Daļa uzņēmumu ik mēnesi gaida Ietekmīgāko zīmolu topa rezultātus, lai noskaidrotu vai uzņēmuma atpazīstamība mēneša laikā ir palielinājusies, kas var netieši liecināt par to, ka uzņēmums kļuvis populārāks un lietotājiem tīkamāks.
Taču kamdēļ sēdēt rokas klēpī salikušiem, ja popularitāti var veicināt, piemēram, uz stundu saviem klientiem liedzot pieeju internetam. Netieši šādu efektuvu ieguva tehnoloģiju uzņēmums Lattelecom, kura klienti Rīgā tehnisku ķibeļu dēļ uz stundu (!) palika bez interneta. Klientu sašutums par interneta neesamību sita augstu vilni un @Lattelecom konta uzturētājiem sociālajā tīklā Twitter ik minūti nācās atbildēt uz klinetu izmisīgajiem vēstījumiem, piemēram, par to, ka nespējot sērfot internetā, tiem tagad nāksies lasīt grāmatas!
Nekavējoties un atbilstoši reaģējot uz tehniskajām nebūšanām tīmeklī, Lattelecom mēneša laikā izdevies pakāpties Ietekmīgāko zīmolu topā no 38 uz 3 vietu.
Sīkāk par to skatieties video: