Krievija līdz 2020.gadam pārorientēs visas kravas no Baltijas uz savām ostām 

Visas Krievijas kravas, kas pašlaik tiek pārkrautas Baltijas valstu ostās, līdz 2020.gadam ir jāpārorientē uz Krievijas ostām, raksta Interfax.

Zane Atlāce - Bistere, 29.9.2016

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Tāds uzdevums apspriests sanāksmē, kuru otrdien organizēja Krievijas prezidenta īpašais pārstāvis vides aizsardzības, ekoloģijas un transporta jautājumos Sergejs Ivanovs.

Kāds sanāksmes dalībnieks atklājis, ka pašlaik runa ir par sausajām kravām.

Jau ziņots, ka Krievija līdz 2018.gadam pārtrauks naftas produktu eksportu caur Baltijas valstu ostām. To šomēnes, tiekoties ar Krievijas prezidentu Putinu, sacīja Krievijas maģistrālo naftas vadu uzņēmuma Transneft vadītājs Nikolajs Tokarevs.

«Atbilstoši no valdības saņemtajiem norādījumiem mēs pārorientējam kravu plūsmu no Baltijas valstu ostām - Ventspils un Rīgas - uz mūsu Baltijas jūras ostām - tās ir Ustjluga un Primorska, kā arī uz Novorosijsku,» skaidro N.Tokarevs.

«Ja pērn tur [Baltijas valstīs] tika pārkrauti aptuveni deviņi miljoni tonnu naftas produktu, tad šajā gadā - pieci miljoni tonnu. Līdz 2018.gadam, tuvāko gadu laikā, mēs kravu plūsmu uz Baltijas valstu rajonu samazināsim līdz nullei. Krausim savās ostās, jo ir jaudu pārpalikums,» sacīja N.Tokarevs.

Transneft vadītājs norāda, ka pašlaik ir iespējama naftas produktu maģistrāles noslodze 32 miljonu tonnu līmenī. «Tas notiks Primorskas virzienā - piegādāsim līdz 25 miljoniem tonnu dīzeļdegvielas - un Novorosijskas virzienā no Volgogradas rūpnīcas un Krasnodaras novada NPZ grupas,» piebilda N.Tokarevs.

2016.gadā uzņēmums plāno palielināt naftas transportēšanu pa maģistrālajiem naftas vadiem.

 

Tevi varētu interesēt

Ir parādījusies ļoti neliela cerība, ka šogad Eiropas Savienība (ES) varētu lemt...

Lai Latvijas transporta infrastruktūra ierobežotā finansējuma apstākļos spētu attīstīties...

Krievijas prezidents Vladimirs Putins trešdien licis valdībai atcelt pret Turciju ieviestās...

Laikā kopš Krievijas importa embargo noteikšanas kopējais produktu eksporta no Latvijas...

Vācijas autobūves koncerns Daimler trešdien paziņoja, ka veic pārrunas ar Krievijas varasiestādēm...

Nepalaid garām

Nākamajā gadā uzņēmējiem gaidāms ne viens vien izaicinājums, taču tajā pašā laikā...

Par čeku loterijas devumu ēnu ekonomikas apkarošanā un nodokļu ieņēmumu palielināšanā varēs...

Ekonomikas izaugsmes bremzēšanās ir vērojama, taču vismaz tuvāko gadu laikā tik dziļa...

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi saredz iespēju darbiniekiem strādāt attālināti, taču ļaut strādāt...

Novembra sākumā Rīgā, Ģertrūdes ielā atklāts salons BG Suits, kas piedāvā gan...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

Latvijas lidsabiedrība airBaltic vēl šogad no Kanādas uzņēmuma Bombardier saņems pirmās...

Pēdējos gados par regulāru kļuvusi prakse, ka Satiksmes ministrija (SM) prasa Ministru...

Nepārdomāti ieviešot kopbraukšanas pakalpojumu, regulārajiem pasažieru pārvadātājiem...

Zemo izmaksu lidsabiedrība Centrāleiropā un Austrumeiropā Wizz Air kopā ar Airbus piektdien...

Maersk, Kopenhāgenā bāzētais kuģniecības gigants, nodalīs darbības virzienus, ziņo BBC....

Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja atbalstījusi finansējuma piešķiršanu...

Valsts institūciju, banku, pārvadātāju un tehnoloģiju ieviesēju starpā vienprātība nav panākta,...

Aviokompānijas pasaulē šogad varētu gūt rekordlielu peļņu gandrīz 40 miljardu dolāru apmērā,...

Pārvadātāju bizness ir cilvēku bizness. Tajā nekonkurē ar produktu, bet personīgām attiecībām,...

Jauna ritošā sastāva trūkums nav vienīgais Pasažieru vilciena izaicinājums nākotnē, ceturtdien...