Rīgā, 2007. gada 20. augustā
Informāciju sagatavoja SIA Lango sabiedrisko attiecību speciāliste Jolanta Gaudieša.
Gatavo un ātri pagatavojamo pārtikas produktu ražotājs SIA Lango šā gada pirmajā pusgadā sasniedzis 1 301 332 milj. latu lielu apgrozījumu, kas ir par 68% lielāks nekā pagājušā gada attiecīgajā laika periodā. Šie rezultāti sasniegti mērķtiecīgi īstenojot uzņēmumā noteikto stratēģiju un mērķus.
SIA Lango valdes priekšsēdētājs Andrejs Fraimanis apliecina: "Uzņēmuma aktīvā, mērķtiecīgā darbība un mūsu patērētāja vēlme baudīt kvalitatīvu, garšīgu un pazīstama Latvijas ražotāja gatavotu produktu ir ļāvusi sasniegt šos rezultātus un nodrošinās uzņēmuma apgrozījuma pieaugumu par 55% šī gada ietvaros."
Apliecinājums uzņēmuma veiksmīgajai darbībai ir arī šajā gadā saņemtie apbalvojumi, ko iedibinājusi Latvijas Tirgotāju asociācija - "Gada prece 2006" diviem Lango produktiem "Klasiskās pankūkas ar gaļu" un "Klasiskās sviestmaize ar vistu", kā arī nominācija "Gada labākais ražotājs - izplatītājs 2006".
Plašāk par Lango:
Lango ir vadošais gatavo un ātri pagatavojamo pārtikas produktu ražotājs, ko 1992. gadā ir izveidojuši vietējie uzņēmēji. Pateicoties investīcijām 2,3 milj. latu apjomā, uzņēmums ir uzcēlis jaunu, likumdošanai un Eiropas Savienības normām atbilstošu, ražotni un ieviesis inovatīvas tehnoloģijas, kas ļauj ražot produktu ar garāku realizācijas termiņu, papildus nepievienojot veselībai kaitīgus konservantus. Uzņēmums ražo salātus, pankūkas un sviestmaizes, kas tiek pozicionētas sekojošās grupās - ikdienas produktu grupa un klasisko produktu grupa.
Papildu informācijai:
Jolanta Gaudieša
SIA "Lango"
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: 7847262, mob.: 2 9219704
E-pasts: [email protected]