Izsludināts konkurss uz vakanto Valsts kancelejas direktora amatu, liecina publikācija Ministru kabineta mājaslapā.
Galvenie pienākumi:
– Valsts kancelejas darba organizēšana;
– Ministru kabineta darbības nodrošināšana;
– valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības politikas plānošana un īstenošana;
– ministriju un citu institūciju sadarbības koordinēšana.
Prasības pretendentiem:
– atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam;
– uz pretendentiem nav attiecināmi likuma Par valsts noslēpumu 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi;
– augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams maģistra grāds);
– ne mazāk kā piecu gadu pieredze vadošā amatā ar vismaz 50 padotajiem darbiniekiem (vēlams valsts un pašvaldību institūcijās);
– labas zināšanas par Ministru kabineta darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesu;
– labas divu svešvalodu (angļu valodas un krievu vai franču, vai vācu valodas) zināšanas B2 līmenī;
– izpratne par valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības politikas prioritātēm;
– teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
– labas analītiskās spējas un stratēģiskās plānošanas prasmes;
– nevainojama reputācija.
Pretendentiem jāiesniedz savs redzējums par Valsts kancelejas darbības prioritātēm un attīstību (ne vairāk par trim A4 formāta lapām).