motors Ltd., kas Lielbritānijas autoražotājus Jaguar un Land Rover par 2,3 miljardiem ASV dolāru 2008.gada jūnijā iegādājās no ASV autobūves koncerna Ford Motor Co..

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Rīgā atklāts Baltijā lielākais Jaguar Land Rover autocentrs

Monta Glumane, 29.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaguar Land Rover zīmolu pārstāvis Inchcape Motors Latvia Rīgā atvēris jaunu autocentru, kas uzskatāms par lielāko Jaguar Land Rover autocentru Baltijā, informē autocentra vadība.

«Lepojamies ar Jaguar Land Rover desmit gadus ilgo vēsturi Latvijā. Šajā laikā Inchcape Motors Latvia ievērojami stiprinājusi Jaguar un Land Rover zīmolus šajā valstī, un jaunā autocentra atvēršana šo sadarbību attīstīs vēl tālāk,» pastāstīja Inchcape Ziemeļeiropas un Krievijas reģiona mazumtirdzniecības rīkotājdirektors Sanktpēterburgā un Ziemeļeiropas valstīs Timofejs Gerasjkins.

Autocentra atklāšanā viesiem bija iespēja iepazīties un iegādāties Jaguar Xe Sv Project 8 un atjaunoto Land Rover Discovery Sport.

Jaunais autocentrs atrodas Kārļa Ulmaņa gatvē un tajā tirgo jaunus un mazlietotus automobiļus, piedāvā servisa pakalpojumus, rezerves daļu, kā arī zīmola aksesuāru un dzīvesstila preču tirdzniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas autobūves kompānija Jaguar Land Rover pasaulē likvidēs 4500 darbvietas, ņemot vērā automašīnu tirdzniecības kritumu Ķīnā un dīzeļautomobiļu pieprasījuma samazināšanos, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Jaguar Land Rover pasaulē nodarbina 44 000 cilvēku, no kuriem 42 500 strādā Lielbritānijā. Plānotā darbvietu likvidēšana ir daļa no izmaksu samazināšanas programmas 2,5 miljardu sterliņu mārciņu (2,75 miljardu eiro) apmērā, ko paredzēts īstenot nākamo 18 mēnešu laikā.

Uzņēmumu negatīvi ietekmējis pārdošanas apjoma kritums Ķīnā, dīzeļautomašīnu tirdzniecības samazināšanās un bažas par Lielbritānijas konkurētspēju pēc valsts izstāšanās no Eiropas Savienības (ES).

Jaguar Land Rover norāda, ka uzņēmuma ražoto automašīnu tirdzniecības apjoms Ķīnā pērn samazinājies par 21%.

Vienlaikus gan kompānija ir parūpējusies par to, lai tai būtu rūpnīca ES pēc Lielbritānijas plānotās izstāšanas no bloka 29.martā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas autobūves kompānija Jaguar Land Rover Slovākijā atvērusi jaunu 1,6 miljardu dolāru (1,4 miljardu eiro) vērtu rūpnīcu, kas ir pirmā uzņēmuma ražotne kontinentālajā Eiropā, teikts autoražotāja publiskotajā paziņojumā.

Uzņēmums rūpnīcu uzbūvējis netālu no Nitras, kas atrodas aptuveni 100 kilometrus uz austrumiem no Bratislavas.

Šīs rūpnīcas sākotnējā gada ražošanas jauda paredzēta 150 000 automobiļu apmērā.

Slovākijas valdība nodrošinājusi Jaguar Land Rover investīciju subsīdijas līdz 130 miljoniem eiro.

Jaguar Land Rover jau jūnijā paziņoja, ka pārvietos automašīnu Land Rover Discovery ražošanu no Birmingemas Anglijā uz Slovākiju, šādu lēmumu skaidrojot ar dīzeļautomašīnu tirdzniecības apjoma samazināšanos un neskaidrību par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības.

Kā ziņots, Jaguar Land Rover pieder Indijas lielākajai autobūves kompānijai Tata Motors, kas Lielbritānijas autoražotājus Jaguar un Land Rover par 2,3 miljardiem ASV dolāru 2008.gada jūnijā iegādājās no ASV autobūves koncerna Ford Motor.

Komentāri

Pievienot komentāru