Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mēs vairs nedzīvojam sabiedrībā, kur uzņēmumi var tikai tieši rūpēties par savu ienesīgumu.

75% no mūsdienu sabiedrības uzskata, ka uzņēmumi ir spējīgi rūpēties ne tikai par saviem ienākumiem, bet arī par sabiedrību (Edelman Trust Barometer, 2017). Daudziem šīs rūpes izklausās kā lieka resursu tērēšana, ja organizācijas galvenais mērķis ir palielināt tās daļu vērtību. Tomēr apmierināti darbinieki un sabiedrība, kas ir pārliecināta par uzņēmuma ētiskajām vērtībām, var pārsteidzoši efektīvi paaugstināt ienākumus ilgtermiņā.

Lai uzlabotu un definētu sabiedrības un darbinieku viedokli par uzņēmumu, aizvien biežāk organizācijās tiek ieviestas korporatīvās sociālās atbildības (KSA) programmas. Taču tās līdz galam nespēj piepildīt uzņēmuma galveno mērķi, jo tā nav daļa no organizācijas stratēģijas, bet kārtējais papildu projekts, kas nes nebeidzamus izdevumus. Piemēram, ja uzņēmuma KSA risina veselības problēmas, bet tā darbinieki strādā nepiemērotos apstākļos un ikdienā tiek veicināta dabas piesārņošana, šī iniciatīva ilgtermiņā būs tikai papildu izdevumi bez jebkādas atdeves uzņēmumam vai sabiedrībai.

Kā veidot KSA, kas strādā ilgtermiņā? Kas jāievēro, lai KSA sniegtu monetāru atdevi uzņēmumam? Kā plānot un izpildīt iniciatīvas uzdevumus, lai patiešām tiktu risināti izaicinājumi sabiedrībā? 2.oktobra darbnīcā dalībniekiem būs iespēja ne tikai uzzināt atbildes uz šiem jautājumiem, bet arī veikt praktiskus uzdevumus, lai uzsāktu darbu pie uzņēmuma korporatīvās sociālās atbildības veida, kas nes labumu gan uzņēmumam, gan sabiedrībai – korporatīvā sociālā inovācija.

Komentāri

Pievienot komentāru