Netiešās tirdzniecības uzņēmums SIA Select Latvia pērn saglabājis nemainīgu kampaņu izplatīšanas skaitu, par 10% samazinot katalogu izplatīšanas apjomu, kas ļāvis uzņēmumam samazināt pārdošanas izmaksas, liecina Lursoft dati.
SIA Select Latvia iesniegtajā gada pārskatā norāda, ka valstī 2014.gada sākumā tika samazināti vairāki nodokļu posteņi, kas mājsaimniecībām ļāva nedaudz palielināt savus ienākumus, tomēr, saistībā ar pāreju uz jauno valūtu, iedzīvotājiem bija nepieciešams laiks, lai pierastu pie jaunajām cenām. Kā tika prognozēts 2013.gadā, tas ietekmēja uzņēmuma klientu veikto pasūtījumu rādījumus, kas gada laikā samazinājās par 9%.
Gada pārskatā pieejamā informācija rāda, ka 2014.gadā SIA Select Latvia apgrozījusi 981,009 tūkstošus eiro, kas ir par 12,30% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt zaudējumi auguši vairāk nekā četras reizes, palielinoties līdz 18,781 tūkstotim eiro.
Šogad SIA Select Latvia plāno turpināt daudzveidot klientiem piedāvāto preču klāstu, pārskatot arī līdzšinējo cenu politiku.
SIA Select Latvia reģistrēta 2002.gada novembrī un pieder norvēģu Select AS.