Gatavo un ātri pagatavojamo pārtikas produktu ražotājs SIA Lango šā gada pirmajā ceturksnī sasniedzis 573 966 tūkstošus latu lielu apgrozījumu, kas ir par 46% lielāks nekā pagājušā gada attiecīgajā laika periodā, Db.lv informēja SIA Lango sabiedrisko attiecību speciāliste Jolanta Gaudieša.
Šie rezultāti sasniegti, izstrādājot karstmaižu produktu grupu sadarbībā ar klientiem un ieviešot jauno Ikdienas produktu grupu.
2007. gadā uzņēmums pilnveido kartsmaižu produktu grupu sadarbībā ar degvielas uzpildes stacijām un preses un sīkpreču mazumtirdzniecības tīkliem, kā arī ir izveidojis Ikdienas produktu grupu, kas ir pieejamāka un cenā pievilcīgāka.
Lango valdes priekšsēdētājs Andrejs Fraimanis norāda, ka šie rezultāti ir apliecinājums uzņēmuma mērķtiecīgi īstenotajai darbībai un patērētāju vēlmei saņemt arvien kvalitatīvu un garšīgu produktu no pazīstama un atzīta Latvijas ražotāja. 2007. gadā Lango plāno sasniegt 3 milj. latu lielu apgrozījumu Latvijas tirgū, tādejādi to kāpinot par 55%.
Tāpat šobrīd norit aktīvi sagatavošanās darbi, lai jau šogad uzsāktu eksportu uz Igauniju un Lietuvu.