Pakalpojumi

Komunikācijas aģentūru tīkls Action ievieš jaunu korporatīvo identitāti

Lelde Petrāne, 16.02.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

Pievienot komentāru

Sākot ar šā gada februāri, Action Global Communications biroji visā pasaulē pāriet uz jaunu zīmola grafisko identitāti.

Turpmāk Action Global Communications strādās ar vienotu korporatīvo identitāti, kas atspoguļo stratēģiskās izmaiņas uzņēmumā, kura vadību pašlaik ir pārņēmis arī jauns izpilddirektors Kriss Kristodulu (Chris Christodoulou).

Tāpat ar jauno veidolu sabiedrisko attiecību tīkls piesaka pasaulei grupas jaunizveidoto zīmolu – Action Digital.

Kriss Kristodulu, Action Global Communications izpilddirektors skaidro: «Lai arī Action darbība sakņojas tradicionālajās sabiedriskajās attiecībās, tas, ko mēs pašlaik redzam jaunattīstības tirgos, viennozīmīgi ved mūs moderno tehnoloģiju un digitālās komunikācijas attīstības virzienā. Tādēļ daļa no mūsu jaunās zīmola attīstības stratēģijas ir arī Action Digital kļūšana par neatņemamu mūsu pakalpojumu daļu.»

Latvijā Action kopš 2005.gada pārstāv uzņēmums Action/Consensus PR Latvia. Pērn Action Global Communications kļuva par 100% Latvijas biroja kapitāldaļu turētāju.