Katru reizi, kad evakuē Galerija Centrs, KOLONNA zaudē vismaz 2500 eiro

2018. gada 15. augusts plkst. 11:03
Autors: Kaspars Zeltiņš - SIA REHO valdes loceklis
Sadaļa: Eksperti
Dalies ar šo rakstu

Diemžēl t/c Galerija Centrs bieži notiekošās evakuācijas stipri negatīvi ietekmē ne vien KOLONNA (ēkā esošā salona un fitnesa centra) darbību un ieņēmumus, bet arī klientu labsajūtu, noskaņojumu un patērēto laiku. Kā pieredzējis un profesionāls uzņēmums, mēs, protams, darām visu iespējamo, lai mazinātu radītos sarežģījumus un reizēm arī zaudējumus.

Ņemot vērā mūsu uzņēmuma specifiku, atšķirībā no klienta iziešanas, piemēram, no veikala tirdzniecības zāles, daudz sarežģītāk un grūtāk ir evakuēt klientu, kuram ir uzsākta, piemēram, matu krāsošana vai ķermeņa masāža. Tā kā evakuācija notiek negaidīti un zibenīgi, ne darbinieki, ne klienti nevar paspēt pārģērbties vai savest sevi kārtībā, lai pēc tam varētu netraucēti doties turpmākajās dienas gaitās. Savukārt, darbiniekiem nav pietiekami daudz laika pienācīgi sagatavoties pakalpojuma pārtraukšanai, kas ir īpaši svarīgi, piemēram, matu krāsošanas gadījumā, kad pielietotajai krāsai ir noteikts iedarbības laiks, kuru, stipri paildzinot, var notikt nevēlami un pat kaitīgi procesi.

Atskanot evakuācijas paziņojumam, arī fizisko treniņu uzsākušajam cilvēkam ir daudz grūtāk ātri paspēt paņemt ielas drēbes, apavus un personīgās mantas un steigšus pamest telpas, piemēram, ziemas laikā nonākot uz ielas īsajā sporta tērpā. Nereti - iespēju robežās - mēs cenšamies nokārtot uzsāktās procedūras pabeigšanu kādā no tuvākajiem KOLONNA saloniem, kuri atrodas Vecrīgā vai citā klientam ērtā vietā, bet diemžēl klientu aizņemtības dēļ tas ne vienmēr ir iespējams.

Neskatoties uz KOLONNA darbinieku centieniem atrisināt situāciju, pēdējā laikā novērojamais evakuāciju biežums no šī tirdzniecības centra ievērojami bojā klientu iespaidu un viedokli par mūsu pakalpojumiem, lai gan mūsu uzņēmums nav atbildīgs par radītajām neērtībām. Īpaši tas attiecināms uz klientiem, kuri pirmoreiz iegriezušies mūsu salonā vai fitnesa zālē un kuriem vēl nav laika gaitā nostabilizētas lojalitātes pret mums kā uzņēmumu. Diemžēl šādas sūdzības no klientiem par evakuācijas radītajām problēmām pēdējā laikā mūsu darbiniekiem nākas uzklausīt aizvien biežāk, tostarp no pastāvīgajiem klientiem. Kā zināms, neapmierināts vai vīlies klients mēdz arī vairs neatgriezties , kā rezultātā KOLONNA zaudē šo klientu un cieš zaudējumus nebūt ne savas vainas dēļ.

Katras evakuācijas gadījumā, KOLONNA zaudē aptuveni 2500 eiro, tomēr šī ir tikai nosacīta summa, jo katrā gadījumā reālie zaudējumi jāmēra atkarībā no evakuācijas pārtrauktā pakalpojuma (visbīstamākā situācija – ja evakuācija sākas, kad klientam uzsākta matu krāsošanas procedūra, jo nereti to nākas ne vien atkārtot, bet matus arī ārstēt pēc pārlieku ilgi neizskalotas krāsas), salonā un fitnesa zālē tobrīd esošā klientu daudzuma, kā arī no jau minētā visbūtiskākā faktora – iespējami zaudēta klienta. Tādā gadījumā reālie zaudējumi ir krietni lielāki.

Lai gan mūsu klienti bieži vien jau ilgus gadus uzticas KOLONNA pakalpojumiem, ir saprotama viņu neapmierinātība ar evakuācijas situācijā notiekošo. Pat, ja cilvēki labi saprot, ka drošība ir pirmajā vietā, tomēr katra pārtrauktā vai laikus nenotikusī pakalpojuma reize iejaucas cilvēku dienas plānos, reizēm tos ietekmējot visai ievērojami, piemēram, ja laikus nav pienācīgi sakārtoti mati, bet pasākums, kuram klients bija paredzējis sagatavoties mūsu salonā, notiek uzreiz pēc plānotajām pakalpojuma sniegšanas beigām.

Evakuācijas process parasti norit raiti un atbilstoši plānam, mūsu darbinieki regulāri apmeklē attiecīgās mācības un labi zina, kā rīkoties ārkārtas situācijā. Protams, šis process nevar notikt bez zināma satraukuma un pat stresa jau iepriekš minēto problēmu dēļ.

Dalies ar šo rakstu