Jau 21 gadu Dienas Bizness stāsta saviem lasītājiem par to, kas notiks ar viņu biznesu.
Šajā fotogalerijā var apskatīt, kā top pats Dienas Bizness – soli pa solim, un tā katru dienu.
#2/30
Ik rīta avīzes plānošana – tiek izdiskutētas aktuālās tēmas, dalīti darbi. Nereti sarunas norit emocionāli, bet diskusijās, kā zināms, dzimst patiesība.
#3/30
Redaktori rūpīgi pieraksta visu žurnālistu sacīto un sāk plānot rakstu izkārtojumu avīzes maketā.
#4/30
Fotogrāfs Ritvars Skuja ķer īstos fotomirkļus jebkurā situācijā.
#5/30
Reizēm rakstu tapšanas laikā par eksperimentu trusīti kļūst pats žurnālists – Ingrīda Drazdovska gatavo materiālu par acu lāzerķirurģiju.
#6/30
Reizēm nevar izšķirt, kurš kuru intervē – Didzis Meļķis Skotijas sociālās uzņēmējdarbības eksperti Sjūzenu Aktemelu vai otrādi.
#7/30
Žurnāliste Sandra Dieziņa un Lido īpašnieks Gunārs Ķirsons intervijas laikā aizskāruši tēmu, kad atliek vien sakniebtām lūpām klusēt.
#8/30
Žurnālistu Uldi Andersonu īpaši nepārliecina Auto Kada AJ direktora Jāņa Pola sacītais.
#9/30
Līva Melbārzdes un fotogrāfa Vitālija Stīpnieka intervijas atspulgs skatlogā.
#10/30
Viens no atbildīgākajiem dienas brīžiem – avīzes plānošana, uzzīmējot rakstu un bilžu izvietojumu uz tāfeles.
#11/30
Avīzes redaktors, savukārt, visus materiālus sazīmē papīra plānā. Līdz pat avīzes nodošanas brīdim redaktors no šī plāna nešķiras pat uz brīdi, jo pēc tā tiek kontrolēts, ka visas avīzes lapas tiešām ir aizpildītas ar rakstiem.
#12/30
Avīzes galvenajā plānošanas sapulcē piedalās redaktori, maketētāji, mākslinieki un fotogrāfi – tikai kopīgiem spēkiem ir radāms kvalitatīvs avīzes numurs.
#13/30
Viens no Dienas Biznesa zīmoliem – mākslinieks Agris Liepiņš katru dienu zīmē avīzei aktuālo karikatūru.
#15/30
Investora nodaļas redaktors Mārtiņš Apinis telefona sarunas laikā jau sajūt jaunas ziņas garšu.
#16/30
Reizēm rakstīšana ir svarīgāka par visu – pie Egona Muduļa galda sakrājusies Dienas Bizness avīžu kaudze.
#17/30
Uldis Andersons un korektore Ilze Štrodaha apspriež pareizrakstības jautājumus jau samaketētajos materiālos.
#19/30
Samaketētās lapas vispirms nonāk korektūras rokās. Žurnālists Māris Ķirsons ir gatavs izskaidrot korektorēm sava raksta nianses.
#21/30
Korektūras stingrā roka iet pāri katram uzrakstītajam vārdam.
#24/30
Tālāk viss Dienas Biznesa kolektīva saražotais materiāls nonāk šeit - tipogrāfijā.
#27/30
Pirmie pie jaunākā Dienas Biznesa tiek tipogrāfijas darbinieki.