Citas ziņas

Janvārī visstraujāk pieaug LTV1 skatītāju auditorija

Ieva Mārtiņa, 02.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad janvārī skatītākie kanāli bijuši LNT un TV3, kuriem veltīti attiecīgi 12,9 % un 11,7% no visa TV skatīšanās laika. Salīdzinot ar decembri, šī skatīšanās laika daļa samazinājusies abiem kanāliem, toties tā visstraujāk pieaugusi LTV1.

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopotie dati par TV kanālu auditorijām 2011. gada janvārī liecina, ka LNT skatītāju auditorija janvārī, salīdzinot ar decembri samazinājusies par 0,7 procentu punktiem, bet TV3 – par 2,2 procentu punktiem. Savukārt LTV1 auditorija pieaugusi par 1,4 procentu punktiem, sasniedzot 9,7% no kopējā TV skatīšanās laika, kas līdz ar to bijis ceturtais skatītākais kanāls televīzijā.

Trešais skatītākais janvārī bijis kanāls PBK ar 11,3 % lielu skatīšanās laika daļu, kas ir par 0,6% procentu punktiem vairāk nekā pērn decembrī.

Dati liecina, ka šogad janvārī kanālam RTR Planeta veltīti 6,7 %, kanālam LTV7 veltīti 5 %, Kanālam 3+ veltīti 4,2 %, bet NTV Mir Latvija - 3,7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālam TV5 Rīga veltīti 3,2 %, REN Baltija 3 %, kanālam TV6 veltīti 2,6 %, PBMK – 0,6 % un LZK(+regional) 0,4 %, bet kanālam OE – 0,3 %. Visu pārējo kanālu skatīšanai, Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 22,7 %, bet video un DVD skatīšanai – 1,9 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Komentāri

Pievienot komentāru