SIA AD Smart farmācijas nozarē ir jaunpienācējs, bet dažos gados tā produkcija ir spējusi iekarot vietu gan Latvijas, gan ārvalstu aptieku plauktos, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Farmācijas tirgus ir tik konservatīvs kā Anglijas karaliene, tādēļ jaunajiem tirgus dalībniekiem ir jāspēj konkurēt produktu kvalitātes, efektivitātes un to lietojumu ērtības ziņā ar lielajiem nozares grandiem,» teic SIA AD Smart valdes loceklis Kaspars Ivanovs. Uzņēmums Latvijas farmācijas saimi papildināja 2011. gadā. Togad tas apgrozīja 43 tūkst. eiro. Savukārt 2015. gadu uzņēmums noslēdza ar 670 tūkst. eiro lielu apgrozījumu. Šogad prognozēts vēl vismaz 10–20% pieaugums, ko lielā mērā nodrošinās tas, cik veiksmīgi komanda strādās eksporta tirgu apgūšanā. Straujās izaugsmes dēļ SIA AD Smart ir iekļauts laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā Gazeļu sarakstā.
AD Smart sākotnēji tika izveidota kā reklāmas kompānija, kuras mērķis bija farmācijas produktu izplatīšana gan Latvijā, gan ārvalstīs; paši produkti tika ražoti, sadarbojoties ar citām kompānijām. K. Ivanovs 2013. gadā nodibināja ražošanas uzņēmumu SIA Lotos Pharma.
«Abi uzņēmumi darbojas kā viens veselums, bet, lai nejauktu saimnieciskās darbības, tika nolemts izveidot atsevišķu firmu,» skaidro K. Ivanovs.
Visu rakstu Konkurē ar farmācijas milžiem lasiet 17. marta laikrakstā Dienas Bizness.